het is mijn mening. Waarom zou het mijn mening niet mogen zijn dat 19-jarigen "over het algemeen" minder weten dan wat jij denkt dat ze weten?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Boute uitspraak hoor-om maar niet te spreken van extreem hoogmoedig- om de stelling in te nemen dat 50% van de volwassen mensheid een lage algemene ontwikkeling heeft
![]()
Die muts bedoelde vast bij AH aan de kassaquote:Op zondag 25 februari 2007 20:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda tegen Hupert over zijn moeder die nog leeft:"Als jouw moeder je vandaag heeft gezien dan draait ze zich 3x om!"
![]()
Geloof me, ik heb het zelf wel eens meegemaakt. En je vergeet echt een boel hoor met veel drank op. Daar hoeft echt geen drugs voor aan de pas te komen.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:49 schreef havefun het volgende:
Het laatste wat hij zich kan herinneren is dat hij in de kapsalon zat?
Dan moet hij wel gedrogeerd zijn
Welk script?????????????quote:Op zondag 25 februari 2007 20:56 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
dat kan niet. in het script staat namelijk dat er over ongeveer 6 a 7 maanden iets gebeurd waardoor de stekker er noodgedwongen uit moet en het programma ten einde loopt. het zou natuurlijk kunnen dat braaajen op dat moment merkt dat amanda zwanger is en het eigenhandig oplost waardoor het programma gestaakt wordt, het kan echter ook een terroristische aanslag zijn of iets anders waar wij nog niet aan gedacht hebben
Ik ook, maar laat die streams er lekker op staan.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:57 schreef CartWOman het volgende:
Streams weg bij Huub... tja. Ik vind het ook tever gaan nu.
dank u beste raggende_annie!quote:Op zondag 25 februari 2007 20:45 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
je moet onderin onder dat witte vlak op invoeren klikken zonder iets te typen. dan typ je je tekst en klik je rechts boven het witte vlak waar je in getypt hebt op het bruine kadertje met blauw in. daar voer je de link naar de afbeelding in, druk enter, klik op invoeren en klaar is nibbie
Syl: 'Wil je naar huis?'quote:Op zondag 25 februari 2007 20:58 schreef Frasier het volgende:
En terecht. Die jongen moet gewoon niks meer drinken en zich iets meer gaan gedragen.
heb je geen script gekregen. dacht dat jdm scripts had uitgedeeld aan de streamers zodat ze een beetje konden plannen wanneer thuis te blijven en zo. zal wel een reden voor zijn dat jij er geen hebt dan. misschien wordt je nog benaderd om je op te geven als kandidaat of zoquote:
Hij heeft wel gelijk! Huub maakt toch gewoon tv!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Syl: 'Wil je naar huis?'
Huub: 'Als ze dit vervelend vinden hadden ze maar een echt vak moeten leren.'
![]()
Zieluuuuuuuugquote:Op zondag 25 februari 2007 21:01 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
heb je geen script gekregen. dacht dat jdm scripts had uitgedeeld aan de streamers zodat ze een beetje konden plannen wanneer thuis te blijven en zo. zal wel een reden voor zijn dat jij er geen hebt dan. misschien wordt je nog benaderd om je op te geven als kandidaat of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |