Die hebben toch ook twee pootjesquote:
Vat ik niet - dat je een club die niet je eigen is aanmoedigt. Ik bedoel - ik ben ook niet zo haatdragend dat ik vind dat ze echt moeten verliezen (ik ben daarnaast ook evenzo goed tegen AFCquote:Op maandag 26 februari 2007 22:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Come on psv.
Ik hoop ook dat PSV wint van Arsenal, sowieso goed voor het Nederlandse voetbal.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:55 schreef Doc het volgende:
[..]
Vat ik niet - dat je een club die niet je eigen is aanmoedigt. Ik bedoel - ik ben ook niet zo haatdragend dat ik vind dat ze echt moeten verliezen (ik ben daarnaast ook evenzo goed tegen AFC) - maar aanmoedigen? Dat zal je me niet snel zien doen.
Goed voor het Nederlands voetbal? Wat kan mij " het Nederlands voetbal" nou schelen?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:00 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat PSV wint van Arsenal, sowieso goed voor het Nederlandse voetbal.
Bij Feyenoord kan ik écht niet hopen dat ze winnen, kan ik gewoon niet. Mijn PSV-haat is minder dan mijn Feyenoord-haat, zal wel bij veel Ajacieden zo zijn?
Of niet?
ja want jullie ajacieden hopen natuurlijk dat PSV wat punten in europa voor Nederland scoort, anders hebben jullie namelijk geen kans meer op champions league voetbalquote:Op maandag 26 februari 2007 23:00 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat PSV wint van Arsenal, sowieso goed voor het Nederlandse voetbal.
Bij Feyenoord kan ik écht niet hopen dat ze winnen, kan ik gewoon niet. Mijn PSV-haat is minder dan mijn Feyenoord-haat, zal wel bij veel Ajacieden zo zijn?
Of niet?
Liever op eigen kracht kampioen. Anders maar geen CL.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:05 schreef Elusive het volgende:
[..]
ja want jullie ajacieden hopen natuurlijk dat PSV wat punten in europa voor Nederland scoort, anders hebben jullie namelijk geen kans meer op champions league voetbal![]()
Ze moeten uit en dat zie ik dus niet gebeuren.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:12 schreef Elusive het volgende:
ik zie Celtic, thuis, ook wel winnen van AC Milaan!
Of niet natuurlijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:26 schreef Henkmanz het volgende:
Milan pakt ze gewoon zoals ze dat altijd doen - zonder al teveel inspanning. Klinkt laf, maar ik vind het mooi werk.
Ik hoop op schitterwerk van Pippo... laat hem nog één jaartje schijnen, dan kunnen Gila en Ronaldo 't volgend jaar wel alleen af.
Neuh, het maakt mij eigenlijk helemaal niks uit. Het kan me niet eens boeien. Misschien kijk ik wel, maar dan hoop ik gewoon op een mooie pot voetbal. Alsof ik naar Galatasaray - Kayserispor kijk ofzo.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:00 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Of niet?
Ik snap jou gedachten heel goed (deze discussie is er vaak volgens mijquote:Op maandag 26 februari 2007 23:05 schreef Doc het volgende:
[..]
Goed voor het Nederlands voetbal? Wat kan mij " het Nederlands voetbal" nou schelen?
Mijn clubs interesseren me, niet "het Nederlans voetbal" , of " Het Engels voetbal".
Maar wat heeft het voor zin om te hopen dat PSV dan wint? Zijn ze dan ook maar 1% dichter bij de winst?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik snap jou gedachten heel goed (deze discussie is er vaak volgens mij)
Maar stel... je bent voor Feyenoord.. dan is het toch goed om te 'hopen' dat de andere ploegen het goed doen in de CL.. zodat misschien, heel misschien er weer 3 ploegen kunnen meespelen in de CL.
Of zeg ik nu wat raars ?
ssttt jij bent voor PSVquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Neuh, het maakt mij eigenlijk helemaal niks uit. Het kan me niet eens boeien. Misschien kijk ik wel, maar dan hoop ik gewoon op een mooie pot voetbal. Alsof ik naar Galatasaray - Kayserispor kijk ofzo.
Nou qua punten van de UEFA is het toch gunstig?? ook voor Ajax.. zometeen hoeven ze geen voorronden meer te spelenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar wat heeft het voor zin om te hopen dat PSV dan wint? Zijn ze dan ook maar 1% dichter bij de winst?
Ik bedoel eigenlijk, of ik nu 'hoop' dat PSV wint of niet maakt geen drol uit voor het resultaat van de wedstrijd van PSV. Ik wil niet afhankelijk zijn van andere ploegen, Ajax moet het maar op eigen kracht doen. Ik heb even veel sympathie (en antipathie) voor PSV als voor Arsenal, simpelweg omdat beide ploegen me weinig tot niks doen. Hooguit zou ik het wel ok vinden als jullie nog een ronde verder gaan dat je vermoeider wordt in de competitie.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou qua punten van de UEFA is het toch gunstig?? ook voor Ajax.. zometeen hoeven ze geen voorronden meer te spelenkunnen ze er ook niet voortijdig uitvliegen
sorry deze was te makkelijk
Oooo oke op die manier.. nee dat brengt ons niet dichterbij..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk, of ik nu 'hoop' dat PSV wint of niet maakt geen drol uit voor het resultaat van de wedstrijd van PSV. Ik wil niet afhankelijk zijn van andere ploegen, Ajax moet het maar op eigen kracht doen. Ik heb even veel sympathie (en antipathie) voor PSV als voor Arsenal, simpelweg omdat beide ploegen me weinig tot niks doen. Hooguit zou ik het wel ok vinden als jullie nog een ronde verder gaan dat je vermoeider wordt in de competitie.
Mwoah. Het gaat er om dat je eigen club het goed doet. Als je vervolgens voor andere clusb moet zijn waar je normaal een grafhekel aan hebt omdat het goed voor jou club zou zijn? Ik zie het niet. Dat je hhet voor de verandering niet gruwliijk vinden dat ze winnen is imho toch echt iets anders dan ze daadwerkelijk aanmoedigen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik snap jou gedachten heel goed (deze discussie is er vaak volgens mij)
Maar stel... je bent voor Feyenoord.. dan is het toch goed om te 'hopen' dat de andere ploegen het goed doen in de CL.. zodat misschien, heel misschien er weer 3 ploegen kunnen meespelen in de CL.
Of zeg ik nu wat raars ?
Goed punt... eigenlijk bedoelde ik dat ookquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Mwoah. Het gaat er om dat je eigen club het goed doet. Als je vervolgens voor andere clusb moet zijn waar je normaal een grafhekel aan hebt omdat het goed voor jou club zou zijn? Ik zie het niet. Dat je hhet voor de verandering niet gruwliijk vinden dat ze winnen is imho toch echt iets anders dan ze daadwerkelijk aanmoedigen.
Dat we het op voetbalgebied nog eens een keer eens zouden worden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:12 schreef DIGGER het volgende:
En verder mogen beide Franse clubs er direct uittyfen, heb het helemaal gehad met dat kut volk, lijkt wel een land vol Calimero's, doen zelf alles fout maar wijzen louter naar de anderen.
Ik gun de voetbalvereniging uit Rijssel nog wel een goede overwinning hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:12 schreef DIGGER het volgende:
En verder mogen beide Franse clubs er direct uittyfen, heb het helemaal gehad met dat kut volk, lijkt wel een land vol Calimero's, doen zelf alles fout maar wijzen louter naar de anderen.
Pff, de punten voor het Nederlands voetbal zijn hartstikke belangrijk voor ook jouw club. Hoe beter het Nederlands voetbal presteert in de Europese toernooien, hoe meer kans er is voor jouw club om Europa in te gaan. Het zou je dus in ieder geval moeten interesseren.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:05 schreef Doc het volgende:
[..]
Goed voor het Nederlands voetbal? Wat kan mij " het Nederlands voetbal" nou schelen?
Mijn clubs interesseren me, niet "het Nederlans voetbal" , of " Het Engels voetbal".
Waarom zijn ze belangrijk? Zodat we nog meer teams kunnen zien afgaan in de Champions League of de UEFA cup? Laatste jaren is alleen PSV nog succesvol geweest in de CL en Feyenoord paar jaar terug een uitschietertje, maar voor de rest valt het flink tegen. Sommige teams hebben daar gewoon nix te zoeken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:24 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Pff, de punten voor het Nederlands voetbal zijn hartstikke belangrijk voor ook jouw club. Hoe beter het Nederlands voetbal presteert in de Europese toernooien, hoe meer kans er is voor jouw club om Europa in te gaan. Het zou je dus in ieder geval moeten interesseren.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:03 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik gun de voetbalvereniging uit Rijssel nog wel een goede overwinning hoor
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:36 schreef Urquhart het volgende:
Hup Celtic
RealBayern mag ook wel door.
Europees voetbal is belangrijk voor de ervaring van je team, de bekendheid van je team en ook financieel levert het aardig wat op voor de club.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:37 schreef DuranK het volgende:
[..]
Waarom zijn ze belangrijk? Zodat we nog meer teams kunnen zien afgaan in de Champions League of de UEFA cup? Laatste jaren is alleen PSV nog succesvol geweest in de CL en Feyenoord paar jaar terug een uitschietertje, maar voor de rest valt het flink tegen. Sommige teams hebben daar gewoon nix te zoeken.
Ik vind SCUM vreselijk, maar je snapt wel wat die Fransen hier sinds pak hem beet juli hier in huis gedaan hebben qua reputatie he? (Zidane, Platini, Domenech, Houlier, Nancy, Lille, Juninho etc.)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:03 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik gun de voetbalvereniging uit Rijssel nog wel een goede overwinning hoor
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik vind SCUM vreselijk, maar je snapt wel wat die Fransen hier sinds pak hem beet juli hier in huis gedaan hebben qua reputatie he? (Zidane, Platini, Domenech, Houlier, Nancy, Lille, Juninho etc.)
quote:UEFA blijft doof voor protest van Lille
2/3/2007 17:44
Lille heeft geen gehoor gevonden bij de beroepscommissie van de UEFA. De Franse club heeft nog één beroepsmogelijkheid haar gelijk te halen: het Sporttribunaal in Lausanne (CAS).
Lille voelt zich benadeeld door scheidsrechter Erik Braamhaar. De Nederlandse arbiter stond toe dat Ryan Giggs een vrije trap snel nam. De aanvaller van Manchester United scoorde en bezorgde Lille zo in de slotfase een 1-0 nederlaag in de Champions League.
De UEFA wees het eerste protest af, omdat er geen sprake was van een 'technische fout'. Volgens de Europese reglementen hoeft er niet gewacht te worden op toestemming van de scheidsrechter om het spel te hervatten. In Frankrijk gelden echter andere regels.
Ja, dat is morgen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:25 schreef Henkmanz het volgende:
Voetbalzone meldt dat AC Milan vanavond tegen Celtic speelt, maar dat is toch morgen?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:40 schreef DutchGooner het volgende:
Het zou trouwens wel een stunt zijn als Valencia Inter eruit mikt
Ik acht die kans op > 50%quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:40 schreef DutchGooner het volgende:
Geweldig inderdaad. Ook leuk dat hij tegen Jan van Halst zei dat hij toch wel de beste van de wereld wordt. Heerlijk die arrogantie!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:39 schreef Henkmanz het volgende:
Als Zlatan zulke geintjes uithaalt als afgelopen weekend kan valencia het wel vergeten, wat een geniale assist van die man.
Zelden zo onverdiend op 0-1 gekomen. En tering wat zijn die tribunes daar stijl als je juichtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:46 schreef Erwtensoep het volgende:
Het zal niet de eerste keer zijn dat hij scoort in Mestalla.
Zo'n stunt vind ik dat niet, zeker niet na de 2-2 in GM.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:40 schreef DutchGooner het volgende:
"Don't worry Jan, i will come there, i will be the best of the world, Goodnight'quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:56 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Geweldig inderdaad. Ook leuk dat hij tegen Jan van Halst zei dat hij toch wel de beste van de wereld wordt. Heerlijk die arrogantie!
ok mooiquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:20 schreef waterreus23 het volgende:
Totti zet AS Roma op een 0-1 voorsprong tegen Lyon
En zo dol je dus een verdediger.quote:
Tot nu toe gaat het goed, Barca maakt niks klaar, nog 45 minuten houden zo.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:19 schreef Danny_Ramone het volgende:
Liverpool - Barca = een hele leuke wedstrijd ! Zit met plezier te kijken !
Gezien de kansen die Liverpool afslaat, moet het eigenlijk fout aflopenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat het goed, Barca maakt niks klaar, nog 45 minuten houden zo.
Gezien hun spel vandaag mochten ze misschien net met de UEFA Cup meedoen. Volledig terecht dat Roma voor staat.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:42 schreef pfaf het volgende:
Wat verrassend allemaal zeg. Wel zonde dat Lyon er nu uit gaat.
Idd het had eigenlijk al 0-3 moeten zijn, ware het niet voor die spaanse ref.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:44 schreef WeebI het volgende:
[..]
Gezien hun spel vandaag mochten ze misschien net met de UEFA Cup meedoen. Volledig terecht dat Roma voor staat.
Die commentaarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:49 schreef DIGGER het volgende:
http://www.d1g.com/video/show/?id=561755 0-1 Totti
http://www.d1g.com/video/show/?id=562012 0-2 Mancini
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:54 schreef RijstNatie het volgende:
oooooooooooooooooo kut ronaldinhooooooooooo
Wow lekkere actiequote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:49 schreef DIGGER het volgende:
http://www.d1g.com/video/show/?id=562012 0-2 Mancini
Die zijn de laatste weken een stuk minder in vorm lijkt het.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Lyon toch ook zeer verrassend exit
Behalve Chelsea toch drie verrassingenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:39 schreef Grimm het volgende:
Dus Roma, Valencia, Liverpool en Chelsea door
favorieten waren ook Chelsea, Real Madrid, Arsenal en AC Milan. En die doen nog wel mee.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:43 schreef Kadoc het volgende:
Inter, Lyon en Barca eruit. Dat waren toch de favorieten.
Ik vind manchester united een grotere favoriet dan Chelsea, arsenal, real madrid en Ac milanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:47 schreef WeebI het volgende:
[..]
favorieten waren ook Chelsea, Real Madrid, Arsenal en AC Milan. En die doen nog wel mee.
Real en Arsenal niet zo eigenlijk. Verrassend dat Inter eruit ligt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:47 schreef WeebI het volgende:
[..]
favorieten waren ook Chelsea, Real Madrid, Arsenal en AC Milan. En die doen nog wel mee.
2 jaar terug of vorig jaar idd. Toen hadden ze hem kunnen winnen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:49 schreef pfaf het volgende:Lyon
Nu gaan ze 'm nooit winnen, ik had ze het zo gegund...
Een man met verstand, dat dacht ik dus ook netquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:51 schreef Pritt het volgende:
Mooi zo, weer een Portugees eruit. Goed voor ons concurrentiestrijd in het puntentotaal.
Dit zag je wel een beetje aankomen, de grote vorm is er al even niet meer helaas.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:49 schreef pfaf het volgende:Lyon
Nu gaan ze 'm nooit winnen, ik had ze het zo gegund...
Die natuurlijk ook nogquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:48 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik vind manchester united een grotere favoriet dan Chelsea, arsenal, real madrid en Ac milan
Tja, die moeten nog he, dus of die nog meedoen (lees: door zijn) weet je pas morgenavond. Als Arsenal niet doorgaat is die verrassing er alsnog.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:47 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dan moet je Real Madrid ook nog even zwart maken, evenals het later toegevoegde Manchester United.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:58 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Tja, die moeten nog he, dus of die nog meedoen (lees: door zijn) weet je pas morgenavond. Als Arsenal niet doorgaat is die verrassing er alsnog.
Knap, zo'n goeie defensie neer te zetten met elk jaar 250 miljoen tot je beschikking.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:57 schreef mcyodogg het volgende:
Chelsea gaat gewoon de Champions League winnen! Beste keeper, beste verdediger, beste middenvelder en beste spits![]()
Hoho, de beste keepert hebben wij.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:57 schreef mcyodogg het volgende:
Chelsea gaat gewoon de Champions League winnen! Beste keeper, beste verdediger, beste middenvelder en beste spits![]()
Ongelooflijke fout zeg, een zachte schuiver vanop 25 meter en dat op dit niveau, dit podium, hoe knullig.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:52 schreef mcyodogg het volgende:
ROBBEN 1-1!!!!!!!!!
Mwah, je had het over favorieten en verrassingen... Ik weet niet of ik het heel verrassend vind als Madrid eruit gaat.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:59 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dan moet je Real Madrid ook nog even zwart maken, evenals het later toegevoegde Manchester United.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:57 schreef mcyodogg het volgende:
Omdat Chelsea alle spelers heeft gekocht? Als je je er eens in zou verdiepen zou je zien dat dat in vergelijking met eenderwelke andere topclub vrijwel geen verschil maakt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:59 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Knap, zo'n goeie defensie neer te zetten met elk jaar 250 miljoen tot je beschikking.
En ehm, winnen? Jullie 'kopen' de CL...![]()
Geen club koopt voor zoveel geld spelers de laatste jaren als Chelsea. Er is wel degelijk verschil.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:01 schreef WeebI het volgende:
[..]
Omdat Chelsea alle spelers heeft gekocht? Als je je er eens in zou verdiepen zou je zien dat dat in vergelijking met eenderwelke andere topclub vrijwel geen verschil maakt.
Ze hebben in ieder geval niet verloren.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:10 schreef Corksterr het volgende:
Dat Inter eruit is is ook zeer verrassend, het onverslaanbare Inter...
Nou, wat speelden ze toch geweldig voetbal zeg, ga dat echt missen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:08 schreef Shreyas het volgende:
Erg jammer van Barcelona, zeker voor het voetbal.
Ik had het over de favorieten van vandaag. Als je het over de eindstrijd hebt, tel je die clubs natuurlijk ook mee.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:47 schreef WeebI het volgende:
[..]
En de zin van: kunnen ze alles op de competitie zetten is ook misplaatst op het moment.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:10 schreef Corksterr het volgende:
Dat Inter eruit is is ook zeer verrassend, het onverslaanbare Inter...
Pff, Liverpool speelde leuker dan Barcelona hoor. Ook was Liverpool gewoon beter, hoeveel kansen hebben ze weggegeven vandaag? Zelf pech dat ze niet scoorden. Ook won Liverpool verdiend in Camp Nou.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:08 schreef Shreyas het volgende:
Erg jammer van Barcelona, zeker voor het voetbal.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:11 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval niet verloren.
Vertaal eens even wat die mensen zeggen. Ik spreek geen Italiaans. Thnx.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:25 schreef DIGGER het volgende:
Knokken in Valancia: http://www.repubblica.it/(...)rissa-champions.html
De laatste maanden bedoel je...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die zijn de laatste weken een stuk minder in vorm lijkt het.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:37 schreef DIGGER het volgende:
Lezen, link naar het filmpje staat er al.
Zlatan heeft zich netjes gedragen. Zoals je op die laatste foto ziet ontwijkt die kerel nog een speler. Daarna kwam Zlatan heel dicht in de buurt naar hem toe rennen maar hij deed niks. Hij had hem zo met 2 gestrekte benen door de lucht kunnen onthoofden. Slapjes dus van onze Godfather.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Slatan geen klappen uitgedeeld?
Volgens Kees Jansma was er ws een speler van Inter die een beetje een minachtend gebaar maakte naar de Franzosen na het eindsignaal waardoor de hel losbarstte.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:35 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, ik zag het net ook op Sport 1. Was het nou puur vanwege de uitschakeling of gebeurde er nog wat bij?
Zie foto 5, die geeft het duidelijker weer dat het filmpje.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:41 schreef zjroentje het volgende:
Sloeg die Navarro met zijn scheenbeschermer ofzo?
De UEFA dit onbestraft laten, na zo'n duidelijk incident? Dat lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:44 schreef jojomen4 het volgende:
Lijkt me gewoon een waardig afscheid van zo'n mooi duel wat al flink opgewarmd was van tevoren. Paar tikken uitdelen gaat niemand dood van. Hoop dat de FIFA dit dan ook onbestraft laat en een oogje dicht knijpt.
Ze beschrijven hetgeen ze denken dat er gebeurd, omdat die klap van Navarro moeilijk te zien is vanaf de camerapositie (maar dus wel op de foto's)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:29 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Vertaal eens even wat die mensen zeggen. Ik spreek geen Italiaans. Thnx.
Dank, iid goed te zien op de foto's. Vooral die beuker op z'n neus.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:48 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ze beschrijven hetgeen ze denken dat er gebeurd, omdat die klap van Navarro moeilijk te zien is vanaf de camerapositie (maar dus wel op de foto's)
Het scheelde toch niet veel zag ik net.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:38 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Zlatan heeft zich netjes gedragen. Zoals je op die laatste foto ziet ontwijkt die kerel nog een speler. Daarna kwam Zlatan heel dicht in de buurt naar hem toe rennen maar hij deed niks. Hij had hem zo met 2 gestrekte benen door de lucht kunnen onthoofden. Slapjes dus van onze Godfather.
quote:Vechtpartij kost Burdisso gebroken neus
Geschreven door Franklin Stoker op dinsdag, 6 maart om 23:27
De Argentijn Nicolás Burdisso heeft een gebroken neus overgehouden naar aanleiding van schermutselingen tussen spelers van Valencia en Internazionale na afloop van het Champions League-duel (0-0) in Spanje.
Na het laatste fluitsignaal van scheidsrechter Wolfgang Stark ontstond er een handgemeen tussen Carlos Marchena van Valencia en de verdediger van Internazionale.
Vervolgens begon alles en iedereen zich op het veld van Mestalla er mee te bemoeien en werden er rake klappen uitgedeeld. Dit ging uiteindelijk zelfs door tot in de catacomben van het stadion.
Het is zeer aannemlijk dat de Europese voetbalbond een onderzoek zal instellen.
Wie o wie zou de dader zijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:41 schreef Henkmanz het volgende:
Burdisso heeft er dus een gebroken neus aan overgehouden.
[..]
quote:
bij mij ook nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:38 schreef mcyodogg het volgende:
Link naar het filmpje doet het bij mij niet.
Misschien heeft la Repubblica de locatie van het filmpjes gewijzigd, maar kijk maar ff via hun frontpage: http://www.repubblica.it/quote:
Barca draait op het moment erg kut, maar als het gaat draaien spelen ze natuurlijk fantastisch voetbal.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nou, wat speelden ze toch geweldig voetbal zeg, ga dat echt missen.
NOT
Het zou fijn zijn als de UEFA zowel Valencia als Manchester of Lille er uit schopt. Al is het alleen maar om de schijn van partijdigheid en/of willekeur te vermijden.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:44 schreef jojomen4 het volgende:
Lijkt me gewoon een waardig afscheid van zo'n mooi duel wat al flink opgewarmd was van tevoren. Paar tikken uitdelen gaat niemand dood van. Hoop dat de FIFA dit dan ook onbestraft laat en een oogje dicht knijpt.
Lille moet gewoon de spelregels weten internationaal, dan hadden we zulk soort gezeik ook niet gehad.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als de UEFA zowel Valencia als Manchester of Lille er uit schopt. Al is het alleen maar om de schijn van partijdigheid en/of willekeur te vermijden.
Ja scheld me maar uit voor gefrustreerde Feyenoord support. Easy shot
Voor Valencia lijkt me duidelijk. Dit is aanleggen voor een rechtste directe en dit is er een. Voor Manchester of Lille moet de UEFA maar uitvechten wie er schuld heeft maar dat er met traan gas geschoten moet worden en dat er supporters bewusteloos raken doordat vakken overvol zijn geraakt laat zien dat een van de partijen z'n taken niet voldoende heeft volbracht.
Zo en nu op naar vanavondZijn veel van de wedstrijden trouwens online te volgen? Zat gister Liverpool - Barca te kijken maar zo'n ontzettend boeiende wedstrijd was dat ook weer niet. Had ik liever Inter gevolgd
Ach ja je moet ze op een manier straffen en Feyenoord pakken is dan een optie. Dat realiseer ik me ook maar wat ik dan niet begrijp is dat de Franse politie deze mensen niet gewoon oppakt en een week in de cel zet voor 'vooronderzoek'. In plaats daarvan laten ze ze allemaal lopen en krijgt Feyenoord de schuld terwijl die al van te voren hadden gezegd dat de kaarten niet in de vrije verkoop moesten omdat ze berichten hadden gekregen dat Feyenoorders met een stadionverbod die kaarten gingen halen. Dus straf je Feyenoord omdat ze te lui/laf zijn om de supporters die de boel afbreken op te pakken. Ik ben dus redelijk in dubio zoals je merktquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:06 schreef Grimm het volgende:
Als Feyenoorders stadions gaan afbreken en hele binnensteden lijkt het me logisch dat ze gestaft worden, en als je zo gaat zeuren lijk je wel een jood.
Die kut fransen spuiten elke week met traangas, tijdens competitie wedstrijden ook.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach ja je moet ze op een manier straffen en Feyenoord pakken is dan een optie. Dat realiseer ik me ook maar wat ik dan niet begrijp is dat de Franse politie deze mensen niet gewoon oppakt en een week in de cel zet voor 'vooronderzoek'. In plaats daarvan laten ze ze allemaal lopen en krijgt Feyenoord de schuld terwijl die al van te voren hadden gezegd dat de kaarten niet in de vrije verkoop moesten omdat ze berichten hadden gekregen dat Feyenoorders met een stadionverbod die kaarten gingen halen. Dus straf je Feyenoord omdat ze te lui/laf zijn om de supporters die de boel afbreken op te pakken. Ik ben dus redelijk in dubio zoals je merktVerder bespaart t ons natuurlijk wel de vernedering tegen de Spurs dus dat is dan wel weer fijn
My point exactly maar nee het is beter om ze te laten gaan, je eigen straatje schoon te houden en vervolgens de UEFA in te laten grijpen. De halve wereld staat er bovenop met cameras dus het is niet dat ze de personen niet kunnen identificerenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:13 schreef Grimm het volgende:
Die fransen hadden gewoon niemand uit dat vak naar huis moeten laten gaan, en dan de rotte appels d'r uithalen en vervolgens op hen de schade verhalen.
Maar die laffe kut fransen durfden dat niet en lieten de hele meuk gewoon naar huis gaan, maar vervolegns wel bij Feyenoord op de deur kloppen.
Wat heeft Mancherster misdaan dan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als de UEFA zowel Valencia als Manchester of Lille er uit schopt. Al is het alleen maar om de schijn van partijdigheid en/of willekeur te vermijden.
dank u, leuk voor tijdens de lunchquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:13 schreef DIGGER het volgende:
Hier dan ff filmpje van Valencia - Inter: http://www.youtube.com/watch?v=5QWGEtKdOYw
En bij deze is het begin beter te zien net als de uithaal van Navarro: http://www.youtube.com/watch?v=cy1m81RWo8E
Stond strontbezopen in het midden van de weg en is aangereden door een taxi.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:24 schreef DIGGER het volgende:
Lees net in de Gazzetta dat er een Celtic fan is overleden in Milaan afgelopen nacht na totaal bezopen op straat te zijn aangereden rond 23.00 uur.
Verder niet veel info, op de BBC website ook niet. Iemand meer info?
Er zijn in elk geval heel veel Celtic fans op de been in Milaan.
Jammer dat dat er min of meer bij hoortquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Stond strontbezopen in het midden van de weg en is aangereden door een taxi.
mochten we doorgaan loten we vast AC Milanquote:Op woensdag 7 maart 2007 07:57 schreef appelsientje het volgende:
Ben wel blij dat Lyon eruit is.. komen we die in ieder geval niet tegen
1-0 Milan. Gewoon keihard op z'n Italiaans.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
Celtic mag trouwens vanavond wel winnen.
wel in verlenging dan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:55 schreef FJD het volgende:
[..]
1-0 Milan. Gewoon keihard op z'n Italiaans.
Nee joh gewoon regulier ergens tussen de 65e en 75e minuut. Niet te laat om echt in paniek te raken, niet te vroeg om de hele wedstrijd onder druk komen te staan en een geluksgoal tegen te krijgen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:57 schreef WeebI het volgende:
wel in verlenging dan.
Geloof er niets van.quote:
Nu je het zegtquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:16 schreef mcyodogg het volgende:
Als United en Arsenal zich vanavond plaatsen heb je vier clubs uit hetzelfde land in de kwartfinale, dat lijkt me een unicum. Of is het eerder voorgekomen?
Idd, als hij was neergehaald door Cordoba of Cruz had ik het echt geweldig gevondenquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:24 schreef Henkmanz het volgende:
wát een bastard, die navarro. gast echt zo hard mogelijk van de bank komen rennen om burdisso een mep te geven, en daarna hard wegrennem. Slappe gast.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV eet Arsenal-spelers als ontbijt![]()
die ben je kwijtquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:45 schreef FJD het volgende:
Ik heb een biertje op Real to proceed staanCome on Real
Zal me waarschijnlijk een hele euro kostenquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:51 schreef borisz het volgende:
die ben je kwijt
"Farfan maakt de 0-1, de 0-2 en 0-3"quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:15 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
"Farfan maakt de 0-1, de 0-2 en 0-3"![]()
"Zowel Kahn, Van Bommel als Podolski kregen rood"quote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:49 schreef venomsnake het volgende:
binnen 10 seconden 1-0 Bayern![]()
[afbeelding]
Psv zal blij zijn dat ze het record kwijt zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:49 schreef venomsnake het volgende:
binnen 10 seconden 1-0 Bayern![]()
[afbeelding]
Ja en wij zijn dr nog lang niet vanafquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:59 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Psv zal blij zijn dat ze het record kwijt zijn.
idd in volgens mij zijn laatste wedstrijd toch?quote:
ZOALS IK ALS ZEIquote:Op woensdag 7 maart 2007 21:42 schreef waterreus23 het volgende:
De avond omschrijf ik in een woord:ALEX
![]()
Ik zat er niet ver naastquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:14 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Geloof er niets van.
2-1 Bayern.
'14 Makaay
'64 v.Bommel
'91 Ruud (pingel)
Leuk hollands avondje..
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:55 schreef FJD het volgende:
1-0 Milan. Gewoon keihard op z'n Italiaans.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:57 schreef WeebI het volgende:
wel in verlenging dan.
Welke 'kutclub'? De enige echte kutclub won toch van Lille?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:22 schreef Eric_Cantona het volgende:
Had die kutclub van jou 't maar beter moeten doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |