Gooie met hete koffie, bewust zoals ze zelf aangaf, is poging tot zware mishandelingquote:Op maandag 26 februari 2007 13:15 schreef schatje het volgende:
Amanda krijgt een officiële waarschuwing. Let maar op.
Kan niet want een drankje gooien was fysiek geweld dus exit.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:15 schreef schatje het volgende:
Kunnen ze toch niet maken?quote:Op maandag 26 februari 2007 13:15 schreef schatje het volgende:
Een officiele waarschuwing voor het gebruiken van fysiek geweld? Dat lijkt me raar, want dan moeten ze nena ook terug halen. (drank gooien wordt gezien als fysiek geweld, zei de redactie een tijdje geleden).quote:Op maandag 26 februari 2007 13:15 schreef schatje het volgende:
precies, vind het wel jammer dat de redactie nu ff niet mee post.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een officiele waarschuwing voor het gebruiken van fysiek geweld? Dat lijkt me raar, want dan moeten ze nena ook terug halen. (drank gooien wordt gezien als fysiek geweld, zei de redactie een tijdje geleden).
Zal toch niet zo zijn mag ik hopenquote:Op maandag 26 februari 2007 13:15 schreef schatje het volgende:
Dat maakt geen verschil voor Nena. Ze had al een officiele waarschuwing, de trap zou dan de tweede gele kaart zijn, dus toch rood.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Een officiele waarschuwing voor het gebruiken van fysiek geweld? Dat lijkt me raar, want dan moeten ze nena ook terug halen. (drank gooien wordt gezien als fysiek geweld, zei de redactie een tijdje geleden).
Hopelijk houden ze zich daar dan aan.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij moet de redactie ook wel blij zijn met dit, want zo worden ze op een makkelijke manier verlost van de grootste Miskoop van dgk.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:21 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga zó enorm uit m'n dak op het moment dat Amanda het bericht krijgt.
Dat gaat echt geweldig worden
Die rat van een Brian is dan ook meteen zijn neukertje kwijt.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:21 schreef scanman01 het volgende:
Ik ga zó enorm uit m'n dak op het moment dat Amanda het bericht krijgt.
Dat gaat echt geweldig worden
neeeeeeee please, dan is NL ook weer terug.quote:Op maandag 26 februari 2007 13:21 schreef Utrecht het volgende:
Amanda hoeft er niet uit, maar krijgt een straf en de straf is, dat Nena vanavond weer terugkomt in de gouden kooi.
Amanda er niet uit wegens fysiek geweld, dus Nena er ook weer in na fysiek geweld.
Let the games begin
Alsof Nena nog mee wilt doen aan dit programmaquote:Op maandag 26 februari 2007 13:21 schreef Utrecht het volgende:
Amanda hoeft er niet uit, maar krijgt een straf en de straf is, dat Nena vanavond weer terugkomt in de gouden kooi.
Amanda er niet uit wegens fysiek geweld, dus Nena er ook weer in na fysiek geweld.
Let the games begin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |