geen problemen hierquote:Op zondag 25 februari 2007 22:12 schreef Brici het volgende:
[..]
ECHT??
Ik heb buffer de buffer ik zie niets![]()
![]()
![]()
Ik ook, dan maar een watje.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:13 schreef Missy_1974 het volgende:
ben wel blij dat huub nu naar het ziekenhuis gaat
nee, hoor. Dit is een contractuele verplichting voor hem.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:14 schreef Lieve het volgende:
DIT KOST WEL GEWOON PUNTEN HOOR! NATASIA"S PUNTEN want het is haar feestje!
Voor Huub kwam er niemand. Alleen een hoer!
verroestte satanael bedoel je?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:13 schreef F04 het volgende:
DE GOUDEN NATHANAEL.
Daar wordt je toch ook spontaan nuchter vanquote:Op zondag 25 februari 2007 22:13 schreef Sarah-Louise het volgende:
Huub lijkt verdorie wel BLIJ Nath te zien !!!! ..... ik vind hem wel errug nuchter ineens hoor .. of ligt dat aan mij?
Deze werkt goed.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:15 schreef avonne het volgende:
[..]
geen problemen hier
http://dgk.servehttp.com/index.asp?intro=0
... toen ze even met z'n 2en waren in de gameroom .. toen zei hij heel zachtjes tegen Syl dat dit misschien eht moment was om samen een vette ruzie te krijgen. Toen kwam Eric erbij ... Huub herhaalde het toen nog een keer en toen antwoordde Syl dat ze daar even over na moest denken .... en vlak daarna ging hij los tegen Sylvia. Die ruzie waren al wat langer van plan ....quote:Op zondag 25 februari 2007 22:13 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
mag jij me vertellen wanneer ze die hebben opgezet.
Vraag je het aan mij? Een baileys caramel graag met ijsblokjes in de vorm van Bart.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:14 schreef BwennieBren het volgende:
Coffee anybody of zullen we iets sterkers inschenken voor elkaar?![]()
ja gek hequote:Op zondag 25 februari 2007 22:15 schreef tipsch het volgende:
Brian is iets te ongeïnteresseerd in de bloedtest
Hij is gediskwalificeerd dus onmogelijk...quote:Op zondag 25 februari 2007 22:15 schreef BBW het volgende:
is nathanael voor goed terug? of op bezoek?
quote:Op zondag 25 februari 2007 22:15 schreef tipsch het volgende:
ja, het was een "leuk" toneelstukje. maar toch, huub komt me m'n keel uit op het moment. van mij mag ie weg, of nooit meer alcohol voor die jongenquote:Op zondag 25 februari 2007 22:15 schreef Mika25 het volgende:
Huub en Sylvia hadden al besproken dat ze van de week een nep ruzie zouden opzetten...
Ja dat valt mij ook opquote:Op zondag 25 februari 2007 22:16 schreef F04 het volgende:
Hij is nu hardstikke nuchter na de komst van NL.
hij ontkent toch, hij heeft tot nu toe al zijn rattenstreken ontkentquote:Op zondag 25 februari 2007 22:15 schreef tipsch het volgende:
de volgende ronde is voor haar. Die is al aangekondigd! Dus jammer voor Sylvia, dat gaat hem niet worden.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:15 schreef vzzzzzbx het volgende:
shit, wat is die huub irritant zo zeg. ik hoop dat sylvia 'm laat vallen en de eerst volgende stemronde wegstemt. zij vindt wel andere backup (eric)
Bloedtestquote:Op zondag 25 februari 2007 22:17 schreef raggende_annie het volgende:
was dit de reden waarom huub naar het ziekenhuis moet dan
ik denk morgen. ze is maandag toch pas jarig?quote:Op zondag 25 februari 2007 22:17 schreef Ashley1 het volgende:
wanneer komt eric zijn kadootje nou
... tja, da's ook weer waar natuurlijkquote:Op zondag 25 februari 2007 22:16 schreef havefun het volgende:
[..]
Daar wordt je toch ook spontaan nuchter van
De familie van Huub heeft zorg uitgesproken over een evt drogering.quote:Op zondag 25 februari 2007 22:17 schreef raggende_annie het volgende:
was dit de reden waarom huub naar het ziekenhuis moet dan
Dat dacht ik ook net!quote:Op zondag 25 februari 2007 22:17 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Zo blij reageerde ze niet eens toen ze Wilgo en haar kindjes zag![]()
ja ik ookquote:Op zondag 25 februari 2007 22:18 schreef pullup het volgende:
Leuk hij gaat draaienDat was het enige aan hem dat ik kon waarderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |