Natasia en Eric als achtergrondkoortje....quote:Op maandag 26 februari 2007 13:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda zang en Brian gitaar...ik zie een gouden toekomst voor deze grote talenten![]()
Ja dat zei ik net na je postquote:Op maandag 26 februari 2007 13:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het rare is dat we vanmorgen gewoon een aardig tijdje al 4 streams hadden. Ik volg het allemaal niet meer![]()
Ja, dat was prima van de regie. Er was veel actie en ze schakelden meteen S3+S4 in.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het rare is dat we vanmorgen gewoon een aardig tijdje al 4 streams hadden. Ik volg het allemaal niet meer![]()
Ik dacht dat vanavond een vervanger voor Bart zou komen, een man dus?!quote:Op maandag 26 februari 2007 13:03 schreef LoveProfusion het volgende:
Vanavond komt er dus een nieuwe bewoonster en dat is Big Mama die Natasia haat
Hoezo Amanda makkelijk te vervangen? Zijn er dan nog vrouwen te vinden die iets met Brian zouden willen?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:03 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Zeker, want waarom moeite doen om haar erin te houden? Door haar er uit te sturen krijgt het programma weer een berg media-aandacht. En Amanda is makkelijk te vervangen.
Amanda's "claim to fame":
1. Ze is een voormalig vriendinnetje van ex-bewoner Nena
2. Ze laat zich sexueel misbruiken door Brian
Voor de rest voegt ze NIETS toe aan het programma.
Bovendien hebben ze altijd nog Tamara als vervanger, die valt ook in dezelfde categorie en zal uiteindelijk ook in bed belanden bij Brian...
Ze denkt dat het over d'r tieten gaat waarschijnlijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:09 schreef scanman01 het volgende:
Amanda kan in haar eentje wel: "Just the two of us" zingen
Je wilt niet weten hoeveel jonge meiden bereid zijn een pijpbeurt te geven in ruil voor een breezer tegenwoordig...quote:Op maandag 26 februari 2007 13:09 schreef akveor het volgende:
[..]
Hoezo Amanda makkelijk te vervangen? Zijn er dan nog vrouwen te vinden die iets met Brian zouden willen?![]()
Krijg Roef en Marjan visioenen.. HELP!!!quote:
Zoietsquote:Op maandag 26 februari 2007 13:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft Huub Nl vannacht weggepest?
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Heeft Huub Nl vannacht weggepest?
Uh dat wil ik wel weten.... en ik haal nu breezers op.... ik wacht op je antwoord waar en wie...lolquote:Op maandag 26 februari 2007 13:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel jonge meiden bereid zijn een pijpbeurt te geven in ruil voor een breezer tegenwoordig...
Waar: Iedere kroeg waar 14 jarige pubermeisjes rondhuppelenquote:Op maandag 26 februari 2007 13:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Uh dat wil ik wel weten.... en ik haal nu breezers op.... ik wacht op je antwoord waar en wie...lol
Ik doe om de 5 minuten een schietgebedjequote:Op maandag 26 februari 2007 13:14 schreef BwennieBren het volgende:
Ik zie dat nogal wat gemist heb
Hopelijk gaat dat wiporgel met dr goedkope smoelwerk er vandaag nog uit!![]()
Gooie met hete koffie, bewust zoals ze zelf aangaf, is poging tot zware mishandelingquote:Op maandag 26 februari 2007 13:15 schreef schatje het volgende:
Amanda krijgt een officiële waarschuwing. Let maar op.
Kan niet want een drankje gooien was fysiek geweld dus exit.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:15 schreef schatje het volgende:
Kunnen ze toch niet maken?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:15 schreef schatje het volgende:
Een officiele waarschuwing voor het gebruiken van fysiek geweld? Dat lijkt me raar, want dan moeten ze nena ook terug halen. (drank gooien wordt gezien als fysiek geweld, zei de redactie een tijdje geleden).quote:Op maandag 26 februari 2007 13:15 schreef schatje het volgende:
precies, vind het wel jammer dat de redactie nu ff niet mee post.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een officiele waarschuwing voor het gebruiken van fysiek geweld? Dat lijkt me raar, want dan moeten ze nena ook terug halen. (drank gooien wordt gezien als fysiek geweld, zei de redactie een tijdje geleden).
Zal toch niet zo zijn mag ik hopenquote:Op maandag 26 februari 2007 13:15 schreef schatje het volgende:
Dat maakt geen verschil voor Nena. Ze had al een officiele waarschuwing, de trap zou dan de tweede gele kaart zijn, dus toch rood.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een officiele waarschuwing voor het gebruiken van fysiek geweld? Dat lijkt me raar, want dan moeten ze nena ook terug halen. (drank gooien wordt gezien als fysiek geweld, zei de redactie een tijdje geleden).
Hopelijk houden ze zich daar dan aan.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij moet de redactie ook wel blij zijn met dit, want zo worden ze op een makkelijke manier verlost van de grootste Miskoop van dgk.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:21 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga zó enorm uit m'n dak op het moment dat Amanda het bericht krijgt.
Dat gaat echt geweldig worden
Die rat van een Brian is dan ook meteen zijn neukertje kwijt.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:21 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga zó enorm uit m'n dak op het moment dat Amanda het bericht krijgt.
Dat gaat echt geweldig worden
neeeeeeee please, dan is NL ook weer terug.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:21 schreef Utrecht het volgende:
Amanda hoeft er niet uit, maar krijgt een straf en de straf is, dat Nena vanavond weer terugkomt in de gouden kooi.
Amanda er niet uit wegens fysiek geweld, dus Nena er ook weer in na fysiek geweld.
Let the games begin
Alsof Nena nog mee wilt doen aan dit programmaquote:Op maandag 26 februari 2007 13:21 schreef Utrecht het volgende:
Amanda hoeft er niet uit, maar krijgt een straf en de straf is, dat Nena vanavond weer terugkomt in de gouden kooi.
Amanda er niet uit wegens fysiek geweld, dus Nena er ook weer in na fysiek geweld.
Let the games begin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |