En een fles wodka.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:28 schreef Gert het volgende:
Sylvia heeft gezien dat Huub een fles whiskey, een halve fles martini en nog wat champagne heeft gedronken in drie kwartier tijd.
Dit is gewoon een nare dronk, geen agressieve dronk maar wel een nare waarin remmen gewoon los gaan.quote:Op zondag 25 februari 2007 21:26 schreef Sarah-Louise het volgende:
ik vind Huub niet leuk zo .... hij loopt het zo te verzieken. Ik gun hem zoveel meer dan dit.
Inderdaad...quote:Op zondag 25 februari 2007 21:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hij gedraagt zich nu echt wel als een verslaafde![]()
Ik ook, dat ben ik nu al...wat the fuck is er met Huub gebeurd dat hij zo doet?quote:Op zondag 25 februari 2007 21:26 schreef Kinga het volgende:
als huub ECHT naar huis gaat, dan ben ik ZOOOO pissig he!!
Terwijl hij nog bezopen was van de nacht daarvoor waarschijnlijk ....tja, dat wil welquote:Op zondag 25 februari 2007 21:28 schreef XiChico het volgende:
Heeft Huub 's ochtends flessen wodka achterover gedrukt?Heb het hele verhaal even gemist.
Nee, volgens mij herstelde ze de whiskey voor wodka.quote:
Ja, baal baalquote:Op zondag 25 februari 2007 21:28 schreef blomst het volgende:
Natasia schreeuwt en we kunnen het niet horen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |