ff op het Atari forum gezet.quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:52 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
I know.. lekker cruisen is er met het toetsenbord niet bijdaarom baal ik ook zo dat ze dat er niet gewoon even uitgehaald hebben
welk stuur dan?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:27 schreef Snever het volgende:
Ik heb geen last met mijn stuur.
op de pc?quote:Op donderdag 1 maart 2007 23:57 schreef -skippybal- het volgende:
Mijn god, wat een kutzooi.
Spel deed het perfect, intro, auto huren, huis, auto kopen. Ook het rondrijden enzo, maar toen ik bij de eerste race aankwam werd het hele beeld gewoon KUT en liep het voor geen kont meer. 3fps ofzo![]()
![]()
Jup, was ik!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:56 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Iemand uit dit topic had FRS/Bart Smit en nog veel winkels opgebeld. Vanaf morgen zeiden ze allemaal.
Ik heb hem gister gewoon gehaald bij Bart Smit.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 07:33 schreef pvc_boer het volgende:
[..]
Jup, was ik!
De meeste adviseerde mij, om tegen een uur of 1 terug te bellen aangezien ze dan de nieuwe lading binnen kregen en verwerkte.
Dikke hondelul!
9:00uur hang ik aan de telefoon.
Alleen kut, ik moet tot 5 uur werken
Moet ik haasten om voor 6 uur in de winkel te staan..
Ik wil hem goffer!!
Ennuh, hoezo geen motors?(vink niet zo boeiend eigenlijk)
ga aan je werk man.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:09 schreef dujour het volgende:
ik ook hoor stond gewoon in de schappen. (almelo)
Maar ik ga wel weer aan me werk hoorquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:10 schreef pvc_boer het volgende:
PC versie ja,
Ik heb het hier al de hele tijd over ps2 [afbeelding]
Nee idd hij zegt dat je eerst alle car showrooms moet hebben gezien.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:30 schreef Snever het volgende:
Ik heb nog niet met motors kunnen racen. Zijn nog gelocked
pfff, gewoon flink doorgassenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:39 schreef Snever het volgende:
Je moet eerst alle showrooms afreizen voordat je naar een motorshowroom kunt gaan?
Beetje vreemd. Als het waar is is het zwaar klote want sommige showrooms zijn gewoon te ver rijden
Je gaat vanzelf harder rijden en dan knal je weer tegen auto's aan en dan komt de politie weer en dan rijd je weer weg en dan pakken ze je alsnog en dan heb je weer een boete van 27.000quote:
zit al over de 130.000 heen en ben amateur klasse.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:51 schreef Snever het volgende:
[..]
Je gaat vanzelf harder rijden en dan knal je weer tegen auto's aan en dan komt de politie weer en dan rijd je weer weg en dan pakken ze je alsnog en dan heb je weer een boete van 27.000
Ik rijd nu in een Audi TT maar moet ff een auto uit klasse E kopen. Budget is 100.000. Iemand?
Ik had 150.000 totdat de politie om de hoek kwam kijkenquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:56 schreef deliberator het volgende:
[..]
zit al over de 130.000 heen en ben amateur klasse.
Die kan je direct kopen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:03 schreef AbeSapien het volgende:
Kan je direct al een huis kopen, of moet je dan al racen/vervoeren?
meer heb je er toch niet nodigquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:07 schreef Snever het volgende:
En je kan maar 1 huis kopen en die is redelijk tof
Je krijgt in het begin een leenauto. Die kan je uitzoeken. Daarna moet je een auto kopen. Ik heb gekozen voor een audi. Maar je kan ook kiezen uit bijv. Nissan, Ford etc.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:14 schreef AbeSapien het volgende:
Wat voor auto kun je in het begin kopen? zonder te racen ed
Nissan en Ford?quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:15 schreef Snever het volgende:
[..]
Je krijgt in het begin een leenauto. Die kan je uitzoeken. Daarna moet je een auto kopen. Ik heb gekozen voor een audi. Maar je kan ook kiezen uit bijv. Nissan, Ford etc.
Nee. Die 2 namen zijn een voorbeeld van een auto die je kunt kopen.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:19 schreef deliberator het volgende:
[..]
Nissan en Ford?
Ik kreeg de keuze tussen een Audi A4, en Lotus Elise en nog eentje.
ik heb de OP al klaarquote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:25 schreef Snever het volgende:
Wie maakt zo een nieuwe dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |