quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je hebt dat motto op een tegeltje aan de muur van het toilet hangen??
Tis maar wat je saai vindt. Ik vindt de gesprekken met syl juist boeiend.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens hun ! Ik vindt haar een toppertje![]()
![]()
Motto: Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
Kunnen ze deze dame misschien in dat hok gooien voor Snollie en Zdngmw?
http://www.dorpsgekken.nl/dg/lerares-knipt-tong-leerling-af/
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:12 schreef obezzi het volgende:
is er nog wat gebeurt sinds gister?
Als ik niet beter wist, zou ik zeggen dat alle 'brothers' para zijn.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:10 schreef Lieve het volgende:
[..]
Was het dan ooit echt orgineel? Hij is made in de antillen komt waar de para brothers vandaan komen. Hij was hierin niet orgineel. het leek mee aangeleerd gedrag en bovenmatige agressie.
Patrick bijvoorbeeld?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:11 schreef Ilmagnifico het volgende:
Is het nou echt zo dat Brian al zijn activiteiten nog heeft omdat ie met Amandel neukt en omdat ie niemand iets gunt?
En dan zou de toneelhaak voor Syl langskomen.............![]()
Doe een heerlijke vent door de brievenbus een keer.![]()
Precies, goed voorbeeldquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:12 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Tis maar wat je saai vindt. Ik vindt de gesprekken met syl juist boeiend.
En vooral de complotjes.
Ze had gisteravond als 1e al weer snel door dat die blonde stoot niet de nieuwe bewoner was.
Wat gingen de kwajongens daar op hun bek zeg![]()
Als ie neuken wil, zijn we dat gezeik van die toneelhaak voor Syl ff kwijt. En kan ze gewoon weer dansen en zo.quote:
Was leuk om te zien hoe Brian en Hupert stonden te dansen...waarom is daar nou geen filmpje van?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:12 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Tis maar wat je saai vindt. Ik vindt de gesprekken met syl juist boeiend.
En vooral de complotjes.
Ze had gisteravond als 1e al weer snel door dat die blonde stoot niet de nieuwe bewoner was.
Wat gingen de kwajongens daar op hun bek zeg![]()
Groot probleem en dan goed in je velquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Las net even bij op de site van Tien...
Japio de eerste dag al in huilen uitgebarsten???
Waarom halen ze een psychisch wrak die villa in?
Wat nou afvallen in die villa...die vent had zich op moeten geven voor Expeditie Robinson, gewoon een paar maandjes op water en rijst.
Hoezo zou hij meedoen aan een spel waar het om de munten gaat als hij alleen maar kilo's wil lozen?
Imo zouden er alleen maar spelers in moeten zitten die voor het goud gaan dit slaat werkelijk nergens op
Buiten dat lijkt het mij een extreem moeilijke omgeving voor iemand die aan een probleem wil werken...je moet beregoed in je vel zitten om de stress van het spel te kunnen doorstaan.
En dat nare mannetje heeft al 50K in z'n zak, ik snap niet dat ie daar nooit op teruggepakt werd/wordt door huub en co, hij moet gewoon z'n gore b*k houden bij stemmingen, ff niks meer voor die man.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:11 schreef Ilmagnifico het volgende:
Is het nou echt zo dat Brian al zijn activiteiten nog heeft omdat ie met Amandel neukt en omdat ie niemand iets gunt?
En dan zou de toneelhaak voor Syl langskomen.............![]()
Doe een heerlijke vent door de brievenbus een keer.![]()
Zooooo. Nu is Natasja ineens een stuk minder maf? Nu er vergelijkingsmateriaal is.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
Kunnen ze deze dame misschien in dat hok gooien voor Snollie en Zdngmw?
http://www.dorpsgekken.nl/dg/lerares-knipt-tong-leerling-af/
Stond dat niet op het filmpje dat ik heb geplaatst in updates?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Was leuk om te zien hoe Brian en Hupert stonden te dansen...waarom is daar nou geen filmpje van?En toen ze wegreed stonden ze beiden op het bordes te roepen of ze alsjeblieft wilde terugkomen.
Jammer dat er toen geen close up van Amanda te zien was![]()
lees:mensen met een probleem hebben daar dus niets te zoekenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:15 schreef Sporti het volgende:
[..]
Groot probleem en dan goed in je velsuper triest voor Jaap kan niet anders dan een drama worden voor hem!
Ow niet gezien ga even kijkenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Stond dat niet op het filmpje dat ik heb geplaatst in updates?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |