heb het ook niet continue, maar af toe.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:20 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Zal ik morgen op de PS2 geen last van hebben(hoop ik)
wtfquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:18 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
![]()
Ligt middenin O'Ahu, net als de steden Waikiki en Honolulu.
Kut zijn zulke geintjes altijd.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:27 schreef rudedeltadude het volgende:
net die challenge van 69.6 km gedaan, voor 100.000 moest dat in 22:00 minuten, gvd, kom ik na 22:08 over de streep, vang ik maar 25.000
mwoah... een beetjequote:Op donderdag 1 maart 2007 19:31 schreef AbeSapien het volgende:
Zijn de prijzen van de autos ook reeel in het spel?
Ik heb em voor de pc maar hij hapert op K*T momenten! waardoor ik op tegenliggers knal, niet echt handig bij die hoerenmissies. Morgen maar ff omruilen voor de PS2 versie.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:20 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Zal ik morgen op de PS2 geen last van hebben(hoop ik)
PS2 versie is 30 euroquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:50 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Ik heb em voor de pc maar hij hapert op K*T momenten! waardoor ik op tegenliggers knal, niet echt handig bij die hoerenmissies. Morgen maar ff omruilen voor de PS2 versie.
PC versie was trouwens 40euro bij Bart Smit,
wtf, 30? was toch altijd gewoon 60euro. Maar hopen dat ik die 10euro terug krijg!quote:
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?productID=146355quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:52 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
wtf, 30? was toch altijd gewoon 60euro. Maar hopen dat ik die 10euro terug krijg!
Anders maar een stuurtje erbij kopen voor GTR2. Iemand aanraders voor niet teveel geld?![]()
Ok, beterzquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:54 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?productID=146355
![]()
Iemand uit dit topic had FRS/Bart Smit en nog veel winkels opgebeld. Vanaf morgen zeiden ze allemaal.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:55 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Ok, beterzVolgens mij et enigste spel dat nieuw uitkomt en niet 60euro kost voor de ps2.
Mag toch wel hopen dat ze em in A'dam Noord voor de ps2 wel hebben morgen, vandaag hadden ze alleen de pc versie liggen.![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:42 schreef pvc_boer het volgende:
Nope!
Heb net gebeld:
FRS
Dixons
E-plaza
Intertoys
Barts Smit
Mysteri media
en allemaal zeggen ze,
MORGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Nu maar hopen dat ze em terugnemen, op het bonnetje staat dat spellen met codes niet terug worden genomen. (natuurlijk heb ik em voor een verjaardag gekocht en kwam er net pas achter dat hij voor de ps2 moest zijnquote:
voor een verjaardag gekocht en uit de folie gehaald???quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:17 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze em terugnemen, op het bonnetje staat dat spellen met codes niet terug worden genomen. (natuurlijk heb ik em voor een verjaardag gekocht en kwam er net pas achter dat hij voor de ps2 moest zijn) Maar heeft iemand nog een tip voor een stuurtje voor GTR2? Voor als ik die 10euro niet terug krijg.
![]()
Zat geen folie op.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:23 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
voor een verjaardag gekocht en uit de folie gehaald???
tuurlijk joh
Ja denk zelf ook wel dat het zal lukken, ik ga gewoon lekker vroeg daarnaartoe dan zijn ze toch nog niet zo wakkerquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:25 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Lukt je wel, gewoon het standaard kadootje verhaal lukt bij mij ook altijd.
Ik hoop het wel indd. Om 12 uur wil ik de eerste races hebben gewonnenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:27 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Ja denk zelf ook wel dat het zal lukken, ik ga gewoon lekker vroeg daarnaartoe dan zijn ze toch nog niet zo wakkerHopen dat ze wel rond 10uur de ps2 versie in de schappen hebben liggen.
Ik denk dat ze de spellen gewoon bij openingstijd in de schappen hebben liggen. Weet alleen niet wat ze nou met die overige 10 euro gaan doen als ik verder niks wil kopen, denk eerlijk gezegd niet dat ze het terug gaan geven.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:28 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Ik hoop het wel indd. Om 12 uur wil ik de eerste races hebben gewonnen![]()
![]()
Misschien een dvd'tje oid. Voor 10 E een stuurtje is meestal toch niks.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:30 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de spellen gewoon bij openingstijd in de schappen hebben liggen. Weet alleen niet wat ze nou met die overige 10 euro gaan doen als ik verder niks wil kopen, denk eerlijk gezegd niet dat ze het terug gaan geven.Goed stuurtje voor GTR2 kost toch wel 50euro ofzo.
![]()
Vertel, vertel !quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:31 schreef Snever het volgende:
Bij de kijkshop hebben ze goede stuurtjes. Heb die van mij daar ook gehaald![]()
maar 30 euro fz
hoe heet ie? en doet ie het goed bij GTR2? Voornaamste reden dat ik het wil halen. word gek van dat toetsenbord na een uur racen in een endurance race.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:31 schreef Snever het volgende:
Bij de kijkshop hebben ze goede stuurtjes. Heb die van mij daar ook gehaald![]()
maar 30 euro fz
Erg tof! Heel erg tof zelfs. Het is zo groot echt ongelooflijk! Ik speel alleen wel 800x600 omdat bij 1024x whatever de auto's een in elkaar gedrukte vorm krijgen. Maar het ziet er tof uit hoor. Doet niet onder de xbox360 versiequote:Op donderdag 1 maart 2007 20:32 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Vertel, vertel !
Hoe vind je het tot nog toe?
Ghehe, ik heb net van die kant en klare frikandelbroodjes voor in de microwave gevreten.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:52 schreef rudedeltadude het volgende:
normaal ben ik niet van de pizza's bestellen, maar krijg de fuck maar met het koken...
ik ga racen! brang mij die pizza maar
dat is een bekende bug uit de beta.. Als je je stuurtje deinstalleerd (control panel > game controllers > remove) is het haperen voorbijquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:34 schreef deliberator het volgende:
hapert hier ook telkens tijdens zo'n missie.
net met de enzo gereden en begint het te haperen bij 250km/h.
vol op auto's
Gebeurt alleen als ik met het stuurtje speel trouwens
je moet gewoon zorgen dat je bij 1 ster rustig aan doet.. zodra je daar voorbij komt is het over, kan je idd beter gewoon burgerlijk stoppenquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:30 schreef Snever het volgende:
Het enige minpuntje is toch wel de politie. Erg moeilijk af te schudden en hoge boetes
werkt het stuurtje dan nog wel?quote:Op donderdag 1 maart 2007 22:36 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
dat is een bekende bug uit de beta.. Als je je stuurtje deinstalleerd (control panel > game controllers > remove) is het haperen voorbij
neequote:Op donderdag 1 maart 2007 22:45 schreef deliberator het volgende:
[..]
werkt het stuurtje dan nog wel?
stuurtje rijd zoveel fijnerquote:Op donderdag 1 maart 2007 22:46 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
neeAls je de drivers uninstalled praat je pc niet meer met je stuurtje
Het is dus kiezen, stuurtje + stotteren of keyboard + vloeiend..
I know.. lekker cruisen is er met het toetsenbord niet bijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |