Ik vind ze daar ook heel erg tam....Weg met Amanda.... Gisteren wou ze nog een Taxi voor Huub bellen...vanavond moet ze zelf opgehaald worden...quote:Op maandag 26 februari 2007 12:21 schreef marky het volgende:
Als ik het zo moet inschatten zal het wel geen exit voor Amanda zijn. De stukjes op de DGK site zeggen genoeg. Ze zijn zich mi behoorlijk aan het indekken voor de beslissing die ze genomen hebben. Ze gaan haar laten zitten met waarschijnlijk een officiele waarschuwing.
Ja heeft ze terug, Sylvia heeft dat lelijke bontje teruggegeven.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:24 schreef Brici het volgende:
Weet iemand of amandel haar jas al terug heeft?
Ja, dat weten we, wij lezen Cossenquote:Op maandag 26 februari 2007 12:24 schreef Brici het volgende:
Weet iemand of amandel haar jas al terug heeft?
bij syl wel in ieder geval..quote:Op maandag 26 februari 2007 12:25 schreef scanman01 het volgende:
Maar waarom denkt Huub totaal niet aan een exit voor Amanda?
Hij heeft het over dat hij Amanda komende week blijft zieken. Het moet bij de bewoners toch ook overduidelijk zijn dat ze exit is
Echt heerlijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:21 schreef scanman01 het volgende:
Wat heerlijk als Amanda er straks uit vliegt wegens fysiek geweld. Ze is nog steeds overtuigd van Huubs gebruik van geweld tegen Nathanael.... en dan moet ze er zelf uit. Dat bedenk je niet. Echt briljant
Dubbele post hahah zag em ook op DGK site...quote:Op maandag 26 februari 2007 12:23 schreef akveor het volgende:
Nooit meer nar huis.....nooit meer naar huis...Te gek Amanda pakte gisteren de koffers in voor Huub en moet nu zelf vertrekken... Wat stond ze gisteren lekker te schreeuwen. Hoe wreed kan het zijn...?
Jah ik lees ook cossen alleen ben ik nu net wakker en heb er niet zo veel zin aan en het was maar een kort vraagje dus ik d8 ik krijg er vast wel op. En dat heb ik gekregen dankjewelquote:Op maandag 26 februari 2007 12:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat weten we, wij lezen Cossen![]()
Dat is vreemd. En zo is het ook heel vreemd dat niemand spreekt over het feit dat Amanda alles uit Huub's kast heeft gehaald en in de tas heeft gestopt.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:25 schreef scanman01 het volgende:
Hij heeft het over dat hij Amanda komende week blijft zieken. Het moet bij de bewoners toch ook overduidelijk zijn dat ze exit is
Wat een asociaal wijf!!quote:Op maandag 26 februari 2007 12:08 schreef the_undertaker het volgende:
Heb het thee incident ff op youtube gegooid. makkelijker te bekijken dan dat je het eerst moet downloaden bij dat gare rapidshare
http://www.youtube.com/watch?v=Yych9IbDDN0
Herma, de huishoudsterquote:Op maandag 26 februari 2007 12:25 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ja heeft ze terug, Sylvia heeft dat lelijke bontje teruggegeven.
Hij heeft toch naar achteren gebeld om dat te laten uitzoeken of het wel of niet fysiek geweld is?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:25 schreef scanman01 het volgende:
Moet je een sneller abonnementje nemen. Met 6000 Kbps geen last hoor......quote:Op maandag 26 februari 2007 12:04 schreef elrosa het volgende:
[..]
Geen nut die doen het toch niet, heb vanmorgen nog geen twee woorden gehoord of er word weer gebufferd word er knettergek van.![]()
![]()
![]()
heel vreemd ze zegt ook Syl loopt achter huub aan nou ze doet niet anders de trutquote:Op maandag 26 februari 2007 12:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is vreemd. En zo is het ook heel vreemd dat niemand spreekt over het feit dat Amanda alles uit Huub's kast heeft gehaald en in de tas heeft gestopt.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 26 februari 2007 12:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Hete thee over iemand heen gooien is gewoon levensgevaarlijk..stel dat hijj het in zijn oog had gehad.
Mischien een script?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is vreemd. En zo is het ook heel vreemd dat niemand spreekt over het feit dat Amanda alles uit Huub's kast heeft gehaald en in de tas heeft gestopt.
wat een stom rot stelquote:Op maandag 26 februari 2007 12:29 schreef Sonique het volgende:
Kunnen Brian en Amanda niet in de zandbak gaan spelen ofzo...
OF schommelen...
Bij welke provider zit je?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:29 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Moet je een sneller abonnementje nemen. Met 6000 Kbps geen last hoor......![]()
Nee hoor ze graaft nu haar graf "de koffie gooide ik bewust"quote:Op maandag 26 februari 2007 12:29 schreef Zus_konijn het volgende:
Amanda probeerd het allemaal goed te praten nu
Daar was ik ook even bang voor, maar na het filmpje te hebben gezien kan er echt geen twijfel over mogelijk zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:27 schreef schatje het volgende:
Ik ben bang dat Amanda er gewoon mee weg komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |