Uurtje of 4quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:39 schreef JeroenV het volgende:
Van hoe laat tot hoe laat is DLR altijd? Na afloop van het concert nog wel goed te doen toch?
15 maart dus in Tivoli De Hellingquote:NEVER MIND THE BRITISH
Na afloop van The Long Blondes!
Never Mind The British is een avond van dj Gijsbert (ex-Pop-O-Matic) en dj Some other blockhead. Je hoeft niet aan de universiteit van Oxford te studeren om te raden wat er op Never Mind The British wordt gedraaid: dansbare Britpop. Want aan de overkant van de Noordzee kent de popmuziek een rijke traditie van rockbandjes-waar-je-ook-op-kunt-dansen. Dat begon al met de punk, wave en ska in de jaren zeventig (The Stranglers, The Jam, Madness, New Order) en duurt voort tot op de dag van vandaag (Franz Ferdinand, Editors). Naar Britpop luisteren is leuk, op Britpop dansen is leuker!
Dat klopte op lowlands wel ja, maar jammer genoeg niet in de Merleynquote:wat er op Never Mind The British wordt gedraaid: dansbare Britpop
Dat bedoelde ik eigenlijk meer ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:42 schreef MaJo het volgende:
Zou me eerder zorgen maken of het al begonnen is als Bloc Party is afgelopenMaar in Utrecht valt genoeg te beleven dus dat komt helemaal goed
Moet je aan Love Mae King vragenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:59 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk meer ja.
Hoe laat gaat het open, hoeveel man kan er in? Dus hoe laat zal je er ongeveer moeten zijn?
Heb er wel zin in namelijk![]()
Waar ken ik Vitalic ook alweer van?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:39 schreef Love Mae King het volgende:
Wordt denk ik wel een heel electro-achtige avond in Tivoli. met Nid&Sancy en Vitalic. Dans Le Rock zou dan afsluiten. Dus eerst bloc party, en dan hup naar de oude gracht, afdansen als wij de zaal kapot draaien
Zal wel om een uur of 12 beginnen. Er kunnen 1000 man in Tivoliquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:59 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik eigenlijk meer ja.
Hoe laat gaat het open, hoeveel man kan er in? Dus hoe laat zal je er ongeveer moeten zijn?
Heb er wel zin in namelijk![]()
En meer indie hequote:Op woensdag 7 maart 2007 01:07 schreef Love Mae King het volgende:
beetje zoals zaterdag, ja.... zeker niet minder dansbaar!!!
Vitalic ken je van My Friend Dario denk ik..
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:07 schreef Love Mae King het volgende:
beetje zoals zaterdag, ja.... zeker niet minder dansbaar!!!
Hm, neequote:Vitalic ken je van My Friend Dario denk ik..
Nog meer dan 30 posts hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:19 schreef Goover het volgende:
We zitten al weer bijna vol, nu mag lienelien openen.. ik wacht daar wel even mee, want dat was de vorige keer ook zo een suc6
lekker op tijdquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:35 schreef MaJo het volgende:
Ik ben opeens helemaal fan van Klaxons![]()
Dacht eerst dat het teringherrie was maar het is echt heel leuk
Magick
Golden Skans
Gravity´s Rainbow
Atlantis to Interzone
hoop dat ze snel weer naar Nederland komen
Dat is al snel vol denk ik.. aangezien het ook niet heel lang geleden is dat ik dit deel opende. trouwens 30 posts is maar 10%.. dus dat is best weinigquote:
Ik weet hetquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
lekker op tijdoptreden zaterdag was leuk..maar stiekem en tot mijn verbazing was 't voorprogramma (Aux Raus) nog leuker..
nog niet, misschien. Maar ik val nu al bijna in slaap en ik ben hier nog wel tot 19u bezig met monterenquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik weet hetVreemd dat er niets over het concert is gepost in het Klaxons topic, loopt sowieso niet echt storm. Dit topic daarentegen...
Zometeen the KillersHeb er zin in
Lien is het nog gelukt met een kaartje scoren?
Oeh je houdt het nog even spannendquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:54 schreef lienelien het volgende:
[..]
nog niet, misschien. Maar ik val nu al bijna in slaap en ik ben hier nog wel tot 19u bezig met monteren
Dus ga nu naar de set verhuizen en als ik nog kom dan bel ik wel![]()
ja joh. tromgeroffelquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh je houdt het nog even spannendMaar ik hoor het wel inderdaad
quote:
Ik denk dat hij zijn postcount omhoog wil hebben..quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
hmm? je bent koffie aan het drinken en wou dat graag met ons delen?![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 00:45 schreef JeroenV het volgende:
Terug van Killers![]()
Shirt gekocht(ja, ik moet het overal melden
)
Was weer gaaf, al was Paradiso beter.
En in de bovenste zaal van de HMH draaien ze ook altijd lekkere muziek na een concert. Jammer dat ik altijd de trein moet halen, kan er zo nog een paar uur zitten denk ik.
geen shirt gekocht wel een posterquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:45 schreef JeroenV het volgende:
Terug van Killers![]()
Shirt gekocht(ja, ik moet het overal melden
)
Was weer gaaf, al was Paradiso beter.
En in de bovenste zaal van de HMH draaien ze ook altijd lekkere muziek na een concert. Jammer dat ik altijd de trein moet halen, kan er zo nog een paar uur zitten denk ik.
Ja de afterparty was vetquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Was boven leuk ja
Ben om iets voor twaalf gegaan omdat ik bijna in slaap viel. Maar de ietwat minder nuchtere britse jongens hebben me met hun valse uitvoering van diverse killers nummers weer aardig wakker gekregen
Meer mensen hier bekend met The Holloways trouwens? Die zijn leuk![]()
Ja, dat lijkt me net zulke interessante info als de rest van het geneuzel in dit topic. Hahaquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:18 schreef lienelien het volgende:
[..]
hmm? je bent koffie aan het drinken en wou dat graag met ons delen?![]()
Nou maak je daar maar geen zorgen over hoor...quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:21 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zijn postcount omhoog wil hebben..
Jammer dat er geen ´thee met bon bon bloc´-smile-ding is danquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:52 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me net zulke interessante info als de rest van het geneuzel in dit topic. Haha
Ja, ik was bang dat het veel te housy zou zijn voor jullie, maar gelukkig vonden jullie het leuk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:11 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jammer dat er geen ´thee met bon bon bloc´-smile-ding is dan
Maar mijn positieve post over dlr van zaterdag, da's toch best interessante info? Jullie krijgen zo ssteeds meer fans, hoor![]()
Ik heb niets op de OT301 tegen hoor, het was alleen ff wennenquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:37 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ja, ik was bang dat het veel te housy zou zijn voor jullie, maar gelukkig vonden jullie het leuk.Volgende keer dan niet meer in een kraakpand, ok? hehe... Maar dan betaal je wel meer voor je drank.. keuzes, keuzes..
ik ben opgegroeid met house dus geen enkel probleem meequote:Op donderdag 8 maart 2007 13:37 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ja, ik was bang dat het veel te housy zou zijn voor jullie, maar gelukkig vonden jullie het leuk.Volgende keer dan niet meer in een kraakpand, ok? hehe... Maar dan betaal je wel meer voor je drank.. keuzes, keuzes..
The Holloways is inderdaad een lekker bandje, na de recensie op de FP het cdtje maar even aangeschaft! Klinkt lekker, heerlijke cruisecd voor in de autoquote:Op donderdag 8 maart 2007 00:51 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Was boven leuk ja
Ben om iets voor twaalf gegaan omdat ik bijna in slaap viel. Maar de ietwat minder nuchtere britse jongens hebben me met hun valse uitvoering van diverse killers nummers weer aardig wakker gekregen
Meer mensen hier bekend met The Holloways trouwens? Die zijn leuk![]()
Bestaat diequote:Op donderdag 8 maart 2007 14:47 schreef JackHerrer het volgende:
Weet hier iemand nog leuke dance remixen van indie bandjes? Zoals bijvoorbeeld de Justice mix van Franz Ferdinand - The Fallen.
Kom naar Dans Le Rock 28 april in Tivoli zou ik zeggen, hoor je o.a. remixen van When You Were Young van The Killers, en remixen van Bloc Party, en van The Sounds, en van The Raconteurs, The Departure, Editors etc etc....quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:47 schreef JackHerrer het volgende:
Weet hier iemand nog leuke dance remixen van indie bandjes? Zoals bijvoorbeeld de Justice mix van Franz Ferdinand - The Fallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |