quote:
bij mij ook nietquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:38 schreef mcyodogg het volgende:
Link naar het filmpje doet het bij mij niet.
Misschien heeft la Repubblica de locatie van het filmpjes gewijzigd, maar kijk maar ff via hun frontpage: http://www.repubblica.it/quote:
Barca draait op het moment erg kut, maar als het gaat draaien spelen ze natuurlijk fantastisch voetbal.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:12 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Nou, wat speelden ze toch geweldig voetbal zeg, ga dat echt missen.
NOT
Het zou fijn zijn als de UEFA zowel Valencia als Manchester of Lille er uit schopt. Al is het alleen maar om de schijn van partijdigheid en/of willekeur te vermijden.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:44 schreef jojomen4 het volgende:
Lijkt me gewoon een waardig afscheid van zo'n mooi duel wat al flink opgewarmd was van tevoren. Paar tikken uitdelen gaat niemand dood van. Hoop dat de FIFA dit dan ook onbestraft laat en een oogje dicht knijpt.
Lille moet gewoon de spelregels weten internationaal, dan hadden we zulk soort gezeik ook niet gehad.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als de UEFA zowel Valencia als Manchester of Lille er uit schopt. Al is het alleen maar om de schijn van partijdigheid en/of willekeur te vermijden.
Ja scheld me maar uit voor gefrustreerde Feyenoord support. Easy shot
Voor Valencia lijkt me duidelijk. Dit is aanleggen voor een rechtste directe en dit is er een. Voor Manchester of Lille moet de UEFA maar uitvechten wie er schuld heeft maar dat er met traan gas geschoten moet worden en dat er supporters bewusteloos raken doordat vakken overvol zijn geraakt laat zien dat een van de partijen z'n taken niet voldoende heeft volbracht.
Zo en nu op naar vanavondZijn veel van de wedstrijden trouwens online te volgen? Zat gister Liverpool - Barca te kijken maar zo'n ontzettend boeiende wedstrijd was dat ook weer niet. Had ik liever Inter gevolgd
Ach ja je moet ze op een manier straffen en Feyenoord pakken is dan een optie. Dat realiseer ik me ook maar wat ik dan niet begrijp is dat de Franse politie deze mensen niet gewoon oppakt en een week in de cel zet voor 'vooronderzoek'. In plaats daarvan laten ze ze allemaal lopen en krijgt Feyenoord de schuld terwijl die al van te voren hadden gezegd dat de kaarten niet in de vrije verkoop moesten omdat ze berichten hadden gekregen dat Feyenoorders met een stadionverbod die kaarten gingen halen. Dus straf je Feyenoord omdat ze te lui/laf zijn om de supporters die de boel afbreken op te pakken. Ik ben dus redelijk in dubio zoals je merktquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:06 schreef Grimm het volgende:
Als Feyenoorders stadions gaan afbreken en hele binnensteden lijkt het me logisch dat ze gestaft worden, en als je zo gaat zeuren lijk je wel een jood.
Die kut fransen spuiten elke week met traangas, tijdens competitie wedstrijden ook.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:10 schreef FJD het volgende:
[..]
Ach ja je moet ze op een manier straffen en Feyenoord pakken is dan een optie. Dat realiseer ik me ook maar wat ik dan niet begrijp is dat de Franse politie deze mensen niet gewoon oppakt en een week in de cel zet voor 'vooronderzoek'. In plaats daarvan laten ze ze allemaal lopen en krijgt Feyenoord de schuld terwijl die al van te voren hadden gezegd dat de kaarten niet in de vrije verkoop moesten omdat ze berichten hadden gekregen dat Feyenoorders met een stadionverbod die kaarten gingen halen. Dus straf je Feyenoord omdat ze te lui/laf zijn om de supporters die de boel afbreken op te pakken. Ik ben dus redelijk in dubio zoals je merktVerder bespaart t ons natuurlijk wel de vernedering tegen de Spurs dus dat is dan wel weer fijn
My point exactly maar nee het is beter om ze te laten gaan, je eigen straatje schoon te houden en vervolgens de UEFA in te laten grijpen. De halve wereld staat er bovenop met cameras dus het is niet dat ze de personen niet kunnen identificerenquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:13 schreef Grimm het volgende:
Die fransen hadden gewoon niemand uit dat vak naar huis moeten laten gaan, en dan de rotte appels d'r uithalen en vervolgens op hen de schade verhalen.
Maar die laffe kut fransen durfden dat niet en lieten de hele meuk gewoon naar huis gaan, maar vervolegns wel bij Feyenoord op de deur kloppen.
Wat heeft Mancherster misdaan dan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:06 schreef FJD het volgende:
[..]
Het zou fijn zijn als de UEFA zowel Valencia als Manchester of Lille er uit schopt. Al is het alleen maar om de schijn van partijdigheid en/of willekeur te vermijden.
dank u, leuk voor tijdens de lunchquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:13 schreef DIGGER het volgende:
Hier dan ff filmpje van Valencia - Inter: http://www.youtube.com/watch?v=5QWGEtKdOYw
En bij deze is het begin beter te zien net als de uithaal van Navarro: http://www.youtube.com/watch?v=cy1m81RWo8E
Stond strontbezopen in het midden van de weg en is aangereden door een taxi.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:24 schreef DIGGER het volgende:
Lees net in de Gazzetta dat er een Celtic fan is overleden in Milaan afgelopen nacht na totaal bezopen op straat te zijn aangereden rond 23.00 uur.
Verder niet veel info, op de BBC website ook niet. Iemand meer info?
Er zijn in elk geval heel veel Celtic fans op de been in Milaan.
Jammer dat dat er min of meer bij hoortquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:28 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Stond strontbezopen in het midden van de weg en is aangereden door een taxi.
mochten we doorgaan loten we vast AC Milanquote:Op woensdag 7 maart 2007 07:57 schreef appelsientje het volgende:
Ben wel blij dat Lyon eruit is.. komen we die in ieder geval niet tegen
1-0 Milan. Gewoon keihard op z'n Italiaans.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:41 schreef hello_moto1992 het volgende:
Celtic mag trouwens vanavond wel winnen.
wel in verlenging dan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:55 schreef FJD het volgende:
[..]
1-0 Milan. Gewoon keihard op z'n Italiaans.
Nee joh gewoon regulier ergens tussen de 65e en 75e minuut. Niet te laat om echt in paniek te raken, niet te vroeg om de hele wedstrijd onder druk komen te staan en een geluksgoal tegen te krijgen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:57 schreef WeebI het volgende:
wel in verlenging dan.
Geloof er niets van.quote:
Nu je het zegtquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:16 schreef mcyodogg het volgende:
Als United en Arsenal zich vanavond plaatsen heb je vier clubs uit hetzelfde land in de kwartfinale, dat lijkt me een unicum. Of is het eerder voorgekomen?
Idd, als hij was neergehaald door Cordoba of Cruz had ik het echt geweldig gevondenquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:24 schreef Henkmanz het volgende:
wįt een bastard, die navarro. gast echt zo hard mogelijk van de bank komen rennen om burdisso een mep te geven, en daarna hard wegrennem. Slappe gast.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
PSV eet Arsenal-spelers als ontbijt![]()
die ben je kwijtquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:45 schreef FJD het volgende:
Ik heb een biertje op Real to proceed staanCome on Real
Zal me waarschijnlijk een hele euro kostenquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:51 schreef borisz het volgende:
die ben je kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |