Gelukszakquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:27 schreef Snever het volgende:
Ik heb hem ook. Bij de FRS hadden ze hem niet. Intertoys ook niet en next-level ook niet. Bart Smit FTW! Hij is aan het installeren
Ja, dat heb ik ook al geprobeerd maar dan gebeurt er nog niks. Laat ook maar zitten, hetgaat tenminste om het rijden..quote:Op donderdag 1 maart 2007 12:00 schreef hello_goodbye het volgende:
[..]
Je moet ook niet zijn in de map Mijn documenten maar inderdaad in de game directory. Er staan dus 4 stations al in de map Radio daar? Als je nou gewoon je mp3's in die mappen zet? En desnoods de namen van die mappen veranderd?
ik heb hem bij frs gekochtquote:
Ff screens plaatsenquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:27 schreef Snever het volgende:
Ik heb hem ook. Bij de FRS hadden ze hem niet. Intertoys ook niet en next-level ook niet. Bart Smit FTW! Hij is aan het installeren
Kan dat ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 13:42 schreef rudedeltadude het volgende:
hoe doe je de richtingaanwijzers aan?
morgenquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:05 schreef pvc_boer het volgende:
Kutzooi!
frs heeft hem nog niet voor de PS2
pc of ps2quote:Op donderdag 1 maart 2007 14:24 schreef deliberator het volgende:
Vanmiddag haal ik hem bij de Bart Smit
Had ff gebeld en ze hebben hem en houden er 1 achter voor me
Richtingaanwijzers kan je niet aan doen, voor zover ik kan zien. Ruitenwissers ook niet (het regent toch nooit...). Is wel jammer. Lichten heb ik ook nog niet gevonden (wordt het donker dan...?). Je kan wel de raampjes opendoen met W. Jammer van de rest.quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:43 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Kan dat ook![]()
Ik dacht alleen gewone lichten en ruitenwissers.
Wat een topspel![]()
Ja, een CloneDVD-release. Maar hij draait boven verwachting goedquote:Op donderdag 1 maart 2007 14:39 schreef Mutant01 het volgende:
MiLKMAN?
Ik doe het met een 6600GT en een 2800+ op 1024 en alles high, dus dat moet zeker lukken. Wel heb ik af en toe haperingen, maar ik heb meer het idee dat het aan het spel ligt... iemand anders ook haperingen?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:04 schreef -skippybal- het volgende:
Kunnen mensen die het hebben even posten hoe de perfomance is.
Heb zelf een 7800GTX, gaat dat lukken op high?
Nee dat programmaatje wat je moet gebruiken om 'm te draaien. Of heb je niet de Clone?quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:33 schreef hello_goodbye het volgende:
Loader...? Je bedoelt dat de omgeving tijdens het rijden constant geladen wordt? Dat zou op zich toch wel smooth moeten kunnen...
Zowel met de clone als het origineel zijn deze problemen. Het moet inderdaad gewoon vloeiend kunnen, kijk maar naar GTA San Andreas, die loopt perfect! Daarom ben ik ook blij dat ik eerst de clone probeer, want dit vind ik niet echt fijn...quote:Op donderdag 1 maart 2007 15:35 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee dat programmaatje wat je moet gebruiken om 'm te draaien. Of heb je niet de Clone?
autos kopen is leukquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:19 schreef rudedeltadude het volgende:
hehe... heb net een f430 gekocht!![]()
YEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHquote:Op donderdag 1 maart 2007 17:42 schreef pvc_boer het volgende:
Nope!
Heb net gebeld:
FRS
Dixons
E-plaza
Intertoys
Barts Smit
Mysteri media
en allemaal zeggen ze,
MORGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
rijksweg is geen reet aan man.. je moet juist lekker binnendoor crossen in het noordwesterlijke deel van het eilandquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:05 schreef -skippybal- het volgende:
Lijkt me echt geniaal om hier met een Pagani Zonda over heen te raggen:
[afbeelding]
![]()
Lang leve de transporter.quote:Op donderdag 1 maart 2007 18:31 schreef vosss het volgende:
Als je van de ene kant van het eiland volgas naar de andere kant scheurt ben je wel een stief kwartiertje onderweg
das toch in Japan ofzowquote:Op donderdag 1 maart 2007 18:45 schreef Saekerhett het volgende:
Kun je trouwens ook in Pearl Harbor rijden, of is dat afgesloten?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |