Nee.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:05 schreef beequeen het volgende:
CopyCat, woon jij dan bij die andere Japie?
Join the clubquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik ben al zóóó oud, dat ik me de reclame voor KingKorn brood nog levendig voor de geest kan halen.
"Ik ga bij Japie wonen!"
Het kwam bij Huub vandaan....quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja, die dude kan wel spelen![]()
Alleen jammer van brian![]()
Wil ik ook wel weten...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:09 schreef havefun het volgende:
Welk nummer draaide Huubske nou net?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:09 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee.
Maar ik ben al zóóó oud, dat ik me de reclame voor KingKorn brood nog levendig voor de geest kan halen.
"Ik ga bij Japie wonen!"
quote:
Lijkt me lachen als Jaap een keer tijdens een training door de vloer zakt van de fitnessruitme , en dan boven op Natasia pleurt als ze aan het koken is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:10 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Is Jaap aan het trainen, misschien verklaart dat waarom mijn streams het niet goed doen.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:12 schreef havefun het volgende:
[..]
Lijkt me lachen als Jaap een keer tijdens een training door de vloer zakt van de fitnessruitme , en dan boven op Natasia pleurt als ze aan het koken is.
En dat iedereen dan rustig aan tafel zit , tering zou een mooie boel worden denk ik.
hahahaha, ik zie het al helemaal gebeuren ja.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:12 schreef havefun het volgende:
[..]
Lijkt me lachen als Jaap een keer tijdens een training door de vloer zakt van de fitnessruitme , en dan boven op Natasia pleurt als ze aan het koken is.
En dat iedereen dan rustig aan tafel zit , tering zou een mooie boel worden denk ik.
Ik zag de verwarring al aankomenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:10 schreef Katewalker het volgende:
[..]
Het kwam bij Huub vandaan....Brian staat bij mij het liefst op mute..
ook grappig, stream 1zien en de gitaarleraar horen, is hetzelfde effectquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:08 schreef beequeen het volgende:
Grappig, geluid van stream 3 en het beeld van stream1, is het net of hdnkkk echt gitaar kan spelen.
Neeeeee, dat is zielig voor Jaap...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:12 schreef havefun het volgende:
[..]
Midden in Nasty's pindasoepquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:12 schreef havefun het volgende:
[..]
Naja, was mijn schuld. Wie luisterd er dan ook naar brian?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik zag de verwarring al aankomen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |