Waar dan?quote:
Waarom zou je niet naar Suriname willen als je weet dat Natasia er niet isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:29 schreef Lieve het volgende:
Het eerste dat me opvalt op die site is..... een trip naar Suriname![]()
![]()
![]()
Help.... ik ben allergies geworden![]()
![]()
Ik schreef al, dit is de gecensureerde versie op papier, een lulverhaal namelijk.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waar dan?
Niet in Tell-me !![]()
Vandaag nog geen filmpjes
foutje, bedoelde dat nieuwsquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:30 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waar dan?
Niet in Tell-me !![]()
Vandaag nog geen filmpjes
als ie nou die pianoman de tekst geeft en zelf in n hoekje gaat zitten wordt het misschien nog watquote:
Het is net zo weinig origineel als dus dat, thumbs up, deze setting, toneelhaak,nooit meer naar huis,dushi,fair enough,dude, dit gaat hem niet worden,micro-cultuur, bewerkstelligen, ventje en ga zo maar doorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die 'para brother' niet origineel meer vind?![]()
Ja ik vind haar ook vaak saai, maar ze doet goede uitspraken, moet ze die door de kamer gaan gillen of zo? Dat vind ik een beetje dubbel namelijk, er zijn al genoeg freaks en typetjes in die show. Laat er in godsnaam een normale inblijven, maar die dan ook wel laten zien. Het is al erg genoeg dat normaal zijn al gezien wordt als saai en een exit oplevert of straf in de vorm van ontspanning wegnemen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:29 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Ik vind Syl wel een saaie bewoner. Ik zie haar meer als iemand van "achter" maar dan voor de camera. Heel nuttig en zelfs onmisbaar met dat zootje ongeregeld. Zonder Sylvia had BRian allang geboeid het huis verlaten. Zij is het geweten van veel bewoners.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:37 schreef Lieve het volgende:
Wil IEMAND van 'achter' hem ALSJEBLIEFT de geluidstape laten horen? ALSJEBLIEFT??![]()
ik smeek het jullie
Carlos heeft vanaf het begin Huub al lopen af te zeiken... waar bemoeit hij zich mee!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
Volgens Carlos heeft Huub een probleem en moet ie naar de AA.
Is waar, zij is onmisbaar omdat zij de boel een beetje neutraliseertquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:36 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja ik vind haar ook vaak saai, maar ze doet goede uitspraken, moet ze die door de kamer gaan gillen of zo? Dat vind ik een beetje dubbel namelijk, er zijn al genoeg freaks en typetjes in die show. Laat er in godsnaam een normale inblijven, maar die dan ook wel laten zien. Het is al erg genoeg dat normaal zijn al gezien wordt als saai en een exit oplevert of straf in de vorm van ontspanning wegnemen.
Zou hij zich dan verhangen...............dan heeeeeeeeeeeeeeeeel graag.quote:
Ik had een huis vol met silvia's en Bart's veel leuker gevonden maar kennelijk scoor je alleen met een soort freak show, helaas helaas.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:36 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja ik vind haar ook vaak saai, maar ze doet goede uitspraken, moet ze die door de kamer gaan gillen of zo? Dat vind ik een beetje dubbel namelijk, er zijn al genoeg freaks en typetjes in die show. Laat er in godsnaam een normale inblijven, maar die dan ook wel laten zien. Het is al erg genoeg dat normaal zijn al gezien wordt als saai en een exit oplevert of straf in de vorm van ontspanning wegnemen.
Volgens mij moet die Carlos zijn volgevreten bek eens houden en eens verder kijken dan zijn neus lang is. Walchelijke vent vind ik het (en niet alleen om deze uitspraak).quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
please..please..please..please..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou hij zich dan verhangen...............dan heeeeeeeeeeeeeeeeel graag.![]()
Nee hij zou ontroert raken van de mooie emotie in zijn stem...je weet toch hoe hij isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:39 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zou hij zich dan verhangen...............dan heeeeeeeeeeeeeeeeel graag.![]()
Carlos heeft problems met wit/blank.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:40 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Volgens mij moet die Carlos zijn volgevreten bek eens houden en eens verder kijken dan zijn neus lang is. Walchelijke vent vind ik het (en niet alleen om deze uitspraak).
van sporten krijg je weke hersendelen. Kijk maar naar brian en Nasty!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:37 schreef Sporti het volgende:
Huub alweer geen zin in de gym. tis ook wel te zien aan zijn lijf dat die te weing sport
Wat een onzin, 99% waar hij mee omgaat is blankquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:42 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Carlos heeft problems met wit/blank.
Te veel te vaak anti blank en te veel en te vaak pro de rest.
Top analyse.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:42 schreef Lieve het volgende:
[..]
van sporten krijg je weke hersendelen. Kijk maar naar brian en Nasty!
Eric is niet dom en niet dol op sport
Huub is niet dom en niet dol op sport
Jaap is niet dom en niet dol op sport
Brian is dol op sport en gestoord ( of door elkaar gerammelt)
Nasty beweegt zich meermaals per dag in de sportzaal en is.... gestoord
Amanda.... sport in bed.... en is gestoord
Sylvia.... daar krijg je niet goed hoogte van![]()
Waar bemoeien wij ons mee?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:39 schreef Clank het volgende:
[..]
Carlos heeft vanaf het begin Huub al lopen af te zeiken... waar bemoeit hij zich mee!!
Ach kan ook af en toe wel lekker zijn na al die drukte en ophef afgelopen 2 dagenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:43 schreef maikel112 het volgende:
saaie dag vandaag
Goh, dat jij nu niet aan het sporten bent danquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:42 schreef Lieve het volgende:
[..]
Sluit niets uit.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat een onzin, 99% waar hij mee omgaat is blank
Ja dan is het weer niet te volgen, en stotteren bufferen enzo.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ach kan ook af en toe wel lekker zijn na al die drukte en ophef afgelopen 2 dagen
Als fitnesstrainer zijnde kan ik wel begrijpen dat je niet blij word als je pupil zich zo te pletter drinkt.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:42 schreef Lieve het volgende:
[..]
Dus voor jou goede reden om niet te sporten?Ik ben dan liever dom
![]()
Op de site van TIEN staat 12.24quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:46 schreef HiDiHo het volgende:
Weet iemand toevallig hoe laat Nasty belde ?
hijs te dikquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:46 schreef maikel112 het volgende:
why gaat jaap niet sporten?
ja sorry heb geen geluid hier opt werk
Hij is zich aan het omkleden. wees maar blij dat je geen streams hebtquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:46 schreef maikel112 het volgende:
why gaat jaap niet sporten?
ja sorry heb geen geluid hier opt werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |