Neuh..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:01 schreef HiDiHo het volgende:
Ben ik nou de enige die 'para brother' niet origineel meer vindt?![]()
Zou hij werkelijk gedacht hebben dat er een spel gespeeld moest worden en niet een redactiespel? Dat verklaart dan een hoop over vanmorgen en zijn problemen die hij vertelde te hebben met zijn rol. Waarbij Natasia hem adviseerde over zijn relatie met achter en de psych die hij kon gebruiken etc.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:57 schreef noekje het volgende:
Ik heb het gevoel dat Jaap er niet lang in zit. Die gaat ergens breken. Die man is na 1 dag al depressiever dan Bart in al die maanden.
1 keer is leukquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die 'para brother' niet origineel meer vind?![]()
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
Kunnen ze deze dame misschien in dat hok gooien voor Snollie en Zdngmw?
http://www.dorpsgekken.nl/dg/lerares-knipt-tong-leerling-af/
Ze maakt geen tv.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:44 schreef elrosa het volgende:
[..]
Waarom is alles van haar afgenomen dan?
vond het al raar vorige week, geen tango les, geen motor rijden, geen paal dans. wat heeft die lieven meid gedaan?
Anders begrijpt de redactie het niet. Het heeft wel geholpen, we hebben nu nog maar 2 vreselijke streamsquote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens hun ! Ik vindt haar een toppertjequote:
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:02 schreef beequeen het volgende:
Kunnen ze deze dame misschien in dat hok gooien voor Snollie en Zdngmw?
http://www.dorpsgekken.nl/dg/lerares-knipt-tong-leerling-af/
Ik ook hoor.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens hun ! Ik vindt haar een toppertje![]()
![]()
Motto: Doe maar normaal, dan doe je al gek genoeg.
Hee, dat is mijn motto.quote:
Je hebt dat motto op een tegeltje aan de muur van het toilet hangen??quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:09 schreef HiDiHo het volgende:
Hee, dat is mijn motto.
Was het dan ooit echt orgineel? Hij is made in de antillen komt waar de para brothers vandaan komen. Hij was hierin niet orgineel. het leek mee aangeleerd gedrag en bovenmatige agressie.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jaap laat zich net zoals alle andere gewoon gebruiken, Bart heeft de eer aan zichzelf gehouden en vertrok toen die daar achter kwam alle die na hem kwamen zijn of ziek of naief. Jaap is daar een goed voorbeeld die dreigt ten onder te gaan aan een eetprobleem, dat los je echt niet op door je daar op te laten sluiten, tis gewoon in en in triest.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 14:57 schreef noekje het volgende:
Ik heb het gevoel dat Jaap er niet lang in zit. Die gaat ergens breken. Die man is na 1 dag al depressiever dan Bart in al die maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |