quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:54 schreef RijstNatie het volgende:
oooooooooooooooooo kut ronaldinhooooooooooo
Wow lekkere actiequote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:49 schreef DIGGER het volgende:
http://www.d1g.com/video/show/?id=562012 0-2 Mancini
Die zijn de laatste weken een stuk minder in vorm lijkt het.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:38 schreef TheVulture het volgende:
Lyon toch ook zeer verrassend exit
Behalve Chelsea toch drie verrassingenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:39 schreef Grimm het volgende:
Dus Roma, Valencia, Liverpool en Chelsea door
favorieten waren ook Chelsea, Real Madrid, Arsenal en AC Milan. En die doen nog wel mee.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:43 schreef Kadoc het volgende:
Inter, Lyon en Barca eruit. Dat waren toch de favorieten.
Ik vind manchester united een grotere favoriet dan Chelsea, arsenal, real madrid en Ac milanquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:47 schreef WeebI het volgende:
[..]
favorieten waren ook Chelsea, Real Madrid, Arsenal en AC Milan. En die doen nog wel mee.
Real en Arsenal niet zo eigenlijk. Verrassend dat Inter eruit ligt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:47 schreef WeebI het volgende:
[..]
favorieten waren ook Chelsea, Real Madrid, Arsenal en AC Milan. En die doen nog wel mee.
2 jaar terug of vorig jaar idd. Toen hadden ze hem kunnen winnen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:49 schreef pfaf het volgende:Lyon
Nu gaan ze 'm nooit winnen, ik had ze het zo gegund...
Een man met verstand, dat dacht ik dus ook netquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:51 schreef Pritt het volgende:
Mooi zo, weer een Portugees eruit. Goed voor ons concurrentiestrijd in het puntentotaal.
Dit zag je wel een beetje aankomen, de grote vorm is er al even niet meer helaas.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:49 schreef pfaf het volgende:Lyon
Nu gaan ze 'm nooit winnen, ik had ze het zo gegund...
Die natuurlijk ook nogquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:48 schreef Grimm het volgende:
[..]
Ik vind manchester united een grotere favoriet dan Chelsea, arsenal, real madrid en Ac milan
Tja, die moeten nog he, dus of die nog meedoen (lees: door zijn) weet je pas morgenavond. Als Arsenal niet doorgaat is die verrassing er alsnog.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:47 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dan moet je Real Madrid ook nog even zwart maken, evenals het later toegevoegde Manchester United.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:58 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Tja, die moeten nog he, dus of die nog meedoen (lees: door zijn) weet je pas morgenavond. Als Arsenal niet doorgaat is die verrassing er alsnog.
Knap, zo'n goeie defensie neer te zetten met elk jaar 250 miljoen tot je beschikking.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:57 schreef mcyodogg het volgende:
Chelsea gaat gewoon de Champions League winnen! Beste keeper, beste verdediger, beste middenvelder en beste spits![]()
Hoho, de beste keepert hebben wij.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:57 schreef mcyodogg het volgende:
Chelsea gaat gewoon de Champions League winnen! Beste keeper, beste verdediger, beste middenvelder en beste spits![]()
Ongelooflijke fout zeg, een zachte schuiver vanop 25 meter en dat op dit niveau, dit podium, hoe knullig.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:52 schreef mcyodogg het volgende:
ROBBEN 1-1!!!!!!!!!
Mwah, je had het over favorieten en verrassingen... Ik weet niet of ik het heel verrassend vind als Madrid eruit gaat.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:59 schreef WeebI het volgende:
[..]
Dan moet je Real Madrid ook nog even zwart maken, evenals het later toegevoegde Manchester United.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:57 schreef mcyodogg het volgende:
Omdat Chelsea alle spelers heeft gekocht? Als je je er eens in zou verdiepen zou je zien dat dat in vergelijking met eenderwelke andere topclub vrijwel geen verschil maakt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:59 schreef Corksterr het volgende:
[..]
Knap, zo'n goeie defensie neer te zetten met elk jaar 250 miljoen tot je beschikking.
En ehm, winnen? Jullie 'kopen' de CL...![]()
Geen club koopt voor zoveel geld spelers de laatste jaren als Chelsea. Er is wel degelijk verschil.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:01 schreef WeebI het volgende:
[..]
Omdat Chelsea alle spelers heeft gekocht? Als je je er eens in zou verdiepen zou je zien dat dat in vergelijking met eenderwelke andere topclub vrijwel geen verschil maakt.
Ze hebben in ieder geval niet verloren.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:10 schreef Corksterr het volgende:
Dat Inter eruit is is ook zeer verrassend, het onverslaanbare Inter...
Nou, wat speelden ze toch geweldig voetbal zeg, ga dat echt missen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:08 schreef Shreyas het volgende:
Erg jammer van Barcelona, zeker voor het voetbal.
Ik had het over de favorieten van vandaag. Als je het over de eindstrijd hebt, tel je die clubs natuurlijk ook mee.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:47 schreef WeebI het volgende:
[..]
En de zin van: kunnen ze alles op de competitie zetten is ook misplaatst op het moment.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:10 schreef Corksterr het volgende:
Dat Inter eruit is is ook zeer verrassend, het onverslaanbare Inter...
Pff, Liverpool speelde leuker dan Barcelona hoor. Ook was Liverpool gewoon beter, hoeveel kansen hebben ze weggegeven vandaag? Zelf pech dat ze niet scoorden. Ook won Liverpool verdiend in Camp Nou.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:08 schreef Shreyas het volgende:
Erg jammer van Barcelona, zeker voor het voetbal.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:11 schreef Kadoc het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval niet verloren.
Vertaal eens even wat die mensen zeggen. Ik spreek geen Italiaans. Thnx.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:25 schreef DIGGER het volgende:
Knokken in Valancia: http://www.repubblica.it/(...)rissa-champions.html
De laatste maanden bedoel je...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:39 schreef Suijk het volgende:
[..]
Die zijn de laatste weken een stuk minder in vorm lijkt het.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:37 schreef DIGGER het volgende:
Lezen, link naar het filmpje staat er al.
Zlatan heeft zich netjes gedragen. Zoals je op die laatste foto ziet ontwijkt die kerel nog een speler. Daarna kwam Zlatan heel dicht in de buurt naar hem toe rennen maar hij deed niks. Hij had hem zo met 2 gestrekte benen door de lucht kunnen onthoofden. Slapjes dus van onze Godfather.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Slatan geen klappen uitgedeeld?
Volgens Kees Jansma was er ws een speler van Inter die een beetje een minachtend gebaar maakte naar de Franzosen na het eindsignaal waardoor de hel losbarstte.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:35 schreef mcyodogg het volgende:
Ja, ik zag het net ook op Sport 1. Was het nou puur vanwege de uitschakeling of gebeurde er nog wat bij?
Zie foto 5, die geeft het duidelijker weer dat het filmpje.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:41 schreef zjroentje het volgende:
Sloeg die Navarro met zijn scheenbeschermer ofzo?
De UEFA dit onbestraft laten, na zo'n duidelijk incident? Dat lijkt me onwaarschijnlijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:44 schreef jojomen4 het volgende:
Lijkt me gewoon een waardig afscheid van zo'n mooi duel wat al flink opgewarmd was van tevoren. Paar tikken uitdelen gaat niemand dood van. Hoop dat de FIFA dit dan ook onbestraft laat en een oogje dicht knijpt.
Ze beschrijven hetgeen ze denken dat er gebeurd, omdat die klap van Navarro moeilijk te zien is vanaf de camerapositie (maar dus wel op de foto's)quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:29 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Vertaal eens even wat die mensen zeggen. Ik spreek geen Italiaans. Thnx.
Dank, iid goed te zien op de foto's. Vooral die beuker op z'n neus.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:48 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ze beschrijven hetgeen ze denken dat er gebeurd, omdat die klap van Navarro moeilijk te zien is vanaf de camerapositie (maar dus wel op de foto's)
Het scheelde toch niet veel zag ik net.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:38 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Zlatan heeft zich netjes gedragen. Zoals je op die laatste foto ziet ontwijkt die kerel nog een speler. Daarna kwam Zlatan heel dicht in de buurt naar hem toe rennen maar hij deed niks. Hij had hem zo met 2 gestrekte benen door de lucht kunnen onthoofden. Slapjes dus van onze Godfather.
quote:Vechtpartij kost Burdisso gebroken neus
Geschreven door Franklin Stoker op dinsdag, 6 maart om 23:27
De Argentijn Nicolás Burdisso heeft een gebroken neus overgehouden naar aanleiding van schermutselingen tussen spelers van Valencia en Internazionale na afloop van het Champions League-duel (0-0) in Spanje.
Na het laatste fluitsignaal van scheidsrechter Wolfgang Stark ontstond er een handgemeen tussen Carlos Marchena van Valencia en de verdediger van Internazionale.
Vervolgens begon alles en iedereen zich op het veld van Mestalla er mee te bemoeien en werden er rake klappen uitgedeeld. Dit ging uiteindelijk zelfs door tot in de catacomben van het stadion.
Het is zeer aannemlijk dat de Europese voetbalbond een onderzoek zal instellen.
Wie o wie zou de dader zijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:41 schreef Henkmanz het volgende:
Burdisso heeft er dus een gebroken neus aan overgehouden.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |