quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:54 schreef RijstNatie het volgende:
oooooooooooooooooo kut ronaldinhooooooooooo
Wow lekkere actiequote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:49 schreef DIGGER het volgende:
http://www.d1g.com/video/show/?id=562012 0-2 Mancini
Die zijn de laatste weken een stuk minder in vorm lijkt het.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Lyon toch ook zeer verrassend exit
Behalve Chelsea toch drie verrassingenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:39 schreef Grimm het volgende:
Dus Roma, Valencia, Liverpool en Chelsea door
favorieten waren ook Chelsea, Real Madrid, Arsenal en AC Milan. En die doen nog wel mee.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:43 schreef Kadoc het volgende:
Inter, Lyon en Barca eruit. Dat waren toch de favorieten.
Ik vind manchester united een grotere favoriet dan Chelsea, arsenal, real madrid en Ac milanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:47 schreef WeebI het volgende:
[..]
favorieten waren ook Chelsea, Real Madrid, Arsenal en AC Milan. En die doen nog wel mee.
Real en Arsenal niet zo eigenlijk. Verrassend dat Inter eruit ligt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:47 schreef WeebI het volgende:
[..]
favorieten waren ook Chelsea, Real Madrid, Arsenal en AC Milan. En die doen nog wel mee.
2 jaar terug of vorig jaar idd. Toen hadden ze hem kunnen winnen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:49 schreef pfaf het volgende:Lyon
Nu gaan ze 'm nooit winnen, ik had ze het zo gegund...
Een man met verstand, dat dacht ik dus ook netquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:51 schreef Pritt het volgende:
Mooi zo, weer een Portugees eruit. Goed voor ons concurrentiestrijd in het puntentotaal.
Dit zag je wel een beetje aankomen, de grote vorm is er al even niet meer helaas.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:49 schreef pfaf het volgende:Lyon
Nu gaan ze 'm nooit winnen, ik had ze het zo gegund...
Die natuurlijk ook nogquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:48 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik vind manchester united een grotere favoriet dan Chelsea, arsenal, real madrid en Ac milan
Tja, die moeten nog he, dus of die nog meedoen (lees: door zijn) weet je pas morgenavond. Als Arsenal niet doorgaat is die verrassing er alsnog.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:47 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dan moet je Real Madrid ook nog even zwart maken, evenals het later toegevoegde Manchester United.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:58 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Tja, die moeten nog he, dus of die nog meedoen (lees: door zijn) weet je pas morgenavond. Als Arsenal niet doorgaat is die verrassing er alsnog.
Knap, zo'n goeie defensie neer te zetten met elk jaar 250 miljoen tot je beschikking.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:57 schreef mcyodogg het volgende:
Chelsea gaat gewoon de Champions League winnen! Beste keeper, beste verdediger, beste middenvelder en beste spits![]()
Hoho, de beste keepert hebben wij.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:57 schreef mcyodogg het volgende:
Chelsea gaat gewoon de Champions League winnen! Beste keeper, beste verdediger, beste middenvelder en beste spits![]()
Ongelooflijke fout zeg, een zachte schuiver vanop 25 meter en dat op dit niveau, dit podium, hoe knullig.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:52 schreef mcyodogg het volgende:
ROBBEN 1-1!!!!!!!!!
Mwah, je had het over favorieten en verrassingen... Ik weet niet of ik het heel verrassend vind als Madrid eruit gaat.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:59 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dan moet je Real Madrid ook nog even zwart maken, evenals het later toegevoegde Manchester United.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:57 schreef mcyodogg het volgende:
Omdat Chelsea alle spelers heeft gekocht? Als je je er eens in zou verdiepen zou je zien dat dat in vergelijking met eenderwelke andere topclub vrijwel geen verschil maakt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:59 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Knap, zo'n goeie defensie neer te zetten met elk jaar 250 miljoen tot je beschikking.
En ehm, winnen? Jullie 'kopen' de CL...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |