Je bent net op tijd ja ben je gebeld??quote:Op zondag 25 februari 2007 22:07 schreef APK het volgende:
Gutegut, wat een consternatie.
Huub is dus idd gewoon het verschrikkelijke mannetje dat ik dacht dat hij was.
Ah, gelukkig.quote:
hahah jaaaquote:Op zondag 25 februari 2007 22:08 schreef scanman01 het volgende:
Als Huub slim is slikt hij nu nog even wat pilletjes en krijgt straks Brian de schuld![]()
Eigenlijk snap ik niet dat als de bewoners die van een medebewoner weten dat ie anderhalve liter alcohol opgezopen heeft toen al niet 112 hebben gebeld. Van 1 liter kun je al dood zijn.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:06 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ze 1 hele wodkafles en een halve fles (meen) martine en champagne ontbijtje zullen terug vinden![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:08 schreef scanman01 het volgende:
Als Huub slim is slikt hij nu nog even wat pilletjes en krijgt straks Brian de schuld![]()
Goed planquote:Op zondag 25 februari 2007 22:08 schreef scanman01 het volgende:
Kun je die in het updates topic plaatsen als de upload klaar is?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:08 schreef IkWeetNiets het volgende:
Woordenwisseling Huub Natasia
http://www.youtube.com/watch?v=0pJ36If2dkU
nog even in de pruttelaar
Kijk vooral even wie Natas zo liefdevol aan het troosten is op het einde'
Dozoquote:Op zondag 25 februari 2007 22:08 schreef scanman01 het volgende:
Is hardstikke nepquote:Op zondag 25 februari 2007 22:09 schreef Rens_Wilders het volgende:
Doe normaal teven Syl lul!!!
dit is hét moment om een flinke ruzie te beginnenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:09 schreef Carlaa het volgende:
buffer de buffer.. ik kan het gesprek tussen Huub en Syl nauwelijks volgen.
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:08 schreef scanman01 het volgende:
Gaat hier perfect...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:09 schreef Carlaa het volgende:
buffer de buffer.. ik kan het gesprek tussen Huub en Syl nauwelijks volgen.
En dan twijfelt Sylvia opeens, en et probeerde ze de ruzie nog te sussen?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:08 schreef pullup het volgende:
Huub nu tegen Sylvia : Kunnen we dit nu niet gebruiken om vet ruzie te krijgen![]()
![]()
![]()
Dat zei hij (heel zachtjes) tegen Syl voordat hij los ging .....quote:Op zondag 25 februari 2007 22:10 schreef My_ het volgende:
Waarom maakt hij ruzie met de enige die hem nog 'steunt'?
Gertje , opletten, dit is een actquote:Op zondag 25 februari 2007 22:09 schreef Gert het volgende:
O o o o o Huub....
Sylvia moet nu heel sterk in haar schoenen staan, om Huub niet te laten vallen.
Wat een klootzak.
Huub mag haar morgen op zijn blote knietjes danken.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:08 schreef yvonne het volgende:
Ik vind Syl super eik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |