De DGK Red hun eigen woorden...quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:07 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik denk dat je je glaasje wijn beter op kunt drinken tegenwoordig. Ook dat valt onder fysiek geweld.
Iemand plaatste hier een link van bovenstaand. Topquote:DGK_REDACTIE - vrijdag 2 februari 2007 @ 13:07
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 13:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
......................................................................................................................................................................
Ik ben nog steeds benieuwd of wijngooien tegenwoordig een exit tot gevolg heeft? (zou je een keer antwoord willen geven?)
Ik denk dat je je glaasje wijn beter op kunt drinken tegenwoordig. Ook dat valt onder fysiek geweld.
ogen dicht en denk aan later. het is voor het goede doel he? En ach, sombody has got to do it?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:24 schreef PokerJoker het volgende:
[..]
Heeft ze lang voor op haar rug moeten liggen dan, als het een tientje per keer is.....
Kunnen ze feitelijk niet maken. Krijgen ze namelijk weer enorm veel acties.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:27 schreef FSR het volgende:
[..]
De DGR Red hun eigen woorden...![]()
Of zouden ze nu het toch anders gaan doen
![]()
Het zou wel heel slap zijn om hier nu weer op terug te komen. Er is al zo veel commentaar op de redactie. Het is toen letterlijk op de streams gezegd en Syl zei het net ook.quote:
Dat is het betere werkquote:Op maandag 26 februari 2007 11:27 schreef THCees het volgende:
weet niet of ie al een keer is langsgeweest maar :
DIT is fysiek geweld (russische Big Brother)![]()
![]()
![]()
weet je wat nog triester is, dat er bosjes meisjes zoals Amanda in Nederland rondlopen, Net zoals Brian trouwens...quote:Op maandag 26 februari 2007 11:27 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
amanda legt de schuld altijd bij anderen neer, dat is natuurlijk wel zo gemakkelijk.
wat IK doe is altijd terecht, en het is de schuld van de ANDEREN dat ik het doe.
(klinkt een beetje zoals sommige mannen die hun vrouw mishandelen zichzelf goed proberen te praten: "ze vroeg er zelf om")
amanda moet ook beseffen dat je het gedrag dat je zelf vertoont naar een ander toen meestal ook weer terugkrijgt. (oftewel behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden).
amanda heeft in haar leven waarschijnlijk altijd alles voor elkaar weten te krijgen door haar fysieke verschijning, het zal een leuk schattig meisje zijn geweest, met pruillipjes trekken lukt alles dan ook wel.
In haar volwassen leven is ze daar mee doorgegaan, en nu komt ze waarschijnlijk voor de eerste keer erachter dat het dus niet altijd werkt, dat haar waarheid niet altijd de echte waarheid is. En daar snapt ze helemaal niets van.
in en in triest dus eigenlijk dit meisje, ik denk dat die nooit zal veranderen.
Wel foto en idd Huub heeft gebeld.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:30 schreef akveor het volgende:
Goedemorgen.... Wat een dag gisteren zeg...Ik lag 5 uur in bed en heb dubbel gelegen. Nu blijkt dat ik vanochtend al weer veel dingen heb gemist.
Is er een misschien filmpje van het thee gooien en is dit door Huub gemeld aan de redactie als geweld?
Bosje meisjes zoals Brian.... Nederland gaat down the drain.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
weet je wat nog triester is, dat er bosjes meisjes zoals Amanda in Nederland rondlopen, Net zoals Brian trouwens...
amanda zei als verdediging dat het thee met melk was, dus niet heet. Dat zei Eric net ook; het was niet gloeiend heet.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:31 schreef farceman het volgende:
DGK_REDACTIE: het het thee gooien kan echt maar een consequentie hebben; directe verwijdering.
Na het wijn gooien van Natasia is er duidelijk naar de bewoners en naar ons gecommuniceerd dat dit een exit zou betekenen.
Probeer de eer en geloofwaardigheid van programma te redden, dus jammer maar helaas einde Amanda.
Kokend water over iemand heen gooien is echt wel gevaarlijker dan iemand een schopje geven zoals Nena heeft gedaan.
het maakt geen barst uit of het heet/lauw was, ze had zoiezo gegooid.quote:Op maandag 26 februari 2007 11:28 schreef Sarah-Louise het volgende:
Als de redaktie dit tolereert mag er volgende keer ook met messen gegooid worden -- als ze dan maar niet te scherp zijn.
Die foto heb ik gezien. Bedankt. Ik wacht wel even af dat filmpje zal nog wel komen. Zag het er voor jullie uit als fysiek geweld of was het op het randje?quote:Op maandag 26 februari 2007 11:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wel foto en idd Huub heeft gebeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |