ik plan gewoon op zaterdag wat ik zo'n beetje de rest van de week eet. Verder hangt het er heel erg vanaf of ik vroeg moet werken. Vandaag heb ik ontbeten met special K met melk, dan ga ik nu lunchen (ik denk brood, maar misschien wel cracottesquote:GOED joh.
Jee, zoveel afgevallen een kilo per week wat goed !
Hoe doe je dat dan? Ik bedoel: hoe ziet jouw dag er uit?
Waarom dan gaan SB-en?quote:Op maandag 26 februari 2007 14:57 schreef Noli. het volgende:
(heb ooit bij dieëtiste gelopen; waar geconstateerd werd dat ik te onregelmatig en te weinig at)
Er zijn dagen waarop je wat weinig mag eten en je erg weinig calorietjes binnenkrijgt.quote:Op maandag 26 februari 2007 15:54 schreef Noli. het volgende:
Enne..
In dat Sonja-boek van schoonmoeps stond toch wel meer dan alleen 2 crackertjes?
Ik heb afwisselend fruit, water, evergreen, ontbijtkoek en nog wel meer gezien.
Denk je nou echt dat iemand dat hier zou melden danquote:Op maandag 26 februari 2007 16:35 schreef Purky het volgende:
Ik ben bang dat we je allemaal tegen gaan spreken TroelNiemand is nog flauwgevallen. Het is lastig als je gewend bent veel te eten en dan ineens weinig, maar flauwvallen doe je niet met 1000 cal op een dag. Gebeurd eerder als je er maar 500 eet ofzo.
Mensen die te weinig aten kunnen ook afvallen met Sonja, staat een succes verhaal in haar boek en ik geloof graag dat weinig en onregelmatig eten slecht is en dat regelmatig eten nodig is om je verteringsstelsel op gang te houden.
Anyway: ik zit nu in weekje 5 en ben 4,8 kg kwijt
Ik krijg zo het bordje voor mijn neus.. maar ik heb de kok al gezegd iets ruimere maten te nemen.quote:Op maandag 26 februari 2007 19:24 schreef CarDani het volgende:
Net zuurkoolstamppotje gegeten 225 gram.![]()
Is het jullie opgevallen dat dat wel heel weinig is![]()
Ik heb nu alweer honger en die jodelahietieweken bij de mac zien er wel erg interessant uit![]()
![]()
Help me, red me, hou me tegenn![]()
Jij bent errrrrgggggggquote:Op maandag 26 februari 2007 19:31 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik krijg zo het bordje voor mijn neus.. maar ik heb de kok al gezegd iets ruimere maten te nemen.
Vandaag weegdag en het gaat goed hier... sinds 15 januari 5,5 kilo kwijt. Ik ben op streefgewicht en ga nog een beetje door om binnenkort even goed uit de band te kunnen springen.
Dat is wel erg snel kwa spieropbouwquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:20 schreef saban het volgende:
Ik snap dit dit helemaal.
Gisteravond weer wezen fitnessen, 5 minuten voordat ik begon woog ik 70kg.
5 minuten na het fitnessen woog ik 71,5kg :/
Dat dacht ik dus ook, kapotte weegschaal, maar ik heb er voor de zekerheid er 3 keer opgestaan.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:36 schreef cora4034 het volgende:
[..]
Dat is wel erg snel kwa spieropbouw![]()
wellicht is de weegschaal kapot ofzo.
Misschien veel gedronken tijdens trainen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:41 schreef saban het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, kapotte weegschaal, maar ik heb er voor de zekerheid er 3 keer opgestaan.
69,7/68,7/70
En na afloop ineens zwaarder, ook paar keer voor de zekerheid opgestaan.
Lijkt me gewoon een weegschaal met een te grote afwijking en niets om je zorgen over te maken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:41 schreef saban het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, kapotte weegschaal, maar ik heb er voor de zekerheid er 3 keer opgestaan.
69,7/68,7/70
En na afloop ineens zwaarder, ook paar keer voor de zekerheid opgestaan.
Er staan trouwens vier weekmenu's in.quote:Bereik je ideale gewicht voor het hele gezin!
Nu exclusief te koop bij Kruidvat voor slechts ¤ 8,99.
In dit boek is het beste uit ’Bereik je ideale gewicht!’ en ’Bereik je ideale gewicht voor kinderen en tieners!’ samengevoegd tot een handleiding voor een gezonder gezin.
In deze nieuwe uitgave ’Bereik je ideale gewicht voor het hele gezin!’ is nog een extra stimulans toegevoegd. Door met het hele gezin het dieet te volgen, werken zowel vader, moeder als de kinderen gezamenlijk aan hun overgewicht en kunnen ze elkaar ook motiveren om op gewicht te blijven. Daarnaast is samen de maaltijden gebruiken ook gezellig en bevordert het de sfeer in huis.
In dit boek is het beste uit ’Bereik je ideale gewicht!’ en ’Bereik je ideale gewicht voor kinderen en tieners!’ samengevoegd tot een handleiding voor een gezonder gezin.
Gun uw hele gezin een beter, actiever en gezonder leven met ’Bereik je ideale gewicht voor het hele gezin!’.
Sorry, typo van mij.quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:51 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Lijkt me gewoon een weegschaal met een te grote afwijking en niets om je zorgen over te maken.
Als ik drie keer achter elkaar op de weegschaal ga staan wijkt ie nog geen ons af en bij jou schommelt het bijna 2 kilo heen en weer.
Dat verklaart het dan. Verder zou ik me niet teveel zorgen maken (of gewoon minder vaak wegen)quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:33 schreef saban het volgende:
[..]
Sorry, typo van mij.
Het is 69,7/69,7/70, dus het scheelt maar 300 gram.
Ik heb inderdaad water gedronken, 300ml.
Het maakt mij niet uit. Er is wel degelijk een verschil tussen de slank topics en de sonja topics wat betreft afvallen, de een gaat voor een paar kilo, de ander voor een paar tientallen kilo's, vandaar dat dat toen opgesplitst is. Omdat er nu een aparte Sonja reeks is, kan ik makkelijjk een extra lijstje maken zeg maar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:56 schreef Brighteyes het volgende:
Het lijkt mij eigenlijk handiger dat de lijstjes mensen zich gewoon aansluiten bij het dieettopic.
Ik denk niet dat het de bedoeling is van (de) LIF (modjes) dat er verschillende topics gaan ontstaan per dieet.
Sonja is nu even een hype en heeft daarom een eigen topic, maar dat is volgens mij meer om tips en trucs uit te wisselen omdat SB op wat meer controversie stuit dan de andere dieten, maar vwb lijstjes lijkt het me dat dat gewoon allemaal bij elkaar zou moeten kunnen toch?
Ik zal eens een LIF modje aan haar jasje trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |