Waarom vraag je dat?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:03 schreef Suikeroom het volgende:
Jaap laat zich tog niet inpalmen door Natasia heh?
Ja, die dude kan wel spelenquote:
hij die niet klaar kan komenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:08 schreef lillkiss het volgende:
misschien stomme vraag maar wat betekent hdnkkk?
Nee.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:05 schreef beequeen het volgende:
CopyCat, woon jij dan bij die andere Japie?
Join the clubquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik ben al zóóó oud, dat ik me de reclame voor KingKorn brood nog levendig voor de geest kan halen.
"Ik ga bij Japie wonen!"
Het kwam bij Huub vandaan....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, die dude kan wel spelen![]()
Alleen jammer van brian![]()
Wil ik ook wel weten...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:09 schreef havefun het volgende:
Welk nummer draaide Huubske nou net?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik ben al zóóó oud, dat ik me de reclame voor KingKorn brood nog levendig voor de geest kan halen.
"Ik ga bij Japie wonen!"
quote:
Lijkt me lachen als Jaap een keer tijdens een training door de vloer zakt van de fitnessruitme , en dan boven op Natasia pleurt als ze aan het koken is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:10 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Is Jaap aan het trainen, misschien verklaart dat waarom mijn streams het niet goed doen.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:12 schreef havefun het volgende:
[..]
Lijkt me lachen als Jaap een keer tijdens een training door de vloer zakt van de fitnessruitme , en dan boven op Natasia pleurt als ze aan het koken is.
En dat iedereen dan rustig aan tafel zit , tering zou een mooie boel worden denk ik.
hahahaha, ik zie het al helemaal gebeuren ja.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:12 schreef havefun het volgende:
[..]
Lijkt me lachen als Jaap een keer tijdens een training door de vloer zakt van de fitnessruitme , en dan boven op Natasia pleurt als ze aan het koken is.
En dat iedereen dan rustig aan tafel zit , tering zou een mooie boel worden denk ik.
Ik zag de verwarring al aankomenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:10 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Het kwam bij Huub vandaan....Brian staat bij mij het liefst op mute..
ook grappig, stream 1zien en de gitaarleraar horen, is hetzelfde effectquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:08 schreef beequeen het volgende:
Grappig, geluid van stream 3 en het beeld van stream1, is het net of hdnkkk echt gitaar kan spelen.
Neeeeee, dat is zielig voor Jaap...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:12 schreef havefun het volgende:
[..]
Midden in Nasty's pindasoepquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:12 schreef havefun het volgende:
[..]
Naja, was mijn schuld. Wie luisterd er dan ook naar brian?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zag de verwarring al aankomen![]()
shit, te laat, wou je net uitmaken voor ou******quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee.
"Ik ga bij Japie wonen!"
Edit:Grappig, geluid van stream 3 en het beeld van stream1, is het net of hdnkkk echt gitaar kan spelenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zag de verwarring al aankomen![]()
Fuckers van DGK_REDACTIE lopen ons gewoon te fokken !quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:17 schreef lillkiss het volgende:
stream op huub en syl pleeze???
Ik wil Carlos zijn adviezen voor Jaap graag horenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:16 schreef blomst het volgende:
Natasia straks ook nog zangles
Kunnen we kiezen uit Brian zijn gitAar les o Natasia haar zangkunsten.
Doe dan de poort maar.
Gemeen zijn ze he?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Fuckers van DGK_REDACTIE lopen ons gewoon te fokken !![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:13 schreef BBW het volgende:
brian zn gitaar is me ook vals
OOOOO wat ontzettend jammer dat ik die acteerles gemist heb, waren er bewoners die wel een "voldoende" scoorde met hun monoloog?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:18 schreef beequeen het volgende:
Gokje......Snollie is ontzettend afgegaan bij het voordragen van haar monoloog, en durft nu haar giechel niet meer open te doen ( niet dat het nodig is hoor)![]()
Ze vertellen er niet veel over , Huub zei net dat het leek op Idols, compleet met 2 juryleden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:20 schreef Sporti het volgende:
[..]
OOOOO wat ontzettend jammer dat ik die acteerles gemist heb, waren er bewoners die wel een "voldoende" scoorde met hun monoloog?
Zou het werken, dan ga ik er in meequote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:23 schreef Maria44 het volgende:
Zeg, vinden jullie Natasia, Brian en Amanda ook zulke lieve, leuke, eerlijke, vriendelijke, beleefde, oprechte bewoners? Zou toch jammer zijn als die eruit gestemd werden he? Die irritante Huub en die vervelende Sylvia, alsmede slijmerige Eric en jankende Japie moeten gewoon eruit gestemd worden heh? Toch?Ben blij dat ik die muzikale Brian op de streams heb en lieffie Amanda.
er kunnen tog ook 4 mensen op een rij zitten dat is ook 200 kg zelfs meer!! dus slaat nergens opquote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:23 schreef Maria44 het volgende:
Ben blij dat ik die muzikale Brian op de streams heb en lieffie Amanda.
Kunnen ze geen luchtkussen bestellen?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:25 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
Het is net een springkussen zo.![]()
Het gaat om KG per vierkante cmquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:25 schreef lillkiss het volgende:
[..]
er kunnen tog ook 4 mensen op een rij zitten dat is ook 200 kg zelfs meer!! dus slaat nergens op
Dan is het gewicht wel verdeeld.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:25 schreef lillkiss het volgende:
[..]
er kunnen tog ook 4 mensen op een rij zitten dat is ook 200 kg zelfs meer!! dus slaat nergens op
ik zeg toch ook niet, dat het niet sneu voor hem is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:28 schreef lillkiss het volgende:
[..]
ja oke.... maar tog.. ik vind het wel sneu voor die kerel
Je krijgt gelijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:16 schreef blomst het volgende:
Natasia straks ook nog zangles
Kunnen we kiezen uit Brian zijn gitAar les o Natasia haar zangkunsten.
Doe dan de poort maar.
Hadden ze maar kwaliteitsbanken moeten kopen ipv Morresmeubel rommel neerzetten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:30 schreef HiDiHo het volgende:
ik zeg toch ook niet, dat het niet sneu voor hem is.
ik zag alleen die bank doorzakken, vandaar
Bij mij geen haperingen nog:quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:31 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Het is geen doen, die haperende streams hierzo![]()
ja hallo ze moet nog zes regels, ik schat nog een maandje of zeven.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hoe lang zal het nog duren tot Natasia haar liedje uit d'r kop kent?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hadden ze maar kwaliteitsbanken moeten kopen ipv Morresmeubel rommel neerzetten.
Op die manier krijgen ze me wel weer aan het werkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:33 schreef Katewalker het volgende:
Op de stream 1 en 2 Brian en stream 2 en 3 Natasia...hoe verzinnen ze het..![]()
Misschien moet ze eerst de tekst leren begrijpen, dan is het ook makkelijker te onthouden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:32 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hoe lang zal het nog duren tot Natasia haar liedje uit d'r kop kent?
Dat is een vooroordeel, dat blijkt nu maar weerquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:34 schreef 2live het volgende:
ik dacht dat donkere mensen altijd een goed ritme gevoel hadden?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:36 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Dat is een vooroordeel, dat blijkt nu maar weer
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:36 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
[..]
Dat is een vooroordeel, dat blijkt nu maar weer
Zij laat zich ook als een kind straffenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:36 schreef rooie3 het volgende:
Wel sneu dat Sylvia echt niks heeft.
ze krijgt als een klein kind straf.
terwijl haar paaldanswedstrijd al gauw is.
en dat 4 streams voor 4 ruimtes zijnquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Net als dikke mensen altijd gezellig zijn.![]()
huub mode aan ' dan ga je toch lekker naar huis! huub mode uit.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:38 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zij laat zich ook als een kind straffenTis toch idioot dat je je op die manier laat manipuleren!
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:39 schreef Maria44 het volgende:
[..]
en dat 4 streams voor 4 ruimtes zijn
Laatste bezoek: 1 minuut 30 seconden geleden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:39 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Oke, we zijn nu wel genoeg gestraft. Graag wat streams op Syl, Huub of zelfs Jaap![]()
Ja maar anders is ze wel 10k kwijt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:38 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zij laat zich ook als een kind straffenTis toch idioot dat je je op die manier laat manipuleren!
Moet ze effe met Huub het bed induiken en voila, dansles geregeld!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja maar anders is ze wel 10k kwijt.
terwijl Tien nu wel effe inkomsten van het bellen ontvangt voor haar.
van die argumenten lust ik er nog wel 10quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:41 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja maar anders is ze wel 10k kwijt.
terwijl Tien nu wel effe inkomsten van het bellen ontvangt voor haar.
Waarom is alles van haar afgenomen dan?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:36 schreef rooie3 het volgende:
Wel sneu dat Sylvia echt niks heeft.
ze krijgt als een klein kind straf.
terwijl haar paaldanswedstrijd al gauw is.
Ja, als je goed kijkt, zie je ze zittenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:43 schreef lillkiss het volgende:
dat die kerel niet gek wordt, of heeft ie stiekems oordopjes in?
Mwah, als je kijkt wat mensen gemiddeld aan dieetrommel en andere zaken uitgeven dan zou het al met al nog wel eens mee kunnen vallen met die kosten..... mits het er ook af blijft.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:44 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Het is wel een duur geintje voor Jaap. 10.000 euro om 50 kilo af te vallen. En de vraag is nog maar of het hem gaat lukken. Ik denk het niet.
ja dat wil ik ook wel is wetenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:44 schreef elrosa het volgende:
[..]
Waarom is alles van haar afgenomen dan?
vond het al raar vorige week, geen tango les, geen motor rijden, geen paal dans. wat heeft die lieven meid gedaan?
Uiteraard ik neem ze allemaal opquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:45 schreef FSR het volgende:
heeft iemand de vocals van Zdngmw ergens ???
Die is vast haar haar aan het wassenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:46 schreef Sammy-S het volgende:
Je kunt zingen of je kan niet zingen. Halleluja zeg! Maar goed… het is enter-tain-ment. Waar is Amanda trouwens…
jo jo effectquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, als je kijkt wat mensen gemiddeld aan dieetrommel en andere zaken uitgeven dan zou het al met al nog wel eens mee kunnen vallen met die kosten..... mits het er ook af blijft.
Van de spanning en de zenuwen gaat ie straks vast ook nog de paardenbak leeg vreten.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, als je kijkt wat mensen gemiddeld aan dieetrommel en andere zaken uitgeven dan zou het al met al nog wel eens mee kunnen vallen met die kosten..... mits het er ook af blijft.
Dus we kunnen binnenkort, naast de Insane Brian 'Para' remix ook een Nasty 'More Than Words' mix verwachten?quote:
Hier zie ik de humor wel van inquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:45 schreef beequeen het volgende:
Ik heb m al eens gepost, misschien voor diegene die m niet kennen, ze kan zo een duo vormen.
http://www.youtube.com/watch?v=gGJvi5NmV6U&search=Le%20mistral%20grappig%20funny%20muziek%20gitaar%20pop%20alternatief%20rock%20friesland%20clip%20paradise%20heaven
Zou geweldig zijn als iemand dat kon maken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:50 schreef waldorfsalad het volgende:
[..]
Dus we kunnen binnenkort, naast de Insane Brian 'Para' remix ook een Nasty 'More Than Words' mix verwachten?![]()
quote:
daarom zit hij daar; ook een gratis psych.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:51 schreef Carlaa het volgende:
Jaaps gewicht is niet zijn probleem, maar een symptoom van zijn probleem. Als hij niet eerst aan zijn problemen werkt, blijven de symptomen terug komen....
Voor heel kijkend Nederland, je moet er maar zin in hebben. Bovendien is het niet de doelstelling van het spel.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:52 schreef 2live het volgende:
[..]
daarom zit hij daar; ook een gratis psych.
Alles voor de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:52 schreef 2live het volgende:
[..]
daarom zit hij daar; ook een gratis psych.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:51 schreef Carlaa het volgende:
Jaaps gewicht is niet zijn probleem, maar een symptoom van zijn probleem. Als hij niet eerst aan zijn problemen werkt, blijven de symptomen terug komen....
Dit is DE opmerking van de dag!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:55 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik word para brother van die streams. Kan de redactie niet wat andere streams bewerkstelligen?![]()
Ja .... Ik raporteer deze shitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:55 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik word para brother van die streams. Kan de redactie niet wat andere streams bewerkstelligen?![]()
Hij maakt in ieder geval veel anti reklame voor zichzelf door Nastsasi zangles te gevenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:55 schreef Kinga het volgende:
Chris is 22 ! Omg...
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:55 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Hij vertelde vannacht ook dat hij al meerdere keren 50 kg was afgevallen en dat hij dan telkens terugviel en hij heeft dus m.n. moeite met zijn terugval momenten. Daarbij wilde hij graag geholpen worden in dgk. Dus omwille van zijn psychische problemen die hij heel goed onderkent. Hij wil dus wel evt. een maagband maar moet daarvoor toch eerst 150 kg wegen, dus 50 kg eraf.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:53 schreef waldorfsalad het volgende:
Om (zoveel) af te vallen is, net als bij stoppen met roken, grote discipline nodig. Zo op het eerste gezicht lijkt Jaap me niet zo gedisciplineerd wat dit betreft, en dat hij zin heeft om zonder de anderen 'lekker te vreten' geeft dat al aan. Als je wilt afvallen, dan moet je het niet voor je uit blijven schuiven, maar op een bepaald tijdstip beginnen en daaraan vasthouden. Niet zomaar opgeven of met allerlei slappe excuses eronder uit proberen te komen.
Ben ik nou de enige die 'para brother' niet origineel meer vind?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:55 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Maar het is toch zo.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:44 schreef Sporti het volgende:
[..]
van die argumenten lust ik er nog wel 10![]()
Ik wil zijn liedje NIEt en Bewerkstelligen NIET.quote:
Neuh..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:01 schreef HiDiHo het volgende:
Ben ik nou de enige die 'para brother' niet origineel meer vindt?![]()
Zou hij werkelijk gedacht hebben dat er een spel gespeeld moest worden en niet een redactiespel? Dat verklaart dan een hoop over vanmorgen en zijn problemen die hij vertelde te hebben met zijn rol. Waarbij Natasia hem adviseerde over zijn relatie met achter en de psych die hij kon gebruiken etc.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:57 schreef noekje het volgende:
Ik heb het gevoel dat Jaap er niet lang in zit. Die gaat ergens breken. Die man is na 1 dag al depressiever dan Bart in al die maanden.
1 keer is leukquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die 'para brother' niet origineel meer vind?![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
Kunnen ze deze dame misschien in dat hok gooien voor Snollie en Zdngmw?
http://www.dorpsgekken.nl/dg/lerares-knipt-tong-leerling-af/
Ze maakt geen tv.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:44 schreef elrosa het volgende:
[..]
Waarom is alles van haar afgenomen dan?
vond het al raar vorige week, geen tango les, geen motor rijden, geen paal dans. wat heeft die lieven meid gedaan?
Anders begrijpt de redactie het niet. Het heeft wel geholpen, we hebben nu nog maar 2 vreselijke streamsquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens hun ! Ik vindt haar een toppertjequote:
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens hun ! Ik vindt haar een toppertje![]()
![]()
Motto: Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.
Hee, dat is mijn motto.quote:
Je hebt dat motto op een tegeltje aan de muur van het toilet hangen??quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:09 schreef HiDiHo het volgende:
Hee, dat is mijn motto.
Was het dan ooit echt orgineel? Hij is made in de antillen komt waar de para brothers vandaan komen. Hij was hierin niet orgineel. het leek mee aangeleerd gedrag en bovenmatige agressie.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jaap laat zich net zoals alle andere gewoon gebruiken, Bart heeft de eer aan zichzelf gehouden en vertrok toen die daar achter kwam alle die na hem kwamen zijn of ziek of naief. Jaap is daar een goed voorbeeld die dreigt ten onder te gaan aan een eetprobleem, dat los je echt niet op door je daar op te laten sluiten, tis gewoon in en in triest.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:57 schreef noekje het volgende:
Ik heb het gevoel dat Jaap er niet lang in zit. Die gaat ergens breken. Die man is na 1 dag al depressiever dan Bart in al die maanden.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt dat motto op een tegeltje aan de muur van het toilet hangen??
Tis maar wat je saai vindt. Ik vindt de gesprekken met syl juist boeiend.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens hun ! Ik vindt haar een toppertje![]()
![]()
Motto: Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:12 schreef obezzi het volgende:
is er nog wat gebeurt sinds gister?
Als ik niet beter wist, zou ik zeggen dat alle 'brothers' para zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:10 schreef Lieve het volgende:
[..]
Was het dan ooit echt orgineel? Hij is made in de antillen komt waar de para brothers vandaan komen. Hij was hierin niet orgineel. het leek mee aangeleerd gedrag en bovenmatige agressie.
Patrick bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:11 schreef Ilmagnifico het volgende:
Is het nou echt zo dat Brian al zijn activiteiten nog heeft omdat ie met Amandel neukt en omdat ie niemand iets gunt?
En dan zou de toneelhaak voor Syl langskomen.............![]()
Doe een heerlijke vent door de brievenbus een keer.![]()
Precies, goed voorbeeldquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:12 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Tis maar wat je saai vindt. Ik vindt de gesprekken met syl juist boeiend.
En vooral de complotjes.
Ze had gisteravond als 1e al weer snel door dat die blonde stoot niet de nieuwe bewoner was.
Wat gingen de kwajongens daar op hun bek zeg![]()
Als ie neuken wil, zijn we dat gezeik van die toneelhaak voor Syl ff kwijt. En kan ze gewoon weer dansen en zo.quote:
Was leuk om te zien hoe Brian en Hupert stonden te dansen...waarom is daar nou geen filmpje van?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:12 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Tis maar wat je saai vindt. Ik vindt de gesprekken met syl juist boeiend.
En vooral de complotjes.
Ze had gisteravond als 1e al weer snel door dat die blonde stoot niet de nieuwe bewoner was.
Wat gingen de kwajongens daar op hun bek zeg![]()
Groot probleem en dan goed in je velquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Las net even bij op de site van Tien...
Japio de eerste dag al in huilen uitgebarsten???
Waarom halen ze een psychisch wrak die villa in?
Wat nou afvallen in die villa...die vent had zich op moeten geven voor Expeditie Robinson, gewoon een paar maandjes op water en rijst.
Hoezo zou hij meedoen aan een spel waar het om de munten gaat als hij alleen maar kilo's wil lozen?
Imo zouden er alleen maar spelers in moeten zitten die voor het goud gaan dit slaat werkelijk nergens op
Buiten dat lijkt het mij een extreem moeilijke omgeving voor iemand die aan een probleem wil werken...je moet beregoed in je vel zitten om de stress van het spel te kunnen doorstaan.
En dat nare mannetje heeft al 50K in z'n zak, ik snap niet dat ie daar nooit op teruggepakt werd/wordt door huub en co, hij moet gewoon z'n gore b*k houden bij stemmingen, ff niks meer voor die man.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:11 schreef Ilmagnifico het volgende:
Is het nou echt zo dat Brian al zijn activiteiten nog heeft omdat ie met Amandel neukt en omdat ie niemand iets gunt?
En dan zou de toneelhaak voor Syl langskomen.............![]()
Doe een heerlijke vent door de brievenbus een keer.![]()
Zooooo. Nu is Natasja ineens een stuk minder maf? Nu er vergelijkingsmateriaal is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
Stond dat niet op het filmpje dat ik heb geplaatst in updates?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Was leuk om te zien hoe Brian en Hupert stonden te dansen...waarom is daar nou geen filmpje van?En toen ze wegreed stonden ze beiden op het bordes te roepen of ze alsjeblieft wilde terugkomen.
Jammer dat er toen geen close up van Amanda te zien was![]()
lees:mensen met een probleem hebben daar dus niets te zoekenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:15 schreef Sporti het volgende:
[..]
Groot probleem en dan goed in je velsuper triest voor Jaap kan niet anders dan een drama worden voor hem!
Ow niet gezien ga even kijkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Stond dat niet op het filmpje dat ik heb geplaatst in updates?
Van mij mag Japie hem uithollen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:16 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
En dat nare mannetje heeft al 50K in z'n zak, ik snap niet dat ie daar nooit op teruggepakt werd/wordt door huub en co, hij moet gewoon z'n gore b*k houden bij stemmingen, ff niks meer voor die man.
Rood is lekker maar niet teveel van drinken anders word je net zoals Japioquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:19 schreef BONG4002 het volgende:
ff offtopic maar ik heb net voor het eerst dat Fernandes spul gehaald, zag Huub het o.a. vaak drinken in DGK en ben toch weleens benieuwd hoe dat smaakt, kon het eerst niet vinden (AH had het niet) maar toch gevonden!
De groene is lekka lekkaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:19 schreef BONG4002 het volgende:
ff offtopic maar ik heb net voor het eerst dat Fernandes spul gehaald, zag Huub het o.a. vaak drinken in DGK en ben toch weleens benieuwd hoe dat smaakt, kon het eerst niet vinden (AH had het niet) maar toch gevonden!
Ja? en? Was het te zuipen ?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:19 schreef BONG4002 het volgende:
wannabequote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:19 schreef BONG4002 het volgende:
En hoe smaakt het?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:19 schreef BONG4002 het volgende:
mwa, vooruit dan maar.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
HiDiHo, heb je al een filmpje van het telefoongesprek tussen zdngmw en Wilgo?
Soort "Cherry cola"?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:20 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Rood is lekker maar niet teveel van drinken anders word je net zoals Japio![]()
die staat op tien.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
HiDiHo, heb je al een filmpje van het telefoongesprek tussen zdngmw en Wilgo?
Hij is absoluut a-muzikaal, geen lol aan om mee te werken als muzikantquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:20 schreef Borga het volgende:
Breenless zijn teachers zijn hem helemaal zat ...Ze willen niet meer,worden helemaal gek van hem...
Vertelde hem net dat: ''Door vaker te zingen ga je niet beter zingen''
Ze willen er vanaf
Nog niet geprobeerd, nu red bull en vanavond eerste blikje uitproberen (de groene)quote:
Nee veel lekkerderquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:21 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Soort "Cherry cola"?
Maargoed, zijn wel weer hele saaie streams op het moment
Het is echt mierzoet, maar zo nu en dan erg lekker.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd, nu red bull en vanavond eerste blikje uitproberen (de groene)
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:22 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd, nu red bull en vanavond eerste blikje uitproberen (de groene)
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:18 schreef Lieve het volgende:
![]()
![]()
Brians gitaar is bijna klaar voor de ZWEMLES
![]()
![]()
![]()
En dat zouden ze eens wat vaker op de tv moeten laten zien, de klasse van Syl. Ze wist ook al dat er een nieuwe bewoner kwam, itt Brian en Natasia want die zagen Amanda al vertrekken toen de cameramensen buiten verschenen. Naar mijn mening moet er altijd een intermediair tussen zulke groepen zitten om de realiteit nog een beetje in het oog te houden en scherpe strategische analyses te kunnen maken. Die dan wel op tv moeten komen want zonder Syl in beeld zakt het wel steeds verder af naar een soort freakshow namelijk en ook dat kost kijkcijfers.quote:
fernandes?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:19 schreef BONG4002 het volgende:
Zie hier (daar staat het op)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:26 schreef Lieve het volgende:
[..]
fernandes?
Wat is het? Limonade? Sportdrankje? ?? verschillende kleuren?
Dit is geen filmpje maar de gecensureerde versie op papier.quote:
Ik vind Syl wel een saaie bewoner. Ik zie haar meer als iemand van "achter" maar dan voor de camera. Heel nuttig en zelfs onmisbaar met dat zootje ongeregeld. Zonder Sylvia had BRian allang geboeid het huis verlaten. Zij is het geweten van veel bewoners.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:25 schreef Maria44 het volgende:
[..]
En dat zouden ze eens wat vaker op de tv moeten laten zien, de klasse van Syl. Ze wist ook al dat er een nieuwe bewoner kwam, itt Brian en Natasia want die zagen Amanda al vertrekken toen de cameramensen buiten verschenen. Naar mijn mening moet er altijd een intermediair tussen zulke groepen zitten om de realiteit nog een beetje in het oog te houden en scherpe strategische analyses te kunnen maken. Die dan wel op tv moeten komen want zonder Syl in beeld zakt het wel steeds verder af naar een soort freakshow namelijk en ook dat kost kijkcijfers.
Hahaquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:29 schreef Lieve het volgende:
Het eerste dat me opvalt op die site is..... een trip naar Suriname![]()
![]()
![]()
Help.... ik ben allergies geworden![]()
![]()
Waar dan?quote:
Waarom zou je niet naar Suriname willen als je weet dat Natasia er niet isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:29 schreef Lieve het volgende:
Het eerste dat me opvalt op die site is..... een trip naar Suriname![]()
![]()
![]()
Help.... ik ben allergies geworden![]()
![]()
Ik schreef al, dit is de gecensureerde versie op papier, een lulverhaal namelijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waar dan?
Niet in Tell-me !![]()
Vandaag nog geen filmpjes
foutje, bedoelde dat nieuwsquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waar dan?
Niet in Tell-me !![]()
Vandaag nog geen filmpjes
als ie nou die pianoman de tekst geeft en zelf in n hoekje gaat zitten wordt het misschien nog watquote:
Het is net zo weinig origineel als dus dat, thumbs up, deze setting, toneelhaak,nooit meer naar huis,dushi,fair enough,dude, dit gaat hem niet worden,micro-cultuur, bewerkstelligen, ventje en ga zo maar doorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja ik vind haar ook vaak saai, maar ze doet goede uitspraken, moet ze die door de kamer gaan gillen of zo? Dat vind ik een beetje dubbel namelijk, er zijn al genoeg freaks en typetjes in die show. Laat er in godsnaam een normale inblijven, maar die dan ook wel laten zien. Het is al erg genoeg dat normaal zijn al gezien wordt als saai en een exit oplevert of straf in de vorm van ontspanning wegnemen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:29 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Ik vind Syl wel een saaie bewoner. Ik zie haar meer als iemand van "achter" maar dan voor de camera. Heel nuttig en zelfs onmisbaar met dat zootje ongeregeld. Zonder Sylvia had BRian allang geboeid het huis verlaten. Zij is het geweten van veel bewoners.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:37 schreef Lieve het volgende:
Wil IEMAND van 'achter' hem ALSJEBLIEFT de geluidstape laten horen? ALSJEBLIEFT??![]()
ik smeek het jullie
Carlos heeft vanaf het begin Huub al lopen af te zeiken... waar bemoeit hij zich mee!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
Volgens Carlos heeft Huub een probleem en moet ie naar de AA.
Is waar, zij is onmisbaar omdat zij de boel een beetje neutraliseertquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:36 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja ik vind haar ook vaak saai, maar ze doet goede uitspraken, moet ze die door de kamer gaan gillen of zo? Dat vind ik een beetje dubbel namelijk, er zijn al genoeg freaks en typetjes in die show. Laat er in godsnaam een normale inblijven, maar die dan ook wel laten zien. Het is al erg genoeg dat normaal zijn al gezien wordt als saai en een exit oplevert of straf in de vorm van ontspanning wegnemen.
Zou hij zich dan verhangen...............dan heeeeeeeeeeeeeeeeel graag.quote:
Ik had een huis vol met silvia's en Bart's veel leuker gevonden maar kennelijk scoor je alleen met een soort freak show, helaas helaas.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:36 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja ik vind haar ook vaak saai, maar ze doet goede uitspraken, moet ze die door de kamer gaan gillen of zo? Dat vind ik een beetje dubbel namelijk, er zijn al genoeg freaks en typetjes in die show. Laat er in godsnaam een normale inblijven, maar die dan ook wel laten zien. Het is al erg genoeg dat normaal zijn al gezien wordt als saai en een exit oplevert of straf in de vorm van ontspanning wegnemen.
Volgens mij moet die Carlos zijn volgevreten bek eens houden en eens verder kijken dan zijn neus lang is. Walchelijke vent vind ik het (en niet alleen om deze uitspraak).quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
please..please..please..please..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou hij zich dan verhangen...............dan heeeeeeeeeeeeeeeeel graag.![]()
Nee hij zou ontroert raken van de mooie emotie in zijn stem...je weet toch hoe hij isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou hij zich dan verhangen...............dan heeeeeeeeeeeeeeeeel graag.![]()
Carlos heeft problems met wit/blank.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:40 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Volgens mij moet die Carlos zijn volgevreten bek eens houden en eens verder kijken dan zijn neus lang is. Walchelijke vent vind ik het (en niet alleen om deze uitspraak).
van sporten krijg je weke hersendelen. Kijk maar naar brian en Nasty!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:37 schreef Sporti het volgende:
Huub alweer geen zin in de gym. tis ook wel te zien aan zijn lijf dat die te weing sport
Wat een onzin, 99% waar hij mee omgaat is blankquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:42 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Carlos heeft problems met wit/blank.
Te veel te vaak anti blank en te veel en te vaak pro de rest.
Top analyse.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:42 schreef Lieve het volgende:
[..]
van sporten krijg je weke hersendelen. Kijk maar naar brian en Nasty!
Eric is niet dom en niet dol op sport
Huub is niet dom en niet dol op sport
Jaap is niet dom en niet dol op sport
Brian is dol op sport en gestoord ( of door elkaar gerammelt)
Nasty beweegt zich meermaals per dag in de sportzaal en is.... gestoord
Amanda.... sport in bed.... en is gestoord
Sylvia.... daar krijg je niet goed hoogte van![]()
Waar bemoeien wij ons mee?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:39 schreef Clank het volgende:
[..]
Carlos heeft vanaf het begin Huub al lopen af te zeiken... waar bemoeit hij zich mee!!
Ach kan ook af en toe wel lekker zijn na al die drukte en ophef afgelopen 2 dagenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:43 schreef maikel112 het volgende:
saaie dag vandaag
Goh, dat jij nu niet aan het sporten bent danquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:42 schreef Lieve het volgende:
[..]
Sluit niets uit.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat een onzin, 99% waar hij mee omgaat is blank
Ja dan is het weer niet te volgen, en stotteren bufferen enzo.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ach kan ook af en toe wel lekker zijn na al die drukte en ophef afgelopen 2 dagen
Als fitnesstrainer zijnde kan ik wel begrijpen dat je niet blij word als je pupil zich zo te pletter drinkt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:42 schreef Lieve het volgende:
[..]
Dus voor jou goede reden om niet te sporten?Ik ben dan liever dom
![]()
Op de site van TIEN staat 12.24quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:46 schreef HiDiHo het volgende:
Weet iemand toevallig hoe laat Nasty belde ?
hijs te dikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:46 schreef maikel112 het volgende:
why gaat jaap niet sporten?
ja sorry heb geen geluid hier opt werk
Hij is zich aan het omkleden. wees maar blij dat je geen streams hebtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:46 schreef maikel112 het volgende:
why gaat jaap niet sporten?
ja sorry heb geen geluid hier opt werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |