quote:Op dinsdag 27 februari 2007 00:13 schreef MaJo het volgende:
Check dit filmpje, met o.a. Chris en Keith van We are Scientists, Alexander van Franz Ferdinand en Luke van the Kooks. Vooral de laatste is nogal een schok (Lien: boy is he rank![]()
) Aan het eind zegt ie ook iets dat niet klopt, dat The Kooks in het Nederlands The Cocks betekend?
Ja, jij bent zo belangrijk dat je hem zelf niet eens hoeft te openen. Word gewoon voor je gedaanquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:45 schreef lienelien het volgende:
GooverI Bet is van mij, van mijjjjj!
![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:40 schreef Goover het volgende:
Welkom bij alweer het zevende deel van I Bet Indie Sounds Good On The Dancefloor
Van MaJo, Lieke_K en Lienelien. Geopend door Goover
kssst.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:51 schreef Love Mae King het volgende:
Niet van jou lienelien, van Skanqua...
Daarnaast, mijn topic: Dansen op gitaarmuziek was al een jaar eerder dan de eerste I Bet Indie...
Dus...
Ja maar dat wou ik graag doen omdat ik wel eens tussendoor m'n stage wat anders wil doenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:51 schreef Goover het volgende:
[..]
Ja, jij bent zo belangrijk dat je hem zelf niet eens hoeft te openen. Word gewoon voor je gedaan
Als je mij die kan geven in tekstformaat, mijn PM staat open...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
kssst.![]()
Ik ben nog altijd de geestelijke moeder van I Bet![]()
En ik mis mijn halve zeer zorgvuldig samengestelde OP![]()
Sorryquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:53 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja maar dat wou ik graag doen omdat ik wel eens tussendoor m'n stage wat anders wil doen![]()
t.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:58 schreef Goover het volgende:
Of je laat hem dicht gooienEn opend zelf een nieuwe
Gelukkigquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:59 schreef lienelien het volgende:
[..]
t.
zo erg is het nou ook allemaal weer niet
Lien, ik was godver al indie toen jij nog dacht dat indie een fruithapje was dat je met een lepeltje van je moeder moest slurpen...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
kssst.![]()
En dat van jou was nog altijd spam![]()
Ik ben nog altijd de geestelijke moeder van I Bet![]()
En ik mis mijn halve zeer zorgvuldig samengestelde OP![]()
Achja, jij bent inderdaad al oud enzoquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:23 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Lien, ik was godver al indie toen jij nog dacht dat indie een fruithapje was dat je met een lepeltje van je moeder moest slurpen...
En nou terug je hok in!
Ja zeg, jij claimed hier de indie guru te zijn...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:24 schreef lienelien het volgende:
[..]
Achja, jij bent inderdaad al oud enzo
Hoe voelt dat nou, een wegtrekkende haargrens?![]()
![]()
Neejoh, alleen dat ik graag tijd had gestoken in een foto en linkjesvolle OPquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:42 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ja zeg, jij claimed hier de indie guru te zijn...
Wegtrekkende haargrens voel je helemaal niks van hoor...
LMK en ik zijn vriendjes, hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:28 schreef Goover het volgende:
Laten we het vooral niet gezellig maken hier
Je hebt nu extra lang de tijd tot deel 8quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Neejoh, alleen dat ik graag tijd had gestoken in een foto en linkjesvolle OP
[..]
Dat is precies de manier waarop ik indie heb ontdektquote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:47 schreef Lethe het volgende:
Jaaaa Indie
Even m'n eerste post in deze topic-reeks.
Na m'n studieperiode in Engeland en vele bezoeken aan indie-clubs daar ben ik ook 'fan'...
Weer terug in NL nog weinig er aan gedaan, maar er zijn wel mogelijkheden als ik dit zo lees..
![]()
Na het concert in Haarlem hoef ik die niet nogmaals te zien.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:59 schreef Goover het volgende:
Gaan er nog mensen kaartjes voor The Fratellis in de Melkweg proberen te kopen morgen? Ik denk dat ik mijzelf iig niet kan inhouden..
Slechte ervaring?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Na het concert in Haarlem hoef ik die niet nogmaals te zien.
Eén keer was genoeg. Het was wel aardig, maar niet spectaculair. Moet wel zeggen dat het publiek daar niet echt meewerkte ook. Probleem is dat ze gewoon te weinig nummers hebben, waardoor ze met een paar covers en hun Schotse country net een uur vol krijgen. En die onbekendere en rustigere nummers kunnen velen niet waarderen. Hopelijk (en waarschijnlijk) is het publiek in de Melkweg anders.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:19 schreef Goover het volgende:
Slechte ervaring?
Hèhè eindelijk iets verstandigs tussen al dat geblaat.quote:
die stond er vorig deel ook al inquote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:32 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Hèhè eindelijk iets verstandigs tussen al dat geblaat.![]()
Ik ga niet meer naar Glasgow. Dat is niet indie.![]()
Wel naar Dublin. Dat is heel duur.![]()
Ik zal wel willen maar;quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:59 schreef Goover het volgende:
Gaan er nog mensen kaartjes voor The Fratellis in de Melkweg proberen te kopen morgen? Ik denk dat ik mijzelf iig niet kan inhouden..
Monte Testaccio, een buurt vol bars en clubs. Is zeker wel wat te vinden. Anders een lokale versie van TimeOut magazine zien te vinden. ( http://www.timeout.com/travel/rome )quote:Op dinsdag 27 februari 2007 20:09 schreef jakkop het volgende:
Is er iemand hier die wat weet over leuke tenten in Rome?
Ik ga der heen en wil wel wat te doen hebben.![]()
Australie dat is pas ver!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:48 schreef jakkop het volgende:
[..]
Ik zal wel willen maar;
1. Het is ver.
Sparen = euhhh *Zoekt een mooie uitspraak* Nou, je snapt me vast wel. SPAREN!quote:2. Vlak daarna is the Automatic en ik ben niet rijk.
Tsja.. dat doen ze wel vakerquote:3. Het is doordeweeks.
Dan neem je een grote boze broer meequote:4. Ik ben maar klein en in Amsterdam lopen allemaal vieze mannen.![]()
ehm, je weet nog wat mijn eerste 2 reacties waren tijdens het concert in doornrrosje?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:50 schreef MaJo het volgende:
Wat komen the Fratellis in de Melkweg?Dan ga ik zeker kaarten kopen ja
![]()
![]()
![]()
Lien jij wil zeker niet nog een keer?
Wat betreft het eerste sluit ik me wel bij aan. Het concert was wel goed, dat zeker. Alleen is een keer wel even genoeg.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:22 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Eén keer was genoeg. Het was wel aardig, maar niet spectaculair. Moet wel zeggen dat het publiek daar niet echt meewerkte ook. Probleem is dat ze gewoon te weinig nummers hebben, waardoor ze met een paar covers en hun Schotse country net een uur vol krijgen. En die onbekendere en rustigere nummers kunnen velen niet waarderen. Hopelijk (en waarschijnlijk) is het publiek in de Melkweg anders.
Dat weet ik nog heel goed jaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:58 schreef lienelien het volgende:
[..]
ehm, je weet nog wat mijn eerste 2 reacties waren tijdens het concert in doornrrosje?
Dus, nee..
Faithless, maar het is je vergeven!quote:Op woensdag 28 februari 2007 00:00 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Mijn agenda (met af en toe een niet Indie-uitstapje)
01-03 = Jet (Paradiso)
07-03 = Killers (HMH)
16-03 = Incubus (HMH)
18-04 = Faithless (Ahoy)
19-04 = Maximo Park (Melkweg)
28-04 = Bloc Party (Vredenburg)
Rara, wie hoort er niet bij?
Nee, helaasquote:Op woensdag 28 februari 2007 08:46 schreef Goover het volgende:
[..]
Faithless, maar het is je vergeven!
Win ik nu een kaartje voor Faithless? Ik had er graag heen gewilt
Ik was te laat met kaartjes kopen... Maar ik heb ze al eens gezien in de HMH. Die zaal bevalt mij iig beter dan Ahoyquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:46 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Nee, helaas![]()
Heb lang zitten twijfelen om er heen te gaan. Maar geen zin om spijt te krijgen dat ik niet ga, dus toch maar gedaan
iets met ´dat klinkt kut´ en ´hij kan niet zingen´.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:25 schreef Goover het volgende:
[..]
Ben toch wel benieuwd wat jou reactie wad dan.. was het zo erg?
HMH is idd wel leuker dan Ahoy. Maar hoe was het toen? Echt zo vet als dat iedereen altijd beweert?quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:49 schreef Goover het volgende:
[..]
Ik was te laat met kaartjes kopen... Maar ik heb ze al eens gezien in de HMH. Die zaal bevalt mij iig beter dan Ahoy
Is al weer een tijd geleden.. maar was heel gaaf vond ik. Ik denk dat de meeste beweringen van mensen waar zijn.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:30 schreef JeroenV het volgende:
[..]
HMH is idd wel leuker dan Ahoy. Maar hoe was het toen? Echt zo vet als dat iedereen altijd beweert?
Dan is het inderdaad wel gaaf. Maar heel Ahoy laten bewegen is ook weer een uitdaging en nog gaver als het luktquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:32 schreef Goover het volgende:
[..]
Is al weer een tijd geleden.. maar was heel gaaf vond ik. Ik denk dat de meeste beweringen van mensen waar zijn.
Ik heb nog nooit de hele HMH zien bewegen tot aan de stoeltjes, alleen bij Faithless...
Lukte Muse iig vrij aardig geloof ikquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:34 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Dan is het inderdaad wel gaaf. Maar heel Ahoy laten bewegen is ook weer een uitdaging en nog gaver als het lukt
Heb je al een maatje gevonden om The Fratellis te gaan bewonderen? Aangezien lienelien weigert mee te gaan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:00 schreef MaJo het volgende:
De score van vandaag:
Kaartjes voor the Fratellis en the Rakes![]()
![]()
je hebt mijn melkweg lidmaatschap nogquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:00 schreef MaJo het volgende:
De score van vandaag:
Kaartjes voor the Fratellis en the Rakes![]()
![]()
Ik denk dat een andere vriendin wel mee wil, die gaat mee naar bijna alle indieconcertenquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:02 schreef Goover het volgende:
[..]
Heb je al een maatje gevonden om The Fratellis te gaan bewonderen? Aangezien lienelien weigert mee te gaan.
Ik heb zelf ook nog niemand voor mijn 2e kaartje, maar dat moet goedkomen.
Klopt jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
je hebt mijn melkweg lidmaatschap nog![]()
Hoop dat er niet te veel Dagger-only fans komen te staan... Maar denk dat 013 en hun eerdere concert die al wel een beetje bevredigd hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik denk dat een andere vriendin wel mee wil, die gaat mee naar bijna alle indieconcertenEn anders raak ik hem wel kwijt, gaat goedkomen. Mijn huisgenootje vindt het ook leuk.
Je zult ongetwijfeld wel wat mensen hebben die voor Chelsea Dagger komen, maar aan de andere kant zijn ze daarmee ook doorgebroken dus kunnen ze al deze optredens doen. Dus ik knijp wel even een oogje dicht en ga tijdens de andere nummers ook lekker losquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:13 schreef Goover het volgende:
[..]
Hoop dat er niet te veel Dagger-only fans komen te staan... Maar denk dat 013 en hun eerdere concert die al wel een beetje bevredigd hebben.
Hell yeahquote:
oa mijn lily allen-esque jurkjesquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:28 schreef rootjepro het volgende:
Mag ik tussen de gesprekken hier door vragen wat indiekleren precies zijn ?
En streepjes en stipjes natuurlijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:29 schreef lienelien het volgende:
[..]
oa mijn lily allen-esque jurkjes
Nee, ik vrees een skinny jeans, vieze all stars, en een of ander vaag shirt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:31 schreef rootjepro het volgende:
okee, dus de outfits die de gemiddelde vrouwelijke concertgangster[niet gengster ala 50 cent] op de eerst3 rijen,aanheeft?
is er ook eenjongens afdeling of gaan we dan richting nirvana tshirt en kapotte spijkerbroek?
Nee eerder witte skinny jeans met een wit hemdquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:31 schreef rootjepro het volgende:
okee, dus de outfits die de gemiddelde vrouwelijke concertgangster[niet gengster ala 50 cent] op de eerst3 rijen,aanheeft?
is er ook eenjongens afdeling of gaan we dan richting nirvana tshirt en kapotte spijkerbroek?
Leuke jurkjes jaquote:Op woensdag 28 februari 2007 11:34 schreef rootjepro het volgende:
die jeans check, vage shirt check, allstarts? neeh ik ga voor quick--<heerlijk dun leer extra comfortabel asl er pit ontstaat!
nog meer suggesties?
ow enstipjes/streepjes? Pipettes doen 't goed qua kleding!
Dat is wel het leuke aan het publiek in Rotown; heel erg gemengd, omdat de namen van de bands en de omschrijvingen vaak aan een ieders verwachting voldoen. Komt ook wel eens door het voorprogramma dat ander publiek trekt dan de hoofdact. Maar die verdwijnen dan ook na een half uurtje wel weer.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:38 schreef rootjepro het volgende:
ik stond in rotown afgelopen zaterdag vooraan aan ene kant meisjes van 15-16 in superfleurige outfits en aan andere kant meiden van 20-25 ofzo in supergothic zwarte outfits+tattos, stond ik daar dan lekker tussen in m'n ''kan zo de verkeerde tent in zijn gelopen'' casual kleertjes :p
was bij five o clock heroes btw
quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:00 schreef rootjepro het volgende:
Hahaha ik blijf altijd mezelf, 't gign er meer om dat ik widle weten of er richtlijnen waren en hoe ik iemand kon herkennen die zich daaraan hield
Zoals gewoonlijkquote:Op woensdag 28 februari 2007 12:06 schreef rootjepro het volgende:
let's face it, alle ''jeugdculturen/stromingen'' hebben van die cliches die dan weer opgepikt worden en later uitgekauwt
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:51 schreef Love Mae King het volgende:
Niet van jou lienelien, van Skanqua...
Daarnaast, mijn topic: Dansen op gitaarmuziek was al een jaar eerder dan de eerste I Bet Indie...
Dus...
Jaja, ik zat er op te wachtenquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:13 schreef Skanqua het volgende:
[..]
![]()
En kledingvoorschriften zijn stom en niet indie...
Zei toch ook niet dat jij erover begon...quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:19 schreef lienelien het volgende:
[..]
Jaja, ik zat er op te wachten
En ik ben niet begonnen over kledingvoorschriften, alleen over mijn geweldige nieuwe jurkje![]()
Nee, klopt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:25 schreef Skanqua het volgende:
[..]
Zei toch ook niet dat jij erover begon...
[mode-expert modus]En dat jurkje lijkt me in donkerblauw/donkerblauw toch wel minder dan in groen/wit[/mode-expert modus]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |