Zou misschien nog net kunnen. . .quote:Op zondag 25 februari 2007 22:03 schreef Ashley1 het volgende:
Ik kan me voorstellen dat ze het doen al vraag ik me af of ze na 7 uur nog wat zullen vinden, maar om alles uit te sluiten is het wel beter denk ik.
Dan heb jij het sarcasme niet gehoord in haar stem denk ik.. Huub welquote:Op zondag 25 februari 2007 22:03 schreef Gert het volgende:
Sylvia praat lekker mee met Huub nu. "Nee slaat nergens op, dat alcoholverbod".
Die isquote:Op zondag 25 februari 2007 22:06 schreef Charmian het volgende:
hahaha wat een kutwijf is die amanda toch ook, die snapt er echt helegaar niks van
Ik denk eerder dat ze 1 hele wodkafles en een halve fles (meen) martine en champagne ontbijtje zullen terug vindenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:02 schreef Lieve het volgende:
Hij is zeven uur gedrogeerd geweest?! Lieve ouders van Huub! Ik hoop dat ze dat terug kunnen vinden.
Huub for president!!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:06 schreef Meiisjeeh het volgende:
Doees Doees Hehe geweldige vent huub (y) go go go
In tegendeel, ik vind hem onrustig!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:06 schreef blomst het volgende:
Het heeft geen zin die bloedtest, Brian die knijpt hem nu niet, dus die heeft niets op zijn geweten.
Nee Peet, ik word er nerveus van, dat heeft dan weer z'n redenen.quote:
inderdaad ze hebben wel lang gewachtquote:Op zondag 25 februari 2007 22:03 schreef Ashley1 het volgende:
Ik kan me voorstellen dat ze het doen al vraag ik me af of ze na 7 uur nog wat zullen vinden, maar om alles uit te sluiten is het wel beter denk ik.
zal wel uitgwerkt zijn? zo'n 8 uur laterquote:Op zondag 25 februari 2007 22:06 schreef blomst het volgende:
Het heeft geen zin die bloedtest, Brian die knijpt hem nu niet, dus die heeft niets op zijn geweten.
ja expresquote:Op zondag 25 februari 2007 22:07 schreef Kinga het volgende:
issie nu ruzie aant zoeken met sylvia?!
Uitlokken dusquote:Op zondag 25 februari 2007 22:07 schreef Kinga het volgende:
issie nu ruzie aant zoeken met sylvia?!
Die spelen duidelijk onder 1 hoedjequote:Op zondag 25 februari 2007 22:07 schreef Gert het volgende:
Gadverdamme, doe normaal tegen Sylvia, klotejong.
Je bent net op tijd ja ben je gebeld??quote:Op zondag 25 februari 2007 22:07 schreef APK het volgende:
Gutegut, wat een consternatie.
Huub is dus idd gewoon het verschrikkelijke mannetje dat ik dacht dat hij was.
Ah, gelukkig.quote:
hahah jaaaquote:Op zondag 25 februari 2007 22:08 schreef scanman01 het volgende:
Als Huub slim is slikt hij nu nog even wat pilletjes en krijgt straks Brian de schuld![]()
Eigenlijk snap ik niet dat als de bewoners die van een medebewoner weten dat ie anderhalve liter alcohol opgezopen heeft toen al niet 112 hebben gebeld. Van 1 liter kun je al dood zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:06 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze 1 hele wodkafles en een halve fles (meen) martine en champagne ontbijtje zullen terug vinden![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:08 schreef scanman01 het volgende:
Als Huub slim is slikt hij nu nog even wat pilletjes en krijgt straks Brian de schuld![]()
Goed planquote:Op zondag 25 februari 2007 22:08 schreef scanman01 het volgende:
Kun je die in het updates topic plaatsen als de upload klaar is?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:08 schreef IkWeetNiets het volgende:
Woordenwisseling Huub Natasia
http://www.youtube.com/watch?v=0pJ36If2dkU
nog even in de pruttelaar
Kijk vooral even wie Natas zo liefdevol aan het troosten is op het einde'
Dozoquote:Op zondag 25 februari 2007 22:08 schreef scanman01 het volgende:
Is hardstikke nepquote:Op zondag 25 februari 2007 22:09 schreef Rens_Wilders het volgende:
Doe normaal teven Syl lul!!!
dit is hét moment om een flinke ruzie te beginnenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:09 schreef Carlaa het volgende:
buffer de buffer.. ik kan het gesprek tussen Huub en Syl nauwelijks volgen.
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:08 schreef scanman01 het volgende:
Gaat hier perfect...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:09 schreef Carlaa het volgende:
En dan twijfelt Sylvia opeens, en et probeerde ze de ruzie nog te sussen?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:08 schreef pullup het volgende:
Huub nu tegen Sylvia : Kunnen we dit nu niet gebruiken om vet ruzie te krijgen![]()
![]()
![]()
Dat zei hij (heel zachtjes) tegen Syl voordat hij los ging .....quote:Op zondag 25 februari 2007 22:10 schreef My_ het volgende:
Waarom maakt hij ruzie met de enige die hem nog 'steunt'?
Gertje , opletten, dit is een actquote:Op zondag 25 februari 2007 22:09 schreef Gert het volgende:
O o o o o Huub....
Sylvia moet nu heel sterk in haar schoenen staan, om Huub niet te laten vallen.
Wat een klootzak.
Huub mag haar morgen op zijn blote knietjes danken.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:08 schreef yvonne het volgende:
Ik vind Syl super eik.
Dit doen ze expres johquote:Op zondag 25 februari 2007 22:09 schreef Gert het volgende:
O o o o o Huub....
Wat een klootzak.
De halfwaardetijd van Diazepam is lang genoeg om het terug te kunnen vinden na 8 uur.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:07 schreef Eppie_NL het volgende:
zal wel uitgwerkt zijn? zo'n 8 uur later
Knap van Huub dat hij zich meteen realiseert dat hiervan TV gemaakt kan worden. Hij kan rete-snel denken.quote:
nee hij zegt nog steeds de waarheid als is ie wel hardquote:Op zondag 25 februari 2007 22:10 schreef CartWOman het volgende:
O, toch wel gemeend tegen Syl. Godsamme zeg, flikker nu maar op, Huub.
Is dit nep?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:10 schreef obezzi het volgende:
huub gaat gewoon nep ruzie maken ookal wou sylvia er nog overna denken
http://dgk.servehttp.com/stream.asp?c=2&r=1&pr=2&s=1quote:Op zondag 25 februari 2007 22:09 schreef Carlaa het volgende:
Is het ook niet volgens mijquote:Op zondag 25 februari 2007 22:10 schreef ruby het volgende:
Ik hoop dat dit niet echt is hoe ie tegen Sylvia praat.
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:10 schreef obezzi het volgende:
huub gaat gewoon nep ruzie maken ookal wou sylvia er nog overna denken
Nee joh, dit is echt nep.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:10 schreef CartWOman het volgende:
O, toch wel gemeend tegen Syl. Godsamme zeg, flikker nu maar op, Huub.
nep. Alleen wil sylvia niet echt ruzien.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:10 schreef Charmian het volgende:
is dit nu echt of niet?
echt WAAR?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:11 schreef Sonique het volgende:
Huub en Syl maken ruzie omdat Brian erbij zit enzo... dAt spraken ze net af...
Volgens mij gespeeld, hij gaf het van te voren aanquote:
OK... ik vond het ook wel hééél grof.. dit was niet geloofwaardig meer.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:11 schreef Sonique het volgende:
Huub en Syl maken ruzie omdat Brian erbij zit enzo... dAt spraken ze net af...
Hij meent het wel, heeft het al eerder gezegd (bij zijn tweede vertrek).quote:Op zondag 25 februari 2007 22:10 schreef Darklight het volgende:
Volgens mij is dit een nep ruzie, tenminste dat hoop ik
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:11 schreef Rens_Wilders het volgende:
NATHANAEL!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mensen, let even op! Huub vraagt net aan Syl of dit het moment is voor een fake ruzie tussen bieden.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:08 schreef CartWOman het volgende:
En nu ook al tegen Syl, so far for friendship.
sorry hoor, Huub heeft een heel groot punt! Sylvioa likt zich al een tongverlamming sinds vanmorgen. Misschien al eerder, maar dat had iuk nog niet door!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:09 schreef Gert het volgende:
O o o o o Huub....
Wat een klootzak.
tja, Syl vindt het moeilijk, is het ook Dit stond volgens mij voor gisteravond geplannedquote:Op zondag 25 februari 2007 22:10 schreef Darklight het volgende:
Volgens mij is dit een nep ruzie, tenminste dat hoop ik
Hij sprak toch tevoren af met Syl om even show te maken.....quote:Op zondag 25 februari 2007 22:12 schreef CartWOman het volgende:
Dit kan geen nep zijn.
sorry hoor, Huub heeft een heel groot punt! Sylvia likt zich al een tongverlamming sinds vanmorgen. Misschien al eerder, maar dat had ik nog niet door!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:09 schreef Gert het volgende:
O o o o o Huub....
Wat een klootzak.
quote:
mag jij me vertellen wanneer ze die hebben opgezet. kan me overigens nog een moment herinneren uit bb5 met een opgezette ruzie tussen roel en die met dat been (sorry voor de woordkeuze maar ben de naam kwijt), dat was wel humoristisch. mogen ze hier ook wel s doenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:11 schreef Ashley1 het volgende:
dit is een opgezette ruzie om de andere te fokken
geen problemen hierquote:Op zondag 25 februari 2007 22:12 schreef Brici het volgende:
[..]
ECHT??
Ik heb buffer de buffer ik zie niets![]()
![]()
![]()
Ik ook, dan maar een watje.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:13 schreef Missy_1974 het volgende:
ben wel blij dat huub nu naar het ziekenhuis gaat
nee, hoor. Dit is een contractuele verplichting voor hem.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:14 schreef Lieve het volgende:
DIT KOST WEL GEWOON PUNTEN HOOR! NATASIA"S PUNTEN want het is haar feestje!
Voor Huub kwam er niemand. Alleen een hoer!
verroestte satanael bedoel je?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:13 schreef F04 het volgende:
DE GOUDEN NATHANAEL.
Daar wordt je toch ook spontaan nuchter vanquote:Op zondag 25 februari 2007 22:13 schreef Sarah-Louise het volgende:
Huub lijkt verdorie wel BLIJ Nath te zien !!!! ..... ik vind hem wel errug nuchter ineens hoor .. of ligt dat aan mij?
Deze werkt goed.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:15 schreef avonne het volgende:
[..]
geen problemen hier
http://dgk.servehttp.com/index.asp?intro=0
... toen ze even met z'n 2en waren in de gameroom .. toen zei hij heel zachtjes tegen Syl dat dit misschien eht moment was om samen een vette ruzie te krijgen. Toen kwam Eric erbij ... Huub herhaalde het toen nog een keer en toen antwoordde Syl dat ze daar even over na moest denken .... en vlak daarna ging hij los tegen Sylvia. Die ruzie waren al wat langer van plan ....quote:Op zondag 25 februari 2007 22:13 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
mag jij me vertellen wanneer ze die hebben opgezet.
Vraag je het aan mij? Een baileys caramel graag met ijsblokjes in de vorm van Bart.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:14 schreef BwennieBren het volgende:
Coffee anybody of zullen we iets sterkers inschenken voor elkaar?![]()
ja gek hequote:Op zondag 25 februari 2007 22:15 schreef tipsch het volgende:
Brian is iets te ongeïnteresseerd in de bloedtest
Hij is gediskwalificeerd dus onmogelijk...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:15 schreef BBW het volgende:
is nathanael voor goed terug? of op bezoek?
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:15 schreef tipsch het volgende:
ja, het was een "leuk" toneelstukje. maar toch, huub komt me m'n keel uit op het moment. van mij mag ie weg, of nooit meer alcohol voor die jongenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:15 schreef Mika25 het volgende:
Huub en Sylvia hadden al besproken dat ze van de week een nep ruzie zouden opzetten...
Ja dat valt mij ook opquote:Op zondag 25 februari 2007 22:16 schreef F04 het volgende:
Hij is nu hardstikke nuchter na de komst van NL.
hij ontkent toch, hij heeft tot nu toe al zijn rattenstreken ontkentquote:Op zondag 25 februari 2007 22:15 schreef tipsch het volgende:
de volgende ronde is voor haar. Die is al aangekondigd! Dus jammer voor Sylvia, dat gaat hem niet worden.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:15 schreef vzzzzzbx het volgende:
shit, wat is die huub irritant zo zeg. ik hoop dat sylvia 'm laat vallen en de eerst volgende stemronde wegstemt. zij vindt wel andere backup (eric)
Bloedtestquote:Op zondag 25 februari 2007 22:17 schreef raggende_annie het volgende:
was dit de reden waarom huub naar het ziekenhuis moet dan
ik denk morgen. ze is maandag toch pas jarig?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:17 schreef Ashley1 het volgende:
wanneer komt eric zijn kadootje nou
... tja, da's ook weer waar natuurlijkquote:Op zondag 25 februari 2007 22:16 schreef havefun het volgende:
[..]
Daar wordt je toch ook spontaan nuchter van
De familie van Huub heeft zorg uitgesproken over een evt drogering.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:17 schreef raggende_annie het volgende:
Dat dacht ik ook net!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zo blij reageerde ze niet eens toen ze Wilgo en haar kindjes zag![]()
ja ik ookquote:Op zondag 25 februari 2007 22:18 schreef pullup het volgende:
Leuk hij gaat draaienDat was het enige aan hem dat ik kon waarderen
Ga jij even lekker GTST kijken!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:15 schreef vzzzzzbx het volgende:
shit, wat is die huub irritant zo zeg. ik hoop dat sylvia 'm laat vallen en de eerst volgende stemronde wegstemt. zij vindt wel andere backup (eric)
ja of hij het nou wel of niet gedaan heeft. in deze setting zou ik ook niet toegeven dat ik iets gedaan had. kost je gewoon 10.000 euro. mag je toch wel om liegen als je het mij vraagtquote:Op zondag 25 februari 2007 22:17 schreef Charmian het volgende:
[..]
hij ontkent toch, hij heeft tot nu toe al zijn rattenstreken ontkent
Zelfde hier ... Ga je ff met de hond wandelen en heeb ze het over een bloedtest voor Huub ? Is er dan toch wat mis ..quote:Op zondag 25 februari 2007 22:16 schreef Fikkert het volgende:
NL ziet er relaxed uit!, .. btw, ik ben een uurtje weg en er is blijkbaar veel gebeurd ?!?!
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:18 schreef Gert het volgende:
NL: "Was het leuk vandaag."
Natasia, even twijfelend: "Jaaaa.... m'n kindjes zijn geweest.."
Huub: "En weer achtergelaten."
Omdat Brian slaappillen in de drank van Huub heeft gegooit.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:17 schreef raggende_annie het volgende:
Jij houdt toch niet van techno?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
Nathanael geeft straks ook nog "een setje".![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:18 schreef Gert het volgende:
NL: "Was het leuk vandaag."
Natasia, even twijfelend: "Jaaaa.... m'n kindjes zijn geweest.."
Huub: "En weer achtergelaten."
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... toen ze even met z'n 2en waren in de gameroom .. toen zei hij heel zachtjes tegen Syl dat dit misschien eht moment was om samen een vette ruzie te krijgen. Toen kwam Eric erbij ... Huub herhaalde het toen nog een keer en toen antwoordde Syl dat ze daar even over na moest denken .... en vlak daarna ging hij los tegen Sylvia. Die ruzie waren al wat langer van plan ....
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Vraag je het aan mij? Een baileys caramel graag met ijsblokjes in de vorm van Bart.
Ik hoop alleen dat het niet te laat is.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:19 schreef F04 het volgende:
[..]
Omdat Brian slaappillen in de drank van Huub heeft gegooit.
Het vermoeden bestaat.............. niet op de zaken vooruit lopen.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:19 schreef F04 het volgende:
[..]
maar dat hebben ze blijkbaar al vaker gedaan vandaag. enige verschil is dat het nu op de streams te horen was en daardoor kan stijn het niet meer negerenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:18 schreef Ashrak het volgende:
[..]
De familie van Huub heeft zorg uitgesproken over een evt drogering.
NL ook niet. Ken je oud-bewoners.quote:
is dat al zeker?? ( voor de streamers dan..)quote:Op zondag 25 februari 2007 22:19 schreef F04 het volgende:
[..]
Huub is precies zeven uur in coma geweest. Dat is niet normaal, zeker niet als dat zonder kotsen enzo gaat. Het patroon is net zoals je aantreft bij een flinke dosis slaapmiddelen.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:17 schreef raggende_annie het volgende:
Nee da's niet bewezen en daarom gaan ze naar het ziekenhuis om dat uit te zoeken.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:19 schreef F04 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:18 schreef BwennieBren het volgende:
Natatsja: Was heel leuk en me kindjes zijn geweest
Huub: en ook weer achtergelaten
Daarnet zei iemand dat NatasJa zei: "Niet ik, maar Brian, heeft ze erin gegooid".quote:Op zondag 25 februari 2007 22:20 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
maar dat hebben ze blijkbaar al vaker gedaan vandaag. enige verschil is dat het nu op de streams te horen was en daardoor kan stijn het niet meer negeren
die denkt ook dat hij goed gitaar speelt en de wereld kan veroveren met zijn poezie. verder denkt hij nog dat hij slim overkomt wanneer hij meerdere keren per dag het woord bewerkstelligen of een vorm daarvan gebruikt.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:20 schreef pullup het volgende:
Brian heeft de "ruzie" tussen Huub en Sylvia gevolgd en denkt er zijn voordeel uit te kunnen halen
ik geloof ook niet in een opzet hier!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
Voor de streamers met van die bufferende streams:
Brian gelooft de zogenaamde ruzie tussen Huub en Sylvia en licht Natasja zachtjes in. 'Ik vertel het je zo wel'.... zegt hij tegen haar. Natasia trekt van die grote ronde verbaasde ogen. Tot dusverre lukt het plannetje van Huub dus.
YEPquote:Op zondag 25 februari 2007 22:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Daarnet zei iemand dat NatasJa zei: "Niet ik, maar Brian, heeft ze erin gegooid".
Was iemand dat opgevallen? De COS ging veels te snel op dat moment...
Geloof er geen barst van. Mag en Kan nietquote:Op zondag 25 februari 2007 22:21 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
is dat al zeker?? ( voor de streamers dan..)
Hij gaf het vlak van te voren toch wel aan dat dit het ideale moment was om zoiets te fakenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:22 schreef Peter6000 het volgende:
Dus toch een fakeruzie.
Dat deden ze dan wel heel goed.
ja ze zei dat braaajen van achter gehoord had dat men het op diverse fora erover had dat braaajen het gedaan had. daarom riep zij meteen zo hard dat zij er niks mee te maken hadquote:Op zondag 25 februari 2007 22:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Daarnet zei iemand dat NatasJa zei: "Niet ik, maar Brian, heeft ze erin gegooid".
als huub dit had gedaan was die de held ??quote:Op zondag 25 februari 2007 22:20 schreef F04 het volgende:
Brian loopt echt de boel op te stoken.
Dat zal wel over de cp/koffer in de fontein zijn gegaan.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |