MEE EENS !quote:Op zondag 25 februari 2007 21:02 schreef Gigageil het volgende:
WIJ WILLEN GVD STREAMS ......MET GELUID.....DE GOEDE .....! ! !![]()
je kunt hem ook nog uploaden naar imageshack of iets dergelijks. dat wijst zich allemaal zelf.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:59 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
dank u beste raggende_annie!
nu moet ik alleen nog even de link terug zien te vinden.. heb foto zo wel bij mijn afbeeldingen staan.![]()
Komt wel goed hoop ikquote:Op zondag 25 februari 2007 21:03 schreef Gert het volgende:
Genant hoor.
Heb hem niet zien bellen...jullie?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:03 schreef Day het volgende:
Begrijp ik nou goed dat Huub 24 uur heeft aangevraagd?
Huub lult maar wat............quote:Op zondag 25 februari 2007 21:03 schreef Day het volgende:
Syl heeft hem er nog net van kunnen weerhouden volgens mij, hij moest eerst even gaan zitten.quote:
Jemig ben je levensmoe ?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:04 schreef agter het volgende:
ik wil geluid bij brian!
Brian ruikt zijn kansen inderdaadquote:Op zondag 25 februari 2007 21:04 schreef Missy_1974 het volgende:
aan brian zijn bek te zien vind hij het prachtig, tuurlijk wil die dat huub eruit gaat
wil ie gaan doen volgens mij maar syl houdt hem tegen omdat ie dronken is en morgen spijt zal hebbenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:03 schreef Day het volgende:
En jij spreekt jezelf hier helemaal niet tegen?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
man+man+sex=homo
man+man+ vrouw+sex=bi
vrouw+vrouw+sex=lesbisch
vrouw+vrouw+man+sex=bi
man+vrouw+sex=hetero
Iets anders kan ik er echt niet van maken en jij ook niet met je verhaal over liefde lust en orgasmes want die doen er verder niet toe bij die definities
ja is wel vaker zo, of je krijgt ineens een mooi zwembad te zienquote:Op zondag 25 februari 2007 21:06 schreef danosa het volgende:
Waarom krijgen wij het gesprek tussen N en B niet mee.
Verdacht hoor. Je zou er haast wat van gaan denken
yep ..... de smeerlap, maar geef 'm ongelijkquote:Op zondag 25 februari 2007 21:07 schreef akveor het volgende:
Brian schenkt even een borrel in voor Huub.... zou de gepaste zet zijn...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |