menno denkt van niet!quote:Op maandag 26 februari 2007 12:43 schreef scanman01 het volgende:
Huub zegt weer dat die jongens van Amanda wel degelijk echt zijn.
Nee dat komt omdat de redaktie ons denkt op te moeten schepen met haar. Er komt immers weinigs zinnigs uit kwa woorden en er gaat ook weinigs zinnigs in: LeesBrians chocoprins.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:41 schreef Maria44 het volgende:
Huub tegen Amanda: dus je bent gecast op je uiterlijk?
Misschien zegt ze, maar ik hoef er niet zoveel voor te doen om kijkcijfers te krijgen.
Same here aaaarrrggghhhhhhquote:Op maandag 26 februari 2007 12:39 schreef Brici het volgende:
Me streams doen het voor geen meter om de seconde buffer :<
wat heeft ie gezegd????????????????????????????????quote:
Bij de exit-melding van Nena en Nathanael duurde het ook tot de avond voordat ze allemaal op de bank moesten gaan zitten.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:42 schreef scanman01 het volgende:
Waar blijft die brief voor Amanda dat ze eruit moetEr is toch echt geen twijfel mogelijk.
Ik wil zó graag de reactie van Brian en Amanda zien.
Keijzers zelf 'was er niet'.... ze mag het tegen vijf uur nog een keer proberen ...quote:Op maandag 26 februari 2007 12:43 schreef itsme het volgende:
wat zei Keizers tegen de heks?
Deden ze nog beleefd? Vertelden ze niet over alle telefoontjes en emailtjes die ze gehad hebben?![]()
Ze moet om 17.00 uur terugbellen.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:44 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
wat heeft ie gezegd????????????????????????????????
Dank jequote:Op maandag 26 februari 2007 12:45 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Keijzers zelf 'was er niet'.... ze mag het tegen vijf uur nog een keer proberen ...
Ze hadden die David toch gevraagd? Dus als ze de kans krijgen op een David-type zullen ze die er waarschijnlijk meteen inzetten, kijk maar hoe de vrouwelijke FOKkers reageerden toen er geruchten waren dat David erin zou komenquote:Op maandag 26 februari 2007 12:46 schreef Rens_Wilders het volgende:
Hint aan DGK_REDACTIE: Een leuke jongen voor Eric zorgt voor meer kijkers dan Brian+Amanda hoor.
Ja, Huub heeft gebeld en maar goed ook!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 12:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Dank je![]()
In het filmpje zie ik niet dat Huub het koffie incident aangekaart heeft bij de redactie.
Ik hoor hem zeggen ga nog even zo door en dan kan je naar huis .
Maar hij heeft dus wel gebeld?
Ja, even later kregen we beeld van de private-room. Daar hoorde je Huub met 'achter' bellen en een stukje gesprek was te volgen.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Dank je![]()
In het filmpje zie ik niet dat Huub het koffie incident aangekaart heeft bij de redactie.
Yep.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:47 schreef itsme het volgende:
[..]
Dank je![]()
mooi neukwerk? .... je ziet geen pest en in wat we niet zien is totaal geen variatie. Halverwege moet hij van Amanda af omdat het te warm is in de kamer en vallen ze in slaap. Hij heeft zijn bijnaam niet voor niets toch? ....quote:Op maandag 26 februari 2007 12:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Kijk de redactie denkt dat die slet met brian mooi neukwerk dus kijkcijfers oplevert..maar ze is totaal niet populair en brian ook niet..oprotten met die hoer dus.
quote:Op maandag 26 februari 2007 12:48 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
mooi neukwerk? .... je ziet geen pest en in wat we niet zien is totaal geen variatie. Halverwege moet hij van Amanda af omdat het te warm is in de kamer en vallen ze in slaap. Hij heeft zijn bijnaam niet voor niets toch? ....
Tja die durven niet denk ik. Zijn nu druk aan het overleggen neem ik aan.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:48 schreef akveor het volgende:
Wat is het tam op DGK site. 't Is toch groot nieuws dat Amanda weg moet?
Die zijn druk bezig een excuus te vinden om Snollie erin te houden.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:48 schreef akveor het volgende:
Wat is het tam op DGK site. 't Is toch groot nieuws dat Amanda weg moet?
Dat heb ik gelezen van andere streamers hier .... toen ik nog met m'n ongewassen hoofd achter de pc kroop was alles net achter de rug. Het schijnt dus dat hij wel gebeld heeft met de redaktie -- hoewel dat niet uit zou moeten maken natuurlijk. Amanda is Huub te lijf gegaan met als hulpstuk een bak thee/koffie. Levensgevaarlijke shit dus .....quote:
Dus die zien we voorlopig hier niet meer.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die zijn druk bezig een excuus te vinden om Snollie erin te houden.
We denken hetzelfde .quote:Op maandag 26 februari 2007 12:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die zijn druk bezig een excuus te vinden om Snollie erin te houden.
we hadden Ik tenminste, het over DGK redactie van de talpa site. Maar denk ook dat DGK redactie nu druk bezig zijn inderdaadquote:Op maandag 26 februari 2007 12:51 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dus die zien we voorlopig hier niet meer.
wel jammer.
Valt mee.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:50 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezen van andere streamers hier .... toen ik nog met m'n ongewassen hoofd achter de pc kroop was alles net achter de rug. Het schijnt dus dat hij wel gebeld heeft met de redaktie -- hoewel dat niet uit zou moeten maken natuurlijk. Amanda is Huub te lijf gegaan met als hulpstuk een bak thee/koffie. Levensgevaarlijke shit dus .....
Ik bedeoelde eigenlijk de reacties op hun topics. Ik hoop toch echt niet dat het met een sisser afloopt. Dat kan toch niet?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:50 schreef itsme het volgende:
[..]
Tja die durven niet denk ik. Zijn nu druk aan het overleggen neem ik aan.
Goed van huub dat hij gebeld heeft.![]()
Op FOK hebben we vergaderd ... ze moet eruit !!!quote:Op maandag 26 februari 2007 12:49 schreef Cyan het volgende:
Sorry hoor maar moet er eerst een vergadering gehouden worden over dat koffie-incident? Of wachten ze tot vanavond 2100 uur?
welke misdragingen van huub ????quote:Op maandag 26 februari 2007 12:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik bedeoelde eigenlijk de reacties op hun topics. Ik hoop toch echt niet dat het met een sisser afloopt. Dat kan toch niet?
Amanda moet naar huis ole ole..... Amanda moet naar huis ole ole.
Ik hoop niet dat ze Huubs z'n misdragingen er niet in betrekken en dat ze alsnog kan blijven. NEE NEE NEE Gewoon weg met die Amanda.
Kunnen ze niet maken.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:53 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik bedeoelde eigenlijk de reacties op hun topics. Ik hoop toch echt niet dat het met een sisser afloopt. Dat kan toch niet?
Amanda moet naar huis ole ole..... Amanda moet naar huis ole ole.
Ik hoop niet dat ze Huubs z'n misdragingen er niet in betrekken en dat ze alsnog kan blijven. NEE NEE NEE Gewoon weg met die Amanda.
quote:Op maandag 26 februari 2007 12:54 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Op FOK hebben we vergaderd ... ze moet eruit !!!
Nee dat zei de telefoniste niet, Nathasia zei het volgendequote:Op maandag 26 februari 2007 12:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze moet om 17.00 uur terugbellen.
Dat zou helemaal tof zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:53 schreef Cyan het volgende:
Maar vanavond komt er toch een nieuwe miljonair? Misschien neemt die wel een brief voor Amanda mee dat ze per direct de villa moet verlaten
Het zou nog leuker zijn als haar zus die brief meeneemt en in de villa blijft en met Huub aanpapt!quote:
Het zou echt waanzin ten top zijn als dit geen exit voor Amanda is.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:51 schreef itsme het volgende:
[..]
We denken hetzelfde .
Maar dat gaat moeilijk worden. Dan doen ze het tegenovergestelde van wat ze hebben geschreven.
nee niet haar zus. Die is volgens mij ongeveer vandezelfde intelligentie en zal dan voor brian vallen.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:56 schreef Cyan het volgende:
[..]
Het zou nog leuker zijn als haar zus die brief meeneemt en in de villa blijft en met Huub aanpapt!
Lijkt me niet echt een goed plan.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:56 schreef Cyan het volgende:
[..]
Het zou nog leuker zijn als haar zus die brief meeneemt en in de villa blijft en met Huub aanpapt!
Irritant he?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:56 schreef Pavement het volgende:
Ik zie alleen 2x het hek en 2x kapper gebrabbel? word er nu overlegd met amanda?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |