Gezellige familiequote:Op maandag 26 februari 2007 13:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die ander zit in een inrichting. Die was onhandelbaar ofzo.
Behoorlijk jaquote:Op maandag 26 februari 2007 13:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan ben je wel een tijdje bezig geweest![]()
Zeker, want waarom moeite doen om haar erin te houden? Door haar er uit te sturen krijgt het programma weer een berg media-aandacht. En Amanda is makkelijk te vervangen.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:56 schreef scanman01 het volgende:
Het zou echt waanzin ten top zijn als dit geen exit voor Amanda is.
ok .... weer een doekie halen om de cola van m'n beeldscherm af te halen ....quote:
Ja en de jongste zit in een internaat.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:01 schreef Brici het volgende:
[..]
Amanda heeft er toch 2
Die met die hersenbloeding en een jongere zusje
Inderdaad ja. Maar het verbaast me niets. Soms komt de ware Amanda ook naar boven (zoals vanmorgen) en dan zie je dat ze zelf ook zo asociaal en gestoord is als een deur. Maar haar aanwezigheid maakt DGK een beetje te goedkoop, dus wegwezen.quote:
is dat een andere benaming voor jeugdgevangenis?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:03 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja en de jongste zit in een internaat.
...én dan vanzelf een hekel heeft/krijgt aan Bra en Amanda ... dat klinkt te mooi om waar te zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Vanavond komt er dus een nieuwe bewoonster en dat is Big Mama die Natasia haat
Als het net zo gaat als met Palma en Erik dat is die binnen een paar dagen ook haar grootste vriendin.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Vanavond komt er dus een nieuwe bewoonster en dat is Big Mama die Natasia haat
Het rare is dat we vanmorgen gewoon een aardig tijdje al 4 streams hadden. Ik volg het allemaal niet meerquote:Op maandag 26 februari 2007 13:05 schreef BONG4002 het volgende:
Het is trouwens 13:00uur geweest dus ik verwacht dat 3+4 elk moment unlocked worden
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Maar het verbaast me niets. Soms komt de ware Amanda ook naar boven (zoals vanmorgen) en dan zie je dat ze zelf ook zo asociaal en gestoord is als een deur. Maar haar aanwezigheid maakt DGK een beetje te goedkoop, dus wegwezen.
"Loverboy en ho"quote:Op maandag 26 februari 2007 13:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda zang en Brian gitaar...ik zie een gouden toekomst voor deze grote talenten![]()
En Natasia als lead-vocal ........quote:Op maandag 26 februari 2007 13:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda zang en Brian gitaar...ik zie een gouden toekomst voor deze grote talenten![]()
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |