Heb je een link?quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:17 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb trouwens Joanie op myspace toegevoegd. Danielle zit er ook.
sarahquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:07 schreef supkaa het volgende:
Deze vind ik trouwens behoorlijk schattig![]()
[afbeelding]
Neequote:Op donderdag 8 maart 2007 21:06 schreef Natalie het volgende:
Ben ik de enige die MySpace-pagina's over het algemeen erg lelijk vindt
Als je niet wil weten wie deze ANTM wint kun je beter Sarah's webspace niet bezoekenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:07 schreef supkaa het volgende:
Deze vind ik trouwens behoorlijk schattig![]()
[afbeelding]
Iek! Bedankt voor de waarschuwing.. heb gelukkig geen gezienquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:43 schreef Samson het volgende:
[..]
Als je niet wil weten wie deze ANTM wint kun je beter Sarah's webspace niet bezoeken![]()
Die is inderdaad wel grappig. Rare Jade!!quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:35 schreef Elvi het volgende:
Jade is echt erg... deze video staat bij dr myspace gelinkt: http://www.youtube.com/watch?v=e4gNZXk4nNE&eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Emyspace%2Ecom%2Fjadeygirll en eigenlijk word ze gewoon belachelijk gemaakt![]()
quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:24 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee
Ben ik de enige die Sarah erg lelijk vindt?
ik was al die pagina;'s aan het bekijken... en ineens schoot me inderdaad te binnen dat ergens de naam van de winnaar vast genoemd zou moeten zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:43 schreef Samson het volgende:
[..]
Als je niet wil weten wie deze ANTM wint kun je beter Sarah's webspace niet bezoeken![]()
quote:Op vrijdag 9 maart 2007 14:48 schreef --Globe-- het volgende:
Ik ben Joanie.
No worries, ik wist t al, ik kan me elke cycle echt niet bedwingen om te kijken wie t wintquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:40 schreef Sharapova het volgende:
[..]
ik was al die pagina;'s aan het bekijken... en ineens schoot me inderdaad te binnen dat ergens de naam van de winnaar vast genoemd zou moeten zijn.
snel weggeklikt.
maar jij wist het nog niet en nu wel? of wist je het al.
anders zou het echtzijn
alex rankovic!quote:Op zondag 11 maart 2007 10:15 schreef fi0re het volgende:
Nog even een late reactie![]()
weet iemand hoe het model heet waar joanie de poppenshoot mee had?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |