abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46773780
OW YEAH!
pi_46774260
Je zult JAMMERGENOEG nog ff moeten wachten want ik zit op het werk en kan 'm pas vanavond installeren. Maar ik zal dan zeker ff laten horen wat ik er van vind.

Ik moet eerlijk gezegd wel zeggen dat ik super enthousiast ben...! Dit is toch een soort van game waar ik al lang op wacht! De vrijheid en uitgebreidheid en zo: ik zit hier echt te shaken van verlangen om naar huis te gaan! Is een hele tijd geleden dat ik dat had!
pi_46774296
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:38 schreef hello_goodbye het volgende:
Je zult JAMMERGENOEG nog ff moeten wachten want ik zit op het werk en kan 'm pas vanavond installeren. Maar ik zal dan zeker ff laten horen wat ik er van vind.

Ik moet eerlijk gezegd wel zeggen dat ik super enthousiast ben...! Dit is toch een soort van game waar ik al lang op wacht! De vrijheid en uitgebreidheid en zo: ik zit hier echt te shaken van verlangen om naar huis te gaan! Is een hele tijd geleden dat ik dat had!
Ik voel met je mee
pi_46774352
* deliberator zwaar jaloers is
ik wil hem ook
pi_46774481
ik loop morgen wel ff langs de winkel dan als ik thuiskom van school Of ik wacht nog ff
pi_46775428
Ik ben morgen half 12 uit. Kwart voor 1 koop ik hem en dan 2 uur thuis

Rocken die shit!
pi_46775893
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 15:38 schreef hello_goodbye het volgende:

Ben benieuwd!

Tof dat je de bon en het hoesje hebt ingescand trouwens.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_46776008
Graag gedaan. Het ging wel om mijn geloofwaardigheid hier natuurlijk...;)
pi_46776275
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:10 schreef Snever het volgende:
Ik ben morgen half 12 uit. Kwart voor 1 koop ik hem en dan 2 uur thuis

Rocken die shit!
neem dan ook een echte woonplaats
pi_46777884
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 16:29 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

neem dan ook een echte woonplaats
Heb helaas niks te willen
pi_46778089
Maar wat ik nu niet snap: Hoe kan ie al in de winkel liggen????
Op dinsdag 13 maart 2007 15:37 schreef Tha-CheF het volgende:
rudedeltadude, wie heeft nou zo'n nickname !
Op vrijdag 6 maart 2009 00:34 schreef Gabbylicious het volgende:
Rudedeltatoedeloe :W
pi_46778100
hij komt toch pas over 2 weken uit?????
pi_46778789
Nee. hij zou pas 2 maart uitkomen maar kennelijk is hij al aangeleverd
pi_46779069
http://www.bartsmit.com/shop/productDetail.php?menuID=1&productID=146353

Dan zijn ze daar ook lekker up to date met hun site, als ze hem hier al hebben kunnen komen
pi_46779325
Gadjakkes... Het duurt nog even voordat ik iets kan vertellen over TDU want ik krijg de pedalen van m'n Logitech Driving Force Pro niet werkend. Hij blijft zeggen dat ik maar 1 controller tegelijk moet gebruiken... Probleem is denk ik dat ik onder Vista bij de driver geen Gecombineerde axis kan instellen. Potverdorie... Zit ik hier met TDU, kan ik het niet echt spelen. En ik weiger met pijltjes te rijden! (: Heel klierig want al m'n andere racegames hebben hier totaal geen probleem mee...
pi_46785124
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 17:57 schreef hello_goodbye het volgende:
Gadjakkes... Het duurt nog even voordat ik iets kan vertellen over TDU want ik krijg de pedalen van m'n Logitech Driving Force Pro niet werkend. Hij blijft zeggen dat ik maar 1 controller tegelijk moet gebruiken... Probleem is denk ik dat ik onder Vista bij de driver geen Gecombineerde axis kan instellen. Potverdorie... Zit ik hier met TDU, kan ik het niet echt spelen. En ik weiger met pijltjes te rijden! (: Heel klierig want al m'n andere racegames hebben hier totaal geen probleem mee...
Zijn de graphics te vergelijken met die van de xbox360?
pi_46786382
Hm, het is alweer een tijdje geleden dat ik de demo op de XBox zag... Volgens mij is het zeker vergelijkbaar. Bovendien heb ik een Samsung 226BW 22" widescreen dus alles ziet er in ieder geval scherper uit!

Ik heb m'n stuur aan de praat gekregen door oudere drivers te installeren. Het spel ziet er mooi uit maar ik had niet het WOW-effect dat ik had met NFSMW of Half Life 2 of zo. Het IS echt wel mooi maar het is misschien te scherp allemaal: ik mis wat vaagheid (geen idee hoe ik het moet noemen). Maar misschien ben ik gewoon te verwend. Een of ander hitte effect hier en daar was mooi geweest of wat mistigeid in de verte. Maar mooi is het zeker. En potjandorie wat is dat eiland groot!!! Wow! En het zit echt helemaal VOL met unieke details! Ook leuk zijn de opdwarrelende blaadjes en zo. Minder mooi was een ander eiland dat ik in de verte zag: dat was wel heel lowres (alhoewel gelukkig wel vaag). Op een bepaald moment zag ik ook een erg duidelijke en daardoor lelijke overgang in een compleet blauwe lucht. Ik vind het ook wel jammer trouwens dat je niet het weer kan regelen. Soms is het grijs en dan weer blauw en dan weer anders. Ik zou graag bijvoorbeeld altijd het zonnetje willen kunnen laten schijnen.

Ik rij nu met de bonnetview omdat de incar view te beperkt voelt. Ik heb dan minder het idee dat ik door een prachtig landschap rij: beetje te claustrofobisch. De andere views zijn te veel vanuit de lucht. Bonnet bevalt me vooralsnog prima. Mooi zicht op de weg en goed gevoel van snelheid.

Het sturen is even wennen: de auto reageert traag op input. Ik kan geen deadzone instellen, wel gevoeligheid. Ik heb nogal wat zitten rommelen met de instellingen en langzamerhand went het wel. Maar het blijft watvaag: je kan niet scherp FLOEP opzij sturen: je moet echt anticiperen anders ram je op andere auto's, zal ik maar zeggen. Is ff wennen.

Fps is heel goed met ALLES op z'n hoogst (E6600, 8800GTX, 2 Gb Ram) maar... ik heb wel constant lichtelijk irritante hikjes... om de paar seconden soms, het wisselt wel wat. Misschien moet ik HDR uitzetten of zo, maar ja, dat geeft wel een mooi effect (en er zijn al niet teveel effecten). FSAA is mooi. Vreemd was wel dat bepaalde geluiden by default uitstonden waardoor ik in de filmpjes niets hoorde! Maar gelukkig was dat simpel verholpen.

Ik moet erg wennen aan de interface: klik constant op verkeerde knoppen en ben al een paar gequit zonder dat ik dat wilde. Je moet een beetje veel klikken om ergens te komen in menu's. Ook duurde het even voordat ik doorhad hoe je nou online kon racen. Uiteindelijk lukte dat wel: ik heb 4 keer tegen 1 persoon gereden. Wel erg leuk dat je simpelweg om de beurt ergens een finish kan plaatsen en karren maar! Het is ook wennen dat je in de map soms opeens ergens heen kan gaan door er op te klikken en de andere keer niet. Zo ben ik ook regelmatig ergens heen getransporteert zonder dat ik dat wilde. Maar... dat zal gewoon even wennen zijn.
De overgangsfilmpjes zou ik wel uit willen kunnen zetten. Als ik vanuit huis een stuk wil gaan rijden hoef ik niet een fimpje te zien van een auto die uit huis rijdt en zo.

Leuk vind ik ook dat e de auto handmatig moet starten! Had ik eerst niet door! Alleen een beetje klierig dat je na een blik op de kaart de auto weer moet starten.

Hm, verder weet ik zo gauw niet veel te vertellen. Als iemand nog een vraag heeft dan hoor ik het wel.

O ja, weet iemand hoe je de knipperlichten moet bedienen? Ik dacht dat dat kon maar kan het nergens vinden.
pi_46787550
Informatieve korte review
pi_46788048
Weet iemand hoe je je eigen MP'3s werkend krijgt..heb de manual gelezen maar snap er nog geen reet van. Heb al een aantal dingen geprobeerd maar niks werkt!
You set my feet upon a rock
And made my footsteps firm...
Many will see, many will see and hear..
pi_46788117
Heb je hem ook vandaag gehaald?
pi_46789122
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 21:55 schreef MWSAH het volgende:
Weet iemand hoe je je eigen MP'3s werkend krijgt..heb de manual gelezen maar snap er nog geen reet van. Heb al een aantal dingen geprobeerd maar niks werkt!
Je moet een map maken IN de map Radio (TDUsavegame<PROFIELNAAM>Radio): de naam van die aangemaakte is de naam van het station. In die map kan je mp's zetten of m3u lists (die daar aangemaakt moeten zijn). Je kan zelfs shortcuts naar elders plaatsen (ideaal). Ingame druk je dan op R: je ziet dan de radio. De bedien je met Numpad + (aan en harder), Numpad - (zachter en uit) en Numpad 6 (1 klik is ander kanaal (dus andere aangemaakte map) en twee klik is volgende track in de die map. Zo zou het moeten werken...
pi_46789378
Kun je nu in de full version wel HDR en FSAA geiljk aanzetten? Dat kon in de beta niet. De incar view gebruikte ik alleen voor het cruisen eigenlijk. Vrijdag maar even oppikken bij de BS. Scheelt toch 8 euro.

Overigens kon ik in de beta wel deadzone instellen.

En je kunt alleen transporten naar wegen waar je al gereden hebt.

[ Bericht 25% gewijzigd door Cheiron op 28-02-2007 22:30:04 ]
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_46789630
Ik heb HDR en FSAA allebei aan (8800GTX).
pi_46789658
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:30 schreef hello_goodbye het volgende:
Ik heb HDR en FSAA allebei aan (8800GTX).
Ok, bedankt.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_46790209
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:24 schreef Cheiron het volgende:
Overigens kon ik in de beta wel deadzone instellen.

En je kunt alleen transporten naar wegen waar je al gereden hebt.
Dat laatste heb ik door. Het is allemaal even wennen. Wat die deadzone betreft: ik zie zo gauw niet iets staan dat deadzone heet. Je kan wel sensitivity instellen en iets van bar sensitivity... maar ik heb geen idee wat dat is. Er zijn veel opties die nergens uitgelegd worden.
pi_46797946
Kreeg net een mailtje van Bart Smit dat de game vandaag in de schappen ligt. Dus het komt goed
pi_46798513
Maar ik ga hem niet bij Bart Smit halen maar bij FRS. Heb zo'n VIP pas van PU. 39,95-7.50=32.45 hehe
pi_46798643
Ik ga ervanuit dat de ps2 versie morgen pas bescjikbaar is, omdat hij op de BS site op reseveren staat.
pi_46798781
Zou zomaar kunnen
pi_46798853
kan niet wachten
pi_46798900
Ga je hem halen voor de pc?
pi_46798916
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 09:57 schreef deliberator het volgende:
kan niet wachten
Ik ook, ik word zowat gek
pi_46798945
Zo geil dat je je eigen lampen kan aan/uitdoen als het donker word
pi_46798961
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:02 schreef AbeSapien het volgende:
hele spel is geil
pi_46799019
Nog 2 uur en dan heb ik hem
pi_46799021
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:03 schreef deliberator het volgende:

[..]

hele spel is geil
pi_46799024
Wanneer gaan jullie hem halen>?
pi_46799028
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:05 schreef Snever het volgende:
Nog 2 uur en dan heb ik hem
Geluksvogel
pi_46799053
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:05 schreef Snever het volgende:
Wanneer gaan jullie hem halen>?
Zit nu op mijn werk.
in de lunchpauze maar ff langs de FRS

Ik wil hem Nu
pi_46799170
Trailer doet het hier niet
pi_46799511
Hoop dat de FRS hier hem wel heeft.
Pffffffff dag duurt me nu al te lang.
pi_46800062
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 10:02 schreef AbeSapien het volgende:
O ja? Wordt het donker dan? Ik heb geen knopjes kunnen vinden voor het licht. En ook niet voor richtingaanwijzers...
pi_46800215
quote:
Op woensdag 28 februari 2007 22:19 schreef hello_goodbye het volgende:

[..]

Je moet een map maken IN de map Radio (TDUsavegame<PROFIELNAAM>Radio): de naam van die aangemaakte is de naam van het station. In die map kan je mp's zetten of m3u lists (die daar aangemaakt moeten zijn). Je kan zelfs shortcuts naar elders plaatsen (ideaal). Ingame druk je dan op R: je ziet dan de radio. De bedien je met Numpad + (aan en harder), Numpad - (zachter en uit) en Numpad 6 (1 klik is ander kanaal (dus andere aangemaakte map) en twee klik is volgende track in de die map. Zo zou het moeten werken...
Ja, dat zeggen er meer, maar als ik naar Mijn Documenten ga en ik kijk onder mijn profielnaam dan staat daar GEEN map genaamd Radio. Sommigen zeggen dat je die map zelf moet maken, wat ik deed, waarin ik dan mijn eigen radio station als aparte map maakte, amar dat werkte ook niet. De echte 4 radiostations staan bij mij gewoon in de game directory en daar heb ik ook al zitten puzzelen, maar zonder succes..

En ja, ik heb het spel gisteren gehaald bij de Dynabyte in Amersfoort(had hem besteld). Kostte me 39 euro dacht ik.
You set my feet upon a rock
And made my footsteps firm...
Many will see, many will see and hear..
  donderdag 1 maart 2007 @ 11:42:27 #145
108864 rudedeltadude
Rue de la Tude
pi_46801306
Ik heb hem!!!
De FRS had hem net binnen!! Wheeeeeeeeeha!

Ik word een kluizenaar!
pi_46801870
quote:
Op donderdag 1 maart 2007 11:01 schreef MWSAH het volgende:

[..]

Ja, dat zeggen er meer, maar als ik naar Mijn Documenten ga en ik kijk onder mijn profielnaam dan staat daar GEEN map genaamd Radio. Sommigen zeggen dat je die map zelf moet maken, wat ik deed, waarin ik dan mijn eigen radio station als aparte map maakte, amar dat werkte ook niet. De echte 4 radiostations staan bij mij gewoon in de game directory en daar heb ik ook al zitten puzzelen, maar zonder succes..

En ja, ik heb het spel gisteren gehaald bij de Dynabyte in Amersfoort(had hem besteld). Kostte me 39 euro dacht ik.
Je moet ook niet zijn in de map Mijn documenten maar inderdaad in de game directory. Er staan dus 4 stations al in de map Radio daar? Als je nou gewoon je mp3's in die mappen zet? En desnoods de namen van die mappen veranderd?
pi_46802566
de FRS had hem nog niet.
  donderdag 1 maart 2007 @ 12:24:13 #148
86327 dujour
Nou daaaaag
pi_46802630
Niet huilen vanavond maar ff kijken bij de lokale gameboer
pi_46804806
Ik ga morgen vol goede moed voor de ps2 versie

Als ze hem niet hebben..........
pi_46804829
Ik heb hem ook. Bij de FRS hadden ze hem niet. Intertoys ook niet en next-level ook niet. Bart Smit FTW! Hij is aan het installeren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')