Naima eens, maar Nicole vond ik dan weer het mooiste meisje dat mee heeft gedaan met ANTMquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:16 schreef Jerruh het volgende:
mee eens! en absolute dieptepunten vind ik toch wel nicole en naima...
Toeps, ik weet dat jij altijd gelijk hebt, maar als je niet compleet geobsedeerd bent door dit soort shows, dan zie je niet heel veel voorbij komen. En gala-foto's van Joanie komen al helemaal niet veel voorbij. Zelfs met het bezoeken van een aantal aan haar gewijde sites en het bekijken van foto's van feestjes waar ze had kúnnen zijn, zie ik geen gala-foto van haar.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:07 schreef Toeps het volgende:
Nou ja, hoezo wist je dan dat Danielle ging winnen? Joanie heeft ook zát galafoto's.
Volgens mij was er pas nog een filmpje an Joanie en Lisa gepost die los gingen in een karaokebar?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:37 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Toeps, ik weet dat jij altijd gelijk hebt, maar als je niet compleet geobsedeerd bent door dit soort shows, dan zie je niet heel veel voorbij komen. En gala-foto's van Joanie komen al helemaal niet veel voorbij. Zelfs met het bezoeken van een aantal aan haar gewijde sites en het bekijken van foto's van feestjes waar ze had kúnnen zijn, zie ik geen gala-foto van haar.
In een topic waar je celeb's post, post je geen verliezer van een show waar je sowieso al geen celeb mee wordt. Logische conclusie als je niet gelijk alle foto's van alle ANTM meisjes gaat onderzoeken: dat moet de winnares zijn. And she is.
In een ander topic dan dit?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:54 schreef Toeps het volgende:
[..]
Volgens mij was er pas nog een filmpje an Joanie en Lisa gepost die los gingen in een karaokebar?
Dit vind ik ook een mooie dame!quote:
naima idd, wat was dat een gedrocht, vooral als je zag van wie ze de finale wonquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Naima eens, maar Nicole vond ik dan weer het mooiste meisje dat mee heeft gedaan met ANTM.
Met wie stond ze ook al weer in de finale?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:16 schreef Re het volgende:
[..]
naima idd, wat was dat een gedrocht, vooral als je zag van wie ze de finale won
Met Kahlen, daar deed Joanie me trouwens een beetje aan denken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:29 schreef Marty het volgende:
[..]
Met wie stond ze ook al weer in de finale?
Nicole heeft eigenlijk een heel onsymmetrisch hoofd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:47 schreef Jerruh het volgende:
ik snap eigenlijk niet wat iedereen ziet in nicole-5... ik vond haar boring, jankzakkerig en eigenlijk zelfs lelijk....
"Help, een duif!" Alleen daarom al had ze niet mogen winnen...quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:47 schreef Jerruh het volgende:
ik snap eigenlijk niet wat iedereen ziet in nicole-5... ik vond haar boring, jankzakkerig en eigenlijk zelfs lelijk....
ik zie haar nog op die sokkel staan met die schaaltjes, krijsend van angst voor een paar vogels...quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:40 schreef speknek het volgende:
Grote blauwe ogen en appelwangen.
Toeps, m'n vraag staat nog open. Zou je zo lief willen zijn om mij inzicht te verschaffen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:30 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nicole heeft eigenlijk een heel onsymmetrisch hoofd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |