Omdat Brian slaappillen in de drank van Huub heeft gegooit.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:17 schreef raggende_annie het volgende:
was dit de reden waarom huub naar het ziekenhuis moet dan
Jij houdt toch niet van techno?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:18 schreef Peter6000 het volgende:
Nathanael geeft straks ook nog "een setje".![]()
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:18 schreef Gert het volgende:
NL: "Was het leuk vandaag."
Natasia, even twijfelend: "Jaaaa.... m'n kindjes zijn geweest.."
Huub: "En weer achtergelaten."
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:16 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
... toen ze even met z'n 2en waren in de gameroom .. toen zei hij heel zachtjes tegen Syl dat dit misschien eht moment was om samen een vette ruzie te krijgen. Toen kwam Eric erbij ... Huub herhaalde het toen nog een keer en toen antwoordde Syl dat ze daar even over na moest denken .... en vlak daarna ging hij los tegen Sylvia. Die ruzie waren al wat langer van plan ....
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Vraag je het aan mij? Een baileys caramel graag met ijsblokjes in de vorm van Bart.
Ik hoop alleen dat het niet te laat is.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:19 schreef F04 het volgende:
[..]
Omdat Brian slaappillen in de drank van Huub heeft gegooit.
Het vermoeden bestaat.............. niet op de zaken vooruit lopen.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:19 schreef F04 het volgende:
[..]
maar dat hebben ze blijkbaar al vaker gedaan vandaag. enige verschil is dat het nu op de streams te horen was en daardoor kan stijn het niet meer negerenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:18 schreef Ashrak het volgende:
[..]
De familie van Huub heeft zorg uitgesproken over een evt drogering.
NL ook niet. Ken je oud-bewoners.quote:
is dat al zeker?? ( voor de streamers dan..)quote:Op zondag 25 februari 2007 22:19 schreef F04 het volgende:
[..]
Huub is precies zeven uur in coma geweest. Dat is niet normaal, zeker niet als dat zonder kotsen enzo gaat. Het patroon is net zoals je aantreft bij een flinke dosis slaapmiddelen.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:17 schreef raggende_annie het volgende:
was dit de reden waarom huub naar het ziekenhuis moet dan
Nee da's niet bewezen en daarom gaan ze naar het ziekenhuis om dat uit te zoeken.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:19 schreef F04 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:18 schreef BwennieBren het volgende:
Natatsja: Was heel leuk en me kindjes zijn geweest
Huub: en ook weer achtergelaten
Daarnet zei iemand dat NatasJa zei: "Niet ik, maar Brian, heeft ze erin gegooid".quote:Op zondag 25 februari 2007 22:20 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
maar dat hebben ze blijkbaar al vaker gedaan vandaag. enige verschil is dat het nu op de streams te horen was en daardoor kan stijn het niet meer negeren
die denkt ook dat hij goed gitaar speelt en de wereld kan veroveren met zijn poezie. verder denkt hij nog dat hij slim overkomt wanneer hij meerdere keren per dag het woord bewerkstelligen of een vorm daarvan gebruikt.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:20 schreef pullup het volgende:
Brian heeft de "ruzie" tussen Huub en Sylvia gevolgd en denkt er zijn voordeel uit te kunnen halen
ik geloof ook niet in een opzet hier!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:21 schreef Sarah-Louise het volgende:
Voor de streamers met van die bufferende streams:
Brian gelooft de zogenaamde ruzie tussen Huub en Sylvia en licht Natasja zachtjes in. 'Ik vertel het je zo wel'.... zegt hij tegen haar. Natasia trekt van die grote ronde verbaasde ogen. Tot dusverre lukt het plannetje van Huub dus.
YEPquote:Op zondag 25 februari 2007 22:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Daarnet zei iemand dat NatasJa zei: "Niet ik, maar Brian, heeft ze erin gegooid".
Was iemand dat opgevallen? De COS ging veels te snel op dat moment...
Geloof er geen barst van. Mag en Kan nietquote:Op zondag 25 februari 2007 22:21 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
is dat al zeker?? ( voor de streamers dan..)
Hij gaf het vlak van te voren toch wel aan dat dit het ideale moment was om zoiets te fakenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:22 schreef Peter6000 het volgende:
Dus toch een fakeruzie.
Dat deden ze dan wel heel goed.
ja ze zei dat braaajen van achter gehoord had dat men het op diverse fora erover had dat braaajen het gedaan had. daarom riep zij meteen zo hard dat zij er niks mee te maken hadquote:Op zondag 25 februari 2007 22:22 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Daarnet zei iemand dat NatasJa zei: "Niet ik, maar Brian, heeft ze erin gegooid".
Was iemand dat opgevallen? De COS ging veels te snel op dat moment...
als huub dit had gedaan was die de held ??quote:Op zondag 25 februari 2007 22:20 schreef F04 het volgende:
Brian loopt echt de boel op te stoken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |