het is mijn mening. Waarom zou het mijn mening niet mogen zijn dat 19-jarigen "over het algemeen" minder weten dan wat jij denkt dat ze weten?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:44 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Boute uitspraak hoor-om maar niet te spreken van extreem hoogmoedig- om de stelling in te nemen dat 50% van de volwassen mensheid een lage algemene ontwikkeling heeft
![]()
Die muts bedoelde vast bij AH aan de kassaquote:Op zondag 25 februari 2007 20:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Amanda tegen Hupert over zijn moeder die nog leeft:"Als jouw moeder je vandaag heeft gezien dan draait ze zich 3x om!"
![]()
Geloof me, ik heb het zelf wel eens meegemaakt. En je vergeet echt een boel hoor met veel drank op. Daar hoeft echt geen drugs voor aan de pas te komen.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:49 schreef havefun het volgende:
Het laatste wat hij zich kan herinneren is dat hij in de kapsalon zat?
Dan moet hij wel gedrogeerd zijn
Welk script?????????????quote:Op zondag 25 februari 2007 20:56 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
dat kan niet. in het script staat namelijk dat er over ongeveer 6 a 7 maanden iets gebeurd waardoor de stekker er noodgedwongen uit moet en het programma ten einde loopt. het zou natuurlijk kunnen dat braaajen op dat moment merkt dat amanda zwanger is en het eigenhandig oplost waardoor het programma gestaakt wordt, het kan echter ook een terroristische aanslag zijn of iets anders waar wij nog niet aan gedacht hebben
Ik ook, maar laat die streams er lekker op staan.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:57 schreef CartWOman het volgende:
Streams weg bij Huub... tja. Ik vind het ook tever gaan nu.
dank u beste raggende_annie!quote:Op zondag 25 februari 2007 20:45 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
je moet onderin onder dat witte vlak op invoeren klikken zonder iets te typen. dan typ je je tekst en klik je rechts boven het witte vlak waar je in getypt hebt op het bruine kadertje met blauw in. daar voer je de link naar de afbeelding in, druk enter, klik op invoeren en klaar is nibbie
Syl: 'Wil je naar huis?'quote:Op zondag 25 februari 2007 20:58 schreef Frasier het volgende:
En terecht. Die jongen moet gewoon niks meer drinken en zich iets meer gaan gedragen.
heb je geen script gekregen. dacht dat jdm scripts had uitgedeeld aan de streamers zodat ze een beetje konden plannen wanneer thuis te blijven en zo. zal wel een reden voor zijn dat jij er geen hebt dan. misschien wordt je nog benaderd om je op te geven als kandidaat of zoquote:
Hij heeft wel gelijk! Huub maakt toch gewoon tv!quote:Op zondag 25 februari 2007 21:00 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Syl: 'Wil je naar huis?'
Huub: 'Als ze dit vervelend vinden hadden ze maar een echt vak moeten leren.'
![]()
Zieluuuuuuuugquote:Op zondag 25 februari 2007 21:01 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
heb je geen script gekregen. dacht dat jdm scripts had uitgedeeld aan de streamers zodat ze een beetje konden plannen wanneer thuis te blijven en zo. zal wel een reden voor zijn dat jij er geen hebt dan. misschien wordt je nog benaderd om je op te geven als kandidaat of zo
MEE EENS !quote:Op zondag 25 februari 2007 21:02 schreef Gigageil het volgende:
WIJ WILLEN GVD STREAMS ......MET GELUID.....DE GOEDE .....! ! !![]()
je kunt hem ook nog uploaden naar imageshack of iets dergelijks. dat wijst zich allemaal zelf.quote:Op zondag 25 februari 2007 20:59 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
dank u beste raggende_annie!
nu moet ik alleen nog even de link terug zien te vinden.. heb foto zo wel bij mijn afbeeldingen staan.![]()
Komt wel goed hoop ikquote:Op zondag 25 februari 2007 21:03 schreef Gert het volgende:
Genant hoor.
Heb hem niet zien bellen...jullie?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:03 schreef Day het volgende:
Begrijp ik nou goed dat Huub 24 uur heeft aangevraagd?
Huub lult maar wat............quote:Op zondag 25 februari 2007 21:03 schreef Day het volgende:
Syl heeft hem er nog net van kunnen weerhouden volgens mij, hij moest eerst even gaan zitten.quote:
Jemig ben je levensmoe ?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:04 schreef agter het volgende:
ik wil geluid bij brian!
Brian ruikt zijn kansen inderdaadquote:Op zondag 25 februari 2007 21:04 schreef Missy_1974 het volgende:
aan brian zijn bek te zien vind hij het prachtig, tuurlijk wil die dat huub eruit gaat
wil ie gaan doen volgens mij maar syl houdt hem tegen omdat ie dronken is en morgen spijt zal hebbenquote:Op zondag 25 februari 2007 21:03 schreef Day het volgende:
En jij spreekt jezelf hier helemaal niet tegen?quote:Op zondag 25 februari 2007 20:51 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
man+man+sex=homo
man+man+ vrouw+sex=bi
vrouw+vrouw+sex=lesbisch
vrouw+vrouw+man+sex=bi
man+vrouw+sex=hetero
Iets anders kan ik er echt niet van maken en jij ook niet met je verhaal over liefde lust en orgasmes want die doen er verder niet toe bij die definities
ja is wel vaker zo, of je krijgt ineens een mooi zwembad te zienquote:Op zondag 25 februari 2007 21:06 schreef danosa het volgende:
Waarom krijgen wij het gesprek tussen N en B niet mee.
Verdacht hoor. Je zou er haast wat van gaan denken
yep ..... de smeerlap, maar geef 'm ongelijkquote:Op zondag 25 februari 2007 21:07 schreef akveor het volgende:
Brian schenkt even een borrel in voor Huub.... zou de gepaste zet zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |