abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 februari 2007 @ 11:20:27 #1
164758 IkWeetNiets
I learn it from a book
pi_46688792

Toedeledoki Amandel....
Er kan er maar één de domste zijn
pi_46688829
Wegwezen aub!
pi_46688852
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:18 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat moeten we niet hebben, want dan vindt de redactie haar waarschijnlijk te waardevol voor het programma om eruit te zetten. Maar hopelijk realiseren ze zich dat het echt niet anders kan in dit geval.
ik neem mijn woorden terug!! Dit wil niet op mijn geweten hebben.
Van natasia zie ik af en toe nog een andere kant. Van amanda ook, haar onderkant, als neukmaatje van Brian.
Ook die bugsbunny-moves van Brian komen me nu echt de strot uit! En die beelden kunnen ze toch niet gebruiken voor tv, is nml. iedere dag hetzelfde!
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_46688856
Amanda mag naar huis
Geen kwelling meer van oeverloze discussie met een rauwe stem
Geen neukpartijen meer met Brian
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_46688863
Ja maar ik vrees dat het geen makkelijke exit gaat worden.
Amanda gaat denk ik uren lang schreeuwen Naja ik heb helemaal niks gedaan, Naja wat hypocriet zeg,
Huub begon toch! etc etc.
De redactie kan die stoephoer beter gelijk de beelden laten zien en haar er gewoon meteen door de ME laten uithalen. Kan ze gelijk naar de dichstbijzinde gevangenis waar ze snel Brian weer kan neuken.
pi_46688867
Aan de andere kant .... applaus
Amanda heeft zichzelf dan eerder uit de villa gewerkt dan Nena. Heeft ze toch haar doel bereikt.
"We live in a fantasy world, a world of illusion. The great task in life is to find reality."
  maandag 26 februari 2007 @ 11:23:13 #7
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_46688871
Zei Amanda nou dat dat jasje 600 euro heeft gekost? .... zijn al die dieren afgeslacht om in zo'n oridinair jasje over zulke oridinaire schouders te hangen? Diep triest !

Oridinair? ..... nou ja, gewoon ordinair dus gewoon
(hoe vaker ik het woord typ hoe gekker het klinkt)
  maandag 26 februari 2007 @ 11:23:23 #8
105726 19_William_78
..tja,..euhh,..dus!
pi_46688878
Laten we het hopen!!!
Hobby's:
Bitterbal Dansen, Keukenkastjes Klieven...
Vulva Vijlen, Golfbal Gorgelen...
pi_46688880
gaat ze echt weg???

pi_46688894
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:22 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda mag naar huis
Geen kwelling meer van oeverloze discussie met een rauwe stem
Geen neukpartijen meer met Brian
Hoeveel dagen zit brainless nu al in dat huis?

is ie NOG STEEDS NIET klaargekomen

HDNKKK
  maandag 26 februari 2007 @ 11:24:09 #11
105726 19_William_78
..tja,..euhh,..dus!
pi_46688901
zie hierboven
Hobby's:
Bitterbal Dansen, Keukenkastjes Klieven...
Vulva Vijlen, Golfbal Gorgelen...
  maandag 26 februari 2007 @ 11:24:25 #12
159989 PokerJoker
The Meek Shall Inherit Nothin
pi_46688905
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:23 schreef Sarah-Louise het volgende:
Zei Amanda nou dat dat jasje 600 euro heeft gekost? .... zijn al die dieren afgeslacht om in zo'n oridinair jasje over zulke oridinaire schouders te hangen? Diep triest !
Heeft ze lang voor op haar rug moeten liggen dan, als het een tientje per keer is.....
Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
-- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
pi_46688911
Syl heeft het echt wel gehad met natasia en aanhang!
pi_46688919
Zit Syl nog steeds in de nepruzie met Huub?
pi_46688928
ja ze begint er zelfs over dat het fysiek geweld is ihhihihih
  maandag 26 februari 2007 @ 11:25:33 #16
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_46688932
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:24 schreef PokerJoker het volgende:

[..]

Heeft ze lang voor op haar rug moeten liggen dan, als het een tientje per keer is.....
Oooooooh ...lelijk
pi_46688933
Sylvia zegt het nu ook dat na het wijnincident dit ook onder fysiek geweld valt. Ze is benieuwd wat achter ermee gaat doen
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_46688938
Ze hebben het in de kapsalon er nu ook over dat het hete koffie met kopje en al was wat amanda smeet en Sylvia is benieuwd wat ze er achter mee gaan doen.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_46688941
Sylvia zegt tegen de kapper dat -na het laatste wijngooien- heel duidelijk is afgesproken dat drank gooien onder fysiek geweld valt. Ze is benieuwd of dat dus nu van toepassing is.
Keep the Sunny Side Up
pi_46688955
als amanda dit mag gooien, mag je dus ook andere dingen gooien, dus weer tijd om een grens op te zoeken?
pi_46688964
even de quote wat MANU82 sorry zo slim was om te vinden.
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Ik denk dat je je glaasje wijn beter op kunt drinken tegenwoordig. Ook dat valt onder fysiek geweld.
pi_46688967
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:18 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Dat moeten we niet hebben, want dan vindt de redactie haar waarschijnlijk te waardevol voor het programma om eruit te zetten. Maar hopelijk realiseren ze zich dat het echt niet anders kan in dit geval.
ja maar ze irriteert in die mate dat ik de streams stop, de manier waarop zij haar langspeelplaat afspeelt is te tergend om naar te kijken en luisteren...vreemd genoeg kan ik dat van Natasia nog hebben (Brian gaat bij mij ook op mute alstie weer een van z'n siesologiese betogen gaat houden).
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 26 februari 2007 @ 11:27:21 #23
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_46688984
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:04 schreef havefun het volgende:

[..]

Helemala mee eens. Als de redacti eAmanda er nu niet uithaalt gooit Brian de volgende keer gewoon weer met wijn hoor. Eruit met die stoephoer en terug naar de wallen ermee!
Zoals ik ook al zei, dan gooit Natasja morgen met hete olie.
pi_46688985
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:19 schreef Kaleddis het volgende:
En het grappige is dat Amanda het ook niet schijnt te beseffen dat ze waarschijnlijk exit is. Ze begon ook na het incident te roepen dat ze vanaf nu elke dag iets over Huub zou gaan gooien. Hoe bedoel je dom
amanda legt de schuld altijd bij anderen neer, dat is natuurlijk wel zo gemakkelijk.
wat IK doe is altijd terecht, en het is de schuld van de ANDEREN dat ik het doe.
(klinkt een beetje zoals sommige mannen die hun vrouw mishandelen zichzelf goed proberen te praten: "ze vroeg er zelf om")

amanda moet ook beseffen dat je het gedrag dat je zelf vertoont naar een ander toen meestal ook weer terugkrijgt. (oftewel behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden).
amanda heeft in haar leven waarschijnlijk altijd alles voor elkaar weten te krijgen door haar fysieke verschijning, het zal een leuk schattig meisje zijn geweest, met pruillipjes trekken lukt alles dan ook wel.
In haar volwassen leven is ze daar mee doorgegaan, en nu komt ze waarschijnlijk voor de eerste keer erachter dat het dus niet altijd werkt, dat haar waarheid niet altijd de echte waarheid is. En daar snapt ze helemaal niets van.
in en in triest dus eigenlijk dit meisje, ik denk dat die nooit zal veranderen.
pi_46688992
weet niet of ie al een keer is langsgeweest maar :

DIT is fysiek geweld (russische Big Brother)
If you can't fix it, fuck it
  maandag 26 februari 2007 @ 11:27:46 #26
168159 FSR
Just myself
pi_46688999
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Ik denk dat je je glaasje wijn beter op kunt drinken tegenwoordig. Ook dat valt onder fysiek geweld.
De DGK Red hun eigen woorden...

Of zouden ze nu het toch anders gaan doen
When exist, things are inévitable
pi_46689009
quote:
DGK_REDACTIE - vrijdag 2 februari 2007 @ 13:07
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:02 schreef tipsch het volgende:

[..]

......................................................................................................................................................................
Ik ben nog steeds benieuwd of wijngooien tegenwoordig een exit tot gevolg heeft? (zou je een keer antwoord willen geven?)

Iemand plaatste hier een link van bovenstaand. Top ( sorry, weet ff niet meer wie)
Het staat dus zwart op wit dat ,als uiting woede, een vloeistof over iemand gooien valt onder fysiek geweld.

Dag Amanda.

* het was Manu82. thx Itsme

[ Bericht 3% gewijzigd door Katewalker op 26-02-2007 11:38:59 ]
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_46689016
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:24 schreef PokerJoker het volgende:

[..]

ogen dicht en denk aan later. het is voor het goede doel he? En ach, sombody has got to do it?

Het verklaart in ieder geval waarom ze zich schuldig voelt dat Brian niet kon klaarkomen. Ze had in haar werk gefaalt! Dat pleit dan weer voor haar. werkethos.
pi_46689018
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:27 schreef FSR het volgende:

[..]

De DGR Red hun eigen woorden...

Of zouden ze nu het toch anders gaan doen
Kunnen ze feitelijk niet maken. Krijgen ze namelijk weer enorm veel acties.
Nieuwe petitie?
Amanda moet het huis uit?
  maandag 26 februari 2007 @ 11:28:41 #30
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_46689020
Als de redaktie dit tolereert mag er volgende keer ook met messen gegooid worden -- als ze dan maar niet te scherp zijn.
pi_46689032
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:12 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Hier staat het!
Het zou wel heel slap zijn om hier nu weer op terug te komen. Er is al zo veel commentaar op de redactie. Het is toen letterlijk op de streams gezegd en Syl zei het net ook.

Koude wijn is naar mijn mening nog minder 'erg' dan thee, omdat dat ook brandwonden kan opleveren. Maar het gaat om de actie op zich en als wijn dus onder fysiek geweld valt dan valt thee smijten daar helemaal onder.
  † In Memoriam † maandag 26 februari 2007 @ 11:29:41 #32
135305 beequeen
Lost.
pi_46689050
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:27 schreef THCees het volgende:

weet niet of ie al een keer is langsgeweest maar :

DIT is fysiek geweld (russische Big Brother)
Dat is het betere werk
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 26 februari 2007 @ 11:29:41 #33
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_46689051
Hoe kortzichtig kun je zijn!

Ze verwijt Huub dat hij in haar kast heeft gezeten.

• terwijl zij gisteren zijn kleren ingepakt heeft
  • en de kleren en de post heeft verdonkeremaand!
  • En als toppunt nog een kop hete thee erover heen

Redactie DGK...het is tijd voor sancties!
  • De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
      maandag 26 februari 2007 @ 11:30:00 #34
    130524 Sonique
    occasional streamer
    pi_46689059
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:27 schreef jacqjacq het volgende:

[..]

amanda legt de schuld altijd bij anderen neer, dat is natuurlijk wel zo gemakkelijk.
    wat IK doe is altijd terecht, en het is de schuld van de ANDEREN dat ik het doe.
    (klinkt een beetje zoals sommige mannen die hun vrouw mishandelen zichzelf goed proberen te praten: "ze vroeg er zelf om")

amanda moet ook beseffen dat je het gedrag dat je zelf vertoont naar een ander toen meestal ook weer terugkrijgt. (oftewel behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden).
    amanda heeft in haar leven waarschijnlijk altijd alles voor elkaar weten te krijgen door haar fysieke verschijning, het zal een leuk schattig meisje zijn geweest, met pruillipjes trekken lukt alles dan ook wel.
    In haar volwassen leven is ze daar mee doorgegaan, en nu komt ze waarschijnlijk voor de eerste keer erachter dat het dus niet altijd werkt, dat haar waarheid niet altijd de echte waarheid is. En daar snapt ze helemaal niets van.
    in en in triest dus eigenlijk dit meisje, ik denk dat die nooit zal veranderen.
    weet je wat nog triester is, dat er bosjes meisjes zoals Amanda in Nederland rondlopen, Net zoals Brian trouwens...
      maandag 26 februari 2007 @ 11:30:01 #35
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_46689060
    Goedemorgen.... Wat een dag gisteren zeg...Ik lag 5 uur in bed en heb dubbel gelegen. Nu blijkt dat ik vanochtend al weer veel dingen heb gemist.
    Is er een misschien filmpje van het thee gooien en is dit door Huub gemeld aan de redactie als geweld?
      † In Memoriam † maandag 26 februari 2007 @ 11:30:38 #36
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_46689074
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:30 schreef akveor het volgende:
    Goedemorgen.... Wat een dag gisteren zeg...Ik lag 5 uur in bed en heb dubbel gelegen. Nu blijkt dat ik vanochtend al weer veel dingen heb gemist.
    Is er een misschien filmpje van het thee gooien en is dit door Huub gemeld aan de redactie als geweld?
    Wel foto en idd Huub heeft gebeld.
    ― Mark Twain
    pi_46689080
    DGK_REDACTIE: het het thee gooien kan echt maar een consequentie hebben; directe verwijdering.

Na het wijn gooien van Natasia is er duidelijk naar de bewoners en naar ons gecommuniceerd dat dit een exit zou betekenen.

Probeer de eer en geloofwaardigheid van programma te redden, dus jammer maar helaas einde Amanda.

Kokend water over iemand heen gooien is echt wel gevaarlijker dan iemand een schopje geven zoals Nena heeft gedaan.
    pi_46689088
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:30 schreef Sonique het volgende:

[..]

weet je wat nog triester is, dat er bosjes meisjes zoals Amanda in Nederland rondlopen, Net zoals Brian trouwens...
    Bosje meisjes zoals Brian.... Nederland gaat down the drain.
    pi_46689098
    Manu82. Goed van je dat je het bewuste stukje (quote) terug hebt gevonden.
      maandag 26 februari 2007 @ 11:31:57 #40
    130524 Sonique
    occasional streamer
    pi_46689102
    Amanda heeft echt een knetterende stem...
    pi_46689111
    DGK_REDACTIE - vrijdag 2 februari 2007 @ 13:07
    quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:02 schreef tipsch het volgende:

[..ik heb dat allemaal meegekregen hoor. Nogmaals, ik heb ook heel goed meegekregen dat de "mannen" BBN niet wilden begrijpen wat dan wel fysiek geweld was. je had dus een mooi negatief voorbeeld kunnen geven. Ik ben nog steeds benieuwd of wijngooien tegenwoordig een exit tot gevolg heeft? (zou je een keer antwoord willen geven?)..]

pi_46689115
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:12 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Hier staat het!
    pi_46689132
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:31 schreef farceman het volgende:
    DGK_REDACTIE: het het thee gooien kan echt maar een consequentie hebben; directe verwijdering.

Na het wijn gooien van Natasia is er duidelijk naar de bewoners en naar ons gecommuniceerd dat dit een exit zou betekenen.

Probeer de eer en geloofwaardigheid van programma te redden, dus jammer maar helaas einde Amanda.

Kokend water over iemand heen gooien is echt wel gevaarlijker dan iemand een schopje geven zoals Nena heeft gedaan.
    amanda zei als verdediging dat het thee met melk was, dus niet heet. Dat zei Eric net ook; het was niet gloeiend heet.
    Maar de wijn van natasia was toch ook niet heet?
    pi_46689144
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
    Als de redaktie dit tolereert mag er volgende keer ook met messen gegooid worden -- als ze dan maar niet te scherp zijn.
    het maakt geen barst uit of het heet/lauw was, ze had zoiezo gegooid.
    wijn gooien valt nu onder fysiek geweld laat staan dit.
    ze moet er per direct uit!
    pi_46689146
    Volgende poging? Kokende olie! Heeft Natasja al mee gedreigd en gek genoeg.... zie ik er Brian toe in staat!

Amoebje ook als ze toevallig bij de kokende olie staat!

Exit!
    pi_46689150
    Nou gaat rappiedo daar....de een na de ander vliegt eruit
    ----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
    pi_46689157
    Dus volgens Amanda en Eric mag je te kust en te keur met lauwe en koude vloeistoffen gooien?
      maandag 26 februari 2007 @ 11:34:13 #48
    165578 Sarah-Louise
    nobis nil nimis absurdum
    pi_46689160
    Amanda doet haar jasje niet meer uit. 'Ik sterf nog in deze jas'... aldus Amanda
    Nou, als dat zou kunnen !
      † In Memoriam † maandag 26 februari 2007 @ 11:34:24 #49
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_46689165
    Snollie sterft in die jas, kan ze ff opschieten dan???????????????
    ― Mark Twain
      maandag 26 februari 2007 @ 11:34:32 #50
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_46689172
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:30 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wel foto en idd Huub heeft gebeld.
    Die foto heb ik gezien. Bedankt. Ik wacht wel even af dat filmpje zal nog wel komen. Zag het er voor jullie uit als fysiek geweld of was het op het randje?
      maandag 26 februari 2007 @ 11:35:16 #52
    159989 PokerJoker
    The Meek Shall Inherit Nothin
    pi_46689188
    DGK_R heeft dat idd toen gezegd, MAAR, zat amoebe er toen wel NAAST, maw, heb ze het zelluf wel gesien???? Anders telt het niet natuurlijk

Vondt eerlijk gezegd de eerste acties van brian al te ver, het spugen en het gooien met wijn, ik vraag me af wat de beweegredenen zijn geweest om dat te tolereren. Zou het niet in de regels hebben gestaan omdat ze geen rekening hebben gehouden met deelnemers van dit niveau???
    Pretty Sick: Gus Hansen en Daniel Negreanu met een leuk handje poker
    -- http://www.youtube.com/watch?v=ojeRwWIdQBM --
    pi_46689192
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:34 schreef akveor het volgende:

[..]

Die foto heb ik gezien. Bedankt. Ik wacht wel even af dat filmpje zal nog wel komen. Zag het er voor jullie uit als fysiek geweld of was het op het randje?
    Die foto is duidelijk genoeg Dat mag dus niet
    Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
      † In Memoriam † maandag 26 februari 2007 @ 11:35:29 #54
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_46689195
    quote:

[..]

Gooien is gooien. Punt.
    ― Mark Twain
    pi_46689196
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:33 schreef Miraaa het volgende:
    Nou gaat rappiedo daar....de een na de ander vliegt eruit
    Nou kunnen ze er meteen drie nieuwe ingooien.
    is meteen spannender dan.
    Elke keer een heeft minder effect.
    pi_46689197
    quote:

[..]

Er is in het verleden gemeld dat DGK dit ook ziet als fysiek geweld. drank gooien dus bye bye Amandel
    pi_46689214
    DGK wordt helemaal gek nu, ze moeten er nog 3 vervangen, hebben ze er eindelijk 1 gevonden, na weken casting ( vanavond 9 uur) is nog voordat ze het hebben aangevuld er weer een eruit gebonjourd.

Zou Rogier aan de poort staan ?????
    ----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
    pi_46689215
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:35 schreef PokerJoker het volgende:
    DGK_R heeft dat idd toen gezegd, MAAR, zat amoebe er toen wel NAAST, maw, heb ze het zelluf wel gesien???? Anders telt het niet natuurlijk

Vondt eerlijk gezegd de eerste acties van brian al te ver, het spugen en het gooien met wijn, ik vraag me af wat de beweegredenen zijn geweest om dat te tolereren. Zou het niet in de regels hebben gestaan omdat ze geen rekening hebben gehouden met deelnemers van dit niveau???
    Mot ze t regulboek er mahr lezuh
      maandag 26 februari 2007 @ 11:36:35 #59
    165578 Sarah-Louise
    nobis nil nimis absurdum
    pi_46689217
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:34 schreef 2live het volgende:
    het zou wel knap zijn dat het al de tweede is die wegens fysiek geweld tegen huub moet vertrekken. Hoezo is hij irritant voor zijn medebewoners.
    Heel erg irritant ! ... maar beter dan dat ze rond het haardvuur 'Cumbaja My Lord' gaan zingen toch?
    pi_46689218
    quote:
    het zou wel knap zijn dat het al de tweede is die wegens fysiek geweld tegen huub moet vertrekken. Hoezo is hij irritant voor zijn medebewoners.
    Huubje was steeds lief voor snollie.
    maar snollie wilde anders.
    pi_46689219
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:34 schreef beequeen het volgende:
    Snollie sterft in die jas, kan ze ff opschieten dan???????????????
    Kan die snol niet even een video getoond worden hoe bond vervaardigd wordt en hoe die dieren afgemaakt worden? Wat een tergend dom wijf is dat,
    pi_46689222
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:33 schreef 2live het volgende:

[..]

amanda zei als verdediging dat het thee met melk was, dus niet heet. Dat zei Eric net ook; het was niet gloeiend heet.
    Maar de wijn van natasia was toch ook niet heet?
    klinkt als:
    ''is ie dood?
    nee, een klein beetje"

oftewel: gooien is gooien en dat mag niet.
    daarnaast heeft amanda echt niet eerst even met haar vinger in het glas gevoeld of het niet te heet was en daarna besloten dat het koud genoeg was om te kunnen gooien. Het was dus een impulsieve actie en ze mag blij zijn dat er geen brandwonden van zijn gekomen.
    pi_46689231
    Huub mag van geluk spreken dat de koffie voldoende afgekoeld was want Amanda zal niet eerst even gevoeld hebben of het op 'gooi temperatuur' was.
    pi_46689237
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:36 schreef Miraaa het volgende:
    DGK wordt helemaal gek nu, ze moeten er nog 3 vervangen, hebben ze er eindelijk 1 gevonden, na weken casting ( vanavond 9 uur) is nog voordat ze het hebben aangevuld er weer een eruit gebonjourd.

Zou Rogier aan de poort staan ?????
    lol. En gisteren nog even dat huub weg zou gaan.

Nieuw bloed, nieuwe meiden voor brian?
      † In Memoriam † maandag 26 februari 2007 @ 11:37:33 #65
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_46689243
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:35 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Nou kunnen ze er meteen drie nieuwe ingooien.
    is meteen spannender dan.
    Elke keer een heeft minder effect.
    Iemand met een beetje gezond verstand gaat dat hok toch niet in. Als we het nivo aanhouden van Snollie maken er nog wel wat mensen kans.
    ― Mark Twain
    pi_46689250
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:36 schreef havefun het volgende:

[..]

Kan die snol niet even een video getoond worden hoe bond vervaardigd wordt en hoe die dieren afgemaakt worden? Wat een tergend dom wijf is dat,
    Zelfs dan maakt ze nog de connectie tussen die diertjes en haar jas niet
    pi_46689255
    quote:

[..]

Na het wijngooi-incident van Natasia is de regel gesteld dat drinken gooien onder fysiek geweld valt. Als ze nu weer van die regel zouden afwijken is het hek van de dam. DGK ontspoort als ze nu niet fors ingrijpen.
    Keep the Sunny Side Up
    pi_46689266
    quote:
    Gisteren bijna Natasia ook.
    Zo jammer dat brian haar tegen hield.
    pi_46689270
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:36 schreef Sarah-Louise het volgende:

[..]

Heel erg irritant ! ... maar beter dan dat ze rond het haardvuur 'Cumbaja My Lord' gaan zingen toch?
    heerlijk ik geniet ervan, alleen doe ik voor de rest maar weinig sinds gistermiddag!
    pi_46689271
    Voor mij duidelijk fysiek geweld. Ik kan me niet voorstellen dat haar koffie of thee na 5 minuten koud was
    pi_46689273
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:36 schreef havefun het volgende:

[..]

Snap ze toch niet......
      maandag 26 februari 2007 @ 11:39:09 #72
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_46689282
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:35 schreef itsme het volgende:

[..]

Er is in het verleden gemeld dat DGK dit ook ziet als fysiek geweld. drank gooien dus bye bye Amandel
    Jeetje zeg.... goh ik heb maar 6 uurtjes geslapen en dan mis ik de mogelijke exit van Amanda. Ik hoop echt dat ze gaat. En het leuke vind ik dan dat Brian daarmee gepakt wordt. Vond het ook zo super dat Eric bij hun in bed kroop. Wat had die Brain het daar meilijk mee.
    Op maandag 26 februari 2007 11:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Na het wijngooi-incident van Natasia is de regel gesteld dat drinken gooien onder fysiek geweld valt. Als ze nu weer van die regel zouden afwijken is het hek van de dam. DGK ontspoort als ze nu niet fors ingrijpen.
    ja dan wordt het weer oorlog.
    Ja wij zijn wantrouwend, we worden paranoia genoemd door DGK redactie. Er werd gelijk gezged dat we gek waren, dat zou brian nooit doen? Nou Ik twijfel daar dus aan
    En als wij niet zo paranoia waren geweest had Huub zijn 10k verloren en zat thuis in lutjebroek
    pi_46689289
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:38 schreef Miraaa het volgende:

[..]

Snap ze toch niet......
    amanda zal wel zeggen: ja, maar hij was toch al doohood?
    pi_46689302
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:36 schreef jacqjacq het volgende:

[..]

klinkt als:
    ''is ie dood?
    nee, een klein beetje"

oftewel: gooien is gooien en dat mag niet.
    daarnaast heeft amanda echt niet eerst even met haar vinger in het glas gevoeld of het niet te heet was en daarna besloten dat het koud genoeg was om te kunnen gooien. Het was dus een impulsieve actie en ze mag blij zijn dat er geen brandwonden van zijn gekomen.
    Precies ik vind dit tot nu toe het ernstigste physieke geweld in de gouden kooi tot nu toe. Hete thee naar iemand gooien is gewoon bijna een poging tot moord. En die snol zit nu gewoon piano te spelen alsof er niks aan de hand is
    pi_46689305
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:39 schreef akveor het volgende:

[..]

Jeetje zeg.... goh ik heb maar 6 uurtjes geslapen en dan mis ik de mogelijke exit van Amanda. Ik hoop echt dat ze gaat. En het leuke vind ik dan dat Brian daarmee gepakt wordt. Vond het ook zo super dat Eric bij hun in bed kroop. Wat had die Brain het daar meilijk mee.
    En misschien dinsdag Brian er uit?
    pi_46689315
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:37 schreef beequeen het volgende:

[..]

Iemand met een beetje gezond verstand gaat dat hok toch niet in. Als we het nivo aanhouden van Snollie maken er nog wel wat mensen kans.
    Er zijn er zat op de screenings geweest.
    Ze moeten denk toch effe alles anders gaan bekijken.
    pi_46689327
    Zo ... een dagje weggeweest van de streams en ik zie dat het toch nog leuk is geweest.

Amanda is exit .... daar kan geen twijfel over bestaan... het gooien van vloeistof is uitvoerig besproken na het wijngooien. En geloof me als de thee net was ingeschonken en er geen melk in zat was ie ook gewoon gegooid door AmanDEL.

Ik ben benieuwd wat er uit het bloedonderzoek komt maar dat zal wel meevallen, maar het is leuk te zien dat natasia en brian pudding scheiten.

Huub, Moet nu echt matigen met drank en mijn advies voor de redactie is om hem daarin te begeleiden .. dus als hij dreigt teveel of te snel te gaan drinken dat ze hem dan een tijdelijk verbod opleggen van een paar uur ofzo. Verder moet ie vooral doorgaan met zuigen en natasia flink de waarheid te zeggen .... dat mag sylvia ook wel gaan doen.
    pi_46689334
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:37 schreef itsme het volgende:

[..]

lol. En gisteren nog even dat huub weg zou gaan.

Nieuw bloed, nieuwe meiden voor brian?
    Ik hoop het niet, ik hoop eerder op een meid die sterk in haar schoenen staat, die zo door die loverboy praatjes van hem heen prik.
    pi_46689337
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:39 schreef havefun het volgende:

[..]

Precies ik vind dit tot nu toe het ernstigste physieke geweld in de gouden kooi tot nu toe. Hete thee naar iemand gooien is gewoon bijna een poging tot moord. En die snol zit nu gewoon piano te spelen alsof er niks aan de hand is
    Overdrijven is ook een vak
    pi_46689347
    Ik denk niet dat Brain het heeft gedaan. Volgens mij heeft Huub ze zelf ingenomen
      † In Memoriam † maandag 26 februari 2007 @ 11:41:39 #82
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_46689351
    Snollie leert niet zo snel
    ― Mark Twain
    pi_46689353
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:40 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Er zijn er zat op de screenings geweest.
    Ze moeten denk toch effe alles anders gaan bekijken.
    het doel is toch spraakmakende tv? Dat lukt toch aardig goed!!
    pi_46689355
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:41 schreef pullup het volgende:

[..]

pi_46689358
    Gooide Amanda niet tegen een stoelpoot, toevallig ???
    pi_46689368
    Exit per direct! Huub je bent meesterlijk....
    Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
      maandag 26 februari 2007 @ 11:42:19 #87
    165578 Sarah-Louise
    nobis nil nimis absurdum
    pi_46689369
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:38 schreef 2live het volgende:

[..]
    heerlijk ik geniet ervan, alleen doe ik voor de rest maar weinig sinds gistermiddag!
    Als het de hele dag zo blijft eet ik weer pizza vanavond! ... grijns
    pi_46689376
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:41 schreef pullup het volgende:

[..]

dat leren we hier van natas, brian en snollie
    pi_46689377
    Lijkt mij dat het toedienen van slaappillen ook wel een exit zal veroorzaken.
    Staat totaal los van de mogelijke strafrechtelijke procedure die dan nog zou kunnen volgen.

Maar ja, Brian had het al gezegd: Hij verlaat de gouden Kooi zonder 10K en met een gevangenisstraf. Leuk gescript
    pi_46689380
    quote:

[..]

Ja en Huub zit er gewoon naast
    pi_46689395
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:39 schreef akveor het volgende:

[..]

waarom was dat nou, ik heb de cossen teruggelezen maar las alleen dat Brian had gezegd dat hij liever alleen met Amanda wilde zijn of zo, ikkon er niet uithalen waarom hij nu bij hun ging liggen
    The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
    I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
    pi_46689401
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:41 schreef eengoudekooifan het volgende:
    Ik denk niet dat Brain het heeft gedaan. Volgens mij heeft Huub ze zelf ingenomen
    Ja dag.
    Huub zat zelf helemaal te lachen toen hij van zijn moeder hoorde dat er gedacht werd dat Brian slaappil in zijn drank had gestopt.

Kwam later ook nog voor ze op.
    Deze onzin las ik ook al bij de buren.
      maandag 26 februari 2007 @ 11:43:28 #93
    167022 RSie
    Nomen Nescio
    pi_46689405
    Ik verwacht dat er gewoon een sanctie op gaat komen.
    verwijdering vindt ik (hoe dom dat kind ook is) niet helemaal terecht.

er moet in ieder geval wel even een duidelijk punt gemaakt worden dat het niet mag!

vergeet niet dat als Amoebe weg moet er weer een nieuwe het huis in moet die misschien wel erger is dan haar!
    en als iedereen zich maar aan gaat sluiten bij het groepje van Huub en Syl gaat het programma ook saai worden. wat dat betreft ben ik blij dat Brain en Natasja er nog in zitten. (hoe triest die personen ook zijn,.. zonder hun was er ook geen fuck te beleven op de streams want dan had Huub ook niemand gehad om te tergen)
    pi_46689409
    ff voor de zekerheid.... er was toch niks gevonden bij Huub in het ziekenhuis?
      † In Memoriam † maandag 26 februari 2007 @ 11:43:53 #95
    128220 Peter6000
    pi_46689413

Je kan hier echt niet eens meer een ochtendje uitslapen.
    pi_46689418
    Die Huub! Blijft in de ruimte waar A nu pianoles krijgt en heeft oogcontact met de leraar terwijl die in elkaar duikt als ze weer verkeerd aan slaat
    Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
    pi_46689421
    Nou Eric heeft dus rijlessen
      maandag 26 februari 2007 @ 11:44:14 #98
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_46689424
    quote:

[..]

Is het nou al een poging tot moord? Het moet niet gekker worden.
    Maar koffie bewust naar iemand gooien lijkt mij iig wel tot de categorie fysiek geweld, opgesteld door DGK zelf.
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
    pi_46689428
    "L'ignorance toujours est prête à s'admirer."
      maandag 26 februari 2007 @ 11:44:25 #100
    164758 IkWeetNiets
    I learn it from a book
    pi_46689431
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:36 schreef Sarah-Louise het volgende:

[..]

Er kan er maar één de domste zijn
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')