heb het ook niet continue, maar af toe.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:20 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Zal ik morgen op de PS2 geen last van hebben(hoop ik)
wtfquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:18 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
![]()
Ligt middenin O'Ahu, net als de steden Waikiki en Honolulu.
Kut zijn zulke geintjes altijd.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:27 schreef rudedeltadude het volgende:
net die challenge van 69.6 km gedaan, voor 100.000 moest dat in 22:00 minuten, gvd, kom ik na 22:08 over de streep, vang ik maar 25.000
mwoah... een beetjequote:Op donderdag 1 maart 2007 19:31 schreef AbeSapien het volgende:
Zijn de prijzen van de autos ook reeel in het spel?
Ik heb em voor de pc maar hij hapert op K*T momenten! waardoor ik op tegenliggers knal, niet echt handig bij die hoerenmissies. Morgen maar ff omruilen voor de PS2 versie.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:20 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Zal ik morgen op de PS2 geen last van hebben(hoop ik)
PS2 versie is 30 euroquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:50 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Ik heb em voor de pc maar hij hapert op K*T momenten! waardoor ik op tegenliggers knal, niet echt handig bij die hoerenmissies. Morgen maar ff omruilen voor de PS2 versie.
PC versie was trouwens 40euro bij Bart Smit,
wtf, 30? was toch altijd gewoon 60euro. Maar hopen dat ik die 10euro terug krijg!quote:
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?productID=146355quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:52 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
wtf, 30? was toch altijd gewoon 60euro. Maar hopen dat ik die 10euro terug krijg!
Anders maar een stuurtje erbij kopen voor GTR2. Iemand aanraders voor niet teveel geld?![]()
Ok, beterzquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:54 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?productID=146355
![]()
Iemand uit dit topic had FRS/Bart Smit en nog veel winkels opgebeld. Vanaf morgen zeiden ze allemaal.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:55 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Ok, beterzVolgens mij et enigste spel dat nieuw uitkomt en niet 60euro kost voor de ps2.
Mag toch wel hopen dat ze em in A'dam Noord voor de ps2 wel hebben morgen, vandaag hadden ze alleen de pc versie liggen.![]()
quote:Op donderdag 1 maart 2007 17:42 schreef pvc_boer het volgende:
Nope!
Heb net gebeld:
FRS
Dixons
E-plaza
Intertoys
Barts Smit
Mysteri media
en allemaal zeggen ze,
MORGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Nu maar hopen dat ze em terugnemen, op het bonnetje staat dat spellen met codes niet terug worden genomen. (natuurlijk heb ik em voor een verjaardag gekocht en kwam er net pas achter dat hij voor de ps2 moest zijnquote:
voor een verjaardag gekocht en uit de folie gehaald???quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:17 schreef MakaveliTheDon het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat ze em terugnemen, op het bonnetje staat dat spellen met codes niet terug worden genomen. (natuurlijk heb ik em voor een verjaardag gekocht en kwam er net pas achter dat hij voor de ps2 moest zijn) Maar heeft iemand nog een tip voor een stuurtje voor GTR2? Voor als ik die 10euro niet terug krijg.
![]()
Zat geen folie op.quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:23 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
voor een verjaardag gekocht en uit de folie gehaald???
tuurlijk joh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |