Sorry maar de readctie kan dit niet verkopen... of vinden jullie dit leuke TV?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:08 schreef de_kolonel het volgende:
Overigens geloof ik er geen flikker van dat de redactie tegen Huub is. John de Mol heeft er persoonlijk voor gezorgd dat Huub weer terugkwam!
Je klinkt als Natasjaquote:Op zondag 25 februari 2007 21:10 schreef mootie het volgende:
hij is zooooooo anders dan voorheen........... wat is er met 't kind ;-/
Dit is nou reality....quote:Op zondag 25 februari 2007 21:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry maar de readctie kan dit niet verkopen... of vinden jullie dit leuke TV?
Tis voor mij echt een raadsel waarom Brian zo rustig blijftquote:Op zondag 25 februari 2007 21:10 schreef Gert het volgende:
Als ze echt kwaad zouden willen, konden ze hem nu makkelijk zo opstoken dat ze van Huub af zijn. Het verbaast me dat bepaalde mensen dat niet proberen.
Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:11 schreef havefun het volgende:
Oei Huub is zich nu toch echt aan het verspreken.
Dus over een paar uurtjes een psycholoog? Ben benieuwd....quote:Op zondag 25 februari 2007 21:11 schreef CartWOman het volgende:
Hij heeft met z'n zatte kop dus 24 uur aangevraagd.
Drokenmanspraat alom Jammerquote:Op zondag 25 februari 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
Als ik nu naar huis ga zitten jullie binnen 2 maannden thuis. Huub overspeelt nu zijn hand, jammer.
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:11 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Dit is nou reality....
Als je dat niet leuk vind kun je beter GTST gaan kijken.
Natasia is nu bezig.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:11 schreef Sporti het volgende:
[..]
Tis voor mij echt een raadsel waarom Brian zo rustig blijft![]()
vind ik dus ook, heel anders dan voorheen.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:12 schreef danosa het volgende:
Wat een rare dronk ineens.
Dat gaat wel heel erg snel bij jou.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:11 schreef Gert het volgende:
Huub denkt blijkbaar dat de buitenwereld hem een ongelooflijk toffe Rock&Roll peer vindt.
Moet je hem zien zittten met die verlopen lodderkop.![]()
Sylvia kan nu bewijzen of ze echt een vriendin is.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:13 schreef yvonne het volgende:
Hij is doorgedraaid hoor.
Spreek voor jezelfquote:Op zondag 25 februari 2007 21:14 schreef avonne het volgende:
Misschien moet Danny hem een briefje sturen dat hij ondertussen door Fok! is uitgekotst als een kansloze loser die door zijn alcoholisme niks meer tot stand kan brengen.
Misschien dat hij dan wakker wordt.
Wel meer dan dat.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:13 schreef Veulen het volgende:
Ik heb een beetje medelij met sylvia.
Huub is en blijft een toffe gast!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:14 schreef avonne het volgende:
Misschien moet Danny hem een briefje sturen dat hij ondertussen door Fok! is uitgekotst als een kansloze loser die door zijn alcoholisme niks meer tot stand kan brengen.
Misschien bekende plek voor haar.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda:"In texel zit een afkickkliniek"
omdat huub dat normaal doetquote:Op zondag 25 februari 2007 21:16 schreef lillkiss het volgende:
waarom gaat niemand naar syl.........
Laten we eerlijk zijn, van de dagen dat Huub weg was is zo goed als NIETS uitgezonden op tv.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:15 schreef n1ek het volgende:
Wat een arrogantie, niet normaal met zn 'het was zo saai'.
Ja er waren binnen 3 dagen 3 mensen weg ja gek dat ze het even rustig aan deden. En zo geweldig is hij ook niet bezig. Hij draaft nogal door.
Bij mij niet hoor.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:15 schreef scanman01 het volgende:
Jammer dat Huub nu door veel mensen opeens wordt uitgekotst.
Wat hij nu flikt is diep triest ja, maar om hem dan gelijk zo enorm af te vallen vind ik jammer. Het ene moment de held en het andere moment opeens een enorme sukkel .
Stemming over 10 dagen.... Daaag Huub.... Hier wil Silvia echt niet mee geassocieerd worden ook al kost het haar kop zelf. Zij heeft tenminste trots.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:13 schreef Veulen het volgende:
Wat gaat snel?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat gaat wel heel erg snel bij jou.![]()
Ja hij heeft te diep in het glaasje gekeken. Hoe zit het met die andere losers ?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:14 schreef avonne het volgende:
idd, hij maakt 1 fout en meteen is de helft die hem eerst een held vondt tegen hem.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:15 schreef scanman01 het volgende:
Wat hij nu flikt is diep triest ja, maar om hem dan gelijk zo enorm af te vallen vind ik jammer. Het ene moment de held en het andere moment opeens een enorme sukkel .
Maar Hij word ook zijn eigen ondergang, daar heeft hij geen andere bewoner voor nodig.quote:
maar hij raait nu wel erg door hoor... hij doet niet eens normaal tegen syl terwijl ze de hele focking dag voor hem heeft gezorgdquote:Op zondag 25 februari 2007 21:16 schreef noekje het volgende:
Het was ook verrekte saai zonder Huub. Hij heeft wel een punt. De hele middag dat hij op bed lag was er geen flikker aan.
Het is alleen jammer dat hij het zelf zo goed weet. Ach ja..
Dat is dan wel weer knap van 'm.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:16 schreef BwennieBren het volgende:
En zo weet Huub toch weer zijn tv-moment te pakken op de dag van Natasja
Dat is jouw mening!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:14 schreef avonne het volgende:
Absoluut niet! Totaal niet! Als er iemand dwars mijn keel uit terug is gekom en is het Sylvia wel.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:13 schreef Veulen het volgende:
Ach tis gewoon een dipje.. ik bedoel, static en jogy zijn toch ook gewoon nog moderators gewordenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:14 schreef avonne het volgende:
Zo gaat dat.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:15 schreef scanman01 het volgende:
Daar zaten we toch allemaal op te wachten, het verzieken van de Jaardag van zdngmw, mission accomplished.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:16 schreef BwennieBren het volgende:
En zo weet Huub toch weer zijn tv-moment te pakken op de dag van Natasja
Sylviaquote:Op zondag 25 februari 2007 21:18 schreef Sarah-Louise het volgende:
slim van Syl !! ik hoop dat het helpt
Denk je nou werkelijk dat er mensen zijn die hem in hun hart hebben gesloten for better and for worse...het is maar een rol in een rls hoor en als een speler opeens geen leuke rol speelt kan hij daar gewoon op afgerekend worden als mensen daar behoefte aan hebbenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:15 schreef scanman01 het volgende:
Dit is echt niet gespeeld hoor, moet je die kop zien.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:17 schreef pullup het volgende:
Hij zit gewoon te overdrijven nu hoor dit kan nooit echt zijn. Die laatste drank is van vanochtend die is er echt wel uit nu
In ieder geval is er wat om te schrijven nu
Huub + alcohol = sukkelquote:Op zondag 25 februari 2007 21:15 schreef scanman01 het volgende:
Ja maar hij is dronken. Ik vind dronken mensen over het algemeen stierlijk vervelend dus ook Huub. Niks niet doordraaien maar gewoon vervelend dronken.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:17 schreef lillkiss het volgende:
[..]
maar hij raait nu wel erg door hoor... hij doet niet eens normaal tegen syl terwijl ze de hele focking dag voor hem heeft gezorgd
Tuurlijk niet! Echte vrienden helpen elkaar ook in moeilijkere tijdenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:16 schreef Heathen het volgende:
[img=http://img518.imageshack.us/img518/465/screenshot094br2.jpg]
Zo.. daarmee is de vriendschap met sylvia verbroken, of in ieder geval een grote deuk opgelopen.
Ik vind het juist opmerkelijk, en prijzenswaardig (maar taktisch niet slim) dat ze niet véél meer misbruik maken van zijn kwetsbare positie.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:18 schreef Sonique het volgende:
Ook wel jammer dat de rest van de bewoners hem niet helpt met z'n 'probleem'
Ze voeden hem juist...
Ik ben een keer 3 dagen dronken geweest van 2 liter jenever ...dus het kan echt. Ik denk dat hij tegen een leververgiftiging aanzit.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:17 schreef pullup het volgende:
Hij zit gewoon te overdrijven nu hoor dit kan nooit echt zijn. Die laatste drank is van vanochtend die is er echt wel uit nu
In ieder geval is er wat om te schrijven nu
jammer dat hij ze niet slooptequote:Op zondag 25 februari 2007 21:19 schreef cindy10 het volgende:
pas op mijnnn bloemen!!
Ik sta gewoon te kijkenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Dit is echt niet gespeeld hoor, moet je die kop zien.
Vind het wel jammer om hem zo zijn eigen glazen te zien ingooienquote:Op zondag 25 februari 2007 21:17 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat gaat snel?
Ik hoop dat ie naar bed gaat hoor, en in het huis blijft.
Maar ik vind het een vervelende hufter momenteel, met z'n laveloze giechel en die latente agressie eronder.
En los daarvan vind ik Huub sowiesó veranderd, sinds hij tijdens het weekje buiten de villa zoveel positieve bijval heeft gehad. Hij is veel arroganter geworden.
Huub is zeker nog mijn held, maar NIET in dronken toestand.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:15 schreef scanman01 het volgende:
quote:20:41 - Morgen is het zover!
Goed nieuws voor de mensen die vinden dat de Gouden Kooi wel weer eens een nieuwe Miljonair mag verwelkomen. Morgen om 21:00 uur zal een nieuw, spraakmakend persoon de Villa betreden. Volg de streams en wees er live getuige van!
Ja.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:21 schreef Day het volgende:
Syl wil hem helpen en zelfs tegen haar slaat hij een arrogante kuttoon aan.
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:23 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dit is echt wel waanzin wat ie doet...
quote:
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:25 schreef de_kolonel het volgende:
Zijn moeder adviseert een bloedproef...............
Goed he?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:25 schreef akveor het volgende:
Hahaha bloedproef..... jullie met jullie conspiracy theorien...
Wie wanneer? Ze bedoelen vanmiddag zeker?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:25 schreef Kinga het volgende:
OH MY GOD!!!!!! ze hebben de huisarts gebeld....
dit gaat echt te ver..
tja, ik kan wel voor mezelf spreken, maar dat doen meer mensen en dat maakt geen indruk.quote:
neuh ikke nietquote:Op zondag 25 februari 2007 21:27 schreef Missy_1974 het volgende:
iemand geluid op stream 3-4 ?
idd, dan kijk ik niet meer.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:26 schreef Kinga het volgende:
als huub ECHT naar huis gaat, dan ben ik ZOOOO pissig he!!
Dat vraag ik me ook ff af.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:27 schreef raggende_annie het volgende:
waarom is er eigelijk geen geluid op 3 en 4?
Ja, tegen hondsdolheid waarschijnlijk.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:27 schreef tutjehola het volgende:
En hoorde jullie die moeder zeggen dat Natasia ook medicijnen gebruikt??
yep, en ik sta er ook op dat hij een bloedproef neemtquote:Op zondag 25 februari 2007 21:27 schreef tutjehola het volgende:
En hoorde jullie die moeder zeggen dat Natasia ook medicijnen gebruikt??
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:28 schreef havefun het volgende:
Huub gewoon een bloedproef doen. Dan krijg ik toch nog gelijk met mijn drogeer theorie.
Na het champagne ontbijt.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:28 schreef XiChico het volgende:
Heeft Huub 's ochtends flessen wodka achterover gedrukt?Heb het hele verhaal even gemist.
En een fles wodka.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:28 schreef Gert het volgende:
Sylvia heeft gezien dat Huub een fles whiskey, een halve fles martini en nog wat champagne heeft gedronken in drie kwartier tijd.
Dit is gewoon een nare dronk, geen agressieve dronk maar wel een nare waarin remmen gewoon los gaan.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
ik vind Huub niet leuk zo .... hij loopt het zo te verzieken. Ik gun hem zoveel meer dan dit.
Inderdaad...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hij gedraagt zich nu echt wel als een verslaafde![]()
Ik ook, dat ben ik nu al...wat the fuck is er met Huub gebeurd dat hij zo doet?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:26 schreef Kinga het volgende:
als huub ECHT naar huis gaat, dan ben ik ZOOOO pissig he!!
Terwijl hij nog bezopen was van de nacht daarvoor waarschijnlijk ....tja, dat wil welquote:Op zondag 25 februari 2007 21:28 schreef XiChico het volgende:
Heeft Huub 's ochtends flessen wodka achterover gedrukt?Heb het hele verhaal even gemist.
Nee, volgens mij herstelde ze de whiskey voor wodka.quote:
Ja, baal baalquote:Op zondag 25 februari 2007 21:28 schreef blomst het volgende:
Natasia schreeuwt en we kunnen het niet horen
Ik heb het niet kunnen volgen, alleen het eerste stukje, maar ik ben blij dat die moeder hem in ieder geval waakzaam maakt.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:24 schreef agter het volgende:
Hij moet een bloedproef doen van zijn moeder.
Dit is toch tv man! Als er niks gebeurd sta je ook te zeiken.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:30 schreef logout het volgende:
pfff wat een bal die Huub opeens.
Gister zet ik hem in de poll nog op nr.1, nu zakt 'ie toch zeker 3 plaatsen.
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:30 schreef Rens_Wilders het volgende:
Natasias verjaardag is in elk geval verpest![]()
De combi van een razende natasia en een raaskallende Huub op de streams is een dramatisch gemiste kansquote:
nu ben ik de lulquote:Op zondag 25 februari 2007 21:31 schreef lillkiss het volgende:
mijn streams doen het geukkig een keer goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |