Ik ook.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:59 schreef Brulkip het volgende:
Braaien moet helemaal zijn KOP houden!!
Laat die eerst maar eens een boek lezen hoe hij op een normale manier moet neuken!!
En zij...die zwarte...die altijd een ander zwaar de grond in loopt te trappen...die Eric afmakt omdat hij een homo is...die de grofste dingen zegt en een ander de ergste dingen toewenst...Die krijgt nu een arm!?
Wat is dit voor een omgekeerde wereld???
Ik ga strijken!
Beter!
check vorige cos pagina, mijn post.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:57 schreef Pavement het volgende:
Kan iemand mij please ff uitleegen wat er het afgelopen 3 uur is gebeurt (beknopt)
Hebb ff 3 uur gemist maar wat ?????
Wil niet zeggen dat ik goedkeur van wat hij de afgelopen dagen heeft gedaan. Maar als het resultaat is dat Natasia vertrekt vergeef ik hem veel...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:58 schreef BwennieBren het volgende:
Weet je wat leuk is.... Veel mensen eerst hier, Huub is dit en Huub is dat en dan gooit ie zijn bek open tegen Natasja, harde woorden maar waarheid en Natasja huilen en ieder weer hier hup Huub....
Heb ik al gezegd dat ik veel van jullie hou?![]()
Dat dat walgelijke kind een waardeoordeel over Huub heeft is echt hilarisch. Ze is volkomen gestoord.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:58 schreef pullup het volgende:
Ik word gek van dat stupide geblaat van Snollie![]()
omg Roef en Marianne?????quote:Op zondag 25 februari 2007 21:59 schreef noekje het volgende:
[..]
Hé Frank en Helga, zijn jullie te boeken?
Gelukkig luistert er niemand!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:58 schreef Peter6000 het volgende:
Amanda is relatief veel aan het woord.
Huub is dronken, krijgt een drankverbod omdat het geen leuke TV isquote:Op zondag 25 februari 2007 21:57 schreef Pavement het volgende:
Kan iemand mij please ff uitleegen wat er het afgelopen 3 uur is gebeurt (beknopt)
Hebb ff 3 uur gemist maar wat ?????
zijn er geen islamietische brothers meer beschikbaar?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:58 schreef scanman01 het volgende:
Kan iemand Amanda een nekschot geven ofzo
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:00 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
SYL ALS JE NOG EEN BEETJE RESPECT WIL ZEG JE NU DAT HUUB WÉL DE WAARHEID ZEI !
![]()
Dit is HET moment voor domme mensen om zich te kunnen profileren hè, bij misstappen van een ander.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:59 schreef Sporti het volgende:
In dit soort situaties zie je ook duidelijk hoe gevaarlijk domme mensen zijn, Amanda heeft dan ook altijd het hoogste woord en zit gelijk in slabek modus
Nou ...IKKE niet...Huub is de enige die wat durft te zeggen!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:58 schreef BwennieBren het volgende:
Weet je wat leuk is.... Veel mensen eerst hier, Huub is dit en Huub is dat en dan gooit ie zijn bek open tegen Natasja, harde woorden maar waarheid en Natasja huilen en ieder weer hier hup Huub....
Heb ik al gezegd dat ik veel van jullie hou?![]()
Komt nogquote:Op zondag 25 februari 2007 21:58 schreef Darklight het volgende:
[..]
Er is niet gevochten, alleen wat gescholden
waarschijnlijk voornamelijk om de reden dat ie dan het feestje om 12 uur niet kan verklotenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:00 schreef F04 het volgende:
Huub naar ziekenhuis.
IK OOOOOOOOOOOOOOOOKquote:Op zondag 25 februari 2007 22:01 schreef Meiisjeeh het volgende:
Hoop dat er wat in zn BLOED zit iets van drugs ofzo of wattan ook dan is het zeker DOEI brainless
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:54 schreef StefanPeeters het volgende:
Ringtone voor deze week:
http://www2.evilshare.com/88499ffa-1662-102a-847b-00a0c993e9d6
Goed idee, dat is de enige manier om 100 procent zeker te weten WAT er gebeurd is en alle roddels uit te sluiten.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:01 schreef BwennieBren het volgende:
Hij moet naar het ziekenhuis, bloed afnemen
Dus Huub had Nat toch geschoptquote:Op zondag 25 februari 2007 22:00 schreef Gigageil het volgende:
Eén ding: Iedereen weet, iemand die dronken is spreekt de waarheid.....![]()
Hadden ze 7 uur geleden moeten doen, toen meneer met een zware alcohol vergiftiging op nest lagquote:Op zondag 25 februari 2007 22:01 schreef beequeen het volgende:
Hij moet naar het ziekenhuis![]()
![]()
![]()
bloedprikken dus,
HOPENLIJK WORDT ER WEL EERLIJK MEE OMGEGAANquote:Op zondag 25 februari 2007 22:01 schreef Sonique het volgende:
o/ BLOEDTEST!!!!!!!!!!!!!
Moeten ze dan niet eerst kunnen bewijzen dat Brian dat heeft gedaan? Anders komt Brian met zijn advocaat. . .quote:Op zondag 25 februari 2007 22:01 schreef Meiisjeeh het volgende:
Hoop dat er wat in zn BLOED zit iets van drugs ofzo of wattan ook dan is het zeker DOEI brainless
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:01 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is HET moment voor domme mensen om zich te kunnen profileren hè, bij misstappen van een ander.
Wel jammer dat het zo lang heeft moeten duren.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:02 schreef de_kolonel het volgende:
Huub gaat naar het ziekenhuis om een bloedtest te doen!
Nee, want dat DACHT hij omdat het hem in was gepraat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |