Die hebben toch ook twee pootjesquote:
Vat ik niet - dat je een club die niet je eigen is aanmoedigt. Ik bedoel - ik ben ook niet zo haatdragend dat ik vind dat ze echt moeten verliezen (ik ben daarnaast ook evenzo goed tegen AFCquote:Op maandag 26 februari 2007 22:52 schreef jorienvdherik het volgende:
Come on psv.
Ik hoop ook dat PSV wint van Arsenal, sowieso goed voor het Nederlandse voetbal.quote:Op maandag 26 februari 2007 22:55 schreef Doc het volgende:
[..]
Vat ik niet - dat je een club die niet je eigen is aanmoedigt. Ik bedoel - ik ben ook niet zo haatdragend dat ik vind dat ze echt moeten verliezen (ik ben daarnaast ook evenzo goed tegen AFC) - maar aanmoedigen? Dat zal je me niet snel zien doen.
Goed voor het Nederlands voetbal? Wat kan mij " het Nederlands voetbal" nou schelen?quote:Op maandag 26 februari 2007 23:00 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat PSV wint van Arsenal, sowieso goed voor het Nederlandse voetbal.
Bij Feyenoord kan ik écht niet hopen dat ze winnen, kan ik gewoon niet. Mijn PSV-haat is minder dan mijn Feyenoord-haat, zal wel bij veel Ajacieden zo zijn?
Of niet?
ja want jullie ajacieden hopen natuurlijk dat PSV wat punten in europa voor Nederland scoort, anders hebben jullie namelijk geen kans meer op champions league voetbalquote:Op maandag 26 februari 2007 23:00 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat PSV wint van Arsenal, sowieso goed voor het Nederlandse voetbal.
Bij Feyenoord kan ik écht niet hopen dat ze winnen, kan ik gewoon niet. Mijn PSV-haat is minder dan mijn Feyenoord-haat, zal wel bij veel Ajacieden zo zijn?
Of niet?
Liever op eigen kracht kampioen. Anders maar geen CL.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:05 schreef Elusive het volgende:
[..]
ja want jullie ajacieden hopen natuurlijk dat PSV wat punten in europa voor Nederland scoort, anders hebben jullie namelijk geen kans meer op champions league voetbal![]()
Ze moeten uit en dat zie ik dus niet gebeuren.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:12 schreef Elusive het volgende:
ik zie Celtic, thuis, ook wel winnen van AC Milaan!
Of niet natuurlijkquote:Op dinsdag 27 februari 2007 01:26 schreef Henkmanz het volgende:
Milan pakt ze gewoon zoals ze dat altijd doen - zonder al teveel inspanning. Klinkt laf, maar ik vind het mooi werk.
Ik hoop op schitterwerk van Pippo... laat hem nog één jaartje schijnen, dan kunnen Gila en Ronaldo 't volgend jaar wel alleen af.
Neuh, het maakt mij eigenlijk helemaal niks uit. Het kan me niet eens boeien. Misschien kijk ik wel, maar dan hoop ik gewoon op een mooie pot voetbal. Alsof ik naar Galatasaray - Kayserispor kijk ofzo.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:00 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Of niet?
Ik snap jou gedachten heel goed (deze discussie is er vaak volgens mijquote:Op maandag 26 februari 2007 23:05 schreef Doc het volgende:
[..]
Goed voor het Nederlands voetbal? Wat kan mij " het Nederlands voetbal" nou schelen?
Mijn clubs interesseren me, niet "het Nederlans voetbal" , of " Het Engels voetbal".
Maar wat heeft het voor zin om te hopen dat PSV dan wint? Zijn ze dan ook maar 1% dichter bij de winst?quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik snap jou gedachten heel goed (deze discussie is er vaak volgens mij)
Maar stel... je bent voor Feyenoord.. dan is het toch goed om te 'hopen' dat de andere ploegen het goed doen in de CL.. zodat misschien, heel misschien er weer 3 ploegen kunnen meespelen in de CL.
Of zeg ik nu wat raars ?
ssttt jij bent voor PSVquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Neuh, het maakt mij eigenlijk helemaal niks uit. Het kan me niet eens boeien. Misschien kijk ik wel, maar dan hoop ik gewoon op een mooie pot voetbal. Alsof ik naar Galatasaray - Kayserispor kijk ofzo.
Nou qua punten van de UEFA is het toch gunstig?? ook voor Ajax.. zometeen hoeven ze geen voorronden meer te spelenquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:28 schreef Suijk het volgende:
[..]
Maar wat heeft het voor zin om te hopen dat PSV dan wint? Zijn ze dan ook maar 1% dichter bij de winst?
Ik bedoel eigenlijk, of ik nu 'hoop' dat PSV wint of niet maakt geen drol uit voor het resultaat van de wedstrijd van PSV. Ik wil niet afhankelijk zijn van andere ploegen, Ajax moet het maar op eigen kracht doen. Ik heb even veel sympathie (en antipathie) voor PSV als voor Arsenal, simpelweg omdat beide ploegen me weinig tot niks doen. Hooguit zou ik het wel ok vinden als jullie nog een ronde verder gaan dat je vermoeider wordt in de competitie.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:30 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou qua punten van de UEFA is het toch gunstig?? ook voor Ajax.. zometeen hoeven ze geen voorronden meer te spelenkunnen ze er ook niet voortijdig uitvliegen
sorry deze was te makkelijk
Oooo oke op die manier.. nee dat brengt ons niet dichterbij..quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:34 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk, of ik nu 'hoop' dat PSV wint of niet maakt geen drol uit voor het resultaat van de wedstrijd van PSV. Ik wil niet afhankelijk zijn van andere ploegen, Ajax moet het maar op eigen kracht doen. Ik heb even veel sympathie (en antipathie) voor PSV als voor Arsenal, simpelweg omdat beide ploegen me weinig tot niks doen. Hooguit zou ik het wel ok vinden als jullie nog een ronde verder gaan dat je vermoeider wordt in de competitie.
Mwoah. Het gaat er om dat je eigen club het goed doet. Als je vervolgens voor andere clusb moet zijn waar je normaal een grafhekel aan hebt omdat het goed voor jou club zou zijn? Ik zie het niet. Dat je hhet voor de verandering niet gruwliijk vinden dat ze winnen is imho toch echt iets anders dan ze daadwerkelijk aanmoedigen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:27 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik snap jou gedachten heel goed (deze discussie is er vaak volgens mij)
Maar stel... je bent voor Feyenoord.. dan is het toch goed om te 'hopen' dat de andere ploegen het goed doen in de CL.. zodat misschien, heel misschien er weer 3 ploegen kunnen meespelen in de CL.
Of zeg ik nu wat raars ?
Goed punt... eigenlijk bedoelde ik dat ookquote:Op dinsdag 27 februari 2007 08:47 schreef Doc het volgende:
[..]
Mwoah. Het gaat er om dat je eigen club het goed doet. Als je vervolgens voor andere clusb moet zijn waar je normaal een grafhekel aan hebt omdat het goed voor jou club zou zijn? Ik zie het niet. Dat je hhet voor de verandering niet gruwliijk vinden dat ze winnen is imho toch echt iets anders dan ze daadwerkelijk aanmoedigen.
Dat we het op voetbalgebied nog eens een keer eens zouden worden.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:12 schreef DIGGER het volgende:
En verder mogen beide Franse clubs er direct uittyfen, heb het helemaal gehad met dat kut volk, lijkt wel een land vol Calimero's, doen zelf alles fout maar wijzen louter naar de anderen.
Ik gun de voetbalvereniging uit Rijssel nog wel een goede overwinning hoorquote:Op dinsdag 27 februari 2007 12:12 schreef DIGGER het volgende:
En verder mogen beide Franse clubs er direct uittyfen, heb het helemaal gehad met dat kut volk, lijkt wel een land vol Calimero's, doen zelf alles fout maar wijzen louter naar de anderen.
Pff, de punten voor het Nederlands voetbal zijn hartstikke belangrijk voor ook jouw club. Hoe beter het Nederlands voetbal presteert in de Europese toernooien, hoe meer kans er is voor jouw club om Europa in te gaan. Het zou je dus in ieder geval moeten interesseren.quote:Op maandag 26 februari 2007 23:05 schreef Doc het volgende:
[..]
Goed voor het Nederlands voetbal? Wat kan mij " het Nederlands voetbal" nou schelen?
Mijn clubs interesseren me, niet "het Nederlans voetbal" , of " Het Engels voetbal".
Waarom zijn ze belangrijk? Zodat we nog meer teams kunnen zien afgaan in de Champions League of de UEFA cup? Laatste jaren is alleen PSV nog succesvol geweest in de CL en Feyenoord paar jaar terug een uitschietertje, maar voor de rest valt het flink tegen. Sommige teams hebben daar gewoon nix te zoeken.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:24 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Pff, de punten voor het Nederlands voetbal zijn hartstikke belangrijk voor ook jouw club. Hoe beter het Nederlands voetbal presteert in de Europese toernooien, hoe meer kans er is voor jouw club om Europa in te gaan. Het zou je dus in ieder geval moeten interesseren.
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:03 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik gun de voetbalvereniging uit Rijssel nog wel een goede overwinning hoor
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 15:36 schreef Urquhart het volgende:
Hup Celtic
RealBayern mag ook wel door.
Europees voetbal is belangrijk voor de ervaring van je team, de bekendheid van je team en ook financieel levert het aardig wat op voor de club.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:37 schreef DuranK het volgende:
[..]
Waarom zijn ze belangrijk? Zodat we nog meer teams kunnen zien afgaan in de Champions League of de UEFA cup? Laatste jaren is alleen PSV nog succesvol geweest in de CL en Feyenoord paar jaar terug een uitschietertje, maar voor de rest valt het flink tegen. Sommige teams hebben daar gewoon nix te zoeken.
Ik vind SCUM vreselijk, maar je snapt wel wat die Fransen hier sinds pak hem beet juli hier in huis gedaan hebben qua reputatie he? (Zidane, Platini, Domenech, Houlier, Nancy, Lille, Juninho etc.)quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:03 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik gun de voetbalvereniging uit Rijssel nog wel een goede overwinning hoor
quote:Op dinsdag 27 februari 2007 22:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik vind SCUM vreselijk, maar je snapt wel wat die Fransen hier sinds pak hem beet juli hier in huis gedaan hebben qua reputatie he? (Zidane, Platini, Domenech, Houlier, Nancy, Lille, Juninho etc.)
quote:UEFA blijft doof voor protest van Lille
2/3/2007 17:44
Lille heeft geen gehoor gevonden bij de beroepscommissie van de UEFA. De Franse club heeft nog één beroepsmogelijkheid haar gelijk te halen: het Sporttribunaal in Lausanne (CAS).
Lille voelt zich benadeeld door scheidsrechter Erik Braamhaar. De Nederlandse arbiter stond toe dat Ryan Giggs een vrije trap snel nam. De aanvaller van Manchester United scoorde en bezorgde Lille zo in de slotfase een 1-0 nederlaag in de Champions League.
De UEFA wees het eerste protest af, omdat er geen sprake was van een 'technische fout'. Volgens de Europese reglementen hoeft er niet gewacht te worden op toestemming van de scheidsrechter om het spel te hervatten. In Frankrijk gelden echter andere regels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |