Ja, dat denk ik ook een beetje. De hele act van Huub, naar de poort lopen met de tas, poort open, Eric en Sylvia dramatisch erbij staan .... Het leek veel op een script. En waar kwam de lege tas vandaan ? Die heeft Amanda waarschijnlijk 'achter' gekregen - in de villa zijn geen tassen, die moeten altijd van 'achter' komen.quote:
Huub heeft gelijk gebeld dus DGK kan niet anders dan Amanda er uit sturenquote:Op maandag 26 februari 2007 12:28 schreef Zus_konijn het volgende:
Amanda: Die koffie gooide ik bewust!
ongeveer van hetzelfde niveau als amanda.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:36 schreef LoveProfusion het volgende:
Op het ritme van dag sinterklaasje:
dag vieze hoer
daaaag daaaag daaaag daag
spermaslet
dag vieze kutsnol
daaaag daaag daag daag
dommme snol
echt niet....de garagehouder was het zaterdag al zat alle telefoontjes. ze is zo dom dat ze direct bij het eerste: stuur maar een faxje al denkt beet te hebben en niet verder gaat met bellen, heerlijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:36 schreef Zus_konijn het volgende:
zal ze het voor elkaar krijgen?
En dat bellen dan??????quote:Op maandag 26 februari 2007 12:37 schreef Sarah-Louise het volgende:
Trouwens .... kost het Natasja cp's als ze een stukje wil rijden af en toe?
doe ff letterlijk verslag aubquote:Op maandag 26 februari 2007 12:39 schreef Zus_konijn het volgende:
Ze gaat nu keijzers bellen
quote:Op maandag 26 februari 2007 12:39 schreef Brici het volgende:
Me streams doen het voor geen meter om de seconde buffer :<
Eén eigen tas van Huub en een vuilniszak. Amanda had het hele spulletje buiten de deur gezet en daagde Huub uit om maar weg te gaan. Huub zag daar wel een lolletje in om naar het hek te lopen. Maar bij het hek aangekomen was hij aan het proberen hoe ver hij kon gaan. Denk dat Erik en Sylvia er meer naar toe gingen om te zorgen dat hij met zijn benevelde hoofd geen écht stomme dingen ging doen.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook een beetje. De hele act van Huub, naar de poort lopen met de tas, poort open, Eric en Sylvia dramatisch erbij staan .... Het leek veel op een script. En waar kwam de lege tas vandaan ? Die heeft Amanda waarschijnlijk 'achter' gekregen - in de villa zijn geen tassen, die moeten altijd van 'achter' komen.
Volgens mij mag ze niet eens uit de kooi zomaar, Brian mocht ook niet naar het leidseplein met zijn versjes. Dus lijkt me sterk dat ze wel mag gaan rijden, misschien is het een beter idee om rondjes om de fontein te rijdenquote:
Ik gisteravond ook niet :Squote:Op maandag 26 februari 2007 12:40 schreef 2live het volgende:
[..]
bij mij ook, terwijl ik gisteravond nergens last van had.
Keijzers heeft gisteren ook maar even naar de streams gekeken om te kijken waar hij aan zou mee gaan werken.. en bingo!!quote:Op maandag 26 februari 2007 12:40 schreef Sarah-Louise het volgende:
LOL ... van Keijzers gaat haar Toerrek echt niet komen.
Waarom zou iemand uberhaupt ook maar iets aan haar willen geven...?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:36 schreef Loserkid het volgende:
geef dat mens gewoon een fiat panda, klaar..
hoe lang duurde dat bij Nena, toch ook wel ff, of niet?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:42 schreef scanman01 het volgende:
Waar blijft die brief voor Amanda dat ze eruit moetEr is toch echt geen twijfel mogelijk.
Ik wil zó graag de reactie van Brian en Amanda zien.
menno denkt van niet!quote:Op maandag 26 februari 2007 12:43 schreef scanman01 het volgende:
Huub zegt weer dat die jongens van Amanda wel degelijk echt zijn.
Nee dat komt omdat de redaktie ons denkt op te moeten schepen met haar. Er komt immers weinigs zinnigs uit kwa woorden en er gaat ook weinigs zinnigs in: LeesBrians chocoprins.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:41 schreef Maria44 het volgende:
Huub tegen Amanda: dus je bent gecast op je uiterlijk?
Misschien zegt ze, maar ik hoef er niet zoveel voor te doen om kijkcijfers te krijgen.
Same here aaaarrrggghhhhhhquote:Op maandag 26 februari 2007 12:39 schreef Brici het volgende:
Me streams doen het voor geen meter om de seconde buffer :<
wat heeft ie gezegd????????????????????????????????quote:
Bij de exit-melding van Nena en Nathanael duurde het ook tot de avond voordat ze allemaal op de bank moesten gaan zitten.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:42 schreef scanman01 het volgende:
Waar blijft die brief voor Amanda dat ze eruit moetEr is toch echt geen twijfel mogelijk.
Ik wil zó graag de reactie van Brian en Amanda zien.
Keijzers zelf 'was er niet'.... ze mag het tegen vijf uur nog een keer proberen ...quote:Op maandag 26 februari 2007 12:43 schreef itsme het volgende:
wat zei Keizers tegen de heks?
Deden ze nog beleefd? Vertelden ze niet over alle telefoontjes en emailtjes die ze gehad hebben?![]()
Ze moet om 17.00 uur terugbellen.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:44 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
wat heeft ie gezegd????????????????????????????????
Dank jequote:Op maandag 26 februari 2007 12:45 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Keijzers zelf 'was er niet'.... ze mag het tegen vijf uur nog een keer proberen ...
Ze hadden die David toch gevraagd? Dus als ze de kans krijgen op een David-type zullen ze die er waarschijnlijk meteen inzetten, kijk maar hoe de vrouwelijke FOKkers reageerden toen er geruchten waren dat David erin zou komenquote:Op maandag 26 februari 2007 12:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hint aan DGK_REDACTIE: Een leuke jongen voor Eric zorgt voor meer kijkers dan Brian+Amanda hoor.
Ja, Huub heeft gebeld en maar goed ook!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 12:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Dank je![]()
In het filmpje zie ik niet dat Huub het koffie incident aangekaart heeft bij de redactie.
Ik hoor hem zeggen ga nog even zo door en dan kan je naar huis .
Maar hij heeft dus wel gebeld?
Ja, even later kregen we beeld van de private-room. Daar hoorde je Huub met 'achter' bellen en een stukje gesprek was te volgen.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Dank je![]()
In het filmpje zie ik niet dat Huub het koffie incident aangekaart heeft bij de redactie.
Yep.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Dank je![]()
mooi neukwerk? .... je ziet geen pest en in wat we niet zien is totaal geen variatie. Halverwege moet hij van Amanda af omdat het te warm is in de kamer en vallen ze in slaap. Hij heeft zijn bijnaam niet voor niets toch? ....quote:Op maandag 26 februari 2007 12:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Kijk de redactie denkt dat die slet met brian mooi neukwerk dus kijkcijfers oplevert..maar ze is totaal niet populair en brian ook niet..oprotten met die hoer dus.
quote:Op maandag 26 februari 2007 12:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
mooi neukwerk? .... je ziet geen pest en in wat we niet zien is totaal geen variatie. Halverwege moet hij van Amanda af omdat het te warm is in de kamer en vallen ze in slaap. Hij heeft zijn bijnaam niet voor niets toch? ....
Tja die durven niet denk ik. Zijn nu druk aan het overleggen neem ik aan.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:48 schreef akveor het volgende:
Wat is het tam op DGK site. 't Is toch groot nieuws dat Amanda weg moet?
Die zijn druk bezig een excuus te vinden om Snollie erin te houden.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:48 schreef akveor het volgende:
Wat is het tam op DGK site. 't Is toch groot nieuws dat Amanda weg moet?
Dat heb ik gelezen van andere streamers hier .... toen ik nog met m'n ongewassen hoofd achter de pc kroop was alles net achter de rug. Het schijnt dus dat hij wel gebeld heeft met de redaktie -- hoewel dat niet uit zou moeten maken natuurlijk. Amanda is Huub te lijf gegaan met als hulpstuk een bak thee/koffie. Levensgevaarlijke shit dus .....quote:
Dus die zien we voorlopig hier niet meer.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die zijn druk bezig een excuus te vinden om Snollie erin te houden.
We denken hetzelfde .quote:Op maandag 26 februari 2007 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die zijn druk bezig een excuus te vinden om Snollie erin te houden.
we hadden Ik tenminste, het over DGK redactie van de talpa site. Maar denk ook dat DGK redactie nu druk bezig zijn inderdaadquote:Op maandag 26 februari 2007 12:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus die zien we voorlopig hier niet meer.
wel jammer.
Valt mee.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:50 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen van andere streamers hier .... toen ik nog met m'n ongewassen hoofd achter de pc kroop was alles net achter de rug. Het schijnt dus dat hij wel gebeld heeft met de redaktie -- hoewel dat niet uit zou moeten maken natuurlijk. Amanda is Huub te lijf gegaan met als hulpstuk een bak thee/koffie. Levensgevaarlijke shit dus .....
Ik bedeoelde eigenlijk de reacties op hun topics. Ik hoop toch echt niet dat het met een sisser afloopt. Dat kan toch niet?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:50 schreef itsme het volgende:
[..]
Tja die durven niet denk ik. Zijn nu druk aan het overleggen neem ik aan.
Goed van huub dat hij gebeld heeft.![]()
Op FOK hebben we vergaderd ... ze moet eruit !!!quote:Op maandag 26 februari 2007 12:49 schreef Cyan het volgende:
Sorry hoor maar moet er eerst een vergadering gehouden worden over dat koffie-incident? Of wachten ze tot vanavond 2100 uur?
welke misdragingen van huub ????quote:Op maandag 26 februari 2007 12:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik bedeoelde eigenlijk de reacties op hun topics. Ik hoop toch echt niet dat het met een sisser afloopt. Dat kan toch niet?
Amanda moet naar huis ole ole..... Amanda moet naar huis ole ole.
Ik hoop niet dat ze Huubs z'n misdragingen er niet in betrekken en dat ze alsnog kan blijven. NEE NEE NEE Gewoon weg met die Amanda.
Kunnen ze niet maken.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik bedeoelde eigenlijk de reacties op hun topics. Ik hoop toch echt niet dat het met een sisser afloopt. Dat kan toch niet?
Amanda moet naar huis ole ole..... Amanda moet naar huis ole ole.
Ik hoop niet dat ze Huubs z'n misdragingen er niet in betrekken en dat ze alsnog kan blijven. NEE NEE NEE Gewoon weg met die Amanda.
quote:Op maandag 26 februari 2007 12:54 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Op FOK hebben we vergaderd ... ze moet eruit !!!
Nee dat zei de telefoniste niet, Nathasia zei het volgendequote:Op maandag 26 februari 2007 12:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze moet om 17.00 uur terugbellen.
Dat zou helemaal tof zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:53 schreef Cyan het volgende:
Maar vanavond komt er toch een nieuwe miljonair? Misschien neemt die wel een brief voor Amanda mee dat ze per direct de villa moet verlaten
Het zou nog leuker zijn als haar zus die brief meeneemt en in de villa blijft en met Huub aanpapt!quote:
Het zou echt waanzin ten top zijn als dit geen exit voor Amanda is.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:51 schreef itsme het volgende:
[..]
We denken hetzelfde .
Maar dat gaat moeilijk worden. Dan doen ze het tegenovergestelde van wat ze hebben geschreven.
nee niet haar zus. Die is volgens mij ongeveer vandezelfde intelligentie en zal dan voor brian vallen.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:56 schreef Cyan het volgende:
[..]
Het zou nog leuker zijn als haar zus die brief meeneemt en in de villa blijft en met Huub aanpapt!
Lijkt me niet echt een goed plan.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:56 schreef Cyan het volgende:
[..]
Het zou nog leuker zijn als haar zus die brief meeneemt en in de villa blijft en met Huub aanpapt!
Irritant he?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:56 schreef Pavement het volgende:
Ik zie alleen 2x het hek en 2x kapper gebrabbel? word er nu overlegd met amanda?
heeft ze 2 zusjes?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een goed plan.![]()
Ik ben gewoon bang dat Brian z'n neukertje mag houden.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Kunnen ze niet maken.
Dat deden ze namelijk ook niet met brian remember?
Dan iemand die zij beschouwt als een goede vriendin of belangrijk persoon in haar leven. Zo'n Amanda-Nena actiequote:Op maandag 26 februari 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een goed plan.![]()
Op welke grondregel dan?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang dat Brian z'n neukertje mag houden.
Nóg leuker Nena die terugkomt en een brief meeneemt en in de villa blijft en met Huub aanpapt!quote:Op maandag 26 februari 2007 12:56 schreef Cyan het volgende:
[..]
Erm..die zus is iin elkaar geslagen en van de trap gegooid door haar ex-vriend en hield daar een hersenbloeding aan over..dus vandaar dat die wat sloom overkomt.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:57 schreef itsme het volgende:
[..]
nee niet haar zus. Die is volgens mij ongeveer vandezelfde intelligentie en zal dan voor brian vallen.![]()
Ja toch? ... dat zielige schopje van Nena was voldoende om haar eruit te zetten. Dan zou een bak hete koffie/thee géén reden zijn om het hek open te gooien voor die ... dat .... eh .....Amanda?quote:
Rogier erin!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 12:57 schreef itsme het volgende:
[..]
nee niet haar zus. Die is volgens mij ongeveer vandezelfde intelligentie en zal dan voor brian vallen.![]()
Ik dacht dat ze 2 zussen had.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:58 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Erm..die zus is iin elkaar geslagen en van de trap gegooid door haar ex-vriend en hield daar een hersenbloeding aan over..dus vandaar dat die wat sloom overkomt.
zeker nadat de GK redactie zelf hier geschreven heeft dat drank gooien onder fysiek geweld valt.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:58 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ja toch? ... dat zielige schopje van Nena was voldoende om haar eruit te zetten. Dan zou een bak hete koffie/thee géén reden zijn om het hek open te gooien voor die ... dat .... eh .....Amanda?
Oh ik dacht dat ze maar 1 zusje had.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:59 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze 2 zussen had.
Wist niet dat dat meiske bedoeld werd
Als de redactie ook maar een beetje de sfeer in de villa wil normaliseren, moeten ze haar wel wegsturen. Alleen met een strikt beleid en stevige sancties kunnen ze de zaak in de hand houden. Anders worden de grenzen nog 10x verlegd en iedere keer loopt het verder uit de hand.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zou echt waanzin ten top zijn als dit geen exit voor Amanda is.
Waarom, hij komt toch niet...quote:Op maandag 26 februari 2007 12:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang dat Brian z'n neukertje mag houden.
Dan ben je wel een tijdje bezig geweestquote:Op maandag 26 februari 2007 13:00 schreef BONG4002 het volgende:
Zo, alles éindelijk bijgelezen vanaf gisteravond 20:00uur
Heeft me heel wat moeite gekost maar het is me gelukt
OT: Nu een saaie boel op de streams
Volgens mij wil ze in die auto eens per maand een uurtje gaan rijden ofzo.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:00 schreef the_undertaker het volgende:wat denkt die Negerin wel niet... een Touareg!!?!? gratis ?!?!
zelfs mensen met een salaris bovenmodaal kunnen zo'n auto niet eens veroorloven. Waar denkt ze uberhaupt die verzekering van te gaan betalen?!?
Zal de sociale dienst ook wel op prijs stellen dat madam in zo'n auto gaat rijden.
Maar ze zal wel denken dat JDM het gaat sponsoren
achterlijk pinda wezen
quote:Op maandag 26 februari 2007 12:43 schreef Maria44 het volgende:
Huub denkt dat de borsten van Amanda echt zijn.
Die ander zit in een inrichting. Die was onhandelbaar ofzo.quote:
Dat zegt mijn gevoel gewoon. Iedereen blijft zo normaal doen. Ik wil paniek zien....lolquote:
Amanda heeft er toch 2quote:Op maandag 26 februari 2007 13:00 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze maar 1 zusje had.
Amanda moet er al uit vanwege dat zingen wat ze nu doet.
Gezellige familiequote:Op maandag 26 februari 2007 13:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die ander zit in een inrichting. Die was onhandelbaar ofzo.
Behoorlijk jaquote:Op maandag 26 februari 2007 13:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan ben je wel een tijdje bezig geweest![]()
Zeker, want waarom moeite doen om haar erin te houden? Door haar er uit te sturen krijgt het programma weer een berg media-aandacht. En Amanda is makkelijk te vervangen.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:56 schreef scanman01 het volgende:
Het zou echt waanzin ten top zijn als dit geen exit voor Amanda is.
ok .... weer een doekie halen om de cola van m'n beeldscherm af te halen ....quote:
Ja en de jongste zit in een internaat.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:01 schreef Brici het volgende:
[..]
Amanda heeft er toch 2
Die met die hersenbloeding en een jongere zusje
Inderdaad ja. Maar het verbaast me niets. Soms komt de ware Amanda ook naar boven (zoals vanmorgen) en dan zie je dat ze zelf ook zo asociaal en gestoord is als een deur. Maar haar aanwezigheid maakt DGK een beetje te goedkoop, dus wegwezen.quote:
is dat een andere benaming voor jeugdgevangenis?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja en de jongste zit in een internaat.
...én dan vanzelf een hekel heeft/krijgt aan Bra en Amanda ... dat klinkt te mooi om waar te zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Vanavond komt er dus een nieuwe bewoonster en dat is Big Mama die Natasia haat
Als het net zo gaat als met Palma en Erik dat is die binnen een paar dagen ook haar grootste vriendin.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Het rare is dat we vanmorgen gewoon een aardig tijdje al 4 streams hadden. Ik volg het allemaal niet meerquote:Op maandag 26 februari 2007 13:05 schreef BONG4002 het volgende:
Het is trouwens 13:00uur geweest dus ik verwacht dat 3+4 elk moment unlocked worden
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Maar het verbaast me niets. Soms komt de ware Amanda ook naar boven (zoals vanmorgen) en dan zie je dat ze zelf ook zo asociaal en gestoord is als een deur. Maar haar aanwezigheid maakt DGK een beetje te goedkoop, dus wegwezen.
"Loverboy en ho"quote:Op maandag 26 februari 2007 13:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda zang en Brian gitaar...ik zie een gouden toekomst voor deze grote talenten![]()
En Natasia als lead-vocal ........quote:Op maandag 26 februari 2007 13:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda zang en Brian gitaar...ik zie een gouden toekomst voor deze grote talenten![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Natasia en Eric als achtergrondkoortje....quote:Op maandag 26 februari 2007 13:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ja dat zei ik net na je postquote:Op maandag 26 februari 2007 13:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het rare is dat we vanmorgen gewoon een aardig tijdje al 4 streams hadden. Ik volg het allemaal niet meer![]()
Ja, dat was prima van de regie. Er was veel actie en ze schakelden meteen S3+S4 in.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het rare is dat we vanmorgen gewoon een aardig tijdje al 4 streams hadden. Ik volg het allemaal niet meer![]()
Ik dacht dat vanavond een vervanger voor Bart zou komen, een man dus?!quote:Op maandag 26 februari 2007 13:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Hoezo Amanda makkelijk te vervangen? Zijn er dan nog vrouwen te vinden die iets met Brian zouden willen?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zeker, want waarom moeite doen om haar erin te houden? Door haar er uit te sturen krijgt het programma weer een berg media-aandacht. En Amanda is makkelijk te vervangen.
Amanda's "claim to fame":
1. Ze is een voormalig vriendinnetje van ex-bewoner Nena
2. Ze laat zich sexueel misbruiken door Brian
Voor de rest voegt ze NIETS toe aan het programma.
Bovendien hebben ze altijd nog Tamara als vervanger, die valt ook in dezelfde categorie en zal uiteindelijk ook in bed belanden bij Brian...
Ze denkt dat het over d'r tieten gaat waarschijnlijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:09 schreef scanman01 het volgende:
Amanda kan in haar eentje wel: "Just the two of us" zingen
Je wilt niet weten hoeveel jonge meiden bereid zijn een pijpbeurt te geven in ruil voor een breezer tegenwoordig...quote:Op maandag 26 februari 2007 13:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo Amanda makkelijk te vervangen? Zijn er dan nog vrouwen te vinden die iets met Brian zouden willen?![]()
Krijg Roef en Marjan visioenen.. HELP!!!quote:
Zoietsquote:Op maandag 26 februari 2007 13:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft Huub Nl vannacht weggepest?
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft Huub Nl vannacht weggepest?
Uh dat wil ik wel weten.... en ik haal nu breezers op.... ik wacht op je antwoord waar en wie...lolquote:Op maandag 26 februari 2007 13:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel jonge meiden bereid zijn een pijpbeurt te geven in ruil voor een breezer tegenwoordig...
Waar: Iedere kroeg waar 14 jarige pubermeisjes rondhuppelenquote:Op maandag 26 februari 2007 13:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Uh dat wil ik wel weten.... en ik haal nu breezers op.... ik wacht op je antwoord waar en wie...lol
Ik doe om de 5 minuten een schietgebedjequote:Op maandag 26 februari 2007 13:14 schreef BwennieBren het volgende:
Ik zie dat nogal wat gemist heb
Hopelijk gaat dat wiporgel met dr goedkope smoelwerk er vandaag nog uit!![]()
Gooie met hete koffie, bewust zoals ze zelf aangaf, is poging tot zware mishandelingquote:Op maandag 26 februari 2007 13:15 schreef schatje het volgende:
Amanda krijgt een officiële waarschuwing. Let maar op.
Kan niet want een drankje gooien was fysiek geweld dus exit.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:15 schreef schatje het volgende:
Kunnen ze toch niet maken?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:15 schreef schatje het volgende:
Een officiele waarschuwing voor het gebruiken van fysiek geweld? Dat lijkt me raar, want dan moeten ze nena ook terug halen. (drank gooien wordt gezien als fysiek geweld, zei de redactie een tijdje geleden).quote:Op maandag 26 februari 2007 13:15 schreef schatje het volgende:
precies, vind het wel jammer dat de redactie nu ff niet mee post.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een officiele waarschuwing voor het gebruiken van fysiek geweld? Dat lijkt me raar, want dan moeten ze nena ook terug halen. (drank gooien wordt gezien als fysiek geweld, zei de redactie een tijdje geleden).
Zal toch niet zo zijn mag ik hopenquote:Op maandag 26 februari 2007 13:15 schreef schatje het volgende:
Dat maakt geen verschil voor Nena. Ze had al een officiele waarschuwing, de trap zou dan de tweede gele kaart zijn, dus toch rood.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een officiele waarschuwing voor het gebruiken van fysiek geweld? Dat lijkt me raar, want dan moeten ze nena ook terug halen. (drank gooien wordt gezien als fysiek geweld, zei de redactie een tijdje geleden).
Hopelijk houden ze zich daar dan aan.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij moet de redactie ook wel blij zijn met dit, want zo worden ze op een makkelijke manier verlost van de grootste Miskoop van dgk.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:21 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga zó enorm uit m'n dak op het moment dat Amanda het bericht krijgt.
Dat gaat echt geweldig worden
Die rat van een Brian is dan ook meteen zijn neukertje kwijt.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:21 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga zó enorm uit m'n dak op het moment dat Amanda het bericht krijgt.
Dat gaat echt geweldig worden
neeeeeeee please, dan is NL ook weer terug.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:21 schreef Utrecht het volgende:
Amanda hoeft er niet uit, maar krijgt een straf en de straf is, dat Nena vanavond weer terugkomt in de gouden kooi.
Amanda er niet uit wegens fysiek geweld, dus Nena er ook weer in na fysiek geweld.
Let the games begin
Alsof Nena nog mee wilt doen aan dit programmaquote:Op maandag 26 februari 2007 13:21 schreef Utrecht het volgende:
Amanda hoeft er niet uit, maar krijgt een straf en de straf is, dat Nena vanavond weer terugkomt in de gouden kooi.
Amanda er niet uit wegens fysiek geweld, dus Nena er ook weer in na fysiek geweld.
Let the games begin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |