heeft ze 2 zusjes?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een goed plan.![]()
Ik ben gewoon bang dat Brian z'n neukertje mag houden.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:55 schreef itsme het volgende:
[..]
Kunnen ze niet maken.
Dat deden ze namelijk ook niet met brian remember?
Dan iemand die zij beschouwt als een goede vriendin of belangrijk persoon in haar leven. Zo'n Amanda-Nena actiequote:Op maandag 26 februari 2007 12:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een goed plan.![]()
Op welke grondregel dan?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang dat Brian z'n neukertje mag houden.
Nóg leuker Nena die terugkomt en een brief meeneemt en in de villa blijft en met Huub aanpapt!quote:Op maandag 26 februari 2007 12:56 schreef Cyan het volgende:
[..]
Het zou nog leuker zijn als haar zus die brief meeneemt en in de villa blijft en met Huub aanpapt!
Erm..die zus is iin elkaar geslagen en van de trap gegooid door haar ex-vriend en hield daar een hersenbloeding aan over..dus vandaar dat die wat sloom overkomt.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:57 schreef itsme het volgende:
[..]
nee niet haar zus. Die is volgens mij ongeveer vandezelfde intelligentie en zal dan voor brian vallen.![]()
Ja toch? ... dat zielige schopje van Nena was voldoende om haar eruit te zetten. Dan zou een bak hete koffie/thee géén reden zijn om het hek open te gooien voor die ... dat .... eh .....Amanda?quote:
Rogier erin!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 12:57 schreef itsme het volgende:
[..]
nee niet haar zus. Die is volgens mij ongeveer vandezelfde intelligentie en zal dan voor brian vallen.![]()
Ik dacht dat ze 2 zussen had.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:58 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Erm..die zus is iin elkaar geslagen en van de trap gegooid door haar ex-vriend en hield daar een hersenbloeding aan over..dus vandaar dat die wat sloom overkomt.
zeker nadat de GK redactie zelf hier geschreven heeft dat drank gooien onder fysiek geweld valt.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:58 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Ja toch? ... dat zielige schopje van Nena was voldoende om haar eruit te zetten. Dan zou een bak hete koffie/thee géén reden zijn om het hek open te gooien voor die ... dat .... eh .....Amanda?
Oh ik dacht dat ze maar 1 zusje had.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:59 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze 2 zussen had.
Wist niet dat dat meiske bedoeld werd
Als de redactie ook maar een beetje de sfeer in de villa wil normaliseren, moeten ze haar wel wegsturen. Alleen met een strikt beleid en stevige sancties kunnen ze de zaak in de hand houden. Anders worden de grenzen nog 10x verlegd en iedere keer loopt het verder uit de hand.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:56 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het zou echt waanzin ten top zijn als dit geen exit voor Amanda is.
Waarom, hij komt toch niet...quote:Op maandag 26 februari 2007 12:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik ben gewoon bang dat Brian z'n neukertje mag houden.
Dan ben je wel een tijdje bezig geweestquote:Op maandag 26 februari 2007 13:00 schreef BONG4002 het volgende:
Zo, alles éindelijk bijgelezen vanaf gisteravond 20:00uur
Heeft me heel wat moeite gekost maar het is me gelukt
OT: Nu een saaie boel op de streams
Volgens mij wil ze in die auto eens per maand een uurtje gaan rijden ofzo.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:00 schreef the_undertaker het volgende:wat denkt die Negerin wel niet... een Touareg!!?!? gratis ?!?!
zelfs mensen met een salaris bovenmodaal kunnen zo'n auto niet eens veroorloven. Waar denkt ze uberhaupt die verzekering van te gaan betalen?!?
Zal de sociale dienst ook wel op prijs stellen dat madam in zo'n auto gaat rijden.
Maar ze zal wel denken dat JDM het gaat sponsoren
achterlijk pinda wezen
quote:Op maandag 26 februari 2007 12:43 schreef Maria44 het volgende:
Huub denkt dat de borsten van Amanda echt zijn.
Die ander zit in een inrichting. Die was onhandelbaar ofzo.quote:
Dat zegt mijn gevoel gewoon. Iedereen blijft zo normaal doen. Ik wil paniek zien....lolquote:
Amanda heeft er toch 2quote:Op maandag 26 februari 2007 13:00 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat ze maar 1 zusje had.
Amanda moet er al uit vanwege dat zingen wat ze nu doet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |