quote:Op maandag 26 februari 2007 11:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat moeten we niet hebben, want dan vindt de redactie haar waarschijnlijk te waardevol voor het programma om eruit te zetten. Maar hopelijk realiseren ze zich dat het echt niet anders kan in dit geval.
Hoeveel dagen zit brainless nu al in dat huis?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:22 schreef Kaleddis het volgende:
![]()
![]()
Amanda mag naar huis
![]()
![]()
![]()
Geen kwelling meer van oeverloze discussie met een rauwe stem![]()
Geen neukpartijen meer met Brian![]()
Heeft ze lang voor op haar rug moeten liggen dan, als het een tientje per keer is.....quote:Op maandag 26 februari 2007 11:23 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zei Amanda nou dat dat jasje 600 euro heeft gekost? .... zijn al die dieren afgeslacht om in zo'n oridinair jasje over zulke oridinaire schouders te hangen? Diep triest !
Oooooooh ...lelijkquote:Op maandag 26 februari 2007 11:24 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Heeft ze lang voor op haar rug moeten liggen dan, als het een tientje per keer is.....
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik denk dat je je glaasje wijn beter op kunt drinken tegenwoordig. Ook dat valt onder fysiek geweld.
ja maar ze irriteert in die mate dat ik de streams stop, de manier waarop zij haar langspeelplaat afspeelt is te tergend om naar te kijken en luisteren...vreemd genoeg kan ik dat van Natasia nog hebben (Brian gaat bij mij ook op mute alstie weer een van z'n siesologiese betogen gaat houden).quote:Op maandag 26 februari 2007 11:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat moeten we niet hebben, want dan vindt de redactie haar waarschijnlijk te waardevol voor het programma om eruit te zetten. Maar hopelijk realiseren ze zich dat het echt niet anders kan in dit geval.
Zoals ik ook al zei, dan gooit Natasja morgen met hete olie.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:04 schreef havefun het volgende:
[..]
Helemala mee eens. Als de redacti eAmanda er nu niet uithaalt gooit Brian de volgende keer gewoon weer met wijn hoor. Eruit met die stoephoer en terug naar de wallen ermee!![]()
![]()
![]()
![]()
amanda legt de schuld altijd bij anderen neer, dat is natuurlijk wel zo gemakkelijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:19 schreef Kaleddis het volgende:
En het grappige is dat Amanda het ook niet schijnt te beseffen dat ze waarschijnlijk exit is. Ze begon ook na het incident te roepen dat ze vanaf nu elke dag iets over Huub zou gaan gooien. Hoe bedoel je dom![]()
De DGK Red hun eigen woorden...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik denk dat je je glaasje wijn beter op kunt drinken tegenwoordig. Ook dat valt onder fysiek geweld.
Iemand plaatste hier een link van bovenstaand. Topquote:DGK_REDACTIE - vrijdag 2 februari 2007 @ 13:07
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
......................................................................................................................................................................
Ik ben nog steeds benieuwd of wijngooien tegenwoordig een exit tot gevolg heeft? (zou je een keer antwoord willen geven?)
ogen dicht en denk aan later. het is voor het goede doel he? En ach, sombody has got to do it?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:24 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Heeft ze lang voor op haar rug moeten liggen dan, als het een tientje per keer is.....
Kunnen ze feitelijk niet maken. Krijgen ze namelijk weer enorm veel acties.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:27 schreef FSR het volgende:
[..]
De DGR Red hun eigen woorden...![]()
Of zouden ze nu het toch anders gaan doen
![]()
Het zou wel heel slap zijn om hier nu weer op terug te komen. Er is al zo veel commentaar op de redactie. Het is toen letterlijk op de streams gezegd en Syl zei het net ook.quote:
Dat is het betere werkquote:Op maandag 26 februari 2007 11:27 schreef THCees het volgende:
weet niet of ie al een keer is langsgeweest maar :
DIT is fysiek geweld (russische Big Brother)![]()
![]()
![]()
weet je wat nog triester is, dat er bosjes meisjes zoals Amanda in Nederland rondlopen, Net zoals Brian trouwens...quote:Op maandag 26 februari 2007 11:27 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
amanda legt de schuld altijd bij anderen neer, dat is natuurlijk wel zo gemakkelijk.
wat IK doe is altijd terecht, en het is de schuld van de ANDEREN dat ik het doe.
(klinkt een beetje zoals sommige mannen die hun vrouw mishandelen zichzelf goed proberen te praten: "ze vroeg er zelf om")
amanda moet ook beseffen dat je het gedrag dat je zelf vertoont naar een ander toen meestal ook weer terugkrijgt. (oftewel behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden).
amanda heeft in haar leven waarschijnlijk altijd alles voor elkaar weten te krijgen door haar fysieke verschijning, het zal een leuk schattig meisje zijn geweest, met pruillipjes trekken lukt alles dan ook wel.
In haar volwassen leven is ze daar mee doorgegaan, en nu komt ze waarschijnlijk voor de eerste keer erachter dat het dus niet altijd werkt, dat haar waarheid niet altijd de echte waarheid is. En daar snapt ze helemaal niets van.
in en in triest dus eigenlijk dit meisje, ik denk dat die nooit zal veranderen.
Wel foto en idd Huub heeft gebeld.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:30 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen.... Wat een dag gisteren zeg...Ik lag 5 uur in bed en heb dubbel gelegen. Nu blijkt dat ik vanochtend al weer veel dingen heb gemist.
Is er een misschien filmpje van het thee gooien en is dit door Huub gemeld aan de redactie als geweld?
Bosje meisjes zoals Brian.... Nederland gaat down the drain.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
weet je wat nog triester is, dat er bosjes meisjes zoals Amanda in Nederland rondlopen, Net zoals Brian trouwens...
amanda zei als verdediging dat het thee met melk was, dus niet heet. Dat zei Eric net ook; het was niet gloeiend heet.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:31 schreef farceman het volgende:
DGK_REDACTIE: het het thee gooien kan echt maar een consequentie hebben; directe verwijdering.
Na het wijn gooien van Natasia is er duidelijk naar de bewoners en naar ons gecommuniceerd dat dit een exit zou betekenen.
Probeer de eer en geloofwaardigheid van programma te redden, dus jammer maar helaas einde Amanda.
Kokend water over iemand heen gooien is echt wel gevaarlijker dan iemand een schopje geven zoals Nena heeft gedaan.
het maakt geen barst uit of het heet/lauw was, ze had zoiezo gegooid.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
Als de redaktie dit tolereert mag er volgende keer ook met messen gegooid worden -- als ze dan maar niet te scherp zijn.
Die foto heb ik gezien. Bedankt. Ik wacht wel even af dat filmpje zal nog wel komen. Zag het er voor jullie uit als fysiek geweld of was het op het randje?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel foto en idd Huub heeft gebeld.
Die foto is duidelijk genoegquote:Op maandag 26 februari 2007 11:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Die foto heb ik gezien. Bedankt. Ik wacht wel even af dat filmpje zal nog wel komen. Zag het er voor jullie uit als fysiek geweld of was het op het randje?
Gooien is gooien. Punt.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Die foto heb ik gezien. Bedankt. Ik wacht wel even af dat filmpje zal nog wel komen. Zag het er voor jullie uit als fysiek geweld of was het op het randje?
Nou kunnen ze er meteen drie nieuwe ingooien.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:33 schreef Miraaa het volgende:
Nou gaat rappiedo daar....de een na de ander vliegt eruit![]()
Er is in het verleden gemeld dat DGK dit ook ziet als fysiek geweld. drank gooien dus bye bye Amandelquote:Op maandag 26 februari 2007 11:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Mot ze t regulboek er mahr lezuhquote:Op maandag 26 februari 2007 11:35 schreef PokerJoker het volgende:
DGK_R heeft dat idd toen gezegd, MAAR, zat amoebe er toen wel NAAST, maw, heb ze het zelluf wel gesien???? Anders telt het niet natuurlijk![]()
Vondt eerlijk gezegd de eerste acties van brian al te ver, het spugen en het gooien met wijn, ik vraag me af wat de beweegredenen zijn geweest om dat te tolereren. Zou het niet in de regels hebben gestaan omdat ze geen rekening hebben gehouden met deelnemers van dit niveau???
Heel erg irritant ! ... maar beter dan dat ze rond het haardvuur 'Cumbaja My Lord' gaan zingen toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:34 schreef 2live het volgende:
het zou wel knap zijn dat het al de tweede is die wegens fysiek geweld tegen huub moet vertrekken. Hoezo is hij irritant voor zijn medebewoners.
Huubje was steeds lief voor snollie.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:34 schreef 2live het volgende:
het zou wel knap zijn dat het al de tweede is die wegens fysiek geweld tegen huub moet vertrekken. Hoezo is hij irritant voor zijn medebewoners.
Kan die snol niet even een video getoond worden hoe bond vervaardigd wordt en hoe die dieren afgemaakt worden? Wat een tergend dom wijf is dat,quote:Op maandag 26 februari 2007 11:34 schreef beequeen het volgende:
Snollie sterft in die jas, kan ze ff opschieten dan???????????????
klinkt als:quote:Op maandag 26 februari 2007 11:33 schreef 2live het volgende:
[..]
amanda zei als verdediging dat het thee met melk was, dus niet heet. Dat zei Eric net ook; het was niet gloeiend heet.
Maar de wijn van natasia was toch ook niet heet?
lol. En gisteren nog even dat huub weg zou gaan.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:36 schreef Miraaa het volgende:
DGK wordt helemaal gek nu, ze moeten er nog 3 vervangen, hebben ze er eindelijk 1 gevonden, na weken casting ( vanavond 9 uur) is nog voordat ze het hebben aangevuld er weer een eruit gebonjourd.![]()
Zou Rogier aan de poort staan ?????![]()
Iemand met een beetje gezond verstand gaat dat hok toch niet in. Als we het nivo aanhouden van Snollie maken er nog wel wat mensen kans.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou kunnen ze er meteen drie nieuwe ingooien.
is meteen spannender dan.
Elke keer een heeft minder effect.
Zelfs dan maakt ze nog de connectie tussen die diertjes en haar jas nietquote:Op maandag 26 februari 2007 11:36 schreef havefun het volgende:
[..]
Kan die snol niet even een video getoond worden hoe bond vervaardigd wordt en hoe die dieren afgemaakt worden? Wat een tergend dom wijf is dat,
Na het wijngooi-incident van Natasia is de regel gesteld dat drinken gooien onder fysiek geweld valt. Als ze nu weer van die regel zouden afwijken is het hek van de dam. DGK ontspoort als ze nu niet fors ingrijpen.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Gisteren bijna Natasia ook.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:34 schreef 2live het volgende:
heerlijk ik geniet ervan, alleen doe ik voor de rest maar weinig sinds gistermiddag!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:36 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Heel erg irritant ! ... maar beter dan dat ze rond het haardvuur 'Cumbaja My Lord' gaan zingen toch?
Snap ze toch niet......quote:Op maandag 26 februari 2007 11:36 schreef havefun het volgende:
[..]
Kan die snol niet even een video getoond worden hoe bond vervaardigd wordt en hoe die dieren afgemaakt worden? Wat een tergend dom wijf is dat,
Jeetje zeg.... goh ik heb maar 6 uurtjes geslapen en dan mis ik de mogelijke exit van Amanda. Ik hoop echt dat ze gaat. En het leuke vind ik dan dat Brian daarmee gepakt wordt. Vond het ook zo super dat Eric bij hun in bed kroop. Wat had die Brain het daar meilijk mee.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:35 schreef itsme het volgende:
[..]
Er is in het verleden gemeld dat DGK dit ook ziet als fysiek geweld. drank gooien dus bye bye Amandel
ja dan wordt het weer oorlog.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Na het wijngooi-incident van Natasia is de regel gesteld dat drinken gooien onder fysiek geweld valt. Als ze nu weer van die regel zouden afwijken is het hek van de dam. DGK ontspoort als ze nu niet fors ingrijpen.
Precies ik vind dit tot nu toe het ernstigste physieke geweld in de gouden kooi tot nu toe. Hete thee naar iemand gooien is gewoon bijna een poging tot moord. En die snol zit nu gewoon piano te spelen alsof er niks aan de hand isquote:Op maandag 26 februari 2007 11:36 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
klinkt als:
''is ie dood?
nee, een klein beetje"
oftewel: gooien is gooien en dat mag niet.
daarnaast heeft amanda echt niet eerst even met haar vinger in het glas gevoeld of het niet te heet was en daarna besloten dat het koud genoeg was om te kunnen gooien. Het was dus een impulsieve actie en ze mag blij zijn dat er geen brandwonden van zijn gekomen.
En misschien dinsdag Brian er uit?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Jeetje zeg.... goh ik heb maar 6 uurtjes geslapen en dan mis ik de mogelijke exit van Amanda. Ik hoop echt dat ze gaat. En het leuke vind ik dan dat Brian daarmee gepakt wordt. Vond het ook zo super dat Eric bij hun in bed kroop. Wat had die Brain het daar meilijk mee.
Er zijn er zat op de screenings geweest.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iemand met een beetje gezond verstand gaat dat hok toch niet in. Als we het nivo aanhouden van Snollie maken er nog wel wat mensen kans.
Ik hoop het niet, ik hoop eerder op een meid die sterk in haar schoenen staat, die zo door die loverboy praatjes van hem heen prik.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:37 schreef itsme het volgende:
[..]
lol. En gisteren nog even dat huub weg zou gaan.
Nieuw bloed, nieuwe meiden voor brian?
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:39 schreef havefun het volgende:
[..]
Precies ik vind dit tot nu toe het ernstigste physieke geweld in de gouden kooi tot nu toe. Hete thee naar iemand gooien is gewoon bijna een poging tot moord. En die snol zit nu gewoon piano te spelen alsof er niks aan de hand is
het doel is toch spraakmakende tv? Dat lukt toch aardig goed!!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er zijn er zat op de screenings geweest.
Ze moeten denk toch effe alles anders gaan bekijken.
Als het de hele dag zo blijft eet ik weer pizza vanavond! ... grijnsquote:Op maandag 26 februari 2007 11:38 schreef 2live het volgende:
[..]
heerlijk ik geniet ervan, alleen doe ik voor de rest maar weinig sinds gistermiddag!![]()
Ja en Huub zit er gewoon naastquote:Op maandag 26 februari 2007 11:39 schreef havefun het volgende:
[..]
Precies ik vind dit tot nu toe het ernstigste physieke geweld in de gouden kooi tot nu toe. Hete thee naar iemand gooien is gewoon bijna een poging tot moord. En die snol zit nu gewoon piano te spelen alsof er niks aan de hand is
waarom was dat nou, ik heb de cossen teruggelezen maar las alleen dat Brian had gezegd dat hij liever alleen met Amanda wilde zijn of zo, ikkon er niet uithalen waarom hij nu bij hun ging liggenquote:Op maandag 26 februari 2007 11:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Jeetje zeg.... goh ik heb maar 6 uurtjes geslapen en dan mis ik de mogelijke exit van Amanda. Ik hoop echt dat ze gaat. En het leuke vind ik dan dat Brian daarmee gepakt wordt. Vond het ook zo super dat Eric bij hun in bed kroop. Wat had die Brain het daar meilijk mee.
Ja dag.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:41 schreef eengoudekooifan het volgende:
Ik denk niet dat Brain het heeft gedaan. Volgens mij heeft Huub ze zelf ingenomen
Is het nou al een poging tot moord?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:39 schreef havefun het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:36 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Heel erg irritant ! ... maar beter dan dat ze rond het haardvuur 'Cumbaja My Lord' gaan zingen toch?
Dat lukt prima.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:41 schreef 2live het volgende:
[..]
het doel is toch spraakmakende tv? Dat lukt toch aardig goed!!
filmpje is mooi gemaakt.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:27 schreef THCees het volgende:
weet niet of ie al een keer is langsgeweest maar :
DIT is fysiek geweld (russische Big Brother)![]()
![]()
![]()
Nee joh er is altijd wel een momentje waar er kralen worden geregen, piano wordt gespeeld en een langspeelplaat word afgedraaid, kun je gauw even aardappels schillenquote:Op maandag 26 februari 2007 11:42 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Als het de hele dag zo blijft eet ik weer pizza vanavond! ... grijns
hier maak je wmb een denkfout; Die betsaan niet!!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:43 schreef RSie het volgende:
Ik verwacht dat er gewoon een sanctie op gaat komen.
verwijdering vindt ik (hoe dom dat kind ook is) niet helemaal terecht.
er moet in ieder geval wel even een duidelijk punt gemaakt worden dat het niet mag!
vergeet niet dat als Amoebe weg moet er weer een nieuwe het huis in moet die misschien wel erger is dan haar!
en als iedereen zich maar aan gaat sluiten bij het groepje van Huub en Syl gaat het programma ook saai worden. wat dat betreft ben ik blij dat Brain en Natasja er nog in zitten. (hoe triest die personen ook zijn,.. zonder hun was er ook geen fuck te beleven op de streams want dan had Huub ook niemand gehad om te tergen)
Oh, alleen maar koffie gegooid.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:43 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
Je kan hier echt niet eens meer een ochtendje uitslapen.
Eet smakelijk alvastquote:Op maandag 26 februari 2007 11:42 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Als het de hele dag zo blijft eet ik weer pizza vanavond! ... grijns
Heh laat me nou ff in die waan......quote:Op maandag 26 februari 2007 11:43 schreef RSie het volgende:
er moet in ieder geval wel even een duidelijk punt gemaakt worden dat het niet mag!
vergeet niet dat als Amoebe weg moet er weer een nieuwe het huis in moet die misschien wel erger is dan haar!
en als iedereen zich maar aan gaat sluiten bij het groepje van Huub en Syl gaat het programma ook saai worden. wat dat betreft ben ik blij dat Brain en Natasja er nog in zitten. (hoe triest die personen ook zijn,.. zonder hun was er ook geen fuck te beleven op de streams want dan had Huub ook niemand gehad om te tergen)
Weten we nog niet. Huub hoort dat morgen.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:43 schreef 2live het volgende:
ff voor de zekerheid.... er was toch niks gevonden bij Huub in het ziekenhuis?
Vast niet, zie het topic hierover.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:45 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Oh, alleen maar koffie gegooid.
Daar komt ze wel mee weg: snel ff het filmpje kijken.
..en hoe vaak moet er dan een duidelijk punt gemaakt gaan worden denk je? ... eens per week, eens per maand .. bij elke nieuwe bewoner? Na twee wijn-smijt incidenten was dat duidelijke punt al gemaakt.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:43 schreef RSie het volgende:
en toch denk ik dat ze er mee wegkomt, ze zit tenslotte in het kamp die een bereklauw boven het hoofd wordt gehoudenquote:Op maandag 26 februari 2007 11:45 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Vast niet, zie het topic hierover.![]()
Ik zie het nog wel zo ver komen dat alle bewoners zich zo op Huub werpenquote:Op maandag 26 februari 2007 11:44 schreef avonne het volgende:
[..]
filmpje is mooi gemaakt.
Hopenlijk komt het hier niet zo ver.
Vanavond, lekker veel streamers ivm de nieuwe bewoner!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:47 schreef scanman01 het volgende:
Dit wordt weer net zo'n verbaasde reactie bij de bewoners als toen Nathanael er opeens uit moest.
Geweldige tv levert dat op. Ik vraag me af hoe lang de redactie gaat wachten met de brief.
Precies dat idd, en dan dan nog een man die zich bij Natasia en Brian aansluit. Of dat de twee nieuwelingen samen een "groep" vormen.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:41 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, ik hoop eerder op een meid die sterk in haar schoenen staat, die zo door die loverboy praatjes van hem heen prik.
![]()
Ben ik ook een beetje bang voor, maar volgens de regels is het een overduidelijke exit.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
en toch denk ik dat ze er mee wegkomt, ze zit tenslotte in het kamp die een bereklauw boven het hoofd wordt gehouden
Kijk .. aan jou heb ik wat .. jij denkt tenminste met me mee !quote:Op maandag 26 februari 2007 11:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Nee joh er is altijd wel een momentje waar er kralen worden geregen, piano wordt gespeeld en een langspeelplaat word afgedraaid, kun je gauw even aardappels schillen![]()
Huub krijgt pas dinsdag de uitslag. Volgens hem (let wel)quote:Op maandag 26 februari 2007 11:43 schreef 2live het volgende:
ff voor de zekerheid.... er was toch niks gevonden bij Huub in het ziekenhuis?
Gedrogeerd geweest of 1 fles wodka en een halve fles martine in 3 kwartier ??quote:Op maandag 26 februari 2007 11:47 schreef F04 het volgende:
Ik ben uit mijn coma, en er schijnt weer iets gebeurt te zijn.
MOET Amanda er alleen uit?
Ja leuk. Voortdurend bufferende streams en weer een volle COS erbij als je even bent wezen piesen.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:48 schreef 2live het volgende:
[..]
Vanavond, lekker veel streamers ivm de nieuwe bewoner!![]()
Gister ook al tijdens het toasten; keihard schreeuwen 'OP MIJ!!!!' Misselijkmakend.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:50 schreef Zus_konijn het volgende:
Ze zingt zelf het hardst der verjaardagsliedjes.......
Ik ben nú het filmpje aan het downloaden. Dat is wel essentieel inderdaad, anders krijgen we hetzelfde verhaal als met Huub die de stoel raakte.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:50 schreef CartWOman het volgende:
Heeft de thee (of koffie) Huub eigenlijk geraakt?
Zo niet, dan komt ze er vast mee weg.![]()
Missen we weer alles.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:50 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja leuk. Voortdurend bufferende streams en weer een volle COS erbij als je even bent wezen piesen.![]()
En Huub en Sylvia mogen niet meedoen.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:51 schreef anno-i-mus het volgende:
zo ...... het kleuterfeestje is ook begonnen
Great!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik ben nú het filmpje aan het downloaden. Dat is wel essentieel inderdaad, anders krijgen we hetzelfde verhaal als met Huub die de stoel raakte.
Welkom terug F04 ..... het kán niet anders dat Amanda er vandaag uit gaat. Ze is is Huub te lijf gegaan met als hulpstuk een bak thee.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:47 schreef F04 het volgende:
Ik ben uit mijn coma, en er schijnt weer iets gebeurt te zijn.
MOET Amanda er alleen uit?
Weet ik nog zo net niet........Nena en Huub zagen ze toch echt liever niet gaan, of ze dat bij Amanda ook hebben ???quote:Op maandag 26 februari 2007 11:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
en toch denk ik dat ze er mee wegkomt, ze zit tenslotte in het kamp die een bereklauw boven het hoofd wordt gehouden
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:51 schreef DainBramage het volgende:
Ik denk dat de volgende bewoner (vervanger van Amanda) een hond (Teef) is.
1. Trouw beest van Brian
2. Nog meer tepels.
3. Kan Brian op zijn Hondjes
4. Heeft een grotere bek
5. Zeikt ook overal over
6. Heeft ook een "bontjas"
Doen kinderen in groep 1 en 2 ook nog, vanaf groep 3 zie je het al een stuk minder.quote:
Ze zijn zich aan het indekken?? Het zal toch niet waar zijnquote:Op maandag 26 februari 2007 11:52 schreef itsme het volgende:
11:37 - Krijgt de ruzie een staartje?
Alle Miljonairs zoeken weer even een eigen plekje op, zodat de rust weer terug keert in de Villa na alle drukte van vanochtend. Sylvia wordt onder handen genomen door kapper Menno en ook Eric zit in de kapsalon. “Ik ben wel nieuwsgierig naar wat ze ermee gaan doen, want dit was een kop hete koffie en vorige keer is voor dit soort dingen gewaarschuwd”, zegt Sylvia. Ze heeft het uiteraard over de keren dat Natasia Nathanael bekogelde met wijn en Brian uit woede Nena's prachtige witte jurk met rode wijn ondergooide. “Maar dan moet het gedrag van Huub ook worden bestraft, want hij is ook ver gegaan met uitlokken”, vindt Menno. Wij zijn ook benieuwd naar de gevolgen…
Bron: talpa
Dat punt is dus al gemaakt na het wijngooien van eerst Natasia en daarna Brian. Toen is duidelijk gezegd dat gooien gelijk staat aan fysiek geweld. Ze kunnen dus naar mijn idee niet anders.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:43 schreef RSie het volgende:
Nou vol in zijn bekquote:Op maandag 26 februari 2007 11:50 schreef CartWOman het volgende:
Menno snapt het helemaal.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:52 schreef itsme het volgende:
“Maar dan moet het gedrag van Huub ook worden bestraft, want hij is ook ver gegaan met uitlokken”, vindt Menno.
Als je iemand wilt martelen moet je diegene een uur lang in een kamer zetten met een zingende Natasia.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:53 schreef eengoudekooifan het volgende:
Wat een kots stem heeft natasia zeg..
Wat een onzin ..... hij ging alleen maar door over een bontjasquote:Op maandag 26 februari 2007 11:52 schreef itsme het volgende:
. “Maar dan moet het gedrag van Huub ook worden bestraft, want hij is ook ver gegaan met uitlokken”, vindt Menno.
Dan is het hek dus van de dam, laat Huub een fles wijn over Amanda heengooien, mag allemaal.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zijn zich aan het indekken?? Het zal toch niet waar zijn... Ze gaan het erop gooien dat ze Huub matsen door hem erin te houden en daarom Amanda ook wel moeten matsen
Amanda gooit met koffie naar Huub. Exit?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:50 schreef CartWOman het volgende:
Niks uitlokken.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:52 schreef itsme het volgende:
Alle Miljonairs zoeken weer even een eigen plekje op, zodat de rust weer terug keert in de Villa na alle drukte van vanochtend. Sylvia wordt onder handen genomen door kapper Menno en ook Eric zit in de kapsalon. “Ik ben wel nieuwsgierig naar wat ze ermee gaan doen, want dit was een kop hete koffie en vorige keer is voor dit soort dingen gewaarschuwd”, zegt Sylvia. Ze heeft het uiteraard over de keren dat Natasia Nathanael bekogelde met wijn en Brian uit woede Nena's prachtige witte jurk met rode wijn ondergooide. “Maar dan moet het gedrag van Huub ook worden bestraft, want hij is ook ver gegaan met uitlokken”, vindt Menno. Wij zijn ook benieuwd naar de gevolgen…
Echt ieuww gewoon.. ze kan zoooo zeurend praten.. echt past totaaal niet bij haar uiterlijk..quote:Op maandag 26 februari 2007 11:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je iemand wilt martelen moet je diegene een uur lang in een kamer zetten met een zingende Natasia.
Echt, dan wil je alleen nog maar zo snel mogelijk dood.
Precies, er wordt daar de hele dag uitgelokt, door iedereen.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:55 schreef anno-i-mus het volgende:
[..]
Wat een onzin ..... hij ging alleen maar door over een bontjas
en terecht boos!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Niks uitlokken.
Brian kreeg ook niet op zijn lazer na die trap van Nena.
Huub was alleen boos om zijn post.
Ik las weer eens te snel. Het was dus Menno die dat zei. Ik dacht even dat het de mening van de schrijver van dat stukje was. Pfff.... kan weer opgelucht ademhalen.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:55 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Dan is het hek dus van de dam, laat Huub een fles wijn over Amanda heengooien, mag allemaal.![]()
Er staat ook niets op de site over Amanda's actie van vannacht, geloof ikquote:Op maandag 26 februari 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zijn zich aan het indekken?? Het zal toch niet waar zijn... Ze gaan het erop gooien dat ze Huub matsen door hem erin te houden en daarom Amanda ook wel moeten matsen
Wat stoppen ze in de taarten daar?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:56 schreef Kaleddis het volgende:
Ondertussen breekt ook Palma een kies tijdens het taart eten.
Thx, maar da's op de foto niet zo. On the other hand: als Syl dat zegt; dat is geen paniekvogel, dus ik ben erg benieuwd naar de opname van Gert zometeen.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:55 schreef avonne het volgende:
[..]
Amanda gooit met koffie naar Huub. Exit?
willen ze ook niet wat een rot lui zijn het laat ze oprotten zonde dat ik het zegquote:Op maandag 26 februari 2007 11:52 schreef blomst het volgende:
[..]
En Huub en Sylvia mogen niet meedoen.
mensen met een sieglogische stoornis.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:58 schreef Kaleddis het volgende:
Wie stuurt er nog in godsnaam een verjaardagskaartje naar Natasja![]()
Nena aan de poort........"wat jij eruit Amanda ???....Oww wat erg"......dat wist ik niet..... ( dikke boehoequote:Op maandag 26 februari 2007 11:55 schreef beequeen het volgende:
Vanaf vanavond 21.00 uur de streams in de gaten houden i.v.m. nieuwe bewoner.
Bron :Tien.
Misschien wel en heeft Huub ze proberen te vergiftigen met loodquote:Op maandag 26 februari 2007 11:58 schreef Elounda het volgende:
[..]
Wat stoppen ze in de taarten daar?
kogels of zo?
Menno?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Conspiracy..............quote:Op maandag 26 februari 2007 11:59 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Misschien wel en heeft Huub ze proberen te vergiftigen met lood![]()
Het filmpje laat aan duidelijkheid NIETS te wensen over. Huub krijgt een flinke lading koffie over zich heen.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Thx, maar da's op de foto niet zo. On the other hand: als Syl dat zegt; dat is geen paniekvogel, dus ik ben erg benieuwd naar de opname van Gert zometeen.![]()
Ik las precies hetzelfde.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik las weer eens te snel. Het was dus Menno die dat zei. Ik dacht even dat het de mening van de schrijver van dat stukje was. Pfff.... kan weer opgelucht ademhalen.
Hardstikke bedankt voor de link naar het filmpje. Nou da's duidelijk. Amanda gaat vanavond naar huis lijkt me.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:44 schreef Black_king het volgende:
filmpje theegooien:
http://rs50.rapidshare.com/files/18347107/delletje3.met.thee.asf
Thee met melkquote:Op maandag 26 februari 2007 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Het filmpje laat aan duidelijkheid NIETS te wensen over. Huub krijgt een flinke lading koffie over zich heen.![]()
[afbeelding]
filmpje staat er ook bij in de OPquote:Op maandag 26 februari 2007 11:59 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Thx, maar da's op de foto niet zo. On the other hand: als Syl dat zegt; dat is geen paniekvogel, dus ik ben erg benieuwd naar de opname van Gert zometeen.![]()
ik kijk op dit moment deze .... http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=allquote:Op maandag 26 februari 2007 11:59 schreef eengoudekooifan het volgende:
Naar welke streams kijken jullie?
Ik naar deze.. http://www.eengoudenkooi.nl/goudenkooistream1.htm
zijn er nog andere streams?
kwam volgens mij tegen de stoelpoot!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:50 schreef CartWOman het volgende:
Helemaal mee eens......quote:Op maandag 26 februari 2007 12:00 schreef scanman01 het volgende:
De redactie moet echt niet twijfelen en gewoon Amanda eruit knikkeren. De aanwezigheid van Amanda maakt het programma veel te goedkoop. Blote tieten en een IQ van een deurmat. Dat heeft DGK echt niet nodig om te scoren.... juist niet. Dus eruit met die kamerplant en wat meer intelligentie erin.
Make my day!quote:Op maandag 26 februari 2007 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Het filmpje laat aan duidelijkheid NIETS te wensen over. Huub krijgt een flinke lading koffie over zich heen.![]()
[afbeelding]
Black King heeft het filmpje in de OP van zijn topic gezet: Amanda gooit met koffie naar Huub. Exit?
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik las weer eens te snel. Het was dus Menno die dat zei. Ik dacht even dat het de mening van de schrijver van dat stukje was. Pfff.... kan weer opgelucht ademhalen.
hear hearquote:Op maandag 26 februari 2007 12:00 schreef scanman01 het volgende:
De redactie moet echt niet twijfelen en gewoon Amanda eruit knikkeren. De aanwezigheid van Amanda maakt het programma veel te goedkoop. Blote tieten en een IQ van een deurmat. Dat heeft DGK echt niet nodig om te scoren.... juist niet. Dus eruit met die kamerplant en wat meer intelligentie erin.
Hennie en Hennie uit Schubbekutteveen zullen dat kaartje wel gestuurd hebben.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:01 schreef beequeen het volgende:
Ze dacht dat ze een kaartje kreeg van Hennie Huisman![]()
![]()
![]()
Deze foto is ook wel aardig duidelijkquote:Op maandag 26 februari 2007 12:00 schreef Gert het volgende:
[..]
[afbeelding]
Black King heeft het filmpje in de OP van zijn topic gezet: Amanda gooit met koffie naar Huub. Exit?
ik luister heerlijk naar het gekuid van de snelweg en vogeltjesquote:Op maandag 26 februari 2007 11:57 schreef scanman01 het volgende:
Geluid staat nu natuurlijk wel op MUTE. Lijkt me duidelijk.
die is best wel traag ofniet?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:01 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
ik kijk op dit moment deze .... http://www.v-o-l.nl/dgk_streams-all.php?server=1&camera=all
Geen nut die doen het toch niet, heb vanmorgen nog geen twee woorden gehoord of er word weer gebufferd word er knettergek van.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:55 schreef beequeen het volgende:
Vanaf vanavond 21.00 uur de streams in de gaten houden i.v.m. nieuwe bewoner.
Bron :Tien.
quote:Op maandag 26 februari 2007 12:00 schreef scanman01 het volgende:
Soms ... maar dan hoor ik dezelfde klacht over andere streams. Nu gaat ie als een zonnetje en 's avonds heb ik nog geen problemen gehad.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:04 schreef eengoudekooifan het volgende:
[..]
die is best wel traag ofniet?
Ja, dat zou leuk zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:06 schreef Maria44 het volgende:
Amandel eruit; nieuwe snollie erin, maar eentje die als een blok voor Huub valt
![]()
Zat Menno ook aan tafel ofzo?? Hoe kan hij anders beoordelen dat Huub te ver gegaan is?!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:52 schreef itsme het volgende:
11:37 - [b] “Maar dan moet het gedrag van Huub ook worden bestraft, want hij is ook ver gegaan met uitlokken”, vindt Menno. Wij zijn ook benieuwd naar de gevolgen…
Voor Amanda is er nog geen uitspraak maar Huub heeft zijn 24 uur ingetrokken dus blijft.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:07 schreef Brici het volgende:
Moet amanda echt weg???
En gaat huub nog steeds???
mms://81.173.4.10/talpa005?MSWMExt=.asfquote:Op maandag 26 februari 2007 12:04 schreef elrosa het volgende:
[..]
Geen nut die doen het toch niet, heb vanmorgen nog geen twee woorden gehoord of er word weer gebufferd word er knettergek van.![]()
![]()
![]()
Palma mag blijven...quote:Op maandag 26 februari 2007 12:07 schreef pullup het volgende:
Palma neemt het duidelijk voor Huub op nuen zegt dat iedereen eerst maar eens naar hun eigen drankgebruik moet kijken voor ze Huub alcoholist noemen ( of in ieder geval wou ze dit aangeven met dat kromme spreekwoord "je moet de koe bij de eigen horens pakken
")
als er iemand had uitgelokt was het brian naar nena toe, en dat is ook niet bestraft, dus gewoon onzin!quote:Op maandag 26 februari 2007 12:08 schreef Clank het volgende:
[..]
Zat Menno ook aan tafel ofzo?? Hoe kan hij anders beoordelen dat Huub te ver gegaan is?!
Eensch!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 12:10 schreef 2live het volgende:
[..]
als er iemand had uitgelokt was het brian naar nena toe, en dat is ook niet bestraft, dus gewoon onzin!
'quote:Op maandag 26 februari 2007 12:08 schreef Clank het volgende:
[..]
Zat Menno ook aan tafel ofzo?? Hoe kan hij anders beoordelen dat Huub te ver gegaan is?!
Amanda is stoer. Amanda gaat Huub wegpesten. Amanda stopt daarom kleertjes in bosjes. Amanda gaat daarom gillen als een (ja wat eigenlijk). Amanda gaat daarom drinken gooien. Stoere Amanda.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:06 schreef akveor het volgende:
Ongelooflijk... Huub loopt de hele zondag te zieken. Iedereeen wordt gek van hem en Amanda gaat over de streep. Nou gelukkig kan ze eindelijk de ruzie met Nena bijlaeggen. Daag Amanda...daaaag domme doos...
Amanda komt echt uit het allerlaagste milieu van de bevolking. Dat hoor je aan alles. De toon waarop ze 'discussieert', de kleren die ze draagt.... alles wat ze uitstraalt. Lager dan laag.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:13 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Amanda is stoer. Amanda gaat Huub wegpesten. Amanda stopt daarom kleertjes in bosjes. Amanda gaat daarom gillen als een (ja wat eigenlijk). Amanda gaat daarom drinken gooien. Stoere Amanda.![]()
Nijntje ???quote:Op maandag 26 februari 2007 12:13 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Amanda is stoer. Amanda gaat Huub wegpesten. Amanda stopt daarom kleertjes in bosjes. Amanda gaat daarom gillen als een (ja wat eigenlijk). Amanda gaat daarom drinken gooien. Stoere Amanda.![]()
Heb je het filmpje gezien? Als iets duidelijk was, was het deze actie wel. Keiharde exitquote:Op maandag 26 februari 2007 12:07 schreef Brici het volgende:
Moet amanda echt weg???
Helemaal mee eens Amanda heeft het gebrek aan hersencellen gecompenseert met het gooien van koffie wat volgens de regels onder fysiekgeweld valt. Ik keek toch alleen maar naar de tieten van Amanda de enige positieve inbreng van haar. Nou maar gauw in de playboy al zal ze er niet veel voor krijgen na amper 3 weekjes de Gouden Kooi.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:13 schreef scanman01 het volgende:
Er is absoluut niets uitgelokt. Als er iets is uitgelokt was het door Amanda, want die maakte Huub en Sylvia voor alles en nogwat uit. Zij bleven rustig. Amanda niet. Bye bye Amanda.
Om in de Playboy te staan heb je klasse nodigquote:Op maandag 26 februari 2007 12:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Helemaal mee eens Amanda heeft het gebrek aan hersencellen gecompenseert met het gooien van koffie wat volgens de regels onder fysiekgeweld valt. Ik keek toch alleen maar naar de tieten van Amanda de enige positieve inbreng van haar. Nou maar gauw in de playboy al zal ze er niet veel voor krijgen na amper 3 weekjes de Gouden Kooi.
ligt wel in haar leeftijdsklassequote:Op maandag 26 februari 2007 12:18 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Ja daar moest ik ineens aan denken toen ik haar gedachten op wilde schrijven.
Ach, honderd euro zal ze nog wel vangen.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Helemaal mee eens Amanda heeft het gebrek aan hersencellen gecompenseert met het gooien van koffie wat volgens de regels onder fysiekgeweld valt. Ik keek toch alleen maar naar de tieten van Amanda de enige positieve inbreng van haar. Nou maar gauw in de playboy al zal ze er niet veel voor krijgen na amper 3 weekjes de Gouden Kooi.
Ik heb het filmpje net gezienquote:Op maandag 26 februari 2007 12:16 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb je het filmpje gezien? Als iets duidelijk was, was het deze actie wel. Keiharde exit
Ik was het IQ vergeten......quote:Op maandag 26 februari 2007 11:51 schreef DainBramage het volgende:
Ik denk dat de volgende bewoner (vervanger van Amanda) een hond (Teef) is.
1. Trouw beest van Brian
2. Nog meer tepels.
3. Kan Brian op zijn Hondjes
4. Heeft een grotere bek
5. Zeikt ook overal over
6. Heeft ook een "bontjas"
Nou ze heeft Huub duidelijk geraakt. geen twijfel over mogelijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:08 schreef the_undertaker het volgende:
Heb het thee incident ff op youtube gegooid. makkelijker te bekijken dan dat je het eerst moet downloaden bij dat gare rapidshare
http://www.youtube.com/watch?v=Yych9IbDDN0
degene die dit gescript heeft, verdiend opslag of een promotie!!!quote:Op maandag 26 februari 2007 12:21 schreef scanman01 het volgende:
Wat heerlijk als Amanda er straks uit vliegt wegens fysiek geweld. Ze is nog steeds overtuigd van Huubs gebruik van geweld tegen Nathanael.... en dan moet ze er zelf uit. Dat bedenk je niet. Echt briljant
Misverstand. Sylvia heeft de bontjas niet teruggegeven. Herma (huishoudster) had de jas ontdekt toen ze het bed opmaakte. Zij heeft later de jas gepakt en aan Amanda gegeven.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:12 schreef scanman01 het volgende:
Net filmpje gezien. Wat een viswijf zeg. Maar een overduidelijk exit. Dit vind ik nog meer een exit dan die trap van Nena.![]()
Dat Sylvia later die bontjas heeft teruggegeven snap ik helemaal niets van. Die werd ook door Amanda voor alles en nogwat uitgemaakt. Onvoorstelbaar.
Goed script! Bevalt me wel ....quote:Op maandag 26 februari 2007 12:21 schreef LoveProfusion het volgende:
Nou ik heb weer wat gemist...A-del exit.. Natasia gaat ook nog weleens over de scheef als Huub zo doorgaat, dan word Brian weggestemd en zijn Huub en Sylvia de winnaars want ze trouwen om de prijs te delen.
Maar ze heeft het zelf gezien, zelf gezien, zelf gezien. In dit geval klopt dat, en wij ookquote:Op maandag 26 februari 2007 12:21 schreef scanman01 het volgende:
Wat heerlijk als Amanda er straks uit vliegt wegens fysiek geweld. Ze is nog steeds overtuigd van Huubs gebruik van geweld tegen Nathanael.... en dan moet ze er zelf uit. Dat bedenk je niet. Echt briljant
Bijna niet voor te stellen eigenlijk. Maar je hebt gelijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Amanda komt echt uit het allerlaagste milieu van de bevolking. Dat hoor je aan alles. De toon waarop ze 'discussieert', de kleren die ze draagt.... alles wat ze uitstraalt. Lager dan laag.
Precies.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:13 schreef scanman01 het volgende:
Er is absoluut niets uitgelokt. Als er iets is uitgelokt was het door Amanda, want die maakte Huub en Sylvia voor alles en nogwat uit. Zij bleven rustig. Amanda niet. Bye bye Amanda.
Eric, samen met Snollie, ze waren strontlazerus.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:23 schreef LuNaTiC het volgende:
Vergeef me, ik lees altijd de COSen door maar nu ff geenn tijd voor... Wie had nou waarom spullen in het zwembad gegooid
Ik vind ze daar ook heel erg tam....Weg met Amanda.... Gisteren wou ze nog een Taxi voor Huub bellen...vanavond moet ze zelf opgehaald worden...quote:Op maandag 26 februari 2007 12:21 schreef marky het volgende:
Als ik het zo moet inschatten zal het wel geen exit voor Amanda zijn. De stukjes op de DGK site zeggen genoeg. Ze zijn zich mi behoorlijk aan het indekken voor de beslissing die ze genomen hebben. Ze gaan haar laten zitten met waarschijnlijk een officiele waarschuwing.
Ja heeft ze terug, Sylvia heeft dat lelijke bontje teruggegeven.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:24 schreef Brici het volgende:
Weet iemand of amandel haar jas al terug heeft?
Ja, dat weten we, wij lezen Cossenquote:Op maandag 26 februari 2007 12:24 schreef Brici het volgende:
Weet iemand of amandel haar jas al terug heeft?
bij syl wel in ieder geval..quote:Op maandag 26 februari 2007 12:25 schreef scanman01 het volgende:
Maar waarom denkt Huub totaal niet aan een exit voor Amanda?
Hij heeft het over dat hij Amanda komende week blijft zieken. Het moet bij de bewoners toch ook overduidelijk zijn dat ze exit is
Echt heerlijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:21 schreef scanman01 het volgende:
Dubbele post hahah zag em ook op DGK site...quote:Op maandag 26 februari 2007 12:23 schreef akveor het volgende:
Nooit meer nar huis.....nooit meer naar huis...Te gek Amanda pakte gisteren de koffers in voor Huub en moet nu zelf vertrekken... Wat stond ze gisteren lekker te schreeuwen. Hoe wreed kan het zijn...?
Jah ik lees ook cossen alleen ben ik nu net wakker en heb er niet zo veel zin aan en het was maar een kort vraagje dus ik d8 ik krijg er vast wel op. En dat heb ik gekregen dankjewelquote:Op maandag 26 februari 2007 12:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, dat weten we, wij lezen Cossen![]()
Dat is vreemd. En zo is het ook heel vreemd dat niemand spreekt over het feit dat Amanda alles uit Huub's kast heeft gehaald en in de tas heeft gestopt.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:25 schreef scanman01 het volgende:
Hij heeft het over dat hij Amanda komende week blijft zieken. Het moet bij de bewoners toch ook overduidelijk zijn dat ze exit is
Wat een asociaal wijf!!quote:Op maandag 26 februari 2007 12:08 schreef the_undertaker het volgende:
Heb het thee incident ff op youtube gegooid. makkelijker te bekijken dan dat je het eerst moet downloaden bij dat gare rapidshare
http://www.youtube.com/watch?v=Yych9IbDDN0
Herma, de huishoudsterquote:Op maandag 26 februari 2007 12:25 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ja heeft ze terug, Sylvia heeft dat lelijke bontje teruggegeven.
Hij heeft toch naar achteren gebeld om dat te laten uitzoeken of het wel of niet fysiek geweld is?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:25 schreef scanman01 het volgende:
Moet je een sneller abonnementje nemen. Met 6000 Kbps geen last hoor......quote:Op maandag 26 februari 2007 12:04 schreef elrosa het volgende:
[..]
Geen nut die doen het toch niet, heb vanmorgen nog geen twee woorden gehoord of er word weer gebufferd word er knettergek van.![]()
![]()
![]()
heel vreemd ze zegt ook Syl loopt achter huub aan nou ze doet niet anders de trutquote:Op maandag 26 februari 2007 12:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is vreemd. En zo is het ook heel vreemd dat niemand spreekt over het feit dat Amanda alles uit Huub's kast heeft gehaald en in de tas heeft gestopt.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 26 februari 2007 12:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Hete thee over iemand heen gooien is gewoon levensgevaarlijk..stel dat hijj het in zijn oog had gehad.
Mischien een script?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:27 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is vreemd. En zo is het ook heel vreemd dat niemand spreekt over het feit dat Amanda alles uit Huub's kast heeft gehaald en in de tas heeft gestopt.
wat een stom rot stelquote:Op maandag 26 februari 2007 12:29 schreef Sonique het volgende:
Kunnen Brian en Amanda niet in de zandbak gaan spelen ofzo...
OF schommelen...
Bij welke provider zit je?quote:Op maandag 26 februari 2007 12:29 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Moet je een sneller abonnementje nemen. Met 6000 Kbps geen last hoor......![]()
Nee hoor ze graaft nu haar graf "de koffie gooide ik bewust"quote:Op maandag 26 februari 2007 12:29 schreef Zus_konijn het volgende:
Amanda probeerd het allemaal goed te praten nu
Daar was ik ook even bang voor, maar na het filmpje te hebben gezien kan er echt geen twijfel over mogelijk zijn.quote:Op maandag 26 februari 2007 12:27 schreef schatje het volgende:
Ik ben bang dat Amanda er gewoon mee weg komt.
iddquote:Op maandag 26 februari 2007 12:32 schreef rooie3 het volgende:
Hij moest batterijen verwisselen dombo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |