quote:Op maandag 26 februari 2007 23:22 schreef peacetaker het volgende:
gewoon de normale prijs die je voor een pc game betaalt lijkt mij, zo rond de ¤44,95
maar de bart smit heeft een leuke actie voor als je hem via internet besteld...¤39,95![]()
tevens uitgesteld tot 2 maart, waarschijnlijk om alle bugs weg te werken die de beta testers hebben opgemerkt
Ik kan via usenet een paar open beta clients vinden...quote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:55 schreef deliberator het volgende:
Wanneer is die voor de pc beschikbaar?
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:16 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik kan via usenet een paar open beta clients vinden...
weet iemand wat dat precies inhoudt?
Ja, precies.quote:
Zie post boven jequote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:55 schreef deliberator het volgende:
Release date voor de pc is 2 maartquote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:55 schreef deliberator het volgende:
Geen idee, maar ik ga er voor het gemak gewoon even vanuit dat mijn X1900XTX voldoende isquote:Op dinsdag 27 februari 2007 10:47 schreef deliberator het volgende:
wat zijn de system specs eigenlijk voor de pc?
Dan nog is de pc versie bij cd wow goedkoperquote:Op dinsdag 27 februari 2007 11:04 schreef pvc_boer het volgende:
Als het goed is ligt er bij je bart smit een folder ivm vertraging...
Die bon stuur je op met je kassabon en krijg je 5 euro korting.
Voor de ps2 is hij dan 29,95 - 5,- = 24,95 bij bart smit
29,95 voor de ps2quote:Op dinsdag 27 februari 2007 18:08 schreef AbeSapien het volgende:
Waar kan ik hem alvast bestellen voor ps2 ?
Zal wel rond de 50 euro zijn
TDU is meer realistisch dan NFS (bestaand eiland, bestaande auto's die niet op rails de bocht doorgaan enz enz)quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ken de Test Drive serie niet, maar lijkt dit een beetje op Need for Speed? (Of ben ik nu aan het vloeken (in de kerk)?)
Tofquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:51 schreef AbeSapien het volgende:
Het is ook te gek dat je lampen kan aan/uitzetten, met ruitenwissers kan spelen e.d.
nee.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:48 schreef AbeSapien het volgende:
Misschien een noobisch vraag, maar kan je ook met het character rondlopen?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:01 schreef AbeSapien het volgende:
Mijn neef had hem op de x360 hoor ik net, het enige minpunt volgens hem was dat er flinke races tussenzitten, hij had het over een island tour, waarover hij 62 minuten deed. Werd hij 350 meter voor de finish ingehaald![]()
Ook op de ps2 versie?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook een ENORM pluspunt van TDU t.o.v. NFS:
Je kunt je eigen muziek luisteren in de auto, dus niet die 3 tracks die EA meelevert.
Dat is tofquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook een ENORM pluspunt van TDU t.o.v. NFS:
Je kunt je eigen muziek luisteren in de auto, dus niet die 3 tracks die EA meelevert.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:15 schreef AbeSapien het volgende:
als je geen zin hebt in missies, kan je dan gewoon een auto pakken en rondcruisen op het eiland ?
Ja, althans in de X360 versie is dat wel zo. Lekker cruisen met 7 andere gastjes in multiplayer over het supergrote eiland (met gesynced verkeer). Altijd lache als een van je cruisgenoten een frontale botsing maakt met een tegenligger terwijl hij je probeert in te halen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:15 schreef AbeSapien het volgende:
als je geen zin hebt in missies, kan je dan gewoon een auto pakken en rondcruisen op het eiland ?
Dan moet ik even opletten voor ik hem aanschaf.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, althans in de X360 versie is dat wel zo. Lekker cruisen met 7 andere gastjes in multiplayer over het supergrote eiland (met gesynced verkeer). Altijd lache als een van je cruisgenoten een frontale botsing maakt met een tegenligger terwijl hij je probeert in te halen.
Het cruisen kan ook in singleplayer. Dan krijg je gewoon computertegenstanders die over het gehele eiland rondrijden. (en verkeer natuurlijk)quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:21 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Dan moet ik even opletten voor ik hem aanschaf.
Ik wil hem namelijk op mijn ps2, en heb er geen internet(online) gebeuren op.
Dus een beetje zoals GTA SAquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het cruisen kan ook in singleplayer. Dan krijg je gewoon computertegenstanders die over het gehele eiland rondrijden. (en verkeer natuurlijk)
Dat wist ik, bedankt !quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, alleen is het zo dat je niet uit kan stappen he.
Weet nie..quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:47 schreef pvc_boer het volgende:
Die carlist van de xbox360 hè, zal die veel verschillen met de ps2 versie?
Zitten hele leuke bakken tussen
Dat was zelfs in die vierkleurenversie van Test Drive al zo!quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:51 schreef AbeSapien het volgende:
Het is ook te gek dat je lampen kan aan/uitzetten, met ruitenwissers kan spelen e.d.
Ja.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:00 schreef AbeSapien het volgende:
Zit er ook politie in het spel?
En is het compatible met een racestuurtje op de ps2?
Je lultquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:59 schreef hello_goodbye het volgende:
Ik heb de pc-versie net gekocht bij Bart Smit. Hij is dus uit! Inclusief road map!Dat wordt smullen vanavond! Ik interesseer me eigenlijk pas sinds gisteren voor dit spel, dus ik heb mazzel: 'k heb haast niet hoeven wachten. En ik heb nauwelijks een idee van wat allemaal mogelijk is!
Ik heb er zin in!!!
sommige mensen hebben een vreemd gevoel voor humorquote:
Ik ben wel benieuwd naar een foto van het hele pakket.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:18 schreef Snever het volgende:
Als hij de waarheid spreekt ben ik wel benieuwd naar de prijs
En wie ben jij om aan hem te vragen zichzelf te bewijzen? Bel zelf gewoon zaken af, dan weet je het ook.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar een foto van het hele pakket.
Met een Nederlandse krant van vandaag erbij, bijvoorbeeld.
Ik claim niet het spel al te hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:50 schreef Robhimself.2 het volgende:
En wie ben jij om aan hem te vragen zichzelf te bewijzen? Bel zelf gewoon zaken af, dan weet je het ook.
Stomme "Ik geloof je niet, PICS!!" internet cultuur..........![]()
God bless youquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:05 schreef hello_goodbye het volgende:
Bij gebrek aan een camera maar even een scan van de doos met bon. Ik heb m'n nummers ff weggewerkt. En tjonge, wat zijn we weer vol vertrouwen...
[afbeelding]
Als iemand per se een krant erbijwil zien... roept u maar! Maar de datum staat ook duidelijk op de bon. (Hij kost dus 39,95 en geen 20,-!!! Ik had een defecte headset geretourneerd...)
Ik voel met je meequote:Op woensdag 28 februari 2007 15:38 schreef hello_goodbye het volgende:
Je zult JAMMERGENOEG nog ff moeten wachten want ik zit op het werk en kan 'm pas vanavond installeren. Maar ik zal dan zeker ff laten horen wat ik er van vind.
Ik moet eerlijk gezegd wel zeggen dat ik super enthousiast ben...! Dit is toch een soort van game waar ik al lang op wacht! De vrijheid en uitgebreidheid en zo: ik zit hier echt te shaken van verlangen om naar huis te gaan!Is een hele tijd geleden dat ik dat had!
Ben benieuwd!quote:Op woensdag 28 februari 2007 15:38 schreef hello_goodbye het volgende:
Je zult JAMMERGENOEG nog ff moeten wachten want ik zit op het werk en kan 'm pas vanavond installeren. Maar ik zal dan zeker ff laten horen wat ik er van vind.
Ik moet eerlijk gezegd wel zeggen dat ik super enthousiast ben...! Dit is toch een soort van game waar ik al lang op wacht! De vrijheid en uitgebreidheid en zo: ik zit hier echt te shaken van verlangen om naar huis te gaan!Is een hele tijd geleden dat ik dat had!
neem dan ook een echte woonplaatsquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:10 schreef Snever het volgende:
Ik ben morgen half 12 uit. Kwart voor 1 koop ik hem en dan 2 uur thuis![]()
Rocken die shit!
Heb helaas niks te willenquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:29 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
neem dan ook een echte woonplaats
Zijn de graphics te vergelijken met die van de xbox360?quote:Op woensdag 28 februari 2007 17:57 schreef hello_goodbye het volgende:
Gadjakkes... Het duurt nog even voordat ik iets kan vertellen over TDU want ik krijg de pedalen van m'n Logitech Driving Force Pro niet werkend. Hij blijft zeggen dat ik maar 1 controller tegelijk moet gebruiken... Probleem is denk ik dat ik onder Vista bij de driver geen Gecombineerde axis kan instellen. Potverdorie... Zit ik hier met TDU, kan ik het niet echt spelen. En ik weiger met pijltjes te rijden! (: Heel klierig want al m'n andere racegames hebben hier totaal geen probleem mee...
Je moet een map maken IN de map Radio (TDUsavegame<PROFIELNAAM>Radio): de naam van die aangemaakte is de naam van het station. In die map kan je mp's zetten of m3u lists (die daar aangemaakt moeten zijn). Je kan zelfs shortcuts naar elders plaatsen (ideaal). Ingame druk je dan op R: je ziet dan de radio. De bedien je met Numpad + (aan en harder), Numpad - (zachter en uit) en Numpad 6 (1 klik is ander kanaal (dus andere aangemaakte map) en twee klik is volgende track in de die map. Zo zou het moeten werken...quote:Op woensdag 28 februari 2007 21:55 schreef MWSAH het volgende:
Weet iemand hoe je je eigen MP'3s werkend krijgt..heb de manual gelezen maar snap er nog geen reet van. Heb al een aantal dingen geprobeerd maar niks werkt!
Ok, bedankt.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:30 schreef hello_goodbye het volgende:
Ik heb HDR en FSAA allebei aan (8800GTX).
Dat laatste heb ik door. Het is allemaal even wennen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:24 schreef Cheiron het volgende:
Overigens kon ik in de beta wel deadzone instellen.
En je kunt alleen transporten naar wegen waar je al gereden hebt.
hele spel is geilquote:Op donderdag 1 maart 2007 10:02 schreef AbeSapien het volgende:
Zo geil dat je je eigen lampen kan aan/uitdoen als het donker word
Zit nu op mijn werk.quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:05 schreef Snever het volgende:
Wanneer gaan jullie hem halen>?
O ja? Wordt het donker dan? Ik heb geen knopjes kunnen vinden voor het licht. En ook niet voor richtingaanwijzers...quote:Op donderdag 1 maart 2007 10:02 schreef AbeSapien het volgende:
Zo geil dat je je eigen lampen kan aan/uitdoen als het donker word
Ja, dat zeggen er meer, maar als ik naar Mijn Documenten ga en ik kijk onder mijn profielnaam dan staat daar GEEN map genaamd Radio. Sommigen zeggen dat je die map zelf moet maken, wat ik deed, waarin ik dan mijn eigen radio station als aparte map maakte, amar dat werkte ook niet. De echte 4 radiostations staan bij mij gewoon in de game directory en daar heb ik ook al zitten puzzelen, maar zonder succes..quote:Op woensdag 28 februari 2007 22:19 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
Je moet een map maken IN de map Radio (TDUsavegame<PROFIELNAAM>Radio): de naam van die aangemaakte is de naam van het station. In die map kan je mp's zetten of m3u lists (die daar aangemaakt moeten zijn). Je kan zelfs shortcuts naar elders plaatsen (ideaal). Ingame druk je dan op R: je ziet dan de radio. De bedien je met Numpad + (aan en harder), Numpad - (zachter en uit) en Numpad 6 (1 klik is ander kanaal (dus andere aangemaakte map) en twee klik is volgende track in de die map. Zo zou het moeten werken...
Je moet ook niet zijn in de map Mijn documenten maar inderdaad in de game directory. Er staan dus 4 stations al in de map Radio daar? Als je nou gewoon je mp3's in die mappen zet? En desnoods de namen van die mappen veranderd?quote:Op donderdag 1 maart 2007 11:01 schreef MWSAH het volgende:
[..]
Ja, dat zeggen er meer, maar als ik naar Mijn Documenten ga en ik kijk onder mijn profielnaam dan staat daar GEEN map genaamd Radio. Sommigen zeggen dat je die map zelf moet maken, wat ik deed, waarin ik dan mijn eigen radio station als aparte map maakte, amar dat werkte ook niet. De echte 4 radiostations staan bij mij gewoon in de game directory en daar heb ik ook al zitten puzzelen, maar zonder succes..
En ja, ik heb het spel gisteren gehaald bij de Dynabyte in Amersfoort(had hem besteld). Kostte me 39 euro dacht ik.![]()
Gelukszakquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:27 schreef Snever het volgende:
Ik heb hem ook. Bij de FRS hadden ze hem niet. Intertoys ook niet en next-level ook niet. Bart Smit FTW! Hij is aan het installeren
Ja, dat heb ik ook al geprobeerd maar dan gebeurt er nog niks. Laat ook maar zitten, hetgaat tenminste om het rijden..quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:00 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
Je moet ook niet zijn in de map Mijn documenten maar inderdaad in de game directory. Er staan dus 4 stations al in de map Radio daar? Als je nou gewoon je mp3's in die mappen zet? En desnoods de namen van die mappen veranderd?
ik heb hem bij frs gekochtquote:
Ff screens plaatsenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:27 schreef Snever het volgende:
Ik heb hem ook. Bij de FRS hadden ze hem niet. Intertoys ook niet en next-level ook niet. Bart Smit FTW! Hij is aan het installeren
Kan dat ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:42 schreef rudedeltadude het volgende:
hoe doe je de richtingaanwijzers aan?
morgenquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:05 schreef pvc_boer het volgende:
Kutzooi!
frs heeft hem nog niet voor de PS2
pc of ps2quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:24 schreef deliberator het volgende:
Vanmiddag haal ik hem bij de Bart Smit
Had ff gebeld en ze hebben hem en houden er 1 achter voor me
Richtingaanwijzers kan je niet aan doen, voor zover ik kan zien. Ruitenwissers ook niet (het regent toch nooit...). Is wel jammer. Lichten heb ik ook nog niet gevonden (wordt het donker dan...?). Je kan wel de raampjes opendoen met W. Jammer van de rest.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:43 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Kan dat ook![]()
Ik dacht alleen gewone lichten en ruitenwissers.
Wat een topspel![]()
Ja, een CloneDVD-release. Maar hij draait boven verwachting goedquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:39 schreef Mutant01 het volgende:
MiLKMAN?
Ik doe het met een 6600GT en een 2800+ op 1024 en alles high, dus dat moet zeker lukken. Wel heb ik af en toe haperingen, maar ik heb meer het idee dat het aan het spel ligt... iemand anders ook haperingen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:04 schreef -skippybal- het volgende:
Kunnen mensen die het hebben even posten hoe de perfomance is.
Heb zelf een 7800GTX, gaat dat lukken op high?
Nee dat programmaatje wat je moet gebruiken om 'm te draaien. Of heb je niet de Clone?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:33 schreef hello_goodbye het volgende:
Loader...? Je bedoelt dat de omgeving tijdens het rijden constant geladen wordt? Dat zou op zich toch wel smooth moeten kunnen...
Zowel met de clone als het origineel zijn deze problemen. Het moet inderdaad gewoon vloeiend kunnen, kijk maar naar GTA San Andreas, die loopt perfect! Daarom ben ik ook blij dat ik eerst de clone probeer, want dit vind ik niet echt fijn...quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee dat programmaatje wat je moet gebruiken om 'm te draaien. Of heb je niet de Clone?
autos kopen is leukquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:19 schreef rudedeltadude het volgende:
hehe... heb net een f430 gekocht!![]()
YEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:42 schreef pvc_boer het volgende:
Nope!
Heb net gebeld:
FRS
Dixons
E-plaza
Intertoys
Barts Smit
Mysteri media
en allemaal zeggen ze,
MORGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
rijksweg is geen reet aan man.. je moet juist lekker binnendoor crossen in het noordwesterlijke deel van het eilandquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:05 schreef -skippybal- het volgende:
Lijkt me echt geniaal om hier met een Pagani Zonda over heen te raggen:
[afbeelding]
![]()
Lang leve de transporter.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:31 schreef vosss het volgende:
Als je van de ene kant van het eiland volgas naar de andere kant scheurt ben je wel een stief kwartiertje onderweg
das toch in Japan ofzowquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:45 schreef Saekerhett het volgende:
Kun je trouwens ook in Pearl Harbor rijden, of is dat afgesloten?
quote:
heb het ook niet continue, maar af toe.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:20 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Zal ik morgen op de PS2 geen last van hebben(hoop ik)
wtfquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:18 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
![]()
Ligt middenin O'Ahu, net als de steden Waikiki en Honolulu.
Kut zijn zulke geintjes altijd.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:27 schreef rudedeltadude het volgende:
net die challenge van 69.6 km gedaan, voor 100.000 moest dat in 22:00 minuten, gvd, kom ik na 22:08 over de streep, vang ik maar 25.000
mwoah... een beetjequote:Op donderdag 1 maart 2007 19:31 schreef AbeSapien het volgende:
Zijn de prijzen van de autos ook reeel in het spel?
Ik heb em voor de pc maar hij hapert op K*T momenten! waardoor ik op tegenliggers knal, niet echt handig bij die hoerenmissies. Morgen maar ff omruilen voor de PS2 versie.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:20 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Zal ik morgen op de PS2 geen last van hebben(hoop ik)
PS2 versie is 30 euroquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:50 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Ik heb em voor de pc maar hij hapert op K*T momenten! waardoor ik op tegenliggers knal, niet echt handig bij die hoerenmissies. Morgen maar ff omruilen voor de PS2 versie.
PC versie was trouwens 40euro bij Bart Smit,
wtf, 30? was toch altijd gewoon 60euro. Maar hopen dat ik die 10euro terug krijg!quote:
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?productID=146355quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:52 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
wtf, 30? was toch altijd gewoon 60euro. Maar hopen dat ik die 10euro terug krijg!
Anders maar een stuurtje erbij kopen voor GTR2. Iemand aanraders voor niet teveel geld?![]()
Ok, beterzquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:54 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?productID=146355
![]()
Iemand uit dit topic had FRS/Bart Smit en nog veel winkels opgebeld. Vanaf morgen zeiden ze allemaal.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:55 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Ok, beterzVolgens mij et enigste spel dat nieuw uitkomt en niet 60euro kost voor de ps2.
Mag toch wel hopen dat ze em in A'dam Noord voor de ps2 wel hebben morgen, vandaag hadden ze alleen de pc versie liggen.![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:42 schreef pvc_boer het volgende:
Nope!
Heb net gebeld:
FRS
Dixons
E-plaza
Intertoys
Barts Smit
Mysteri media
en allemaal zeggen ze,
MORGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Nu maar hopen dat ze em terugnemen, op het bonnetje staat dat spellen met codes niet terug worden genomen. (natuurlijk heb ik em voor een verjaardag gekocht en kwam er net pas achter dat hij voor de ps2 moest zijnquote:
voor een verjaardag gekocht en uit de folie gehaald???quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:17 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze em terugnemen, op het bonnetje staat dat spellen met codes niet terug worden genomen. (natuurlijk heb ik em voor een verjaardag gekocht en kwam er net pas achter dat hij voor de ps2 moest zijn) Maar heeft iemand nog een tip voor een stuurtje voor GTR2? Voor als ik die 10euro niet terug krijg.
![]()
Zat geen folie op.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:23 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
voor een verjaardag gekocht en uit de folie gehaald???
tuurlijk joh
Ja denk zelf ook wel dat het zal lukken, ik ga gewoon lekker vroeg daarnaartoe dan zijn ze toch nog niet zo wakkerquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:25 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Lukt je wel, gewoon het standaard kadootje verhaal lukt bij mij ook altijd.
Ik hoop het wel indd. Om 12 uur wil ik de eerste races hebben gewonnenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:27 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Ja denk zelf ook wel dat het zal lukken, ik ga gewoon lekker vroeg daarnaartoe dan zijn ze toch nog niet zo wakkerHopen dat ze wel rond 10uur de ps2 versie in de schappen hebben liggen.
Ik denk dat ze de spellen gewoon bij openingstijd in de schappen hebben liggen. Weet alleen niet wat ze nou met die overige 10 euro gaan doen als ik verder niks wil kopen, denk eerlijk gezegd niet dat ze het terug gaan geven.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:28 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Ik hoop het wel indd. Om 12 uur wil ik de eerste races hebben gewonnen![]()
![]()
Misschien een dvd'tje oid. Voor 10 E een stuurtje is meestal toch niks.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:30 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de spellen gewoon bij openingstijd in de schappen hebben liggen. Weet alleen niet wat ze nou met die overige 10 euro gaan doen als ik verder niks wil kopen, denk eerlijk gezegd niet dat ze het terug gaan geven.Goed stuurtje voor GTR2 kost toch wel 50euro ofzo.
![]()
Vertel, vertel !quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:31 schreef Snever het volgende:
Bij de kijkshop hebben ze goede stuurtjes. Heb die van mij daar ook gehaald![]()
maar 30 euro fz
hoe heet ie? en doet ie het goed bij GTR2? Voornaamste reden dat ik het wil halen. word gek van dat toetsenbord na een uur racen in een endurance race.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:31 schreef Snever het volgende:
Bij de kijkshop hebben ze goede stuurtjes. Heb die van mij daar ook gehaald![]()
maar 30 euro fz
Erg tof! Heel erg tof zelfs. Het is zo groot echt ongelooflijk! Ik speel alleen wel 800x600 omdat bij 1024x whatever de auto's een in elkaar gedrukte vorm krijgen. Maar het ziet er tof uit hoor. Doet niet onder de xbox360 versiequote:Op donderdag 1 maart 2007 20:32 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Vertel, vertel !
Hoe vind je het tot nog toe?
Ghehe, ik heb net van die kant en klare frikandelbroodjes voor in de microwave gevreten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:52 schreef rudedeltadude het volgende:
normaal ben ik niet van de pizza's bestellen, maar krijg de fuck maar met het koken...
ik ga racen! brang mij die pizza maar
dat is een bekende bug uit de beta.. Als je je stuurtje deinstalleerd (control panel > game controllers > remove) is het haperen voorbijquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:34 schreef deliberator het volgende:
hapert hier ook telkens tijdens zo'n missie.
net met de enzo gereden en begint het te haperen bij 250km/h.
vol op auto's
Gebeurt alleen als ik met het stuurtje speel trouwens
je moet gewoon zorgen dat je bij 1 ster rustig aan doet.. zodra je daar voorbij komt is het over, kan je idd beter gewoon burgerlijk stoppenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:30 schreef Snever het volgende:
Het enige minpuntje is toch wel de politie. Erg moeilijk af te schudden en hoge boetes
werkt het stuurtje dan nog wel?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:36 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat is een bekende bug uit de beta.. Als je je stuurtje deinstalleerd (control panel > game controllers > remove) is het haperen voorbij
neequote:Op donderdag 1 maart 2007 22:45 schreef deliberator het volgende:
[..]
werkt het stuurtje dan nog wel?
stuurtje rijd zoveel fijnerquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:46 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
neeAls je de drivers uninstalled praat je pc niet meer met je stuurtje
Het is dus kiezen, stuurtje + stotteren of keyboard + vloeiend..
I know.. lekker cruisen is er met het toetsenbord niet bijquote:
ff op het Atari forum gezet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:52 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
I know.. lekker cruisen is er met het toetsenbord niet bijdaarom baal ik ook zo dat ze dat er niet gewoon even uitgehaald hebben
welk stuur dan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:27 schreef Snever het volgende:
Ik heb geen last met mijn stuur.
op de pc?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:57 schreef -skippybal- het volgende:
Mijn god, wat een kutzooi.
Spel deed het perfect, intro, auto huren, huis, auto kopen. Ook het rondrijden enzo, maar toen ik bij de eerste race aankwam werd het hele beeld gewoon KUT en liep het voor geen kont meer. 3fps ofzo![]()
![]()
Jup, was ik!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:56 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Iemand uit dit topic had FRS/Bart Smit en nog veel winkels opgebeld. Vanaf morgen zeiden ze allemaal.
Ik heb hem gister gewoon gehaald bij Bart Smit.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:33 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
Jup, was ik!
De meeste adviseerde mij, om tegen een uur of 1 terug te bellen aangezien ze dan de nieuwe lading binnen kregen en verwerkte.
Dikke hondelul!
9:00uur hang ik aan de telefoon.
Alleen kut, ik moet tot 5 uur werken
Moet ik haasten om voor 6 uur in de winkel te staan..
Ik wil hem goffer!!
Ennuh, hoezo geen motors?(vink niet zo boeiend eigenlijk)
ga aan je werk man.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:09 schreef dujour het volgende:
ik ook hoor stond gewoon in de schappen. (almelo)
Maar ik ga wel weer aan me werk hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:10 schreef pvc_boer het volgende:
PC versie ja,
Ik heb het hier al de hele tijd over ps2 [afbeelding]
Nee idd hij zegt dat je eerst alle car showrooms moet hebben gezien.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:30 schreef Snever het volgende:
Ik heb nog niet met motors kunnen racen. Zijn nog gelocked
pfff, gewoon flink doorgassenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:39 schreef Snever het volgende:
Je moet eerst alle showrooms afreizen voordat je naar een motorshowroom kunt gaan?
Beetje vreemd. Als het waar is is het zwaar klote want sommige showrooms zijn gewoon te ver rijden
Je gaat vanzelf harder rijden en dan knal je weer tegen auto's aan en dan komt de politie weer en dan rijd je weer weg en dan pakken ze je alsnog en dan heb je weer een boete van 27.000quote:
zit al over de 130.000 heen en ben amateur klasse.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:51 schreef Snever het volgende:
[..]
Je gaat vanzelf harder rijden en dan knal je weer tegen auto's aan en dan komt de politie weer en dan rijd je weer weg en dan pakken ze je alsnog en dan heb je weer een boete van 27.000
Ik rijd nu in een Audi TT maar moet ff een auto uit klasse E kopen. Budget is 100.000. Iemand?
Ik had 150.000 totdat de politie om de hoek kwam kijkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:56 schreef deliberator het volgende:
[..]
zit al over de 130.000 heen en ben amateur klasse.
Die kan je direct kopen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:03 schreef AbeSapien het volgende:
Kan je direct al een huis kopen, of moet je dan al racen/vervoeren?
meer heb je er toch niet nodigquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:07 schreef Snever het volgende:
En je kan maar 1 huis kopen en die is redelijk tof
Je krijgt in het begin een leenauto. Die kan je uitzoeken. Daarna moet je een auto kopen. Ik heb gekozen voor een audi. Maar je kan ook kiezen uit bijv. Nissan, Ford etc.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:14 schreef AbeSapien het volgende:
Wat voor auto kun je in het begin kopen? zonder te racen ed
Nissan en Ford?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:15 schreef Snever het volgende:
[..]
Je krijgt in het begin een leenauto. Die kan je uitzoeken. Daarna moet je een auto kopen. Ik heb gekozen voor een audi. Maar je kan ook kiezen uit bijv. Nissan, Ford etc.
Nee. Die 2 namen zijn een voorbeeld van een auto die je kunt kopen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:19 schreef deliberator het volgende:
[..]
Nissan en Ford?
Ik kreeg de keuze tussen een Audi A4, en Lotus Elise en nog eentje.
ik heb de OP al klaarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:25 schreef Snever het volgende:
Wie maakt zo een nieuwe dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |