TDU is meer realistisch dan NFS (bestaand eiland, bestaande auto's die niet op rails de bocht doorgaan enz enz)quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik ken de Test Drive serie niet, maar lijkt dit een beetje op Need for Speed? (Of ben ik nu aan het vloeken (in de kerk)?)
Tofquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:51 schreef AbeSapien het volgende:
Het is ook te gek dat je lampen kan aan/uitzetten, met ruitenwissers kan spelen e.d.
nee.quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:48 schreef AbeSapien het volgende:
Misschien een noobisch vraag, maar kan je ook met het character rondlopen?
quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:01 schreef AbeSapien het volgende:
Mijn neef had hem op de x360 hoor ik net, het enige minpunt volgens hem was dat er flinke races tussenzitten, hij had het over een island tour, waarover hij 62 minuten deed. Werd hij 350 meter voor de finish ingehaald![]()
Ook op de ps2 versie?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook een ENORM pluspunt van TDU t.o.v. NFS:
Je kunt je eigen muziek luisteren in de auto, dus niet die 3 tracks die EA meelevert.
Dat is tofquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:14 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ook een ENORM pluspunt van TDU t.o.v. NFS:
Je kunt je eigen muziek luisteren in de auto, dus niet die 3 tracks die EA meelevert.
quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:15 schreef AbeSapien het volgende:
als je geen zin hebt in missies, kan je dan gewoon een auto pakken en rondcruisen op het eiland ?
Ja, althans in de X360 versie is dat wel zo. Lekker cruisen met 7 andere gastjes in multiplayer over het supergrote eiland (met gesynced verkeer). Altijd lache als een van je cruisgenoten een frontale botsing maakt met een tegenligger terwijl hij je probeert in te halen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:15 schreef AbeSapien het volgende:
als je geen zin hebt in missies, kan je dan gewoon een auto pakken en rondcruisen op het eiland ?
Dan moet ik even opletten voor ik hem aanschaf.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, althans in de X360 versie is dat wel zo. Lekker cruisen met 7 andere gastjes in multiplayer over het supergrote eiland (met gesynced verkeer). Altijd lache als een van je cruisgenoten een frontale botsing maakt met een tegenligger terwijl hij je probeert in te halen.
Het cruisen kan ook in singleplayer. Dan krijg je gewoon computertegenstanders die over het gehele eiland rondrijden. (en verkeer natuurlijk)quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:21 schreef AbeSapien het volgende:
[..]
Dan moet ik even opletten voor ik hem aanschaf.
Ik wil hem namelijk op mijn ps2, en heb er geen internet(online) gebeuren op.
Dus een beetje zoals GTA SAquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:22 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het cruisen kan ook in singleplayer. Dan krijg je gewoon computertegenstanders die over het gehele eiland rondrijden. (en verkeer natuurlijk)
Dat wist ik, bedankt !quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:24 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, alleen is het zo dat je niet uit kan stappen he.
Weet nie..quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:47 schreef pvc_boer het volgende:
Die carlist van de xbox360 hè, zal die veel verschillen met de ps2 versie?
Zitten hele leuke bakken tussen
Dat was zelfs in die vierkleurenversie van Test Drive al zo!quote:Op woensdag 28 februari 2007 09:51 schreef AbeSapien het volgende:
Het is ook te gek dat je lampen kan aan/uitzetten, met ruitenwissers kan spelen e.d.
Ja.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:00 schreef AbeSapien het volgende:
Zit er ook politie in het spel?
En is het compatible met een racestuurtje op de ps2?
Je lultquote:Op woensdag 28 februari 2007 13:59 schreef hello_goodbye het volgende:
Ik heb de pc-versie net gekocht bij Bart Smit. Hij is dus uit! Inclusief road map!Dat wordt smullen vanavond! Ik interesseer me eigenlijk pas sinds gisteren voor dit spel, dus ik heb mazzel: 'k heb haast niet hoeven wachten. En ik heb nauwelijks een idee van wat allemaal mogelijk is!
Ik heb er zin in!!!
sommige mensen hebben een vreemd gevoel voor humorquote:
Ik ben wel benieuwd naar een foto van het hele pakket.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:18 schreef Snever het volgende:
Als hij de waarheid spreekt ben ik wel benieuwd naar de prijs
En wie ben jij om aan hem te vragen zichzelf te bewijzen? Bel zelf gewoon zaken af, dan weet je het ook.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:22 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar een foto van het hele pakket.
Met een Nederlandse krant van vandaag erbij, bijvoorbeeld.
Ik claim niet het spel al te hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2007 14:50 schreef Robhimself.2 het volgende:
En wie ben jij om aan hem te vragen zichzelf te bewijzen? Bel zelf gewoon zaken af, dan weet je het ook.
Stomme "Ik geloof je niet, PICS!!" internet cultuur..........![]()
God bless youquote:Op woensdag 28 februari 2007 15:05 schreef hello_goodbye het volgende:
Bij gebrek aan een camera maar even een scan van de doos met bon. Ik heb m'n nummers ff weggewerkt. En tjonge, wat zijn we weer vol vertrouwen...
[afbeelding]
Als iemand per se een krant erbijwil zien... roept u maar! Maar de datum staat ook duidelijk op de bon. (Hij kost dus 39,95 en geen 20,-!!! Ik had een defecte headset geretourneerd...)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |