quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:27 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, klopt.
Blauw is veel mooier![]()
Kan daar alleen geen plaatje van vinden. Maar groen met wit schijnt ook best door
Met een zwart vestje, ja..quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:32 schreef Goover het volgende:
Draag jij die jurken ook tijdens je stage?
Nah, niet persé onbekend, hoor. Maar we dwalen wel ietswat af nu jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:33 schreef rootjepro het volgende:
Indie staat toch voor de jeugdcultuur van ''underground scenes en onbekende bandjes?'', das niet de ''indie'' die hier besproken word dus becritisieer dan niet mijn [dus overigens overduidelijke] ironische opzetjes richting richtlijjnen omtrent kledingkeuze
Geen dank Goovquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:18 schreef Goover het volgende:
Maximo staat nu vast, ik heb mijn kaartje betaald.
En bedankt MaJo, jij maakt mij nog eens arm. Je moet me niet te vaak gaan overhalen hoorIk heb een zwak voor meisjes in FF t-shirts
(Ok.. 3 berichten achter elkaar... Ik ga snel aan het werk voordat ik van Spammen wordt beschuldigd)
Franz Fėrdinand zul je bedoelenquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen dank GoovIk zal mijn FF shirtje vaker aandoen, ik hou wel van de macht
![]()
precies. Fear Factory- en Foo Fighters-shirts waren er al veeeeel eerder..quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:28 schreef lienelien het volgende:
[..]
Franz Fėrdinand zul je bedoelen ±P
hmm, neequote:Op woensdag 28 februari 2007 14:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
precies. Fear Factory- en Foo Fighters-shirts waren er al veeeeel eerder..
Maar daar had MaJo geen shirt van aan bij het OK Go concertquote:Op woensdag 28 februari 2007 14:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
precies. Fear Factory- en Foo Fighters-shirts waren er al veeeeel eerder..
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:33 schreef lienelien het volgende:
[..]
hmm, nee
We kwamen er zaterdag achter dat Maaike's FF-shirtje van Zweedse makelij is oid, er staat namelijk een stip bovenop de e
Nooit geweten dat je een fan was van the Fiery Furnaces.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Geen dank GoovIk zal mijn FF shirtje vaker aandoen, ik hou wel van de macht
![]()
Horizontale streepjes maken je dik?quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:37 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik heb helemaal geen FF-shirt.![]()
Eénmaal raden waarom niet
Binnenpretjequote:Op woensdag 28 februari 2007 14:53 schreef Grobbel het volgende:
Horizontale streepjes maken je dik?
over iemand anders die ooit eens een shirt aanhad met breedtestreepjes soms?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:14 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Binnenpretje![]()
Ontopic: kaartjes gehaald voor The Rifles in Tivoli!![]()
Niet naar de bekende weg vragen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:16 schreef lienelien het volgende:
over iemand anders die ooit eens een shirt aanhad met breedtestreepjes soms?
ik moet ´t ´m toch echt nog eens zeggenquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:18 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Niet naar de bekende weg vragen.![]()
Ik wilde er op zich wel heen, maar Kultuurhuis Bosch is vreselijk irritant wat de kaartverkoop betreft (kan klaarblijkelijk niet online, tenzij je iemand van henzelf mailt om een kaartje apart te leggen (?)), en ik heb op dit moment ook totaal geen idee of het al uitverkocht is. Misschien dat ik op de avond zelf nog wel een beslissing zal nemen, op dit moment hoeft het ook weer niet zo nodig.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:05 schreef stijgende_ster het volgende:
Aankomende vrijdag naar Bromheads Jacket in Arnhem. Ik ben alleen nog totaal niet bekend met deze band. Anyone?
Ik meende dat dat kwaad al geschied was?quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:19 schreef lienelien het volgende:
ik moet ´t ´m toch echt nog eens zeggen![]()
quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:37 schreef lienelien het volgende:
zweedse spijker?
Bromhead Jackets komen ook aanstaande zaterdag in Rotown en is nog niet uitverkocht. Helaas dan al weer wat anders te doen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:29 schreef Grobbel het volgende:
Ik wilde er op zich wel heen, maar Kultuurhuis Bosch is vreselijk irritant wat de kaartverkoop betreft (kan klaarblijkelijk niet online, tenzij je iemand van henzelf mailt om een kaartje apart te leggen (?)), en ik heb op dit moment ook totaal geen idee of het al uitverkocht is. Misschien dat ik op de avond zelf nog wel een beslissing zal nemen, op dit moment hoeft het ook weer niet zo nodig.
Iemand bekend met Air Traffic? Schijnt wel iets bijzonders te zijn volgens de beschrijving?quote:Nu in de voorverkoop
* The Album Leaf (Do 1 mrt)
* Bromheads Jacket (Za 3 mrt)
* Cursive (Do 8 mrt)
* The Earlies (Za 10 mrt)
* The Sounds + Support (Wo 14 mrt)
* Mono (zo 18 mrt)
* CrimeJazz (zo 25 mrt)
* The Aliens (zo 1 apr)
* Air Traffic (ma 2 apr)
quote:V FESTIVAL 2007
Saturday 18th & Sunday 19th August 2007
Hylands Park – Chelmsford
Weston Park - Staffordshire
FOO FIGHTERS, THE KILLERS, SNOW PATROL AND MORE GET V FESTIVAL 2007 OFF TO A BANG
TICKETS ON SALE 9AM THURSDAY 1st MARCH
Just when it seemed winter would never end, here is something to brighten up your day. V Festival is back for some annual merrymaking and what a line up we’ve got for you.
In addition to the main players The Killers, Foo Fighters and Snow Patrol – also announced are: Festival favourites Kasabian, party starter Pink, indie rockers James, legendary dance duo Basement Jaxx and Brighton pop entities The Kooks. Plus, BRIT award winner Amy Winehouse, Welsh group Manic Street Preachers, British Breakthrough Act BRIT winners The Fratellis, 2007 ‘Godlike Genius’ NME award holders Primal Scream and mesmerising singer songwriter Damien Rice. Also, Britrock outfit Babyshambles, alternative Manchester group, Happy Mondays, Scottish hit Paolo Nutini, indie four piece Editors and Grammy nominated KT Tunstall. Finally, chart topper Mika, soulful solo artist James Morrison, dance floor queen Sophie Ellis Bextor, US digital sensations The Fray, celebrated return act The Proclaimers, platinum selling act The Goo Goo Dolls, Kanye West and Guillemots have been signed up.
Ticket Prices:
Weekend With Camping - £130 + max booking fee of £8.25
Weekend Without Camping - £110 + max booking fee of £7.50
Day Tickets No Camping (Saturday or Sunday) - £63.50 + max booking fee of £6.35
Campervans - £50 + max booking fee of £3.75 (campervan bookers please call See Tickets on 0870 120 2224 or visit www.seetickets.com)
Disabled customers please call See Tickets on 0870 120 2224 or visit www.seetickets.com
Please visit www.vfestival.com for all festival information.
Air Traffic is op zich wel grappig, maar niet zo heel bijzonder (op basis van wat ik er van gehoord heb). Charlotte is wel een leuke single.quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Bromhead Jackets komen ook aanstaande zaterdag in Rotown en is nog niet uitverkocht. Helaas dan al weer wat anders te doen.
Overige programma:
[..]
Iemand bekend met Air Traffic? Schijnt wel iets bijzonders te zijn volgens de beschrijving?
Graag gedaan. Waarmee?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |