Sorry maar de readctie kan dit niet verkopen... of vinden jullie dit leuke TV?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:08 schreef de_kolonel het volgende:
Overigens geloof ik er geen flikker van dat de redactie tegen Huub is. John de Mol heeft er persoonlijk voor gezorgd dat Huub weer terugkwam!
Je klinkt als Natasjaquote:Op zondag 25 februari 2007 21:10 schreef mootie het volgende:
hij is zooooooo anders dan voorheen........... wat is er met 't kind ;-/
Dit is nou reality....quote:Op zondag 25 februari 2007 21:10 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry maar de readctie kan dit niet verkopen... of vinden jullie dit leuke TV?
Tis voor mij echt een raadsel waarom Brian zo rustig blijftquote:Op zondag 25 februari 2007 21:10 schreef Gert het volgende:
Als ze echt kwaad zouden willen, konden ze hem nu makkelijk zo opstoken dat ze van Huub af zijn. Het verbaast me dat bepaalde mensen dat niet proberen.
Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:11 schreef havefun het volgende:
Oei Huub is zich nu toch echt aan het verspreken.
Dus over een paar uurtjes een psycholoog? Ben benieuwd....quote:Op zondag 25 februari 2007 21:11 schreef CartWOman het volgende:
Hij heeft met z'n zatte kop dus 24 uur aangevraagd.
Drokenmanspraat alom Jammerquote:Op zondag 25 februari 2007 21:11 schreef beequeen het volgende:
Als ik nu naar huis ga zitten jullie binnen 2 maannden thuis. Huub overspeelt nu zijn hand, jammer.
quote:Op zondag 25 februari 2007 21:11 schreef de_kolonel het volgende:
[..]
Dit is nou reality....
Als je dat niet leuk vind kun je beter GTST gaan kijken.
Natasia is nu bezig.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:11 schreef Sporti het volgende:
[..]
Tis voor mij echt een raadsel waarom Brian zo rustig blijft![]()
vind ik dus ook, heel anders dan voorheen.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:12 schreef danosa het volgende:
Wat een rare dronk ineens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |