quote:Op maandag 26 februari 2007 11:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat moeten we niet hebben, want dan vindt de redactie haar waarschijnlijk te waardevol voor het programma om eruit te zetten. Maar hopelijk realiseren ze zich dat het echt niet anders kan in dit geval.
Hoeveel dagen zit brainless nu al in dat huis?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:22 schreef Kaleddis het volgende:
![]()
![]()
Amanda mag naar huis
![]()
![]()
![]()
Geen kwelling meer van oeverloze discussie met een rauwe stem![]()
Geen neukpartijen meer met Brian![]()
Heeft ze lang voor op haar rug moeten liggen dan, als het een tientje per keer is.....quote:Op maandag 26 februari 2007 11:23 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zei Amanda nou dat dat jasje 600 euro heeft gekost? .... zijn al die dieren afgeslacht om in zo'n oridinair jasje over zulke oridinaire schouders te hangen? Diep triest !
Oooooooh ...lelijkquote:Op maandag 26 februari 2007 11:24 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Heeft ze lang voor op haar rug moeten liggen dan, als het een tientje per keer is.....
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik denk dat je je glaasje wijn beter op kunt drinken tegenwoordig. Ook dat valt onder fysiek geweld.
ja maar ze irriteert in die mate dat ik de streams stop, de manier waarop zij haar langspeelplaat afspeelt is te tergend om naar te kijken en luisteren...vreemd genoeg kan ik dat van Natasia nog hebben (Brian gaat bij mij ook op mute alstie weer een van z'n siesologiese betogen gaat houden).quote:Op maandag 26 februari 2007 11:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat moeten we niet hebben, want dan vindt de redactie haar waarschijnlijk te waardevol voor het programma om eruit te zetten. Maar hopelijk realiseren ze zich dat het echt niet anders kan in dit geval.
Zoals ik ook al zei, dan gooit Natasja morgen met hete olie.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:04 schreef havefun het volgende:
[..]
Helemala mee eens. Als de redacti eAmanda er nu niet uithaalt gooit Brian de volgende keer gewoon weer met wijn hoor. Eruit met die stoephoer en terug naar de wallen ermee!![]()
![]()
![]()
![]()
amanda legt de schuld altijd bij anderen neer, dat is natuurlijk wel zo gemakkelijk.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:19 schreef Kaleddis het volgende:
En het grappige is dat Amanda het ook niet schijnt te beseffen dat ze waarschijnlijk exit is. Ze begon ook na het incident te roepen dat ze vanaf nu elke dag iets over Huub zou gaan gooien. Hoe bedoel je dom![]()
De DGK Red hun eigen woorden...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik denk dat je je glaasje wijn beter op kunt drinken tegenwoordig. Ook dat valt onder fysiek geweld.
Iemand plaatste hier een link van bovenstaand. Topquote:DGK_REDACTIE - vrijdag 2 februari 2007 @ 13:07
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
......................................................................................................................................................................
Ik ben nog steeds benieuwd of wijngooien tegenwoordig een exit tot gevolg heeft? (zou je een keer antwoord willen geven?)
ogen dicht en denk aan later. het is voor het goede doel he? En ach, sombody has got to do it?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:24 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Heeft ze lang voor op haar rug moeten liggen dan, als het een tientje per keer is.....
Kunnen ze feitelijk niet maken. Krijgen ze namelijk weer enorm veel acties.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:27 schreef FSR het volgende:
[..]
De DGR Red hun eigen woorden...![]()
Of zouden ze nu het toch anders gaan doen
![]()
Het zou wel heel slap zijn om hier nu weer op terug te komen. Er is al zo veel commentaar op de redactie. Het is toen letterlijk op de streams gezegd en Syl zei het net ook.quote:
Dat is het betere werkquote:Op maandag 26 februari 2007 11:27 schreef THCees het volgende:
weet niet of ie al een keer is langsgeweest maar :
DIT is fysiek geweld (russische Big Brother)![]()
![]()
![]()
weet je wat nog triester is, dat er bosjes meisjes zoals Amanda in Nederland rondlopen, Net zoals Brian trouwens...quote:Op maandag 26 februari 2007 11:27 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
amanda legt de schuld altijd bij anderen neer, dat is natuurlijk wel zo gemakkelijk.
wat IK doe is altijd terecht, en het is de schuld van de ANDEREN dat ik het doe.
(klinkt een beetje zoals sommige mannen die hun vrouw mishandelen zichzelf goed proberen te praten: "ze vroeg er zelf om")
amanda moet ook beseffen dat je het gedrag dat je zelf vertoont naar een ander toen meestal ook weer terugkrijgt. (oftewel behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden).
amanda heeft in haar leven waarschijnlijk altijd alles voor elkaar weten te krijgen door haar fysieke verschijning, het zal een leuk schattig meisje zijn geweest, met pruillipjes trekken lukt alles dan ook wel.
In haar volwassen leven is ze daar mee doorgegaan, en nu komt ze waarschijnlijk voor de eerste keer erachter dat het dus niet altijd werkt, dat haar waarheid niet altijd de echte waarheid is. En daar snapt ze helemaal niets van.
in en in triest dus eigenlijk dit meisje, ik denk dat die nooit zal veranderen.
Wel foto en idd Huub heeft gebeld.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:30 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen.... Wat een dag gisteren zeg...Ik lag 5 uur in bed en heb dubbel gelegen. Nu blijkt dat ik vanochtend al weer veel dingen heb gemist.
Is er een misschien filmpje van het thee gooien en is dit door Huub gemeld aan de redactie als geweld?
Bosje meisjes zoals Brian.... Nederland gaat down the drain.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
weet je wat nog triester is, dat er bosjes meisjes zoals Amanda in Nederland rondlopen, Net zoals Brian trouwens...
amanda zei als verdediging dat het thee met melk was, dus niet heet. Dat zei Eric net ook; het was niet gloeiend heet.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:31 schreef farceman het volgende:
DGK_REDACTIE: het het thee gooien kan echt maar een consequentie hebben; directe verwijdering.
Na het wijn gooien van Natasia is er duidelijk naar de bewoners en naar ons gecommuniceerd dat dit een exit zou betekenen.
Probeer de eer en geloofwaardigheid van programma te redden, dus jammer maar helaas einde Amanda.
Kokend water over iemand heen gooien is echt wel gevaarlijker dan iemand een schopje geven zoals Nena heeft gedaan.
het maakt geen barst uit of het heet/lauw was, ze had zoiezo gegooid.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
Als de redaktie dit tolereert mag er volgende keer ook met messen gegooid worden -- als ze dan maar niet te scherp zijn.
Die foto heb ik gezien. Bedankt. Ik wacht wel even af dat filmpje zal nog wel komen. Zag het er voor jullie uit als fysiek geweld of was het op het randje?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel foto en idd Huub heeft gebeld.
Die foto is duidelijk genoegquote:Op maandag 26 februari 2007 11:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Die foto heb ik gezien. Bedankt. Ik wacht wel even af dat filmpje zal nog wel komen. Zag het er voor jullie uit als fysiek geweld of was het op het randje?
Gooien is gooien. Punt.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Die foto heb ik gezien. Bedankt. Ik wacht wel even af dat filmpje zal nog wel komen. Zag het er voor jullie uit als fysiek geweld of was het op het randje?
Nou kunnen ze er meteen drie nieuwe ingooien.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:33 schreef Miraaa het volgende:
Nou gaat rappiedo daar....de een na de ander vliegt eruit![]()
Er is in het verleden gemeld dat DGK dit ook ziet als fysiek geweld. drank gooien dus bye bye Amandelquote:Op maandag 26 februari 2007 11:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Mot ze t regulboek er mahr lezuhquote:Op maandag 26 februari 2007 11:35 schreef PokerJoker het volgende:
DGK_R heeft dat idd toen gezegd, MAAR, zat amoebe er toen wel NAAST, maw, heb ze het zelluf wel gesien???? Anders telt het niet natuurlijk![]()
Vondt eerlijk gezegd de eerste acties van brian al te ver, het spugen en het gooien met wijn, ik vraag me af wat de beweegredenen zijn geweest om dat te tolereren. Zou het niet in de regels hebben gestaan omdat ze geen rekening hebben gehouden met deelnemers van dit niveau???
Heel erg irritant ! ... maar beter dan dat ze rond het haardvuur 'Cumbaja My Lord' gaan zingen toch?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:34 schreef 2live het volgende:
het zou wel knap zijn dat het al de tweede is die wegens fysiek geweld tegen huub moet vertrekken. Hoezo is hij irritant voor zijn medebewoners.
Huubje was steeds lief voor snollie.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:34 schreef 2live het volgende:
het zou wel knap zijn dat het al de tweede is die wegens fysiek geweld tegen huub moet vertrekken. Hoezo is hij irritant voor zijn medebewoners.
Kan die snol niet even een video getoond worden hoe bond vervaardigd wordt en hoe die dieren afgemaakt worden? Wat een tergend dom wijf is dat,quote:Op maandag 26 februari 2007 11:34 schreef beequeen het volgende:
Snollie sterft in die jas, kan ze ff opschieten dan???????????????
klinkt als:quote:Op maandag 26 februari 2007 11:33 schreef 2live het volgende:
[..]
amanda zei als verdediging dat het thee met melk was, dus niet heet. Dat zei Eric net ook; het was niet gloeiend heet.
Maar de wijn van natasia was toch ook niet heet?
lol. En gisteren nog even dat huub weg zou gaan.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:36 schreef Miraaa het volgende:
DGK wordt helemaal gek nu, ze moeten er nog 3 vervangen, hebben ze er eindelijk 1 gevonden, na weken casting ( vanavond 9 uur) is nog voordat ze het hebben aangevuld er weer een eruit gebonjourd.![]()
Zou Rogier aan de poort staan ?????![]()
Iemand met een beetje gezond verstand gaat dat hok toch niet in. Als we het nivo aanhouden van Snollie maken er nog wel wat mensen kans.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou kunnen ze er meteen drie nieuwe ingooien.
is meteen spannender dan.
Elke keer een heeft minder effect.
Zelfs dan maakt ze nog de connectie tussen die diertjes en haar jas nietquote:Op maandag 26 februari 2007 11:36 schreef havefun het volgende:
[..]
Kan die snol niet even een video getoond worden hoe bond vervaardigd wordt en hoe die dieren afgemaakt worden? Wat een tergend dom wijf is dat,
Na het wijngooi-incident van Natasia is de regel gesteld dat drinken gooien onder fysiek geweld valt. Als ze nu weer van die regel zouden afwijken is het hek van de dam. DGK ontspoort als ze nu niet fors ingrijpen.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Gisteren bijna Natasia ook.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:34 schreef 2live het volgende:
heerlijk ik geniet ervan, alleen doe ik voor de rest maar weinig sinds gistermiddag!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:36 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Heel erg irritant ! ... maar beter dan dat ze rond het haardvuur 'Cumbaja My Lord' gaan zingen toch?
Snap ze toch niet......quote:Op maandag 26 februari 2007 11:36 schreef havefun het volgende:
[..]
Kan die snol niet even een video getoond worden hoe bond vervaardigd wordt en hoe die dieren afgemaakt worden? Wat een tergend dom wijf is dat,
Jeetje zeg.... goh ik heb maar 6 uurtjes geslapen en dan mis ik de mogelijke exit van Amanda. Ik hoop echt dat ze gaat. En het leuke vind ik dan dat Brian daarmee gepakt wordt. Vond het ook zo super dat Eric bij hun in bed kroop. Wat had die Brain het daar meilijk mee.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:35 schreef itsme het volgende:
[..]
Er is in het verleden gemeld dat DGK dit ook ziet als fysiek geweld. drank gooien dus bye bye Amandel
ja dan wordt het weer oorlog.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Na het wijngooi-incident van Natasia is de regel gesteld dat drinken gooien onder fysiek geweld valt. Als ze nu weer van die regel zouden afwijken is het hek van de dam. DGK ontspoort als ze nu niet fors ingrijpen.
Precies ik vind dit tot nu toe het ernstigste physieke geweld in de gouden kooi tot nu toe. Hete thee naar iemand gooien is gewoon bijna een poging tot moord. En die snol zit nu gewoon piano te spelen alsof er niks aan de hand isquote:Op maandag 26 februari 2007 11:36 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
klinkt als:
''is ie dood?
nee, een klein beetje"
oftewel: gooien is gooien en dat mag niet.
daarnaast heeft amanda echt niet eerst even met haar vinger in het glas gevoeld of het niet te heet was en daarna besloten dat het koud genoeg was om te kunnen gooien. Het was dus een impulsieve actie en ze mag blij zijn dat er geen brandwonden van zijn gekomen.
En misschien dinsdag Brian er uit?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Jeetje zeg.... goh ik heb maar 6 uurtjes geslapen en dan mis ik de mogelijke exit van Amanda. Ik hoop echt dat ze gaat. En het leuke vind ik dan dat Brian daarmee gepakt wordt. Vond het ook zo super dat Eric bij hun in bed kroop. Wat had die Brain het daar meilijk mee.
Er zijn er zat op de screenings geweest.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Iemand met een beetje gezond verstand gaat dat hok toch niet in. Als we het nivo aanhouden van Snollie maken er nog wel wat mensen kans.
Ik hoop het niet, ik hoop eerder op een meid die sterk in haar schoenen staat, die zo door die loverboy praatjes van hem heen prik.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:37 schreef itsme het volgende:
[..]
lol. En gisteren nog even dat huub weg zou gaan.
Nieuw bloed, nieuwe meiden voor brian?
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:39 schreef havefun het volgende:
[..]
Precies ik vind dit tot nu toe het ernstigste physieke geweld in de gouden kooi tot nu toe. Hete thee naar iemand gooien is gewoon bijna een poging tot moord. En die snol zit nu gewoon piano te spelen alsof er niks aan de hand is
het doel is toch spraakmakende tv? Dat lukt toch aardig goed!!quote:Op maandag 26 februari 2007 11:40 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er zijn er zat op de screenings geweest.
Ze moeten denk toch effe alles anders gaan bekijken.
Als het de hele dag zo blijft eet ik weer pizza vanavond! ... grijnsquote:Op maandag 26 februari 2007 11:38 schreef 2live het volgende:
[..]
heerlijk ik geniet ervan, alleen doe ik voor de rest maar weinig sinds gistermiddag!![]()
Ja en Huub zit er gewoon naastquote:Op maandag 26 februari 2007 11:39 schreef havefun het volgende:
[..]
Precies ik vind dit tot nu toe het ernstigste physieke geweld in de gouden kooi tot nu toe. Hete thee naar iemand gooien is gewoon bijna een poging tot moord. En die snol zit nu gewoon piano te spelen alsof er niks aan de hand is
waarom was dat nou, ik heb de cossen teruggelezen maar las alleen dat Brian had gezegd dat hij liever alleen met Amanda wilde zijn of zo, ikkon er niet uithalen waarom hij nu bij hun ging liggenquote:Op maandag 26 februari 2007 11:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Jeetje zeg.... goh ik heb maar 6 uurtjes geslapen en dan mis ik de mogelijke exit van Amanda. Ik hoop echt dat ze gaat. En het leuke vind ik dan dat Brian daarmee gepakt wordt. Vond het ook zo super dat Eric bij hun in bed kroop. Wat had die Brain het daar meilijk mee.
Ja dag.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:41 schreef eengoudekooifan het volgende:
Ik denk niet dat Brain het heeft gedaan. Volgens mij heeft Huub ze zelf ingenomen
Is het nou al een poging tot moord?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:39 schreef havefun het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 februari 2007 11:36 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Heel erg irritant ! ... maar beter dan dat ze rond het haardvuur 'Cumbaja My Lord' gaan zingen toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |