Die geweldigequote:Op maandag 12 maart 2007 23:06 schreef supkaa het volgende:
Hoe gaat het eigenlijk met de meiden van de vorige cycle? Nicole etc.
Nee, dat had Mollie moeten zijn. Nadat zij eruit was gestuurd was het programma minder leuk voor mij om te volgenquote:Op maandag 12 maart 2007 23:09 schreef SEMTEX het volgende:
ik wist het al van het begin omdat ik het opgezocht had. Vind het echt geen terechte winnares.
Ik vind haar nog steeds niksquote:Op maandag 12 maart 2007 22:56 schreef Nilasha het volgende:
[..]
http://www.stormmodels.com/womendetails.html?id=3296&image=33715
Vreemd. Want Kim is bij Elite, en werkt ook heel veel.quote:
Op die bovenste foto herken ik haar nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 00:09 schreef Rebbedebje het volgende:
En even recent on topic.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier lijkt ze meer op Tyra dan op haarzelf
[afbeelding]
Deze foto werkte niet dus hier een linkje, finalefoto samen met Tyra:
http://www.topmodelgossip(...)-with-tyra-banks.jpg
Opzich vind ik haar geen slechte winnares, maar ik ben ook niet laaiend enthousiast.
(ze lijkt me in ieder geval wat minder backstabbig dan Joanie en Jade, al vond ik jade misschien nog de beste)
Joanie was een tikkeltje oud voor een startend model. 24, dacht ik.quote:Op maandag 12 maart 2007 22:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Danielle heeft inderdaad niet veel looks.
Joanie is meer veelzijdig. Ik ben toch benieuwd wat hen Danielle tot winnaar heeft gemaakt..
Eerste ronde?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:29 schreef Zeeltje het volgende:
Dus de enige modellen die succes hebben zijn: mollie sue, die ene van de eerste ronde.. iets met een E dacht ik
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:42 schreef Zeeltje het volgende:
Ja elyse! die doet het goed in tokio Hong Kong!
De winnares van cycle 1 is echt arrogant. Die komt nu ook vaak voor bij sbs 6. Je hebt daar een top 100 en vorige keer was het met lekkerste lichaam en zij gaf ook commentaar.
Adriaan heet ze ofzoiets. ( ben niet zo goed in namen )
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 08:01 schreef Toeps het volgende:
Foto's van Kim
Dat was wel vreemd jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:32 schreef Torio het volgende:
Ik had trouwens het gevoel dat Tyra voor Joanie aan het rooten was.
Toen ze bekend maakte dat Danielle gewonnen had, omhelsde ze éérst Joanie...dit is bij de vorige cycles nog niet eerder gebeurd
Toen Jade er in het begin inkwam dacht ik al gelijk dat ze haar expres hadden gekozen voor het dramatische effect. Ze had alles in zich dat ze zo arrogant was uit pure onzekerheid, en dat ze op een gegeven moment in huilen uitbarstte, haar muur brak en ze een lief gedreven meisje zou worden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:10 schreef Lollifant het volgende:
Ik heb me echt gek gelachen toen Jade uit het huis ging! Wat was ze in godsnaam aan het doen, met d'r vingerknipjes zo cool mogelijk weg proberen te lopen?!![]()
Het zag er echt niet uit.
Echt zo van 'Zie mij er eens niets om geven.'quote:Op dinsdag 13 maart 2007 11:10 schreef Lollifant het volgende:
Ik heb me echt gek gelachen toen Jade uit het huis ging! Wat was ze in godsnaam aan het doen, met d'r vingerknipjes zo cool mogelijk weg proberen te lopen?!![]()
Het zag er echt niet uit.
Joanie had moeten winnen, maar Danielle is ook wel leuk.
Haha ja mijn moeder zei ook al "Die is echt niet goed hoor!'quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:53 schreef Natalie het volgende:
[..]
Echt zo van 'Zie mij er eens niets om geven.'
Met dat stomme knippen d'r vingers en dat gegiechel. Ik dacht even dat ze aan 't doordraaien was.
hehe.. en op het laatst knipje werd ze uit de grote antm-foto 'geknipt'quote:Op dinsdag 13 maart 2007 12:53 schreef Natalie het volgende:
[..]
Echt zo van 'Zie mij er eens niets om geven.'
Met dat stomme knippen d'r vingers en dat gegiechel. Ik dacht even dat ze aan 't doordraaien was.
Dat was inderdaad geniaal geregeld door de regie!quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:10 schreef Ephemera het volgende:
[..]
hehe.. en op het laatst knipje werd ze uit de grote antm-foto 'geknipt'![]()
![]()
Dat was zeker leuk gedaan ja.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 13:10 schreef Ephemera het volgende:
[..]
hehe.. en op het laatst knipje werd ze uit de grote antm-foto 'geknipt'![]()
![]()
mee eens! en absolute dieptepunten vind ik toch wel nicole en naima...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:53 schreef LuQas het volgende:
Ik vond Yoanna (cycle 2 volgens mij) met stip de mooiste winnares tot nu toe. Heeft die het eigenlijk ver geschopt? Ze was al redelijk oud volgens mij.
Yoanna zit nog steeds bij IMG, maar is voornamelijk bezig met haar eigen TV programma, the look for less. Redelijk succesvol wel.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:53 schreef LuQas het volgende:
Ik vond Yoanna (cycle 2 volgens mij) met stip de mooiste winnares tot nu toe. Heeft die het eigenlijk ver geschopt? Ze was al redelijk oud volgens mij.
Vanaf dat moment wist ik 100% zeker dat Danielle ging winnen, terwijl ik voor Joanie was. Overigens had ik al kunnen beredeneren dat D. zou winnen; degene met de beste foto's maar net iets minder loopje wint meestal niet, in tegenstelling tot degene met iets mindere foto's maar het beste loopje. Stom.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:18 schreef SEMTEX het volgende:
ANTM's Danielle:
weird haar, onzuivere huid en een jurk die niet goed zit.
[afbeelding]
Ik vond de foto's van Danielle meestal beter dan die van Joanie.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:57 schreef Elseetje het volgende:
Ik wil graag SEMTEX bedanken voor deze post:
[..]
Vanaf dat moment wist ik 100% zeker dat Danielle ging winnen, terwijl ik voor Joanie was. Overigens had ik al kunnen beredeneren dat D. zou winnen; degene met de beste foto's maar net iets minder loopje wint meestal niet, in tegenstelling tot degene met iets mindere foto's maar het beste loopje. Stom.
Naima eens, maar Nicole vond ik dan weer het mooiste meisje dat mee heeft gedaan met ANTMquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:16 schreef Jerruh het volgende:
mee eens! en absolute dieptepunten vind ik toch wel nicole en naima...
Toeps, ik weet dat jij altijd gelijk hebt, maar als je niet compleet geobsedeerd bent door dit soort shows, dan zie je niet heel veel voorbij komen. En gala-foto's van Joanie komen al helemaal niet veel voorbij. Zelfs met het bezoeken van een aantal aan haar gewijde sites en het bekijken van foto's van feestjes waar ze had kúnnen zijn, zie ik geen gala-foto van haar.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:07 schreef Toeps het volgende:
Nou ja, hoezo wist je dan dat Danielle ging winnen? Joanie heeft ook zát galafoto's.
Volgens mij was er pas nog een filmpje an Joanie en Lisa gepost die los gingen in een karaokebar?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:37 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Toeps, ik weet dat jij altijd gelijk hebt, maar als je niet compleet geobsedeerd bent door dit soort shows, dan zie je niet heel veel voorbij komen. En gala-foto's van Joanie komen al helemaal niet veel voorbij. Zelfs met het bezoeken van een aantal aan haar gewijde sites en het bekijken van foto's van feestjes waar ze had kúnnen zijn, zie ik geen gala-foto van haar.
In een topic waar je celeb's post, post je geen verliezer van een show waar je sowieso al geen celeb mee wordt. Logische conclusie als je niet gelijk alle foto's van alle ANTM meisjes gaat onderzoeken: dat moet de winnares zijn. And she is.
In een ander topic dan dit?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:54 schreef Toeps het volgende:
[..]
Volgens mij was er pas nog een filmpje an Joanie en Lisa gepost die los gingen in een karaokebar?
Dit vind ik ook een mooie dame!quote:
naima idd, wat was dat een gedrocht, vooral als je zag van wie ze de finale wonquote:Op dinsdag 13 maart 2007 19:27 schreef speknek het volgende:
[..]
Naima eens, maar Nicole vond ik dan weer het mooiste meisje dat mee heeft gedaan met ANTM.
Met wie stond ze ook al weer in de finale?quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:16 schreef Re het volgende:
[..]
naima idd, wat was dat een gedrocht, vooral als je zag van wie ze de finale won
Met Kahlen, daar deed Joanie me trouwens een beetje aan denken.quote:Op woensdag 14 maart 2007 16:29 schreef Marty het volgende:
[..]
Met wie stond ze ook al weer in de finale?
Nicole heeft eigenlijk een heel onsymmetrisch hoofd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:47 schreef Jerruh het volgende:
ik snap eigenlijk niet wat iedereen ziet in nicole-5... ik vond haar boring, jankzakkerig en eigenlijk zelfs lelijk....
"Help, een duif!" Alleen daarom al had ze niet mogen winnen...quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:47 schreef Jerruh het volgende:
ik snap eigenlijk niet wat iedereen ziet in nicole-5... ik vond haar boring, jankzakkerig en eigenlijk zelfs lelijk....
ik zie haar nog op die sokkel staan met die schaaltjes, krijsend van angst voor een paar vogels...quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:40 schreef speknek het volgende:
Grote blauwe ogen en appelwangen.
Toeps, m'n vraag staat nog open. Zou je zo lief willen zijn om mij inzicht te verschaffen?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:30 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nicole heeft eigenlijk een heel onsymmetrisch hoofd.
Was jij niet fan van Brooke?quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:56 schreef Jerruh het volgende:
ik zie haar nog op die sokkel staan met die schaaltjes, krijsend van angst voor een paar vogels...
Whahahaha, die was mooi idd.quote:Op donderdag 15 maart 2007 11:56 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik zie haar nog op die sokkel staan met die schaaltjes, krijsend van angst voor een paar vogels...
ik vond brooke ech lief en schattig en apart!quote:
Nik op nummer 1, op de hielen gezeten door Mercedes!quote:Op donderdag 15 maart 2007 12:03 schreef Jerruh het volgende:
[..]
ik vond brooke ech lief en schattig en apart!
maar goed
mijn alltime favourites zijn toch echt wel elyse, mercedes, april, shandi, nicole-3, bre, mollie sue en nik...
quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:47 schreef Jerruh het volgende:
Ik vond haar ook niets, te ''popperig''quote:Op donderdag 15 maart 2007 10:47 schreef Jerruh het volgende:
Tis sprekend Joanie vinnik... en ik ben blijkbaar niet de enige, het stuk waar deze foto vandaan komt gaat ook over Joanie...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 15:45 schreef Jerruh het volgende:
[..]
dat is joanie niet, maar een deelneemster aan antm cycle 7...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |