Nou vol in zijn bekquote:Op maandag 26 februari 2007 11:50 schreef CartWOman het volgende:
Heeft de thee (of koffie) Huub eigenlijk geraakt?
Zo niet, dan komt ze er vast mee weg.![]()
Menno snapt het helemaal.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:52 schreef itsme het volgende:
11:37 - Krijgt de ruzie een staartje?
“Maar dan moet het gedrag van Huub ook worden bestraft, want hij is ook ver gegaan met uitlokken”, vindt Menno.
Als je iemand wilt martelen moet je diegene een uur lang in een kamer zetten met een zingende Natasia.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:53 schreef eengoudekooifan het volgende:
Wat een kots stem heeft natasia zeg..
Wat een onzin ..... hij ging alleen maar door over een bontjasquote:Op maandag 26 februari 2007 11:52 schreef itsme het volgende:
. “Maar dan moet het gedrag van Huub ook worden bestraft, want hij is ook ver gegaan met uitlokken”, vindt Menno.
Bron: talpa
Dan is het hek dus van de dam, laat Huub een fles wijn over Amanda heengooien, mag allemaal.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zijn zich aan het indekken?? Het zal toch niet waar zijn... Ze gaan het erop gooien dat ze Huub matsen door hem erin te houden en daarom Amanda ook wel moeten matsen
Amanda gooit met koffie naar Huub. Exit?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:50 schreef CartWOman het volgende:
Niks uitlokken.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:52 schreef itsme het volgende:
11:37 - Krijgt de ruzie een staartje?
Alle Miljonairs zoeken weer even een eigen plekje op, zodat de rust weer terug keert in de Villa na alle drukte van vanochtend. Sylvia wordt onder handen genomen door kapper Menno en ook Eric zit in de kapsalon. “Ik ben wel nieuwsgierig naar wat ze ermee gaan doen, want dit was een kop hete koffie en vorige keer is voor dit soort dingen gewaarschuwd”, zegt Sylvia. Ze heeft het uiteraard over de keren dat Natasia Nathanael bekogelde met wijn en Brian uit woede Nena's prachtige witte jurk met rode wijn ondergooide. “Maar dan moet het gedrag van Huub ook worden bestraft, want hij is ook ver gegaan met uitlokken”, vindt Menno. Wij zijn ook benieuwd naar de gevolgen…
Bron: talpa
Echt ieuww gewoon.. ze kan zoooo zeurend praten.. echt past totaaal niet bij haar uiterlijk..quote:Op maandag 26 februari 2007 11:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je iemand wilt martelen moet je diegene een uur lang in een kamer zetten met een zingende Natasia.
Echt, dan wil je alleen nog maar zo snel mogelijk dood.
Precies, er wordt daar de hele dag uitgelokt, door iedereen.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:55 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Wat een onzin ..... hij ging alleen maar door over een bontjas
en terecht boos!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Niks uitlokken.
Brian kreeg ook niet op zijn lazer na die trap van Nena.
Huub was alleen boos om zijn post.
Ik las weer eens te snel. Het was dus Menno die dat zei. Ik dacht even dat het de mening van de schrijver van dat stukje was. Pfff.... kan weer opgelucht ademhalen.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan is het hek dus van de dam, laat Huub een fles wijn over Amanda heengooien, mag allemaal.![]()
Er staat ook niets op de site over Amanda's actie van vannacht, geloof ikquote:Op maandag 26 februari 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zijn zich aan het indekken?? Het zal toch niet waar zijn... Ze gaan het erop gooien dat ze Huub matsen door hem erin te houden en daarom Amanda ook wel moeten matsen
Wat stoppen ze in de taarten daar?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:56 schreef Kaleddis het volgende:
Ondertussen breekt ook Palma een kies tijdens het taart eten.
Thx, maar da's op de foto niet zo. On the other hand: als Syl dat zegt; dat is geen paniekvogel, dus ik ben erg benieuwd naar de opname van Gert zometeen.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Amanda gooit met koffie naar Huub. Exit?
willen ze ook niet wat een rot lui zijn het laat ze oprotten zonde dat ik het zegquote:Op maandag 26 februari 2007 11:52 schreef blomst het volgende:
[..]
En Huub en Sylvia mogen niet meedoen.
mensen met een sieglogische stoornis.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:58 schreef Kaleddis het volgende:
Wie stuurt er nog in godsnaam een verjaardagskaartje naar Natasja![]()
Nena aan de poort........"wat jij eruit Amanda ???....Oww wat erg"......dat wist ik niet..... ( dikke boehoequote:Op maandag 26 februari 2007 11:55 schreef beequeen het volgende:
Vanaf vanavond 21.00 uur de streams in de gaten houden i.v.m. nieuwe bewoner.
Bron :Tien.
Misschien wel en heeft Huub ze proberen te vergiftigen met loodquote:Op maandag 26 februari 2007 11:58 schreef Elounda het volgende:
[..]
Wat stoppen ze in de taarten daar?
kogels of zo?
Menno?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Conspiracy..............quote:Op maandag 26 februari 2007 11:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Misschien wel en heeft Huub ze proberen te vergiftigen met lood![]()
Het filmpje laat aan duidelijkheid NIETS te wensen over. Huub krijgt een flinke lading koffie over zich heen.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Thx, maar da's op de foto niet zo. On the other hand: als Syl dat zegt; dat is geen paniekvogel, dus ik ben erg benieuwd naar de opname van Gert zometeen.![]()
Ik las precies hetzelfde.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik las weer eens te snel. Het was dus Menno die dat zei. Ik dacht even dat het de mening van de schrijver van dat stukje was. Pfff.... kan weer opgelucht ademhalen.
Hardstikke bedankt voor de link naar het filmpje. Nou da's duidelijk. Amanda gaat vanavond naar huis lijkt me.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:44 schreef Black_king het volgende:
filmpje theegooien:
http://rs50.rapidshare.com/files/18347107/delletje3.met.thee.asf
Thee met melkquote:Op maandag 26 februari 2007 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Het filmpje laat aan duidelijkheid NIETS te wensen over. Huub krijgt een flinke lading koffie over zich heen.![]()
[afbeelding]
filmpje staat er ook bij in de OPquote:Op maandag 26 februari 2007 11:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Thx, maar da's op de foto niet zo. On the other hand: als Syl dat zegt; dat is geen paniekvogel, dus ik ben erg benieuwd naar de opname van Gert zometeen.![]()
ik kijk op dit moment deze .... http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=allquote:Op maandag 26 februari 2007 11:59 schreef eengoudekooifan het volgende:
Naar welke streams kijken jullie?
Ik naar deze.. http://www.eengoudenkooi.nl/goudenkooistream1.htm
zijn er nog andere streams?
kwam volgens mij tegen de stoelpoot!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:50 schreef CartWOman het volgende:
Helemaal mee eens......quote:Op maandag 26 februari 2007 12:00 schreef scanman01 het volgende:
De redactie moet echt niet twijfelen en gewoon Amanda eruit knikkeren. De aanwezigheid van Amanda maakt het programma veel te goedkoop. Blote tieten en een IQ van een deurmat. Dat heeft DGK echt niet nodig om te scoren.... juist niet. Dus eruit met die kamerplant en wat meer intelligentie erin.
Make my day!quote:Op maandag 26 februari 2007 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Het filmpje laat aan duidelijkheid NIETS te wensen over. Huub krijgt een flinke lading koffie over zich heen.![]()
[afbeelding]
Black King heeft het filmpje in de OP van zijn topic gezet: Amanda gooit met koffie naar Huub. Exit?
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik las weer eens te snel. Het was dus Menno die dat zei. Ik dacht even dat het de mening van de schrijver van dat stukje was. Pfff.... kan weer opgelucht ademhalen.
hear hearquote:Op maandag 26 februari 2007 12:00 schreef scanman01 het volgende:
De redactie moet echt niet twijfelen en gewoon Amanda eruit knikkeren. De aanwezigheid van Amanda maakt het programma veel te goedkoop. Blote tieten en een IQ van een deurmat. Dat heeft DGK echt niet nodig om te scoren.... juist niet. Dus eruit met die kamerplant en wat meer intelligentie erin.
Hennie en Hennie uit Schubbekutteveen zullen dat kaartje wel gestuurd hebben.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:01 schreef beequeen het volgende:
Ze dacht dat ze een kaartje kreeg van Hennie Huisman![]()
![]()
![]()
Deze foto is ook wel aardig duidelijkquote:Op maandag 26 februari 2007 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
Black King heeft het filmpje in de OP van zijn topic gezet: Amanda gooit met koffie naar Huub. Exit?
ik luister heerlijk naar het gekuid van de snelweg en vogeltjesquote:Op maandag 26 februari 2007 11:57 schreef scanman01 het volgende:
Geluid staat nu natuurlijk wel op MUTE. Lijkt me duidelijk.
die is best wel traag ofniet?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:01 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ik kijk op dit moment deze .... http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=all
Geen nut die doen het toch niet, heb vanmorgen nog geen twee woorden gehoord of er word weer gebufferd word er knettergek van.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:55 schreef beequeen het volgende:
Vanaf vanavond 21.00 uur de streams in de gaten houden i.v.m. nieuwe bewoner.
Bron :Tien.
quote:Op maandag 26 februari 2007 12:00 schreef scanman01 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |