Soms ... maar dan hoor ik dezelfde klacht over andere streams. Nu gaat ie als een zonnetje en 's avonds heb ik nog geen problemen gehad.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:04 schreef eengoudekooifan het volgende:
[..]
die is best wel traag ofniet?
Ja, dat zou leuk zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:06 schreef Maria44 het volgende:
Amandel eruit; nieuwe snollie erin, maar eentje die als een blok voor Huub valt
![]()
Zat Menno ook aan tafel ofzo?? Hoe kan hij anders beoordelen dat Huub te ver gegaan is?!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:52 schreef itsme het volgende:
11:37 - [b] “Maar dan moet het gedrag van Huub ook worden bestraft, want hij is ook ver gegaan met uitlokken”, vindt Menno. Wij zijn ook benieuwd naar de gevolgen…
Bron: talpa
Voor Amanda is er nog geen uitspraak maar Huub heeft zijn 24 uur ingetrokken dus blijft.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:07 schreef Brici het volgende:
Moet amanda echt weg???
En gaat huub nog steeds???
mms://81.173.4.10/talpa005?MSWMExt=.asfquote:Op maandag 26 februari 2007 12:04 schreef elrosa het volgende:
[..]
Geen nut die doen het toch niet, heb vanmorgen nog geen twee woorden gehoord of er word weer gebufferd word er knettergek van.![]()
![]()
![]()
Palma mag blijven...quote:Op maandag 26 februari 2007 12:07 schreef pullup het volgende:
Palma neemt het duidelijk voor Huub op nuen zegt dat iedereen eerst maar eens naar hun eigen drankgebruik moet kijken voor ze Huub alcoholist noemen ( of in ieder geval wou ze dit aangeven met dat kromme spreekwoord "je moet de koe bij de eigen horens pakken
")
als er iemand had uitgelokt was het brian naar nena toe, en dat is ook niet bestraft, dus gewoon onzin!quote:Op maandag 26 februari 2007 12:08 schreef Clank het volgende:
[..]
Zat Menno ook aan tafel ofzo?? Hoe kan hij anders beoordelen dat Huub te ver gegaan is?!
Eensch!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 12:10 schreef 2live het volgende:
[..]
als er iemand had uitgelokt was het brian naar nena toe, en dat is ook niet bestraft, dus gewoon onzin!
'quote:Op maandag 26 februari 2007 12:08 schreef Clank het volgende:
[..]
Zat Menno ook aan tafel ofzo?? Hoe kan hij anders beoordelen dat Huub te ver gegaan is?!
Amanda is stoer. Amanda gaat Huub wegpesten. Amanda stopt daarom kleertjes in bosjes. Amanda gaat daarom gillen als een (ja wat eigenlijk). Amanda gaat daarom drinken gooien. Stoere Amanda.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:06 schreef akveor het volgende:
Ongelooflijk... Huub loopt de hele zondag te zieken. Iedereeen wordt gek van hem en Amanda gaat over de streep. Nou gelukkig kan ze eindelijk de ruzie met Nena bijlaeggen. Daag Amanda...daaaag domme doos...
Amanda komt echt uit het allerlaagste milieu van de bevolking. Dat hoor je aan alles. De toon waarop ze 'discussieert', de kleren die ze draagt.... alles wat ze uitstraalt. Lager dan laag.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:13 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Amanda is stoer. Amanda gaat Huub wegpesten. Amanda stopt daarom kleertjes in bosjes. Amanda gaat daarom gillen als een (ja wat eigenlijk). Amanda gaat daarom drinken gooien. Stoere Amanda.![]()
Nijntje ???quote:Op maandag 26 februari 2007 12:13 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Amanda is stoer. Amanda gaat Huub wegpesten. Amanda stopt daarom kleertjes in bosjes. Amanda gaat daarom gillen als een (ja wat eigenlijk). Amanda gaat daarom drinken gooien. Stoere Amanda.![]()
Heb je het filmpje gezien? Als iets duidelijk was, was het deze actie wel. Keiharde exitquote:Op maandag 26 februari 2007 12:07 schreef Brici het volgende:
Moet amanda echt weg???
Helemaal mee eens Amanda heeft het gebrek aan hersencellen gecompenseert met het gooien van koffie wat volgens de regels onder fysiekgeweld valt. Ik keek toch alleen maar naar de tieten van Amanda de enige positieve inbreng van haar. Nou maar gauw in de playboy al zal ze er niet veel voor krijgen na amper 3 weekjes de Gouden Kooi.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:13 schreef scanman01 het volgende:
Er is absoluut niets uitgelokt. Als er iets is uitgelokt was het door Amanda, want die maakte Huub en Sylvia voor alles en nogwat uit. Zij bleven rustig. Amanda niet. Bye bye Amanda.
Om in de Playboy te staan heb je klasse nodigquote:Op maandag 26 februari 2007 12:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Helemaal mee eens Amanda heeft het gebrek aan hersencellen gecompenseert met het gooien van koffie wat volgens de regels onder fysiekgeweld valt. Ik keek toch alleen maar naar de tieten van Amanda de enige positieve inbreng van haar. Nou maar gauw in de playboy al zal ze er niet veel voor krijgen na amper 3 weekjes de Gouden Kooi.
ligt wel in haar leeftijdsklassequote:Op maandag 26 februari 2007 12:18 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja daar moest ik ineens aan denken toen ik haar gedachten op wilde schrijven.
Ach, honderd euro zal ze nog wel vangen.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Helemaal mee eens Amanda heeft het gebrek aan hersencellen gecompenseert met het gooien van koffie wat volgens de regels onder fysiekgeweld valt. Ik keek toch alleen maar naar de tieten van Amanda de enige positieve inbreng van haar. Nou maar gauw in de playboy al zal ze er niet veel voor krijgen na amper 3 weekjes de Gouden Kooi.
Ik heb het filmpje net gezienquote:Op maandag 26 februari 2007 12:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je het filmpje gezien? Als iets duidelijk was, was het deze actie wel. Keiharde exit
Ik was het IQ vergeten......quote:Op maandag 26 februari 2007 11:51 schreef DainBramage het volgende:
Ik denk dat de volgende bewoner (vervanger van Amanda) een hond (Teef) is.
1. Trouw beest van Brian
2. Nog meer tepels.
3. Kan Brian op zijn Hondjes
4. Heeft een grotere bek
5. Zeikt ook overal over
6. Heeft ook een "bontjas"
Nou ze heeft Huub duidelijk geraakt. geen twijfel over mogelijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:08 schreef the_undertaker het volgende:
Heb het thee incident ff op youtube gegooid. makkelijker te bekijken dan dat je het eerst moet downloaden bij dat gare rapidshare
http://www.youtube.com/watch?v=Yych9IbDDN0
degene die dit gescript heeft, verdiend opslag of een promotie!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 12:21 schreef scanman01 het volgende:
Wat heerlijk als Amanda er straks uit vliegt wegens fysiek geweld. Ze is nog steeds overtuigd van Huubs gebruik van geweld tegen Nathanael.... en dan moet ze er zelf uit. Dat bedenk je niet. Echt briljant
Misverstand. Sylvia heeft de bontjas niet teruggegeven. Herma (huishoudster) had de jas ontdekt toen ze het bed opmaakte. Zij heeft later de jas gepakt en aan Amanda gegeven.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:12 schreef scanman01 het volgende:
Net filmpje gezien. Wat een viswijf zeg. Maar een overduidelijk exit. Dit vind ik nog meer een exit dan die trap van Nena.![]()
Dat Sylvia later die bontjas heeft teruggegeven snap ik helemaal niets van. Die werd ook door Amanda voor alles en nogwat uitgemaakt. Onvoorstelbaar.
Goed script! Bevalt me wel ....quote:Op maandag 26 februari 2007 12:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou ik heb weer wat gemist...A-del exit.. Natasia gaat ook nog weleens over de scheef als Huub zo doorgaat, dan word Brian weggestemd en zijn Huub en Sylvia de winnaars want ze trouwen om de prijs te delen.
Maar ze heeft het zelf gezien, zelf gezien, zelf gezien. In dit geval klopt dat, en wij ookquote:Op maandag 26 februari 2007 12:21 schreef scanman01 het volgende:
Wat heerlijk als Amanda er straks uit vliegt wegens fysiek geweld. Ze is nog steeds overtuigd van Huubs gebruik van geweld tegen Nathanael.... en dan moet ze er zelf uit. Dat bedenk je niet. Echt briljant
Bijna niet voor te stellen eigenlijk. Maar je hebt gelijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda komt echt uit het allerlaagste milieu van de bevolking. Dat hoor je aan alles. De toon waarop ze 'discussieert', de kleren die ze draagt.... alles wat ze uitstraalt. Lager dan laag.
Precies.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:13 schreef scanman01 het volgende:
Er is absoluut niets uitgelokt. Als er iets is uitgelokt was het door Amanda, want die maakte Huub en Sylvia voor alles en nogwat uit. Zij bleven rustig. Amanda niet. Bye bye Amanda.
Eric, samen met Snollie, ze waren strontlazerus.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:23 schreef LuNaTiC het volgende:
Vergeef me, ik lees altijd de COSen door maar nu ff geenn tijd voor... Wie had nou waarom spullen in het zwembad gegooid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |