abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 februari 2007 @ 11:27:46 #26
168159 FSR
Just myself
pi_46688999
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 13:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:

[..]

Ik denk dat je je glaasje wijn beter op kunt drinken tegenwoordig. Ook dat valt onder fysiek geweld.
De DGK Red hun eigen woorden...

Of zouden ze nu het toch anders gaan doen
When exist, things are inévitable
pi_46689009
quote:
DGK_REDACTIE - vrijdag 2 februari 2007 @ 13:07
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:02 schreef tipsch het volgende:

[..]

......................................................................................................................................................................
Ik ben nog steeds benieuwd of wijngooien tegenwoordig een exit tot gevolg heeft? (zou je een keer antwoord willen geven?)

Ik denk dat je je glaasje wijn beter op kunt drinken tegenwoordig. Ook dat valt onder fysiek geweld.
Iemand plaatste hier een link van bovenstaand. Top ( sorry, weet ff niet meer wie)
Het staat dus zwart op wit dat ,als uiting woede, een vloeistof over iemand gooien valt onder fysiek geweld.

Dag Amanda.

* het was Manu82. thx Itsme

[ Bericht 3% gewijzigd door Katewalker op 26-02-2007 11:38:59 ]
"Imagination is more important than knowledge.
Knowledge is limited. Imagination encircles the world."
--Einstein
pi_46689016
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:24 schreef PokerJoker het volgende:

[..]

Heeft ze lang voor op haar rug moeten liggen dan, als het een tientje per keer is.....
ogen dicht en denk aan later. het is voor het goede doel he? En ach, sombody has got to do it?

Het verklaart in ieder geval waarom ze zich schuldig voelt dat Brian niet kon klaarkomen. Ze had in haar werk gefaalt! Dat pleit dan weer voor haar. werkethos.
pi_46689018
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:27 schreef FSR het volgende:

[..]

De DGR Red hun eigen woorden...

Of zouden ze nu het toch anders gaan doen
Kunnen ze feitelijk niet maken. Krijgen ze namelijk weer enorm veel acties.
Nieuwe petitie?
Amanda moet het huis uit?
  maandag 26 februari 2007 @ 11:28:41 #30
165578 Sarah-Louise
nobis nil nimis absurdum
pi_46689020
Als de redaktie dit tolereert mag er volgende keer ook met messen gegooid worden -- als ze dan maar niet te scherp zijn.
pi_46689032
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:12 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Hier staat het!
Het zou wel heel slap zijn om hier nu weer op terug te komen. Er is al zo veel commentaar op de redactie. Het is toen letterlijk op de streams gezegd en Syl zei het net ook.

Koude wijn is naar mijn mening nog minder 'erg' dan thee, omdat dat ook brandwonden kan opleveren. Maar het gaat om de actie op zich en als wijn dus onder fysiek geweld valt dan valt thee smijten daar helemaal onder.
  † In Memoriam † maandag 26 februari 2007 @ 11:29:41 #32
135305 beequeen
Lost.
pi_46689050
quote:
Op maandag 26 februari 2007 11:27 schreef THCees het volgende:

weet niet of ie al een keer is langsgeweest maar :

DIT is fysiek geweld (russische Big Brother)
Dat is het betere werk
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  maandag 26 februari 2007 @ 11:29:41 #33
168813 Marieke_B
hoe blijven we bij elkaar?
pi_46689051
Hoe kortzichtig kun je zijn!

Ze verwijt Huub dat hij in haar kast heeft gezeten.

• terwijl zij gisteren zijn kleren ingepakt heeft
  • en de kleren en de post heeft verdonkeremaand!
  • En als toppunt nog een kop hete thee erover heen

Redactie DGK...het is tijd voor sancties!
  • De cursus "Omgaan met teleurstellingen" gaat helaas niet door.
      maandag 26 februari 2007 @ 11:30:00 #34
    130524 Sonique
    occasional streamer
    pi_46689059
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:27 schreef jacqjacq het volgende:

[..]

amanda legt de schuld altijd bij anderen neer, dat is natuurlijk wel zo gemakkelijk.
    wat IK doe is altijd terecht, en het is de schuld van de ANDEREN dat ik het doe.
    (klinkt een beetje zoals sommige mannen die hun vrouw mishandelen zichzelf goed proberen te praten: "ze vroeg er zelf om")

amanda moet ook beseffen dat je het gedrag dat je zelf vertoont naar een ander toen meestal ook weer terugkrijgt. (oftewel behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden).
    amanda heeft in haar leven waarschijnlijk altijd alles voor elkaar weten te krijgen door haar fysieke verschijning, het zal een leuk schattig meisje zijn geweest, met pruillipjes trekken lukt alles dan ook wel.
    In haar volwassen leven is ze daar mee doorgegaan, en nu komt ze waarschijnlijk voor de eerste keer erachter dat het dus niet altijd werkt, dat haar waarheid niet altijd de echte waarheid is. En daar snapt ze helemaal niets van.
    in en in triest dus eigenlijk dit meisje, ik denk dat die nooit zal veranderen.
    weet je wat nog triester is, dat er bosjes meisjes zoals Amanda in Nederland rondlopen, Net zoals Brian trouwens...
      maandag 26 februari 2007 @ 11:30:01 #35
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_46689060
    Goedemorgen.... Wat een dag gisteren zeg...Ik lag 5 uur in bed en heb dubbel gelegen. Nu blijkt dat ik vanochtend al weer veel dingen heb gemist.
    Is er een misschien filmpje van het thee gooien en is dit door Huub gemeld aan de redactie als geweld?
      † In Memoriam † maandag 26 februari 2007 @ 11:30:38 #36
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_46689074
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:30 schreef akveor het volgende:
    Goedemorgen.... Wat een dag gisteren zeg...Ik lag 5 uur in bed en heb dubbel gelegen. Nu blijkt dat ik vanochtend al weer veel dingen heb gemist.
    Is er een misschien filmpje van het thee gooien en is dit door Huub gemeld aan de redactie als geweld?
    Wel foto en idd Huub heeft gebeld.
    ― Mark Twain
    pi_46689080
    DGK_REDACTIE: het het thee gooien kan echt maar een consequentie hebben; directe verwijdering.

Na het wijn gooien van Natasia is er duidelijk naar de bewoners en naar ons gecommuniceerd dat dit een exit zou betekenen.

Probeer de eer en geloofwaardigheid van programma te redden, dus jammer maar helaas einde Amanda.

Kokend water over iemand heen gooien is echt wel gevaarlijker dan iemand een schopje geven zoals Nena heeft gedaan.
    pi_46689088
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:30 schreef Sonique het volgende:

[..]

weet je wat nog triester is, dat er bosjes meisjes zoals Amanda in Nederland rondlopen, Net zoals Brian trouwens...
    Bosje meisjes zoals Brian.... Nederland gaat down the drain.
    pi_46689098
    Manu82. Goed van je dat je het bewuste stukje (quote) terug hebt gevonden.
      maandag 26 februari 2007 @ 11:31:57 #40
    130524 Sonique
    occasional streamer
    pi_46689102
    Amanda heeft echt een knetterende stem...
    pi_46689111
    DGK_REDACTIE - vrijdag 2 februari 2007 @ 13:07
    quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:02 schreef tipsch het volgende:

[..ik heb dat allemaal meegekregen hoor. Nogmaals, ik heb ook heel goed meegekregen dat de "mannen" BBN niet wilden begrijpen wat dan wel fysiek geweld was. je had dus een mooi negatief voorbeeld kunnen geven. Ik ben nog steeds benieuwd of wijngooien tegenwoordig een exit tot gevolg heeft? (zou je een keer antwoord willen geven?)..]

pi_46689115
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:12 schreef Manu82 het volgende:

[..]

Hier staat het!
    pi_46689132
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:31 schreef farceman het volgende:
    DGK_REDACTIE: het het thee gooien kan echt maar een consequentie hebben; directe verwijdering.

Na het wijn gooien van Natasia is er duidelijk naar de bewoners en naar ons gecommuniceerd dat dit een exit zou betekenen.

Probeer de eer en geloofwaardigheid van programma te redden, dus jammer maar helaas einde Amanda.

Kokend water over iemand heen gooien is echt wel gevaarlijker dan iemand een schopje geven zoals Nena heeft gedaan.
    amanda zei als verdediging dat het thee met melk was, dus niet heet. Dat zei Eric net ook; het was niet gloeiend heet.
    Maar de wijn van natasia was toch ook niet heet?
    ieder oordeel heeft zijn nadeel
    pi_46689144
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
    Als de redaktie dit tolereert mag er volgende keer ook met messen gegooid worden -- als ze dan maar niet te scherp zijn.
    het maakt geen barst uit of het heet/lauw was, ze had zoiezo gegooid.
    wijn gooien valt nu onder fysiek geweld laat staan dit.
    ze moet er per direct uit!
    pi_46689146
    Volgende poging? Kokende olie! Heeft Natasja al mee gedreigd en gek genoeg.... zie ik er Brian toe in staat!

Amoebje ook als ze toevallig bij de kokende olie staat!

Exit!
    pi_46689150
    Nou gaat rappiedo daar....de een na de ander vliegt eruit
    ----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
    pi_46689157
    Dus volgens Amanda en Eric mag je te kust en te keur met lauwe en koude vloeistoffen gooien?
      maandag 26 februari 2007 @ 11:34:13 #48
    165578 Sarah-Louise
    nobis nil nimis absurdum
    pi_46689160
    Amanda doet haar jasje niet meer uit. 'Ik sterf nog in deze jas'... aldus Amanda
    Nou, als dat zou kunnen !
      † In Memoriam † maandag 26 februari 2007 @ 11:34:24 #49
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_46689165
    Snollie sterft in die jas, kan ze ff opschieten dan???????????????
    ― Mark Twain
      maandag 26 februari 2007 @ 11:34:32 #50
    160398 akveor
    Ja, ik ben het...
    pi_46689172
    quote:
    Op maandag 26 februari 2007 11:30 schreef beequeen het volgende:

[..]

Wel foto en idd Huub heeft gebeld.
    Die foto heb ik gezien. Bedankt. Ik wacht wel even af dat filmpje zal nog wel komen. Zag het er voor jullie uit als fysiek geweld of was het op het randje?
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')