Neem de vrijheid hier nog wat aan toe te voegen. Niet hoe ik over ze denk, maar meer over op welke smiley ze het meest lijken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 17:51 schreef Marty het volgende:
Zo beter?
Ik wist alleen voor Sara niet echt een passende smile...
Sara:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 16:54 schreef Sharapova het volgende:
Heeft iemand de foto's van volgende week?
Ik durf niet te zoekendan kom ik vast de winnaar tegen....
Ik vind het zeker 1 van haar mooiste foto's.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:37 schreef egeltje1985 het volgende:
Danielle kijkt wel lief trouwens, dat maakt de foto al wat minder 'mannenblad'.
Vind ik dus ook. Ik vind de foto van Danielle het mooist, die staat er het natuurlijkst op. Sara met d'r handen aan takjes ziet er zo raar uit. En Jade vind ik gewoon niksquote:Op donderdag 1 maart 2007 07:45 schreef apestaartje het volgende:
Ik vind Joanie een beetje een grauw gezicht hebben op haar foto. Dat heeft ze anders niet.
Ben het met je eens mbt Joanie.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 23:32 schreef Torio het volgende:
Alle foto's vind ik leuk, behalve die van Joanie....ze heeft zo een hoekig hoofd erop.
Die van Sara is het leukste, ik blijf erbij dat ze een Lacoste/Hillfiger uitstraling heeft.
Danielle ziet er jonger uit op deze foto trouwens
De enige die echt te dun was, was Furonda.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 00:53 schreef Xennia het volgende:
Ik vind Sarah heel slank, maar zeker nog niet eng dun
Je kan beter vragen wat ik niet mooi aan Sara vind, maargoed, de foto:quote:Op zaterdag 3 maart 2007 18:44 schreef Sharapova het volgende:
wat vind je niet mooi aan de foto van Sara?
quote:Op zaterdag 3 maart 2007 23:09 schreef Ici-Paris het volgende:
Kan iemand me PM of die jade er uit gaat ooit?? Ik heb een sterk vermoeden dat ze pas in de finale eruit gaat
quote:De inbox "ici-paris" is niet beschikbaar
Jayquote:Op maandag 5 maart 2007 22:14 schreef supkaa het volgende:
"But you weren't in a tuck tuck, you were in a dress dress"
![]()
Ja, komt haar totaal niet ten goede.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:18 schreef Roi het volgende:
Jammer dat Joanni zo arrogant is geworden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Afrika Paprika
Volgende week is de finale volgens mij, op dezelfde avond dat Hollands Next Top Model weer begint.quote:Op maandag 5 maart 2007 22:44 schreef zoeperzazke het volgende:
Wanneer wordt de finale uitgezonden? En komt er nog een compilatieaflevering? Ik begreep dat 12 maart (dus volgende week) Hollands Next Top Model uitgezonden wordt.... help?!?
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:07 schreef MissJ het volgende:
Wat is die Nigel toch een verschrikkellijk lekker ding he![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 maart 2007 22:07 schreef MissJ het volgende:
Wat is die Nigel toch een verschrikkellijk lekker ding he![]()
![]()
![]()
Same here...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:14 schreef Juweel het volgende:
Ik hoop eerlijkgezegd echt niet dat Yade gaat winnen, misschien kinderachtig maar ik gun het haar echt niet...
nee en trouwens in nederland wordt toch ook niet naar accenten gekeken? Sanne HNTM had ook een anders accent dan in maastricht of friesland....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:54 schreef tessie het volgende:
Ik vind het zo raar dat ze elke keer tegen Danielle zeggen dat ze wat aan haar spraak moet doen maar haar niet helpen. Hoe moet ze dat nou zelf doen? Ze praat haar hele leven toch al zo, waarschijnlijk hoort ze zelf niet eens hoe raar ze praat. Ze zei toch ook in dat bad iets van ik moet gewoon langzamen praten en duidelijker articuleren.. Alsof ze er daarmee is... Snap niet waarom ze wel een tandarts kunnen inhuren maar geen logopediste....
Misschien omdat ze zowiezo voor Covergirl aan de slag gaan en dan die commercials moeten inspreken, kan me voorstellen dat dat bij Danielle geen gehoor is.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:57 schreef Flyga het volgende:
[..]
nee en trouwens in nederland wordt toch ook niet naar accenten gekeken? Sanne HNTM had ook een anders accent dan in maastricht of friesland....
De jury zei laatst ( ik geloof 2 weken terug ) dat Danielle zich nu is aan het onderscheiden van de rest,quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:34 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb echt GEEN idee wie er gaat winnen, ik zou het niet kunnen inschatten .....
Ik vind de foto's (hierboven) allemaal erg mooi geworden (maar hoezo nepwimpers) ! Ook die van JADE is prachtig.
Toch hoop ik dat Danielle wint
Heb je een link?quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:17 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb trouwens Joanie op myspace toegevoegd. Danielle zit er ook.
sarahquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:07 schreef supkaa het volgende:
Deze vind ik trouwens behoorlijk schattig![]()
[afbeelding]
Neequote:Op donderdag 8 maart 2007 21:06 schreef Natalie het volgende:
Ben ik de enige die MySpace-pagina's over het algemeen erg lelijk vindt
Als je niet wil weten wie deze ANTM wint kun je beter Sarah's webspace niet bezoekenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:07 schreef supkaa het volgende:
Deze vind ik trouwens behoorlijk schattig![]()
[afbeelding]
Iek! Bedankt voor de waarschuwing.. heb gelukkig geen gezienquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:43 schreef Samson het volgende:
[..]
Als je niet wil weten wie deze ANTM wint kun je beter Sarah's webspace niet bezoeken![]()
Die is inderdaad wel grappig. Rare Jade!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:35 schreef Elvi het volgende:
Jade is echt erg... deze video staat bij dr myspace gelinkt: http://www.youtube.com/watch?v=e4gNZXk4nNE&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Emyspace%2Ecom%2Fjadeygirll en eigenlijk word ze gewoon belachelijk gemaakt![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:24 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee
Ben ik de enige die Sarah erg lelijk vindt?
ik was al die pagina;'s aan het bekijken... en ineens schoot me inderdaad te binnen dat ergens de naam van de winnaar vast genoemd zou moeten zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:43 schreef Samson het volgende:
[..]
Als je niet wil weten wie deze ANTM wint kun je beter Sarah's webspace niet bezoeken![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:48 schreef --Globe-- het volgende:
Ik ben Joanie.
No worries, ik wist t al, ik kan me elke cycle echt niet bedwingen om te kijken wie t wintquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:40 schreef Sharapova het volgende:
[..]
ik was al die pagina;'s aan het bekijken... en ineens schoot me inderdaad te binnen dat ergens de naam van de winnaar vast genoemd zou moeten zijn.
snel weggeklikt.
maar jij wist het nog niet en nu wel? of wist je het al.
anders zou het echtzijn
alex rankovic!quote:Op zondag 11 maart 2007 10:15 schreef fi0re het volgende:
Nog even een late reactie![]()
weet iemand hoe het model heet waar joanie de poppenshoot mee had?
[afbeelding]
Mooi lijf, maar echt weer van die Amerikaanse neptanden...quote:
Jaaa.. dit is zoooveel beter/toffer dan HNTM!quote:Op maandag 12 maart 2007 21:35 schreef egeltje1985 het volgende:
woehoe, t echte werk! (ik heb net hntm gezien, wat een presentatie weer...)
haha, dat zou ook eens tijd worden inderdaad. 'waar ben ik? wat doe ik hier? oooowja...'quote:Op maandag 12 maart 2007 21:45 schreef Ephemera het volgende:
Daniëlle beseft ook eindelijk waar ze is en waar ze mee bezig is![]()
"Potential"quote:Op maandag 12 maart 2007 21:52 schreef Xennia het volgende:
Jade beweert gewoon glashard dat het goed ging en zij de tekst heeft onthouden
quote:Op maandag 12 maart 2007 21:52 schreef Xennia het volgende:
Jade beweert gewoon glashard dat het goed ging en zij de tekst heeft onthouden
Neh.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:34 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Joannie komt er zo ook wel denk ik.
Gezeik... Ik kan haar altijd gewoon verstaan.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:37 schreef Ace1 het volgende:
Wat een slechte keus zeg... kutaccent van die danielle.
Jammer zeg. dat J & D het niet zo goed doen. Wel stom al je je verslaaptquote:Op maandag 12 maart 2007 22:36 schreef Toeps het volgende:
[..]
Neh.
Ze had wel een job voor Beyoncé's House of Derion, maar ja, toen versliep ze zich en werd ze alsnog ontslagen.
Danielle doet het ook niet denderend trouwens.
Sara was signed bij Elite, maar is een maandje geleden zelf gestopt, ze vond het toch tegenvallen, en die druk op haar om nóg dunner te zijn vond ze ook niks, ze is terug gegaan naar Washington en gaat waarschijnlijk de advocatuur in.
Mollie Sue rockt Vogue Japan en weetikwat allemaal.
En de rest doet ook geen fuck volgens mij.
www.fansofrealitytv.comquote:Op maandag 12 maart 2007 22:38 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Jammer zeg. dat J & D het niet zo goed doen. Wel stom al je je verslaapt![]()
Hoe kom je aan deze info eigenlijk?
Nog dunner? Ik moet eerlijk bekennen dat ik best wel schrok bij die bikinishoot van haar ribben, terwijl ik normaal gesproken echt niet zo'n 'ieh anorexia'-zeikerd ben.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:36 schreef Toeps het volgende:
[..]
Sara was signed bij Elite, maar is een maandje geleden zelf gestopt, ze vond het toch tegenvallen, en die druk op haar om nóg dunner te zijn vond ze ook niks, ze is terug gegaan naar Washington en gaat waarschijnlijk de advocatuur in.
Wat een lekker wijf was dat he, godverdommequote:Op maandag 12 maart 2007 22:40 schreef Toeps het volgende:
Mollie Sue is trouwens sinds kort ook signed bij Storm: http://www.stormmodels.com/index.html
Net als Kate Moss en zo.
ja net als de beroemde danseres grace kellyquote:Op maandag 12 maart 2007 22:44 schreef MUUS het volgende:
Potverdikke, wat was die laatste foto van Joanie mooi.
Mhehehe.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
ja net als de beroemde danseres grace kelly
Ze is veel langer dan de anderen. Dan moet je relatief dunner zijn, je moet immers in dezelfde kleren passen.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:43 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Nog dunner? Ik moet eerlijk bekennen dat ik best wel schrok bij die bikinishoot van haar ribben, terwijl ik normaal gesproken echt niet zo'n 'ieh anorexia'-zeikerd ben.
quote:For me, in particular, I definitely felt a lot of pressure to be thinner. I am taller; I'm 6'1". I'm taller than the average model. It really is a numbers game. You need to fit the measurements of the designers. I just, with my body type it isn't natural for me to be a size zero. So there is definitely that pressure out there.
http://www.stormmodels.com/womendetails.html?id=3296&image=33715quote:Op maandag 12 maart 2007 22:40 schreef Toeps het volgende:
Mollie Sue is trouwens sinds kort ook signed bij Storm: http://www.stormmodels.com/index.html
Net als Kate Moss en zo.
Die geweldigequote:Op maandag 12 maart 2007 23:06 schreef supkaa het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de meiden van de vorige cycle? Nicole etc.
Nee, dat had Mollie moeten zijn. Nadat zij eruit was gestuurd was het programma minder leuk voor mij om te volgenquote:Op maandag 12 maart 2007 23:09 schreef SEMTEX het volgende:
ik wist het al van het begin omdat ik het opgezocht had. Vind het echt geen terechte winnares.
Ik vind haar nog steeds niksquote:Op maandag 12 maart 2007 22:56 schreef Nilasha het volgende:
[..]
http://www.stormmodels.com/womendetails.html?id=3296&image=33715
Vreemd. Want Kim is bij Elite, en werkt ook heel veel.quote:
Op die bovenste foto herken ik haar nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:09 schreef Rebbedebje het volgende:
En even recent on topic.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier lijkt ze meer op Tyra dan op haarzelf
[afbeelding]
Deze foto werkte niet dus hier een linkje, finalefoto samen met Tyra:
http://www.topmodelgossip(...)-with-tyra-banks.jpg
Opzich vind ik haar geen slechte winnares, maar ik ben ook niet laaiend enthousiast.
(ze lijkt me in ieder geval wat minder backstabbig dan Joanie en Jade, al vond ik jade misschien nog de beste)
Joanie was een tikkeltje oud voor een startend model. 24, dacht ik.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Danielle heeft inderdaad niet veel looks.
Joanie is meer veelzijdig. Ik ben toch benieuwd wat hen Danielle tot winnaar heeft gemaakt..
Eerste ronde?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:29 schreef Zeeltje het volgende:
Dus de enige modellen die succes hebben zijn: mollie sue, die ene van de eerste ronde.. iets met een E dacht ik
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:42 schreef Zeeltje het volgende:
Ja elyse! die doet het goed in tokio Hong Kong!
De winnares van cycle 1 is echt arrogant. Die komt nu ook vaak voor bij sbs 6. Je hebt daar een top 100 en vorige keer was het met lekkerste lichaam en zij gaf ook commentaar.
Adriaan heet ze ofzoiets. ( ben niet zo goed in namen )
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:01 schreef Toeps het volgende:
Foto's van Kim
Dat was wel vreemd jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:32 schreef Torio het volgende:
Ik had trouwens het gevoel dat Tyra voor Joanie aan het rooten was.
Toen ze bekend maakte dat Danielle gewonnen had, omhelsde ze éérst Joanie...dit is bij de vorige cycles nog niet eerder gebeurd
Toen Jade er in het begin inkwam dacht ik al gelijk dat ze haar expres hadden gekozen voor het dramatische effect. Ze had alles in zich dat ze zo arrogant was uit pure onzekerheid, en dat ze op een gegeven moment in huilen uitbarstte, haar muur brak en ze een lief gedreven meisje zou worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:10 schreef Lollifant het volgende:
Ik heb me echt gek gelachen toen Jade uit het huis ging! Wat was ze in godsnaam aan het doen, met d'r vingerknipjes zo cool mogelijk weg proberen te lopen?!![]()
Het zag er echt niet uit.
Echt zo van 'Zie mij er eens niets om geven.'quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:10 schreef Lollifant het volgende:
Ik heb me echt gek gelachen toen Jade uit het huis ging! Wat was ze in godsnaam aan het doen, met d'r vingerknipjes zo cool mogelijk weg proberen te lopen?!![]()
Het zag er echt niet uit.
Joanie had moeten winnen, maar Danielle is ook wel leuk.
Haha ja mijn moeder zei ook al "Die is echt niet goed hoor!'quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:53 schreef Natalie het volgende:
[..]
Echt zo van 'Zie mij er eens niets om geven.'
Met dat stomme knippen d'r vingers en dat gegiechel. Ik dacht even dat ze aan 't doordraaien was.
hehe.. en op het laatst knipje werd ze uit de grote antm-foto 'geknipt'quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:53 schreef Natalie het volgende:
[..]
Echt zo van 'Zie mij er eens niets om geven.'
Met dat stomme knippen d'r vingers en dat gegiechel. Ik dacht even dat ze aan 't doordraaien was.
Dat was inderdaad geniaal geregeld door de regie!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:10 schreef Ephemera het volgende:
[..]
hehe.. en op het laatst knipje werd ze uit de grote antm-foto 'geknipt'![]()
![]()
Dat was zeker leuk gedaan ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:10 schreef Ephemera het volgende:
[..]
hehe.. en op het laatst knipje werd ze uit de grote antm-foto 'geknipt'![]()
![]()
mee eens! en absolute dieptepunten vind ik toch wel nicole en naima...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:53 schreef LuQas het volgende:
Ik vond Yoanna (cycle 2 volgens mij) met stip de mooiste winnares tot nu toe. Heeft die het eigenlijk ver geschopt? Ze was al redelijk oud volgens mij.
Yoanna zit nog steeds bij IMG, maar is voornamelijk bezig met haar eigen TV programma, the look for less. Redelijk succesvol wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:53 schreef LuQas het volgende:
Ik vond Yoanna (cycle 2 volgens mij) met stip de mooiste winnares tot nu toe. Heeft die het eigenlijk ver geschopt? Ze was al redelijk oud volgens mij.
Vanaf dat moment wist ik 100% zeker dat Danielle ging winnen, terwijl ik voor Joanie was. Overigens had ik al kunnen beredeneren dat D. zou winnen; degene met de beste foto's maar net iets minder loopje wint meestal niet, in tegenstelling tot degene met iets mindere foto's maar het beste loopje. Stom.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:18 schreef SEMTEX het volgende:
ANTM's Danielle:
weird haar, onzuivere huid en een jurk die niet goed zit.
[afbeelding]
Ik vond de foto's van Danielle meestal beter dan die van Joanie.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:57 schreef Elseetje het volgende:
Ik wil graag SEMTEX bedanken voor deze post:
[..]
Vanaf dat moment wist ik 100% zeker dat Danielle ging winnen, terwijl ik voor Joanie was. Overigens had ik al kunnen beredeneren dat D. zou winnen; degene met de beste foto's maar net iets minder loopje wint meestal niet, in tegenstelling tot degene met iets mindere foto's maar het beste loopje. Stom.
Naima eens, maar Nicole vond ik dan weer het mooiste meisje dat mee heeft gedaan met ANTMquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:16 schreef Jerruh het volgende:
mee eens! en absolute dieptepunten vind ik toch wel nicole en naima...
Toeps, ik weet dat jij altijd gelijk hebt, maar als je niet compleet geobsedeerd bent door dit soort shows, dan zie je niet heel veel voorbij komen. En gala-foto's van Joanie komen al helemaal niet veel voorbij. Zelfs met het bezoeken van een aantal aan haar gewijde sites en het bekijken van foto's van feestjes waar ze had kúnnen zijn, zie ik geen gala-foto van haar.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:07 schreef Toeps het volgende:
Nou ja, hoezo wist je dan dat Danielle ging winnen? Joanie heeft ook zát galafoto's.
Volgens mij was er pas nog een filmpje an Joanie en Lisa gepost die los gingen in een karaokebar?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:37 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Toeps, ik weet dat jij altijd gelijk hebt, maar als je niet compleet geobsedeerd bent door dit soort shows, dan zie je niet heel veel voorbij komen. En gala-foto's van Joanie komen al helemaal niet veel voorbij. Zelfs met het bezoeken van een aantal aan haar gewijde sites en het bekijken van foto's van feestjes waar ze had kúnnen zijn, zie ik geen gala-foto van haar.
In een topic waar je celeb's post, post je geen verliezer van een show waar je sowieso al geen celeb mee wordt. Logische conclusie als je niet gelijk alle foto's van alle ANTM meisjes gaat onderzoeken: dat moet de winnares zijn. And she is.
In een ander topic dan dit?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:54 schreef Toeps het volgende:
[..]
Volgens mij was er pas nog een filmpje an Joanie en Lisa gepost die los gingen in een karaokebar?
Dit vind ik ook een mooie dame!quote:
naima idd, wat was dat een gedrocht, vooral als je zag van wie ze de finale wonquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Naima eens, maar Nicole vond ik dan weer het mooiste meisje dat mee heeft gedaan met ANTM.
Met wie stond ze ook al weer in de finale?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:16 schreef Re het volgende:
[..]
naima idd, wat was dat een gedrocht, vooral als je zag van wie ze de finale won
Met Kahlen, daar deed Joanie me trouwens een beetje aan denken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:29 schreef Marty het volgende:
[..]
Met wie stond ze ook al weer in de finale?
Nicole heeft eigenlijk een heel onsymmetrisch hoofd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:47 schreef Jerruh het volgende:
ik snap eigenlijk niet wat iedereen ziet in nicole-5... ik vond haar boring, jankzakkerig en eigenlijk zelfs lelijk....
"Help, een duif!" Alleen daarom al had ze niet mogen winnen...quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:47 schreef Jerruh het volgende:
ik snap eigenlijk niet wat iedereen ziet in nicole-5... ik vond haar boring, jankzakkerig en eigenlijk zelfs lelijk....
ik zie haar nog op die sokkel staan met die schaaltjes, krijsend van angst voor een paar vogels...quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:40 schreef speknek het volgende:
Grote blauwe ogen en appelwangen.
Toeps, m'n vraag staat nog open. Zou je zo lief willen zijn om mij inzicht te verschaffen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:30 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nicole heeft eigenlijk een heel onsymmetrisch hoofd.
Was jij niet fan van Brooke?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:56 schreef Jerruh het volgende:
ik zie haar nog op die sokkel staan met die schaaltjes, krijsend van angst voor een paar vogels...
Whahahaha, die was mooi idd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zie haar nog op die sokkel staan met die schaaltjes, krijsend van angst voor een paar vogels...
ik vond brooke ech lief en schattig en apart!quote:
Nik op nummer 1, op de hielen gezeten door Mercedes!quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik vond brooke ech lief en schattig en apart!
maar goed
mijn alltime favourites zijn toch echt wel elyse, mercedes, april, shandi, nicole-3, bre, mollie sue en nik...
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:47 schreef Jerruh het volgende:
Ik vond haar ook niets, te ''popperig''quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:47 schreef Jerruh het volgende:
Tis sprekend Joanie vinnik... en ik ben blijkbaar niet de enige, het stuk waar deze foto vandaan komt gaat ook over Joanie...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat is joanie niet, maar een deelneemster aan antm cycle 7...
Ik moet je eerlijk bekennen dat ik cycle 7, die nog niet in Nl is verschenen, al gezien heb. Die foto daarvan, met dat rooie haar, is van een van de fotoshoots van cycle 7 en dat meisje is amandaquote:Op vrijdag 16 maart 2007 16:35 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Tis sprekend Joanie vinnik... en ik ben blijkbaar niet de enige, het stuk waar deze foto vandaan komt gaat ook over Joanie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |