sorry hoor, Huub heeft een heel groot punt! Sylvioa likt zich al een tongverlamming sinds vanmorgen. Misschien al eerder, maar dat had iuk nog niet door!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:09 schreef Gert het volgende:
O o o o o Huub....
Sylvia moet nu heel sterk in haar schoenen staan, om Huub niet te laten vallen.
Wat een klootzak.
tja, Syl vindt het moeilijk, is het ook Dit stond volgens mij voor gisteravond geplannedquote:Op zondag 25 februari 2007 22:10 schreef Darklight het volgende:
Volgens mij is dit een nep ruzie, tenminste dat hoop ik
Hij sprak toch tevoren af met Syl om even show te maken.....quote:Op zondag 25 februari 2007 22:12 schreef CartWOman het volgende:
Dit kan geen nep zijn.
sorry hoor, Huub heeft een heel groot punt! Sylvia likt zich al een tongverlamming sinds vanmorgen. Misschien al eerder, maar dat had ik nog niet door!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:09 schreef Gert het volgende:
O o o o o Huub....
Sylvia moet nu heel sterk in haar schoenen staan, om Huub niet te laten vallen.
Wat een klootzak.
quote:
mag jij me vertellen wanneer ze die hebben opgezet. kan me overigens nog een moment herinneren uit bb5 met een opgezette ruzie tussen roel en die met dat been (sorry voor de woordkeuze maar ben de naam kwijt), dat was wel humoristisch. mogen ze hier ook wel s doenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:11 schreef Ashley1 het volgende:
dit is een opgezette ruzie om de andere te fokken
geen problemen hierquote:Op zondag 25 februari 2007 22:12 schreef Brici het volgende:
[..]
ECHT??
Ik heb buffer de buffer ik zie niets![]()
![]()
![]()
Ik ook, dan maar een watje.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:13 schreef Missy_1974 het volgende:
ben wel blij dat huub nu naar het ziekenhuis gaat
nee, hoor. Dit is een contractuele verplichting voor hem.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:14 schreef Lieve het volgende:
DIT KOST WEL GEWOON PUNTEN HOOR! NATASIA"S PUNTEN want het is haar feestje!
Voor Huub kwam er niemand. Alleen een hoer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |