Alles voor de kijkcijfers.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:52 schreef 2live het volgende:
[..]
daarom zit hij daar; ook een gratis psych.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:51 schreef Carlaa het volgende:
Jaaps gewicht is niet zijn probleem, maar een symptoom van zijn probleem. Als hij niet eerst aan zijn problemen werkt, blijven de symptomen terug komen....
Dit is DE opmerking van de dag!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:55 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik word para brother van die streams. Kan de redactie niet wat andere streams bewerkstelligen?![]()
Ja .... Ik raporteer deze shitquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:55 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik word para brother van die streams. Kan de redactie niet wat andere streams bewerkstelligen?![]()
Hij maakt in ieder geval veel anti reklame voor zichzelf door Nastsasi zangles te gevenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:55 schreef Kinga het volgende:
Chris is 22 ! Omg...
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:55 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Hij vertelde vannacht ook dat hij al meerdere keren 50 kg was afgevallen en dat hij dan telkens terugviel en hij heeft dus m.n. moeite met zijn terugval momenten. Daarbij wilde hij graag geholpen worden in dgk. Dus omwille van zijn psychische problemen die hij heel goed onderkent. Hij wil dus wel evt. een maagband maar moet daarvoor toch eerst 150 kg wegen, dus 50 kg eraf.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:53 schreef waldorfsalad het volgende:
Om (zoveel) af te vallen is, net als bij stoppen met roken, grote discipline nodig. Zo op het eerste gezicht lijkt Jaap me niet zo gedisciplineerd wat dit betreft, en dat hij zin heeft om zonder de anderen 'lekker te vreten' geeft dat al aan. Als je wilt afvallen, dan moet je het niet voor je uit blijven schuiven, maar op een bepaald tijdstip beginnen en daaraan vasthouden. Niet zomaar opgeven of met allerlei slappe excuses eronder uit proberen te komen.
Ben ik nou de enige die 'para brother' niet origineel meer vind?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:55 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Maar het is toch zo.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:44 schreef Sporti het volgende:
[..]
van die argumenten lust ik er nog wel 10![]()
Ik wil zijn liedje NIEt en Bewerkstelligen NIET.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |